-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Завершена
765 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 827.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 827.60 UAH
Період оскарження:
21.05.2020 18:55 - 01.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
необгрунтований вибір переможця (завищена ціна, невідповідність кваліфікаційним вимогам)
Номер:
95c7d65932704d55aa19e9645608adee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-006238-c.c4
Назва:
необгрунтований вибір переможця (завищена ціна, невідповідність кваліфікаційним вимогам)
Вимога:
ЩОДО БЕЗПІДСТАВНОСТІ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇЇ ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО»
Протоколом №92 засідання тендерного комітету КНП «Міська клінічна лікарня №1» ОМР було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» не погоджується із даним висновком ,виходячи з наступного:
- «ISO (не має оригіналу)» - відповідно до пунктів 7.2.1, 7.2.2, 7.2.3 Тендерної документації учасники повинні були надавати копію ,а не оригінал сертифікату ISO;
- «не надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всю продукцію власного виробництва що пропонуеться до закупівлі»
Відповідно до пунктів 7.2.1, 7.2.2, 7.2.3 Тендерної документації такий висновок повинен надаватися учасником на продукцію власного виробництва, тоді як ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» пропонувало імпортну продукцію, сертифікат надавався б при ввезенні товару на територію України;
- не надано копію сертифікату відповідності УкрСЕПРО по ГОСТ 16371:2016; 19917:2016 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 на всю продукцію власного виробництва що пропонується до закупівлі.
Проте, по-перше, учасник ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» пропонувало імпортну, а не власну продукцію. Крім того, обов’язковість сертифікації УКРСЕПРО була скасована ще з 2018 року та не передбачена Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою КМУ №753 від 02.10.2013р. Відповідно до п.6.2. розділу з Тендерної документації: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Оскільки такий сертифікат був наявний лише в документах переможця – ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУП», вимога щодо обов’язковості сертифікату УКРСЕПРО викликає сумніви щодо об’єктивності та неупередженості Замовника при складанні тендерної пропозиції.
По-друге, спочатку було не зрозуміло, чим зумовлено включення Замовником до якісних вимог щодо предмету закупівлі (п.7.2.1, п.7.2.2, п.7.2.3 Тендерної документації) документів на відповідність товару (медичні ліжка та тумби медичні прикроватні) ДСТУ ГОСТ 22046:2004 – «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови». Посилання на такий ДСТУ ГОСТ наявне лише в документах переможця – ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУП», що викликає сумніви щодо об’єктивності та неупередженості Замовника при складанні тендерної пропозиції.
- Замовник посилався на те, що запропонований ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» не відповідає якісним вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Тендерній документації.
Зауважимо, що повна ідентичність габаритів та матеріалів, з яких виготовлено товар, характерна лише для товару переможця ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», як і відповідність вимозі Замовника щодо надання документу, обов’язковість якого давно скасована законодавцем (сертифікатом УКРСЕПРО), та документів щодо відповідності медичних ліжок та медичних тумбочок вимогам щодо меблів навчальних закладів (ДСТУ ГОСТ 22046:2004 – «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови») .
Вважаємо, що цей факт у сукупності із ігноруванням пропозиції ТОВ «НВО «Ю БІ СІ –ПРОМО» щодо аналогічного товару за значно нижчою ціною та навіть кращими характеристиками, викликає ще більше питань щодо дотримання Замовником принципу недискримінації учасників та щодо об’єктивності та неупередженості Замовника при складанні тендерної пропозиції.
ЩОДО СУТТЄВОГО ЗАВИЩЕННЯ ЦІНИ ЗАКУПІВЛІ
ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» надало документацію на товар ТМ «АМЕД», а також гарантійний лист ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ», якому належить ТМ «АМЕД», щодо надання авторизації ТВО ЛОГІКЛАБГРУПА» та підтвердження можливості поставок товару (ліжок та тумбочок).
