• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо (Торфобрикет)

Завершена

218 175.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 090.90 UAH
Період оскарження: 22.05.2020 16:32 - 05.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

відміна рішення

Номер: ede9572d89cc4c7e890f38f1f679c84f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-001795-a.c2
Назва: відміна рішення
Вимога:
Голобський психоневрологічний інтернат Проаналізувавши закупівлю UA-P-2020-02-25-006513-c, код ДК 09110000-3 09112200-9 Торф та тендерну пропозицію ТОВ «Біогумос» повідомляємо, що згідно пункту 6 розділу 3 та додатку 4 тендерної документації Замовника (Голобський психоневрологічний інтернат) встановлено, що зазначений предмет закупівлі повинен відповідати діючим на цю продукцію ДСТУ 2042-92 «Брикети торф’яні для комунально-побутових потреб. Технічні вимоги». Учасник зобов’язаній у своїй пропозиції надати документи про якість (сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами), які повинні бути оформлені відповідно до вимог законодавства України. Державні стандарти України (ДСТУ) – це нормативні документи, які діють на території України і використовуються усіма суб’єктами господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, громадянами-суб'єктами підприємницької діяльності, міністерствами (відомствами), органами державної виконавчої влади, на діяльність яких поширюється дія стандартів. Частиною другою статті 4 Закону України «Про стандартизацію», яка встановлює принципи, на яких базується державна політики у сфері стандартизації, серед інших визначено принцип добровільного застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Аналогічна норма міститься у частині третьої статті 23 Закону України "Про стандартизацію". Таким чином, Законом України "Про стандартизацію" встановлена модель національної стандартизації, відповідно до якої національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Згідно каталогу національних стандартів та кодексів станом на 01.03.2020 року ДСТУ 2042-92 є чинним нормативно-правовим актом (http://uas.org.ua/ua/natsionalniy-fond-normativnih-dokumentiv/katalog-normativnih-dokumentiv-2/). Відповідно до пункту 1.5. ДСТУ 2042-92 допустима норма зольності брикетів торфових для кожного підприємства повинна встановлюватись цим підприємством разом із місцевим інспекторським пунктом Української інспекції по контролю за якістю торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо». Згідно пунктів 2.1. та 2.2. ДСТУ 2042-92 прийомний контроль брикетів у Виробника проводить інспекція «Укрінспаливо» та Споживач або Постачальник має право проводити контрольну перевірку якості продукції разом із даною інспекцією. Сертифікат відповідності виданий ДП «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» не відповідає вимогам ПУНКТУ 2.1. ДСТУ 2042-92, адже органом сертифікації є Укрінспаливо, а не ДП «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Більше того загальний термін зберігання брикетів торфових згідно пункту 5.2. ДСТУ 2042-92 становить 1 рік, а у сертифікаті відповідності термін дії становить 2 роки. Отже, інформація зазначена у сертифікаті відповідності не відповідає нормам зазначеним у ДСТУ 2042-92 та додатку №4 тендерної документації Замовника. В пропозиції учасника відсутні пояснення на підставі чого можна вважати дійсний сертифікат відповідності виданий ДП «Тернопільський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». На підставі викладеного, враховуючи вимоги Тендерної документації, керуючись ст. 19 Конституції України, ст.ст5,22,28 Закону України Про публічні закупівлі» вимагаємо: 1) скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Біогумос» у відкритих торгах ДК 021:2015 - 09110000-3 Тверде паливо (Торфобрикет), UA-2020-05-22-001795-a (протокол уповноваженої особи №11 від 15.06.2020 року); 2) Розглянути наступні тендерні пропозиції з переліку учасників, пропозиції яких вважаються найбільш економічно вигідними у порядку встановленим Законом України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до вимог Тендерної документації. У разі не вжиття заходів, спрямованих на усунення порушень законних прав та інтересів ДП «Волиньторф»» залишаємо за собою право на оскарження дій Замовника, в порядку встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та у судовому порядку. Директор І. КИРИЧИК Величко 0968718236
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу від 17.06.2020 року повідомляємо, що Учасником ТОВ «Біогумос» надано сертифікат якості Серія ТЕ № 533 від 05.08.2019 року, виданий ДП «Тернопільстандартметрологія» на пілставі протоколів випробувань № 1031 від 27.06.2019 року ВЦ ДП «Рівнестандартметрологія» (атестат акредитації № 2H238 дійсний до 10.07.2019 року), акту обстеження виробництва від 05.08.2019 року. Відповідно до інформації, зазначеної у сертифікаті, випробувальний центр має Атестат акредитації зареєстрований в НААУ за № 10233 від 16.05.2018 року. Мета випробування: перевірка зразків на відповідність ДСТУ 2042-92 Брикети торф’яні на комунально-побутові потреби. Технічні вимоги. ТД жодних вимог щодо того якою організацією виданий сертифікат якості не містить. За таких обставин Замовник не вправі надавати оцінку про відповідність сертифікату чи про дійсність сертифікату, а також робити висновки про наявність у ДП «Тернопільстандартметрологія» повноважень на видачу таких документів. Щодо терміну зберігання брикетів торф’яних – то така вимога відсутня у ТД, також відсутня вимога про підтвердження такого терміну у сертифікаті, а отже Замовник не в праві вимагати підтвердження такої інформації Учасником. Також у ТД відсутня вимога про зазначення у сертифікаті якості інформації про термін дії документа та про термін зберігання брикетів торф’яних. Згідно з висновками випробувань, зазначених у сертифікаті якості № 533 від 05.08.2019 року показники зразка, переданого на дослідження відповідають вимогам ДСТУ 2042-92 та Додатку 4 до ТД, а отже якість товару підтверджена Учасником належним чином у відповідності до вимог ТД, тому підстав для скасування рішення про визначення переможця ТОВ «Біогумос» немає. Т.в.о. директора М.Пруд Войтюк 92197
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Аналогічні договори

Номер: 5740b5b514d14377b204b57ba348721e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-001795-a.a1
Назва: Аналогічні договори
Вимога:
1. Просимо пояснити, чим обумовлена вимога саме наявності двох аналогічних договорів? 2. Чому 2 аналогічні договори повинні бути саме 2019р? Чому не передбачено договори інших років? Обмеження договорів саме 2019-им роком є дискримінаційною вимогою! Просимо внести зміни в Тендерну документацію!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу від 25.05.2020 р. повідомляємо: Що жодного обмеження та дискримінації у тендерній документації не має. Замовник взагалі не зазначав за який термін мають бути зазначені аналогічні договори. У тендерній документації зазначено « Інформаційна довідка у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (2019 року, не менше 2-х), з адресами замовників та датами укладення таких договорів, сум договорів. Для документального підтвердження досвіду виконання учасник повинен надати скан-копію аналогічних договорів та відгуки». Просто вказав, що за 2019 рік має бути два аналогічних договори (це право Замовника, а не дискримінаційна вимога). А скан-копії договору можуть бути за будь який рік. Разом із тим зазначаємо, що згідно пункту 1.6. Розділу ІІІ тендерної документації Замовника Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому, якщо учасник вважає, що два аналогічні договори за 2019 рік є дискримінаційною умовою, то може просто надати пояснення щодо цього пункту і його тендерна пропозиція не буде відхилена. Жодних підстав для внесення змін у Замовника не має.
Статус вимоги: Задоволено