• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з доступу до онлайн-сервісів хмарної Медичної інформаційної системи (МІС)

Завершена

198 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 991.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2020 15:30 - 27.05.2020 15:35
Вимога
Відхилено

Дискримінаційне питання до п. 14.1.5.

Номер: 6e8c9c17df084f6686dfe77b751bfda2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-001592-a.a2
Назва: Дискримінаційне питання до п. 14.1.5.
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога щодо надання від учасника: "14.1.5. експертний висновок на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС ". Згідно статті 5 Закону: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; … … недискримінація учасників; ... запобігання корупційним діям і зловживанням. 5. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.» Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель. Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону. Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання» Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами у 14.1.5. є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників та не обов’язково має надаватись учасниками, тому як деякі медичні інформаційні системи мають атестат відповідності КСЗІ, а їх архітектури не потребують додаткового експертного висновку на організаційно-технічне рішення на типове робоче місце користувача ІТС МІС.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник може зазначати вимоги до предмета закупівлі, в тому числі технічні характеристики згідно власних потреб
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційне питання до п. 14.1.6.

Номер: 6aff89ed552747a8aeecfd3a6c2cfbbd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-001592-a.c1
Назва: Дискримінаційне питання до п. 14.1.6.
Вимога:
Шановний Замовник! У Вашій тендерній документації є наступна вимога щодо надання від учасника: "14.1.6. гарантійний лист з зазначенням адреси відповідних інтернет-ресурсів (Google Play та App Store), де розміщені мобільні додатки для інсталяції, а також скрин-шоти електронних сторінок цих ресурсів, на яких повинна бути зазначена інформація про назву Мобільного додатку пацієнта та його правовласника (продавця), а також опис, з якого можна зробити висновок про його взаємодію з запропонованою учасником МІС". Згідно статті 5 Закону: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; … … недискримінація учасників; ... запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.» Тобто під час здійснення закупівлі послуг, Змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель. Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону. Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання» Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Згідно вищезазначеного, вимога, що встановлена Вами у 14.1.6. є дискримінаційною по відношенню до інших потенційних учасників, сервіси яких працюють без вищевказаних мобільних додатків, але з тією ж самою продуктивністю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наша установа планує закупити послуги з онлайн-доступу по хмарних сервісів Медичної інформаційної системи (МІС), що є інформаційно-телекомунікаційної системою, в якій оброблюються персональні дані про стан здоров’я (далі – ІТС). Отже, віртуальний профіль медичного закладу разом з АРМ користувачів є підсистемою (компонентою) до МІС, та на неї також розповсюджуються вимоги ст. 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» щодо створення КСЗІ та проходження державної експертизи. Створення КЗСІ та її експертиза потребує фінансування та часу, В той же час, чинними нормативними документами, зокрема п. 6 Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України від 16 травня 2007 року № 93, передбачено можливість впровадження в медичному закладі типової компоненти КСЗІ в цій ІТС шляхом декларування (без витрат на проведення експертизи), за умови проведення державної експертизи у сфері ТЗІ організаційно-технічного рішення (ОТР) для впровадження такої компоненти за рахунок Учасника, що підтверджується чинним позитивним експертним висновком. За вказаних умов вимога Замовника про надання Учасниками у складі пропозицій експертного висновка на ОТР КСЗІ ІТС є економічно обґрунтованою та законною.
Статус вимоги: Відхилено