Детально проаналізувавши цінову пропозицію та остаточну цінову пропозицію ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», співставивши їх з діючими цінами на ринку, а також із цінами виробника товару, який запропонувало до продажу саме ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» (ТМ «АМЕД»), було виявлено, що ціна, за якою закуповується товар не відповідає ринковій та ціні виробника (ТМ «АМЕД») та націнка становить більше 100% , зокрема:
- КС2.101 ЛІЖКО МЕДИЧНЕ ФУНКЦІОНАЛЬНЕ
У ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» - 21 536,85 ГРН. ЗА 1 ШТ,
У ВИРОБНИКА – 9508 ГРН ЗА 1 ШТ. HTTPS://AMED.UA/KS2101-KROVAT-MEDICZINSKAYA-FUNKCZIONALNAYA-LZHM-11/
Переплата на 1 шт. складає 12 028,85 грн за 1 шт, а в цілому за 16 шт – 192 461,60 грн
- КС2.101 ЛІЖКО МЕДИЧНЕ ФУНКЦІОНАЛЬНЕ
У ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» - 19 432, 85 ГРН. ЗА 1 ШТ,
У ВИРОБНИКА – 8 288 ГРН ЗА 1 ШТ. HTTPS://AMED.UA/KS2100-KROVAT-MEDICZINSKAYA-FUNKCZIONALNAYA-LZHM-11/
Переплата на 1 шт. складає 11 144,85 грн за 1 шт, а в цілому за 14 шт – 156 027,90 грн
- ТП1.110 ТУМБА МЕДИЧНА ПРИЛІЖКОВА
У ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» - 4 506,40 ГРН. ЗА 1 ШТ,
У ВИРОБНИКА – 2 613 ГРН ЗА 1 ШТ. HTTPS://AMED.UA/KS2100-KROVAT-MEDICZINSKAYA-FUNKCZIONALNAYA-LZHM-11/
Переплата на 1 шт. складає 1 892.40 грн за 1 шт, а в цілому за 30 шт –56 802 грн
Таким чином, при загальній сумі цінової та остаточної цінової пропозиції 751 841,56 грн. з ПДВ загальна сума переплати складає 405 291,50 грн..
Вищенаведені дії Замовника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Разом з тим, статтею 7 Бюджетного кодексу України та ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено дотримання принципів ефективності та максимальної економії.
ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ЧЕРЕЗ НЕВІДПОВІДНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», зазначаємо, що на момент розгляду Замовником тендерних пропозицій, в її складі були відсутні принаймні наступні документи:
- Фінансова звітність учасника (вимагається п.4 Таблиці 1 Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації). В порушення строків, учасник не завантажив дану документацію;
- Довідка щодо відсутності судимості, яка вимагалася відповідно до п.5 Таблиці 2 Додатку 2 «Документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» до Тендерної документації). В порушення строків, учасник довантажив документи в електронну систему після закінчення строків на подання пропозицій та вже після розміщення Замовником .
Згідно з ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ “ ЛОГІКЛАБГРУПА ” і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
иходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» у зв’язку із суттєвим завищенням ціни закупівлі, а також у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА» не відповідає кваліфікаційним вимогам, викладеним у Тендерній документації.
2. Відхилити тендерну пропозиція учасника ТОВ «ЛОГІКЛАБГРУПА», оскыльки вона не відповідає кваліфікаційним вимогам, викладеним у Тендерній документації
3. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги.pdf 22.06.2020 21:09
Дата подачі:
22.06.2020 21:09
Вирішення:
ЩОДО БЕЗПІДСТАВНОСТІ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇЇ ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО»:
Підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції викладені у протоколі засідання тендерного комітету від 12.06.2020 року № 92 та є цілком обґрунтованими та такими, що відповідають вимогам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Вважаємо Вашу вимогу щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВО «Ю БІ СІ – ПРОМО» безпідставною та необґрунтованою.
ЩОДО СУТТЄВОГО ЗАВИЩЕННЯ ЦІНИ ЗАКУПІВЛІ:
Здійснення Вами порівняння цін під час проведення відкритих торгів є щонайменше недоречним. Принагідно нагадуємо, що принцип проведення конкурентної процедури «відкриті торги» полягає у конкурентному відборі постачальника серед учасників, які подали свої тендерні пропозиції. Переможцем визначається учасник, ціна тендерної пропозиції якого є найменшою, а тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Всі учасники цієї закупівлі були в рівних умовах. Тендерні пропозиції учасників розглядались об’єктивно у відповідності до принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, закріплених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ЩОДО НЕОБХІДНОСТІ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ЧЕРЕЗ НЕВІДПОВІДНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
Факти невідповідності тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі умовам тендерної документації та законодавству, наведені у вимозі, не відповідають дійсності, а тому не можуть бути задоволені.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
eb48d6e5fdf244319c7e49174013760c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-006238-c.b3
Назва:
Скарга
Вимога:
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 16.06.2020 14:22
Дата подачі:
16.06.2020 14:22
Вирішення:
Згідно скарги ФОП Антоненко Сергій Костянтинович вих. №1 від 16.06.2020 р.
В гарантійному листі від ФОП Ткаченко О.М. на ФОП Антоненко С.К. повноваження представництва надаються згідно Договору №47 від 01.09.2017, який не було надано Учасником. Замовник не має змоги перевірити строк дії цього договору та повноваження, які передаються Учаснику.
Зображення ліжок в паспортах є абсолютно однаковими, а тому не можуть відповідати різним технічним характеристикам, які заявлені в паспортах.
Щодо Сертифікату ISO 9001:2015:
Пунктом 7.2. Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015, міжнародного зразка), що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для медичних установ (на весь товар, що є предметом закупівлі).
Проте, у складі Вашої пропозиції зазначений сертифікат (сертифікати) був відсутній, що й було підставою для відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідала умовам тендерної документації.
Лист-пояснення, наданий у складі тендерної пропозиції, зокрема щодо сертифікату ISO 9001:2015, містить посилання на Технічний регламент щодо медичних виробів, затверджений Постановою КМУ №753 від 02.10.2013, який не має нічого спільного з оцінкою системи якості підприємства (виробника) товарів.
Технічним регламентом щодо медичних виробів регламентується введення медичних виробів в обіг та/або в експлуатацію та встановлені вимоги до медичних виробів тощо. Отже, він стосується лише ТОВАРУ (медичних виробів).
Враховуючи викладене, учасником НЕ ОБҐРУНТОВАНО належним чином відсутність/ненадання у складі тендерної пропозиції сертифікату на систему якості підприємства (Сертифікат ISO 9001:2015, міжнародного зразка), що регламентує розробку, виробництво, продаж та сервісне обслуговування спеціалізованих меблів для медичних установ (на весь товар, що є предметом закупівлі).
Звертаємо Вашу увагу також на наявну позитивну практику Органу оскарження з аналогічних питань з якою можна ознайомитися на офіційному сайті Антимонопольного комітету України.
Крім того в наданій Декларації про відповідність є підпункт «Продукція відповідає державним національним стандартам» серед яких не зазначений стандарт ISO 9001:2015, який на вимогу замовника є обо'язковим.
Не надана копія сертифікату відповідності УкрСЕПРО по ГОСТ 16371:2016; 19917:2016 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 на всю продукцію власного виробництва що пропонується до закупівлі.
У випадку, якщо Учасник мав заперечення щодо надання таких документів, він мав можливість оскаржити дану вимогу в Період Уточнень, фактом своєї участі в аукціоні учасник підтвердив свою згоду з усіма вимогами викладеними в тендерній документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
743d5a0ccb854228a7bf8474dc15c669
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-006238-c.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2020 14:03
Опис причини скасування:
Не був долучений файл зі скаргою
Дата скасування:
16.06.2020 14:23
Вимога
Вирішена
Внесення змін у Тендерну документацію
Номер:
94d50089ca544123a030bd1a29258d43
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-006238-c.c1
Назва:
Внесення змін у Тендерну документацію
Вимога:
Згідно Тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015- 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 34873 Ліжка медичні функціональні, 34873 Ліжка медичні функціональні, 15900-Меблі для палати пацієнта -3 найменування, яку оголосило Комунальне некомерційне підприємство«Міська клінічна лікарня №1» Одеської міської ради, у Додатку 2 Таблиця 1 Кваліфікаційні крітерії у п.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) прописано:
Надати Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з інформацією про виконання аналогічних договорів, за кодом 33690000-3 Лікарські засоби різні, які укладені в 2017, або 2018, або 2019 роках, разом із аналогічними договорами не менше двох (надати копії).
Просимо Вас внести зміни у Додаток 2 таблиця 1 п. 3 замінивши аналогічні договори за кодом 33690000-3 Лікарські засоби різні
на аналогічні договори за кодом вашої закупівлі, а саме ДК 021:2015- 33190000-8- Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2020 14:10
Вирішення:
Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено