-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Стрічка конвеєрна ШР 800×1000×4 (або еквівалент)
Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), а у разі виділення фінансування - кошти Державного бюджету України. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська (відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Завершена
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
21.05.2020 21:44 - 03.06.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на рішення Замовника від 02.072020
Номер:
0470e4eb91294651a1a978b0dba6b318
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-003922-b.b2
Назва:
Скарга на рішення Замовника від 02.072020
Скарга:
СКАРГА
21.05.2020 року Публічним акціонерним товариством «Лисичанськвугілля» (далі – Замовник) у системі ProZorro була об’явлена процедура закупівлі № UA-2020-05-21-003922-b «код ДК 021:2015 – 34310000-3-Двигуни та їх частини – Стрічка конвеєрна ШР 800×1000×4 (або еквівалент) – 800 м». Аукціон за цією закупівлею відбувся 09.06.2020р.
У вищевказаній закупівлі прийняло участь 2 учасника: наше підприємство – Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ІНТЕКО» (далі – ТОВ «НВП «ІНТЕКО» або Заявник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» (далі – ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ»).
02.07.2020р. уповноваженою особою з публічних закупівель ПАТ «Лисичанськвугілля» Волик В.В. було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» та встановлено, що його пропозиція відповідає критеріям, встановленим у ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, підстав для відхилення його тендерної пропозиції не виявлено та його визнано переможцем закупівлі. 02.07.2020р. замовник опублікував в системі ProZorro повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» за результатами Закупівлі № UA-2020-05-21-003922-b.
Вважаємо рішення Замовника від 02.07.2020р. щодо визнання ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» переможцем Закупівлі № UA-2020-05-21-003922-b та про намір укласти з ним договір незаконним та безпідставним за наступних причин:
1) Згідно п.1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, що міститься у тендерній документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку №1 до тендерної документації. Зокрема за п. 3 Додатку №1 Учасник повинен був документально підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, надавши довідку про виконання аналогічного договору та копію аналогічного договору. Тобто Учасник повинен був підтвердити виконання аналогічного договору на постачання шахтної конвеєрної стрічки. Натомість ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» надав копію договору на постачання Стрічки гальмівної ЛАТ-2 100х10, яка ніяким чином не може являтися аналогічним предметом закупівлі, так як не є аналогом шахтної конвеєрної стрічки. Таким чином ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» документально не довів та не підтвердив виконання ним аналогічного за предметом закупівлі договору та, відповідно, на виконав вимоги п. 3 Додатку №1 до тендерної документації.
2) Згідно з п. 4.1. Розділу 1 тендерної документації предметом закупівлі є Стрічка конвеєрна ШР 800×1000×4 (або еквівалент). Згідно ДСТУ 7306:2013, у найменуванні стрічки цифра 4 вказує на кількість слоїв тканини у стрічці. Натомість ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» запропонував до постачання еквівалент конвеєрної стрічки 2ШТС (ТГ)-800-5-ЕР-200-4-2-ТСО-РБ У, у якій найменуванні якої цифра 5 означає кількість слоїв тканини у стрічці. Таким чином, замість 4 слойоної шахтної конвеєрної стрічки, ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» пропонує до постачання 5-слойну шахтну конвеєрну стрічку, що не відповідає предмету закупівлі (див. тендерна пропозиція, технічна специфікація).
3) У Додатку № 5 до тендерної документації зазначено, що предмет закупівлі повинен відповідати ДСТУ 7306:2013. Натомість ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» запропонував до постачання еквівалент конвеєрної стрічки, який відповідає ТУ 2561-2016-00149245-92. Однак у тендерній пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не зазначено, що ТУ 2561-2016-00149245-92 аналогічно ДСТУ 7306:2013. Також ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» у складі тендерної пропозиції не надало належним чином завірену копію ТУ, проаналізувавши яке, замовник міг би дійти до висновку чи є це ТУ аналогом ДСТУ 7306:2013. Таким чином ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» документально не довів та не підтвердив, що запропонований ним аналог конвеєрної стрічки, виготовлений за ТУ 2561-2016-00149245-92, відповідає ДСТУ 7306:2013, як це вимагалося Замовником у тендерній документації.
4) Згідно п. 1. Додатку № 5 до тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати документи, які свідчать про те, що Учасник процедури закупівлі має відповідні документи які підтверджують те, що він є виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, а саме:
1.1 наявність документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі є (являється) виробником товару (прописати в довільній формі або надати інший документ підтверджуючий статус виробника товару).
1.2 якщо Учасник процедури закупівлі являється представником, дилером або дистриб’ютором він повинен надати оригінал або копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату, довіреність, дистриб’юторського листа від виробника або офіційного представника виробника товару на території України.
1.3. якщо Учасник не є представником, дилером або дистриб’ютором виробника товару, надати гарантійний лист від виробника товару щодо гарантій постачання товару Учаснику для виконання зобов’язань за результатами відкритих торгів з ПАТ «Лисичанськвугілля».
ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» у технічній специфікації зазначило, що воно є офіційним представником виробника стрічок конвеєрних шахтних важкогорючих (гумовотканевих та гумовотросових) ВАТ «Курскрезинотехника» м.Курськ Росія, але не надало цьому жодного документального підтвердження.
Так, ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» у складі своєї тендерної пропозиції надало листа від ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна» вих. № 1703/03/20т/л від 17.03.2020р., в якому йдеться про те, що ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» є дилером виробника конвеєрної стрічки, що пропонується до постачання – ВАТ «Курскрезинотехника» (Росія). У той самий час, ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна» у цьому листі зазначається як дистриб’ютор виробника. Третя особа, якою є ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна», навіть являючись дистриб’ютором, ніяким чином не може свідчити від імені виробника конвеєрної стрічки ОАО «Курскрезинотехника» (Росія) про те, що ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» є офіційним представником ОАО «Курскрезинотехника» (Росія). Таке свідчення повинно було бути надано лише виробником конвеєрної стрічки.
Також у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» надає лист ОАО «Курскрезинотехника» (Росія) на російській мові без перекладу на українську мову, як це вимагається у п. 7 розділу 1 тендерної документації. Лист не має дати та вихідного номера, а виданий у відповідь на лист № 25-954 к від 06.06.2019р., тобто не можливо визначити на яку дату він виданий. У листі не міститься жодної інформації про термін дії офіційного представництва - ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна» на території України від імені виробника конвеєрної стрічки ОАО «Курскрезинотехника» (Росія). Лист підписано не керівником підприємства, а керівником одного з підрозділів підприємства, повноваження на підписання такого листа яким є доволі сумнівними, підпис не засвідчено печаткою ОАО «Курскрезинотехника» (Росія). Таким чином цей лист, ані за змістом, ані за формою не може являтися підтвердженням того, що ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» є офіційним представником або дилером виробника - ОАО «Курскрезинотехника» (Росія).
Таким чином ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» у своїй тендерній пропозиції документально не довів та не підтвердив, що він є офіційним представником, дилером, дистриб’ютором виробника конвеєрної стрічки ОАО «Курскрезинотехника» (Росія).
Також ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не надало гарантійного листа від виробника товару щодо гарантій постачання товару Учаснику для виконання зобов’язань за результатами відкритих торгів з ПАТ «Лисичанськвугілля». Натомість такі гарантії надані лише дистриб’ютором - ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна».
Тобто ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не надало жодного документу, на виконання вимог замовника, вказаних у п. 1. Додатку № 5 до тендерної документації.
5) У наданому ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» сертифікаті якості виробника на товар, зазначено, що цей сертифікат виданий на стрічку конвеєрну 2ШТС (ТГ)-800-4-ЕР-200-4-2-ТСО-РБ У, що виготовлена у відповідності до ДСТУ 7306:2013, ДСТУ EN 14973:2016, СОУ-Н 10.1.00174102-008:2008. У той же час у тендерній пропозиції та технічній специфікації ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» зазначило до постачання конвеєрну стрічку 2ШТС (ТГ)-800-5-ЕР-200-4-2-ТСО-РБ У за ТУ 2561-2016-00149245-92. Тобто паспорт виробника виданий на 4 слойну стрічку, а ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» пропонується до постачання 5 слойна стрічка. Пропонується до постачання стрічка, виготовлена за ТУ, а виробник підтверджує її виготовлення за ДСТУ та СОУ-Н. Таким чином, ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не надав належного сертифікату/ паспорту якості виробника, підтверджуючого якість саме запропонованої до постачання конвеєрної стрічки, виготовленої за ТУ. Також паспорт якості викладено на російській мові та не надано його переклад на українську мову, як це вимагається у п. 7 розділу 1 тендерної документації.
6) Згідно п. 2.1. Додатку № 5 до тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати кольорово скановану копію з оригіналу або копію дозволу на застосування товару у небезпечних умовах, виданий Держгірпромнагляд або відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ у відповідності до чинного порядку видачі таких дозволів. ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» надав такий дозвіл, виданий не на виробника, а на третю особу - ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна». Таким чином ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не надав належного дозволу на застосування стрічки у небезпечних умовах.
7) Згідно п. 2.4. Додатку № 5 до тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати документальне підтвердження того, що конвеєрна стрічка має знак відповідності технічним регламентам. Однак у своїй технічній специфікації ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» вказав, що товар при постачанні матиме знак відповідності технічним регламентам. Тобто матиме цей знак у майбутньому. На момент же подачі тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» документально не підтвердив те, що конвеєрна стрічка має знак відповідності технічним регламентам, а отже не виконав вимоги п. 2.4. Додатку №5.
Згідно п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, що міститься у тендерній документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) у тому числі відповідній технічній специфікації згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 5 до цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам, викладеним у Додатку №5, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наведені у пунктах 2-7 цієї скарги факти свідчать про те, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не відповідає вимогам Додатку №5 до тендерної документації, а отже повинна була бути відхилена Замовником.
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, просимо:
1. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі № UA-2020-05-21-003922-b в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» такою, що відповідає критеріям, встановленим у ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації та прийняття рішення про визнання його переможцем закупівлі та намір укласти з ним договір закупівлі.
2. Визнати рішення Замовника від 02.07.2020р. необґрунтованими та незаконними, зобов’язати Публічне акціонерне товариство «Лисичанськвугілля» скасувати ці рішення та прийняти нове рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» як такої, що не відповідає критеріям, встановленим у ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації.
3. На час розгляду цієї скарги призупинити процедуру закупівлі № UA-2020-05-21-003922-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- 252-07-2020 ІНТЕКО -СКАРГА ЛУ.pdf 10.07.2020 19:01
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
13.07.2020 00:01
Скарга
Скасована
Скарга на рішення Замовника від 02.07.2020
Номер:
bad9657befd74b8d851d49fe78d591f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-003922-b.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника від 02.07.2020
Скарга:
СКАРГА
21.05.2020 року Публічним акціонерним товариством «Лисичанськвугілля» (далі – Замовник) у системі ProZorro була об’явлена процедура закупівлі № UA-2020-05-21-003922-b «код ДК 021:2015 – 34310000-3-Двигуни та їх частини – Стрічка конвеєрна ШР 800×1000×4 (або еквівалент) – 800 м». Аукціон за цією закупівлею відбувся 09.06.2020р.
У вищевказаній закупівлі прийняло участь 2 учасника: наше підприємство – Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ІНТЕКО» (далі – ТОВ «НВП «ІНТЕКО» або Заявник) та Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» (далі – ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ»).
02.07.2020р. уповноваженою особою з публічних закупівель ПАТ «Лисичанськвугілля» Волик В.В. було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» та встановлено, що його пропозиція відповідає критеріям, встановленим у ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації, підстав для відхилення його тендерної пропозиції не виявлено та його визнано переможцем закупівлі. 02.07.2020р. замовник опублікував в системі ProZorro повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» за результатами Закупівлі № UA-2020-05-21-003922-b.
Вважаємо рішення Замовника від 02.07.2020р. щодо визнання ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» переможцем Закупівлі № UA-2020-05-21-003922-b та про намір укласти з ним договір незаконним та безпідставним за наступних причин:
1) Згідно п.1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, що міститься у тендерній документації, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку №1 до тендерної документації. Зокрема за п. 3 Додатку №1 Учасник повинен був документально підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, надавши довідку про виконання аналогічного договору та копію аналогічного договору. Тобто Учасник повинен був підтвердити виконання аналогічного договору на постачання шахтної конвеєрної стрічки. Натомість ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» надав копію договору на постачання Стрічки гальмівної ЛАТ-2 100х10, яка ніяким чином не може являтися аналогічним предметом закупівлі, так як не є аналогом шахтної конвеєрної стрічки. Таким чином ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» документально не довів та не підтвердив виконання ним аналогічного за предметом закупівлі договору та, відповідно, на виконав вимоги п. 3 Додатку №1 до тендерної документації.
2) Згідно з п. 4.1. Розділу 1 тендерної документації предметом закупівлі є Стрічка конвеєрна ШР 800×1000×4 (або еквівалент). Згідно ДСТУ 7306:2013, у найменуванні стрічки цифра 4 вказує на кількість слоїв тканини у стрічці. Натомість ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» запропонував до постачання еквівалент конвеєрної стрічки 2ШТС (ТГ)-800-5-ЕР-200-4-2-ТСО-РБ У, у якій найменуванні якої цифра 5 означає кількість слоїв тканини у стрічці. Таким чином, замість 4 слойоної шахтної конвеєрної стрічки, ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» пропонує до постачання 5-слойну шахтну конвеєрну стрічку, що не відповідає предмету закупівлі (див. тендерна пропозиція, технічна специфікація).
3) У Додатку № 5 до тендерної документації зазначено, що предмет закупівлі повинен відповідати ДСТУ 7306:2013. Натомість ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» запропонував до постачання еквівалент конвеєрної стрічки, який відповідає ТУ 2561-2016-00149245-92. Однак у тендерній пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не зазначено, що ТУ 2561-2016-00149245-92 аналогічно ДСТУ 7306:2013. Також ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» у складі тендерної пропозиції не надало належним чином завірену копію ТУ, проаналізувавши яке, замовник міг би дійти до висновку чи є це ТУ аналогом ДСТУ 7306:2013. Таким чином ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» документально не довів та не підтвердив, що запропонований ним аналог конвеєрної стрічки, виготовлений за ТУ 2561-2016-00149245-92, відповідає ДСТУ 7306:2013, як це вимагалося Замовником у тендерній документації.
4) Згідно п. 1. Додатку № 5 до тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати документи, які свідчать про те, що Учасник процедури закупівлі має відповідні документи які підтверджують те, що він є виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором, а саме:
1.1 наявність документального підтвердження того, що Учасник процедури закупівлі є (являється) виробником товару (прописати в довільній формі або надати інший документ підтверджуючий статус виробника товару).
1.2 якщо Учасник процедури закупівлі являється представником, дилером або дистриб’ютором він повинен надати оригінал або копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату, довіреність, дистриб’юторського листа від виробника або офіційного представника виробника товару на території України.
1.3. якщо Учасник не є представником, дилером або дистриб’ютором виробника товару, надати гарантійний лист від виробника товару щодо гарантій постачання товару Учаснику для виконання зобов’язань за результатами відкритих торгів з ПАТ «Лисичанськвугілля».
ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» у технічній специфікації зазначило, що воно є офіційним представником виробника стрічок конвеєрних шахтних важкогорючих (гумовотканевих та гумовотросових) ВАТ «Курскрезинотехника» м.Курськ Росія, але не надало цьому жодного документального підтвердження.
Так, ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» у складі своєї тендерної пропозиції надало листа від ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна» вих. № 1703/03/20т/л від 17.03.2020р., в якому йдеться про те, що ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» є дилером виробника конвеєрної стрічки, що пропонується до постачання – ВАТ «Курскрезинотехника» (Росія). У той самий час, ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна» у цьому листі зазначається як дистриб’ютор виробника. Третя особа, якою є ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна», навіть являючись дистриб’ютором, ніяким чином не може свідчити від імені виробника конвеєрної стрічки ОАО «Курскрезинотехника» (Росія) про те, що ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» є офіційним представником ОАО «Курскрезинотехника» (Росія). Таке свідчення повинно було бути надано лише виробником конвеєрної стрічки.
Також у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» надає лист ОАО «Курскрезинотехника» (Росія) на російській мові без перекладу на українську мову, як це вимагається у п. 7 розділу 1 тендерної документації. Лист не має дати та вихідного номера, а виданий у відповідь на лист № 25-954 к від 06.06.2019р., тобто не можливо визначити на яку дату він виданий. У листі не міститься жодної інформації про термін дії офіційного представництва - ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна» на території України від імені виробника конвеєрної стрічки ОАО «Курскрезинотехника» (Росія). Лист підписано не керівником підприємства, а керівником одного з підрозділів підприємства, повноваження на підписання такого листа яким є доволі сумнівними, підпис не засвідчено печаткою ОАО «Курскрезинотехника» (Росія). Таким чином цей лист, ані за змістом, ані за формою не може являтися підтвердженням того, що ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» є офіційним представником або дилером виробника - ОАО «Курскрезинотехника» (Росія).
Таким чином ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» у своїй тендерній пропозиції документально не довів та не підтвердив, що він є офіційним представником, дилером, дистриб’ютором виробника конвеєрної стрічки ОАО «Курскрезинотехника» (Росія).
Також ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не надало гарантійного листа від виробника товару щодо гарантій постачання товару Учаснику для виконання зобов’язань за результатами відкритих торгів з ПАТ «Лисичанськвугілля». Натомість такі гарантії надані лише дистриб’ютором - ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна».
Тобто ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не надало жодного документу, на виконання вимог замовника, вказаних у п. 1. Додатку № 5 до тендерної документації.
5) У наданому ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» сертифікаті якості виробника на товар, зазначено, що цей сертифікат виданий на стрічку конвеєрну 2ШТС (ТГ)-800-4-ЕР-200-4-2-ТСО-РБ У, що виготовлена у відповідності до ДСТУ 7306:2013, ДСТУ EN 14973:2016, СОУ-Н 10.1.00174102-008:2008. У той же час у тендерній пропозиції та технічній специфікації ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» зазначило до постачання конвеєрну стрічку 2ШТС (ТГ)-800-5-ЕР-200-4-2-ТСО-РБ У за ТУ 2561-2016-00149245-92. Тобто паспорт виробника виданий на 4 слойну стрічку, а ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» пропонується до постачання 5 слойна стрічка. Пропонується до постачання стрічка, виготовлена за ТУ, а виробник підтверджує її виготовлення за ДСТУ та СОУ-Н. Таким чином, ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не надав належного сертифікату/ паспорту якості виробника, підтверджуючого якість саме запропонованої до постачання конвеєрної стрічки, виготовленої за ТУ. Також паспорт якості викладено на російській мові та не надано його переклад на українську мову, як це вимагається у п. 7 розділу 1 тендерної документації.
6) Згідно п. 2.1. Додатку № 5 до тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати кольорово скановану копію з оригіналу або копію дозволу на застосування товару у небезпечних умовах, виданий Держгірпромнагляд або відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ у відповідності до чинного порядку видачі таких дозволів. ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» надав такий дозвіл, виданий не на виробника, а на третю особу - ТОВ «Торговий дім «Курскрезинотехніка-Україна». Таким чином ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не надав належного дозволу на застосування стрічки у небезпечних умовах.
7) Згідно п. 2.4. Додатку № 5 до тендерної документації Учасник закупівлі повинен надати документальне підтвердження того, що конвеєрна стрічка має знак відповідності технічним регламентам. Однак у своїй технічній специфікації ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» вказав, що товар при постачанні матиме знак відповідності технічним регламентам. Тобто матиме цей знак у майбутньому. На момент же подачі тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» документально не підтвердив те, що конвеєрна стрічка має знак відповідності технічним регламентам, а отже не виконав вимоги п. 2.4. Додатку №5.
Згідно п.6 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, що міститься у тендерній документації, вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) у тому числі відповідній технічній специфікації згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку № 5 до цієї тендерної документації. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам, викладеним у Додатку №5, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наведені у пунктах 2-7 цієї скарги факти свідчать про те, що тендерна пропозиція ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» не відповідає вимогам Додатку №5 до тендерної документації, а отже повинна була бути відхилена Замовником.
На підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII, просимо:
1. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі № UA-2020-05-21-003922-b в частині визнання тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» такою, що відповідає критеріям, встановленим у ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації та прийняття рішення про визнання його переможцем закупівлі та намір укласти з ним договір закупівлі.
2. Визнати рішення Замовника від 02.07.2020р. необґрунтованими та незаконними, зобов’язати Публічне акціонерне товариство «Лисичанськвугілля» скасувати ці рішення та прийняти нове рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛІДЕР ПРОМСНАБ» як такої, що не відповідає критеріям, встановленим у ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації.
3. На час розгляду цієї скарги призупинити процедуру закупівлі № UA-2020-05-21-003922-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- 252-07-2020 ІНТЕКО -СКАРГА ЛУ.pdf 10.07.2020 18:51
- Шаблон_платіжного_документа Smart 14400.pdf 11.07.2020 10:33
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
13.07.2020 00:01