-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з розробки проектної документації на поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 2+500 - км 3+500 автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Послуги з розробки проектної документації на поточний середній ремонт - влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 2+500 - км 3+500 автомобільної дороги державного значення Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя (71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Завершена
544 807.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 724.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 724.04 UAH
Період оскарження:
22.05.2020 15:06 - 04.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо дискримінаційних вимог у закупівлі
Номер:
84054c765dd746518343aa639809a377
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-002589-b.c5
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних вимог у закупівлі
Скарга:
Скарга
щодо порушення законодавства та встановлення замовником
дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
«22» травня 2020 року Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2020-05-22-002589-b. Також, «29» травня 2020 року замовником було внесені зміни до Тендерної документації. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 2, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору*.
Поряд з цим, Замовником визначено, що аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне:
Відповідно до технічного завдання необхідно виконати роботи з проектування систем габаритно-вагового контролю автотранспортних засобів в русі, та відсутні вимоги щодо проектування трансформаторних підстанцій та системи обліку, влаштування систем автономного освітлення
Отже, вимога Замовника щодо наявності в аналогічних договорах розділів проекту з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення не відповідає предмету закупівлі, оскільки розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху не передбачає проектування зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення.
Таким чином, вимога щодо аналогічного договору встановленого в тендерній документації замовника є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Необхідно повідомити, що до Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області звертались учасники в електрону систему закупівель з вимогами усунути зазначені дискримінаційні вимоги, на що Замовник повідомляв, що будуть внесені зміни.
Проте, станом на дату подання скарги зміни, які стосуються порушеного питання, у тендерній документації відсутні.
Враховуючи вищезазначене, ця вимога щодо аналогічного договору встановленого в тендерній документації замовника має бути повністю виключена з Документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку на виконання робіт (надання послуг) з проектування. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, ТОВ «АЛІР ПЛЮС» не може прийняти участь у закупівлі.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання пропозицій встановлено «08» червня 2020 р. до 10 год. 00 хв.;.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на закупівлю UA-2020-05-22-002589-b.pdf 03.06.2020 16:51
- Платіж за скаргу UA-2020-05-22-002589-b.c5-85087СE7.png 03.06.2020 16:55
- Рішення від 09.06.2020 №11215.pdf 09.06.2020 18:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2020 №12025.pdf 18.06.2020 16:28
- Рішення від 17.06.2020 №12025.pdf 22.06.2020 20:29
- пояснення по скарзі.pdf 10.06.2020 13:59
- Пояснення по скарзі WIM.docx 10.06.2020 14:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.06.2020 16:53
Дата розгляду скарги:
17.06.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2020 18:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.06.2020 20:29
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
Номер:
17ed58ebceaf4af199c315985f92dfd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-002589-b.b4
Назва:
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
Вимога:
У Додатку №4 Тендерної документації зазначено, що Учаснік на усіх інженерів, що зазначені в довідці має надати сканкопію кваліфікаційних сертифікатів, дійсних на момент подачі та протягом усього строку виконання договору згідно технічного завдання. Тобто, для підтвердження інформації про наявність ІТР Замовнік вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від
19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО:
1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО Вимога по WIM (ВИТЯГ).docx 02.06.2020 11:50
Дата подачі:
28.05.2020 21:54
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо внесення змін до строку надання послуг.
Номер:
af69eef9d2734c4a87e0d2fa87c2d403
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-002589-b.c3
Назва:
Щодо внесення змін до строку надання послуг.
Вимога:
У тендерній документації зазначено, що строк надання послуг – до 31 липня 2020р. Враховуючи можливий орієнтовний строк укладання контракту, фактично на надання послуг залишається приблизно 1 місяць. Разом з тим згідно з технічним завданням виконавець повинен отримати технічні умови (офіційний розгляд та видача яких становить 10 робочих днів), провести інженерно-геодезичні, інженерно-геологічні та інструментальні вишукування, розробити робочий проект, погодити основні проектні рішення з усіма відповідними зацікавленими органами (розгляд яких також може становити не менше 10 робочих днів) та пройти експертизу (орієнтовний термін якої буде становити до 30 календарних днів), що фактично неможливо зробити за 1 календарний місяць. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк надання послуг щонайменше 90 календарних днів з дня укладання договору.
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога 3 по WIM до 29_05_2020 (ВИТЯГ).docx 29.05.2020 13:40
Дата подачі:
27.05.2020 11:31
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.
Номер:
bbb93a60f8cd4e5f9999e3f95c872ff3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-002589-b.c2
Назва:
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.
Вимога:
У тендерній документації зазначено, що аналогічними договорами вважаються договори на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років. Враховуючи той факт, що вказані вище системи та комплекси, як правило, є розділами проектної документації під час проектування більш великих об’єктів, просимо внести зміни до тендерної документації, в яких передбачити, що аналогічнім договором вважається повністю виконаний протягом останніх 3 років договір з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект") в складі якої присутні розділи з розроблення зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій, систем автономного освітлення, майданчиків для влаштування пунктів габаритно-вагового контролю, або з розроблення вимірювальних систем, комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2020 11:31
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2020 13:39
Підтвердження вирішення:
Замовником опрацьовано вимогу до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в частині вимог до аналогічних видів робіт.
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію
Номер:
58c5a46a157a40e8bcad72278bd11c6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-22-002589-b.b1
Назва:
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
У вимогах тендерної документації, а саме «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного* договору» вказано, що Аналогічними вважаються договори на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення, виконаний протягом останніх 3 років.
Відповідно до Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 майданчик WIM повинен забезпечувати не вимірювання електричних величин, а вимірювання навантаження на кожну вісь транспортного засобу, габаритів та маси транспортних засобів, фіксацію та розпізнавання номерного знака транспортного засобу, оброблення зібраних даних та передачу інформації та інші функціональні призначення.
Оскільки системи WEIGHT-IN-MOTION (WIM) є програмно-технічнім комплексом модулів, сервісів та інформаційних систем, що взаємодіють між собою та разом формують набір функцій, тому не можна вважати аналогічним проекти систем в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення).
Також, звертаємо увагу, що у аналогічних договорах відсутні послуги з проектування систем зважування як у русі, так і статичним способом, що не дозволяє взяти участь спеціалізованим саме в цьому напрямку компаніям.
Наголошуємо, що вимога Замовника щодо наявності в проектних документаціях розділів з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення не відповідає предмету закупівлі, оскільки розробка проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху не передбачає лише проектування зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення. А тому, виокремлювати їх для підтвердження аналогічності договору є безпідставним. Вимоги щодо аналогічних договорів запропоновані Замовником не є співставними з комплексом заходів, що необхідно виконати в процесі проектування комплексів зважування у русі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо вимогу Замовника щодо аналогічних договорів такою, що не відповідає принципам публічних закупівель, вимагаємо відкорегувати вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінації до потенційних Учасників у відповідності до принципів публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2020 15:27
Вирішення:
Визнати вимогу такою, що підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2020 13:36
Підтвердження вирішення:
Замовником опрацьовано вимогу до тендерної документації та прийнято рішення внести зміни в частині вимог до аналогічних видів робіт