• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення генеральних планів та планів зонування території ( у складі генерального плану) населених пунктів Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (сіл Трудолюбівка, Красний Під, Свистунове, Миролюбівка, Калинівка, Олександрівка))

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 22.05.2020 11:35 - 28.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірні рішення замовника щодо визначення переможцем процедури ТОВ «ПБ БАЗИС»

Номер: a86d6738f02b4ecaa42662bf4782c73a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-002119-c.a5
Назва: Скарга на неправомірні рішення замовника щодо визначення переможцем процедури ТОВ «ПБ БАЗИС»
Скарга:
22.05.2020 року Замовником Виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за ідентифікатором закупівлі UA-2020-05-22-002119-c, предмет: Розроблення генеральних планів та планів зонування території ( у складі генерального плану) населених пунктів Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (сіл Трудолюбівка, Красний Під, Свистунове, Миролюбівка, Калинівка, Олександрівка)). Товариство з обмеженою відповідальність «Архізем» (далі за текстом – Скаржник, ТОВ «Архізем»), прийняло участь у зазначеній Закупівлі як учасник, подавши відповідним чином власну тендерну пропозицію. За результатами розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників, Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем ТОВ «ПБ БАЗИС» та про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ПБ БАЗИС» (рішення оформлене протоколом № 186 від 11.09.2020). У вказаному протоколі зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ «ПБ БАЗИС» відповідає вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція Скаржника є наступною за ціною тендерною пропозицією після ТОВ «ПБ БАЗИС». Скаржник вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «ПБ БАЗИС» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та чинному законодавству, а тому рішення Замовника про підтвердження кваліфікації ТОВ «ПБ БАЗИС» порушує та обмежує права та законні інтереси Скаржника: - на справедливий розгляд тендерної пропозиції Скаржника, - на перемогу Скаржника в Закупівлі, - на подальше отримання Скаржником замовлення від Замовника, виконання замовлення належним чином, отримання прибутку та досвіду роботи, а також суперечить принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є неправомірні дії та рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ «ПБ БАЗИС» та щодо публікації наміру укласти договір про закупівлю з ТОВ «ПБ БАЗИС», оформлені протоколом № 186 від 11.09.2020, та порушення у зв’язку з такими діями та рішеннями вище зазначених прав та законних інтересів Скаржника.
Дата розгляду скарги: 06.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.09.2020 23:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.10.2020 00:51
Автор: ТОВ "АРХІЗЕМ", Михайло Михайлович Вакар +380689039803, +380661918046 archizem@gmail.com http://www.archizem.com.ua/
Скарга
Відхилено

СКАРГА в порядку, передбаченому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: ed151bf473414e77bd02b20ff3183cf1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-002119-c.c4
Назва: СКАРГА в порядку, передбаченому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скасувати рішення Замовника від 11 серпня 2020 року №140 про відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» та зобов’язати Замовника прийняти рішення згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.08.2020 19:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.09.2020 23:42
Автор: Державне підприємство "Науково-дослідний і проектний інститут містобудування", Корнійчук Галина Боянівна +380442860224 tender.ndpi@gmail.com http://ndpi.com.ua
Вимога
Є відповідь

Безпідставне відхилення пропозиції Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» та порушення Замовником права Підприємства на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції

Номер: 751272d664a942b58ac6cb06e64572f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-002119-c.c3
Назва: Безпідставне відхилення пропозиції Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» та порушення Замовником права Підприємства на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції
Вимога:
Замовником торгів – Виконавчим комітетом Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (далі по тексту – Замовник) 22 травня 2020 року розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) за ідентифікатором закупівлі UA-2020-05-22-002119-c, назва: Розроблення генеральних планів та планів зонування території (у складі генерального плану) населених пунктів Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (сіл Трудолюбівка, Красний Під, Свистунове, Миролюбівка, Калинівка, Олександрівка) ДК 021:2015: 71410000-5 – Послуги у сфері містобудування. Державне підприємство «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» (далі по тексту – Підприємство) прийняло участь у зазначеній процедурі як учасник, подавши відповідним чином власну тендерну пропозицію. За результатами розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Підприємства (рішення оформлене протоколом від 11 серпня 2020 року №140) на підставі абзацу 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У вказаному протоколі зазначено, що «…тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації…» (абз. 3 ст. 3 протоколу від 11 серпня 2020 року №140). Підприємство вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції Підприємства є безпідставним та неправомірним з огляду на наступне. Пунктом шостим розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції надають чинний на весь період надання послуг за предметом закупівлі сертифікат на систему управління якістю (Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги») стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах для забезпечення якості та своєчасності надання такої послуги. Підприємством в складі тендерної пропозиції надано Сертифікат на систему менеджменту якості (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги») стосовно надання послуг з інформаційно-аналітичного забезпечення будівельної галузі, наукової діяльності, проектної та містобудівної діяльності. Відносини щодо розроблення містобудівної документації регулюються, зокрема, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим наказом Мінрегіону від 16 листопада 2011 року №290, ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», ДБН Б.1.1-22:2011 «Склад та зміст Плану зонування території», ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій». Статтею 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначення поняття: генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту план зонування території (зонінг) - містобудівна документація, що визначає умови та обмеження використання території для містобудівних потреб у межах визначених зон Таким чином, з огляду на вищевикладене, розроблення генеральних планів та планів зонування території (у складі генерального плану) населених пунктів Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (сіл Трудолюбівка, Красний Під, Свистунове, Миролюбівка, Калинівка, Олександрівка) за своєю природою є містобудівною документацією. ISO 9001 - це стандарт, що входить в серію міжнародних стандартів ISO 9000 і описує вимоги до систем управління якістю на підприємствах і в організаціях. Відповідно до загальних положень ДСТУ ISO 9001:2015, запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Підприємство зазначає, що поданий ним Сертифікат на систему менеджменту якості (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги») стосовно надання послуг з інформаційно-аналітичного забезпечення будівельної галузі, наукової діяльності, проектної та містобудівної діяльності повністю відповідає міжнародним стандартам та підтверджує якісне виконання робіт, а саме містобудівної документації, до якої відноситься розроблення генеральних планів та планів зонування території (у складі генерального плану) населених пунктів Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (сіл Трудолюбівка, Красний Під, Свистунове, Миролюбівка, Калинівка, Олександрівка) Враховуючи все вищевикладене, Підприємством у власній тендерній пропозиції було надано Сертифікат на систему менеджменту якості (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»), який відповідає міжнародним стандартам ISO 9000 і описує вимоги до систем управління якістю та не було порушено жодних умов тендерної документації, а отже, тендерна пропозиція Підприємства була незаконно відхилена Замовником. Відхиливши пропозицію Підприємства, Замовник порушив вимоги ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції Підприємства, а саме – безпідставно відхиливши пропозицію Підприємства, Замовник порушив право Підприємства на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. З огляду на вищевикладене, керуючись чинним законодавством України, Підприємство вимагає прийняти рішення згідно чинного законодавства України та тендерної документації. У разі відмови у задоволені вимоги Підприємство буде змушене звернутись із скаргою до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та інтересів
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! 11 серпня 2020 року Замовником процедури закупівлі Протоколом № 140 уповноваженої особи щодо закупівлі: ДК 021:2015: 71410000-5 (Послуги у сфері містобудування (Розроблення генеральних планів та планів зонування території (у складі генерального плану) населених пунктів Гречаноподівської сільської ради Широківського району Дніпропетровської області (сіл Трудолюбівка, Красний Під, Свистунове, Миролюбівка, Калинівка, Олександрівка)) було винесено рішення про: 1) визнання тендерної пропозиції Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» (далі – Учасник) такою, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимогам до учасника відповідно до законодавства; 2) відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону. 13 серпня 2020 року у електронній системі публічних закупівель Учасником було опубліковано вимогу за ідентифікатором UA-2020-05-22-002119-c.c3 щодо прийняття рішення Замовником згідно із чинним законодавством та тендерною документацією у зв’язку із незаконним відхиленням тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Керуючись нормами частини 3 статті 31 Закону Замовник надає наступну додаткову аргументацію відносно відхилення тендерної пропозиції Учасника. За абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до підпункту 7 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з, зокрема, іншими документами згідно даної тендерної документації та додатків до неї. Пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «Учасники в складі тендерної пропозиції надають чинний на весь період надання послуг за предметом закупівлі сертифікат на систему управління якістю (Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги») стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах для забезпечення якості та своєчасності надання такої послуги». Від Учасника процедури закупівлі з приводу вищезазначеної вимоги тендерної документації у період уточнень не надходило жодних запитань або вимог стосовно надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до частини 1 статті 24 Закону. 05 червня 2020 року до електронної системи публічних закупівель у складі тендерної пропозиції Учасником було завантажено Сертифікат на систему менеджменту якості SIC.MS.001.ISO9001.909 від 11 травня 2019 року (ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги») стосовно надання послуг з інформаційно-аналітичного забезпечення будівельної галузі, наукової діяльності, проектної та містобудівної діяльності. Поданий Учасником Сертифікат на систему менеджменту якості SIC.MS.001.ISO9001.909 від 11 травня 2019 року не відповідає вимогам пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановленим для сертифікату на систему управління якістю, а саме: не стосується діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах. Отже, Замовник правомірно виніс рішення про відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» на підставі абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону, за яким замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2020-05-22-002119-c, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників

Номер: de5d8397cfc64ae196d33bb54999f607
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-002119-c.b2
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2020-05-22-002119-c, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Скарга:
Оприлюднена Замовником тендерна документація (надалі - ТД) містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Товариства з обмеженою відповідальність «Архізем» (далі за текстом – Скаржник, ТОВ «Архізем»), зокрема, на участь у Закупівлі, на перемогу в аукціоні в Закупівлі, на отримання замовлення від Замовника. Відповідно, підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2020 18:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.06.2020 20:57
Дата виконання рішення Замовником: 24.06.2020 13:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №12113-р/пк-пз від 18.06.2020 року виконано. Зміни до тендерної документації, з метою усунення порушень, зазаначаних у мотивувальній частині цього рішення, внесено.
Автор: ТОВ "АРХІЗЕМ", Михайло Михайлович Вакар +380689039803, +380661918046 archizem@gmail.com http://www.archizem.com.ua/
Вимога
Відхилено

Умови закупівлі

Номер: b120690912914d0580d95ad4cce16975
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-22-002119-c.b1
Назва: Умови закупівлі
Вимога:
1. У пункті 6 інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вказано: "Учасники в складі тендерної пропозиції надають чинний на весь період надання послуг за предметом закупівлі сертифікат на систему управління якістю (Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги») стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах для забезпечення якості та своєчасності надання такої послуги". У ч.3 с.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Чинне законодавство не містить вимог про обов'язкову наявність у суб'єкта господарювання Сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015. Відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" закувлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, а також замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Розроблення містобудівної документації чітко та детально регламентується відповідним законодавством, вимоги щодо розробників визначені нормами права, зокрема, ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.11.2011 N 290, ДБН. Наявність сертифіката на систему управління якістю не має обов'язкового характеру для діяльності суб'єкта господарювання. Вимога про подання Сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 створює умови для дискримінації потенційних учасників. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі". 2. У п.3 додатку 1 до тендерної документації вказано: "Згідно з завданням на розроблення генерального(-их) плану(-ів) та плану(-ів) зонування території (у складі генерального(-их) плану(-ів), графічні матеріали за аналогічними договорами, що надані в складі тендерної пропозиції до даної закупівлі, мають бути виконані у форматі *dmf, державна система координат УСК-2000 з використанням вбудованої системи умовних позначок шарів містобудівної документації". Просимо прибрати таке формулювання із тендерної документації через його невідповідність законодавству. Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. затверджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, яким і встановлені формати у тому числі для графічний даних.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: пунктом 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється обов’язок замовників вказувати у технічній специфікації, зокрема «… посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються. Той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р №221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасника Сертифікату відповідності системи управління якістю – встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника- міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» Будь-який суб’єкт господарювання, який надає послуги у сфері містобудування та відповідає кваліфікаційним вимогам та стандартам системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015може отримати відповідний Сертифікат. На підставі вищевикладеного, наявність у учасника закупівлі даного Сертифікату може бути одним з кваліфікаційних критеріїв, які Замовник може встановлювати відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наявність сертифікату якості ISO 9001 гарантує підвищення якості наданих послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості, відповідно до вимог ISO 9001 є орієнтація на замовника, послуги та процесний підхід до діяльності. Застосування процесного підходу є важливою передумовою якісного надання послуги, що є предметом даної закупівлі, оскільки її надання передбачає взаємодію працівників різних підрозділів виконавця такої послуги. Отже, вимога замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників діючого Сертифікату відповідності системи управління якістю, є обгрунтованою та такою, що не суперечить ст.3, 16,22 ЗУ «Про публічні закупівлі» . Що стосується другого пункту вимоги, то відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено