-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вибірковий капітальний ремонт житлової будівлі № 7 по вул. Степовій у м. Запоріжжі. Капітальний ремонт приміщень загального користування та фасадів будівлі (коригування 3)
Завершена
2 727 253.55
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період оскарження:
21.05.2020 14:03 - 04.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушень по закупівлі UA-2020-05-21-001090-a
Номер:
04606ae9a4e64aa681d9a5d8d309ec98
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-001090-a.c2
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень по закупівлі UA-2020-05-21-001090-a
Вимога:
21.05.2020 Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради було оголошено закупівлю UA-2020-05-21-001090-a з вибіркового капітального ремонту житлової будівлі № 7 по вул. Степовій у м. Запоріжжі. Капітальний ремонт приміщень загального користування та фасадів будівлі (коригування 3).
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 03-07/20 від «03» липня 2020 р. 10-30 Тендерний комітет Замовника ухвалив рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «КОНСОЛЬ-СТРОЙ» (ЄДРПОУ 42600763), загальна вартість тендерної пропозиції становить 2`714`648 грн. 12 коп., в т.ч. ПДВ.
В якості аргументації Замовник вказав, що пропозиція Учасника відповідає установленим законодавством вимогам, а саме відповідає кваліфікаційним критеріям, згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутні обставини, установлені статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Наявність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі при розгляді пропозиції не виявлено.
ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» не погоджується із таким рішенням, вважаємо дії Замовника упередженими та такими, що порушують законодавство.
23.06.2020 року ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» звернулося до Вознесенівського відділення поліції Дніпровського відділу поліції ГУНП у Запорізькій області із Заявою про злочин передбачений ч. 3 статті 190, КК України, ч. 2, 4 ст. 358 кримінального кодексу України відносно Товариство з обмеженою відповідальністю «КОНСОЛЬ-СТРОЙ» (ЄДРПОУ 42600763) – в діях осіб, що виступають від імені ТОВ «КОНСОЛЬ-СТРОЙ» та розмістили на сайті https://prozorro.gov.ua під час участі у публічній закупівлі UA-2020-05-21-001090-a за бюджетні кошти у розмірі 2 714 648,12 грн вбачаються ознаки кримінально караних злочинів – шахрайство та підробка документів.
24.06.2020 року до ЄРДР внесено відомості про заяву про вчинення кримінального правопорушення, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення за номером 12020080060001676.
Відповідно до вимог Тендерної документації пп. 5.4 підпункт 4 ТОВ «КОНСОЛЬ-СТРОЙ» порушено вимогу передбачену пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 16, 18, 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником – Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, по закупівлі UA-2020-05-21-001090-a.
2. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про скасування рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «КОНСОЛЬ-СТРОЙ» (ЄДРПОУ 42600763), як такого що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
3. Зобов’язати Замовника переглянути тендерну пропозицію ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» та прийняти рішення про визнання переможцем процедури закупівлі UA-2020-05-21-001090-a ТОВ «РУФ БІЛДИНГ», як такого, що запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію.
Директор ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» Д. В. Нудько
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ПРИ ВИЗНАННІ ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf 09.07.2020 16:58
- Лист 14.07.2020 09:35
Дата подачі:
09.07.2020 16:58
Вирішення:
Вимогу розглянуто та надано відповідь
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
СКАРГА на результати розгляду тендерних пропозицій по закупівлі UA-2020-05-21-001090-a
Номер:
9b1b0d94df144a94a06f3d55efa8c361
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-001090-a.c1
Назва:
СКАРГА на результати розгляду тендерних пропозицій по закупівлі UA-2020-05-21-001090-a
Вимога:
21.05.2020 Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради було оголошено закупівлю UA-2020-05-21-001090-a з вибіркового капітального ремонту житлової будівлі № 7 по вул. Степовій у м. Запоріжжі. Капітальний ремонт приміщень загального користування та фасадів будівлі (коригування 3).
Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 15-06/20 від «15» червня 2020 р 14-45 Тендерний комітет Замовника відхилив пропозицію, подану учасником відкритих торгів ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» (ЄДРПОУ 42726280), оскільки на думку Замовника відповідно до ч. 1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3 розділу V тендерної документації учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям.
В якості аргументації Замовник вказав, що учасник не підтвердив наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасником подано два договори на виконання робіт з реконструкції та надання послуг з поточного ремонту, які не відповідають предмету закупівлі капітальний ремонт, оскільки відповідно до ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво поділяється на такі види - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» не погоджується із такою причиною відхилення, вважаємо дії Замовника упередженими та такими, що порушують законодавство.
Дійсно у частині 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»» встановлено, що у цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. При цьому вказаною нормою не наводяться відмінності між наведеними термінами. Також опис таких відмінностей не міститься в тексті Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» на який посилається Замовник.
Слід зазначити, що визначення термінів встановлено Державними будівельними нормами, а саме ДБН В.3.2-2-2009 з наступними змінами та доповненнями.
Так пунктом 3.7 ДБН встановлено, що капітальний ремонт - сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності)
Пунктом 3.21 ДБН встановлено, що реконструкція це перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Системний аналіз наведених визначень дозволяє дійти висновку, що реконструкція є більш складною формою будівельної діяльності ніж капітальний ремонт, яка вимагає більш високої кваліфікації персоналу.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» надало два договори, які доводять наявність досвіду виконання учасником будівельних робіт, зокрема і які вимагають більш високої кваліфікації робітників, що поза всяким розумним сумнівом дозволяє виконувати менш кваліфіковані будівельні роботи.
Отже, висновок Замовника щодо невідповідності ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» кваліфікаційним вимогам вважаємо необґрунтованим.
Крім того, з аналізу документів, які є додатком до тендерної пропозиції іншого учасника, а саме ТОВ «Консоль-Строй» вбачається невідповідність копій договорів, які надані учасником на підтвердження виконання аналогічних робіт.
Так, у закупівлі UA-2020-05-21-001090-a ТОВ «Консоль-Строй» в якості доказу виконання аналогічних договорів було надано Договір № 11/05 від 11.05.2019 на виконання капітального ремонту корпусу № 2 санаторію профілакторію розташованого за адресою: Запорізька область, м. Приморськ, вул. Морська, 8.
Разом з тим у закупівлі UA-2019-07-11-000147-a цим самим учасником також було надано у якості доказу виконання аналогічних договорів Договір № 11/05 від 11.05.2019.
Дослідивши копії цих договорів, було з’ясовано, що хоча договори мають однаковий номер, назву, дату укладення та предмет, є певні суттєві відмінності які ставлять під сумнів достовірність та допустимість цих копій, що унеможливлює їх сприйняття у якості доказів досвіду виконання аналогічних робіт.
Так п.3.1. Договору № 11/05 від 11.05.2019 у закупівлі UA-2019-07-11-000147-a містить термін виконання робіт до 01.02.2017 року. В той час як цей самий пункт Договору наданий у закупівлі UA-2020-05-21-001090-a має термін виконання робіт до 31.12.2019 року. У розділі 15 Адреси та реквізити сторін є суттєві відмінності в розташуванні та зображені печаток та підписів Замовника та підрядника. У Довідці про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за червень 2019 року у примірнику Договору, який наданий до закупівлі UA-2020-05-21-001090-a міститься відтиск печатки, який відсутній на аналогічній довідці до цього ж договору , який було надано до закупівлі UA-2019-07-11-000147-a. Окрім того, у цих двох порівнюваних копіях договорів є розбіжності у використаному шрифті та розмірі шрифту. Наведені факти вказують на нетотожність копій одного й того ж самого договору, а також на втручання у зміст Договору № 11/05 від 11.05.2019 наданого в якості доказу, редагуванні його змісту із застосуванням комп’ютерної техніки та програм з редагування та обробки зображень. Як наслідок, це свідчить про недобросовісність учасника ТОВ «Консоль-Строй» та недопустимість наданих цим учасником документів в якості доказів відповідності кваліфікаційним вимогам.
З подальшого аналізу документів тендерної пропозиції ТОВ «Консоль-Строй» вбачається, що реєстр документів оформлений 29.05.2020, про те як додані документи датовані з 01.06.2020, тобто на момент складання реєстру, цих документів не існувало.
Окремо слід зазначити щодо наявності техніки, якою планується виконання робіт. До тендерної пропозиції долучено копію Договору № 154/19 від 20.12.2019 між ПРАТ «БІАС» та ТОВ «КОНСОЛЬ-СТРОЙ» про надання послуг по експлуатації машин та механізмів. П’ятим аркушем цієї скан-копії додано Лист-підтвердження щодо надання техніки, яким ПРАТ «БІАС» підтверджує, що надає техніку ТОВ «Консоль-Строй» виключно до 31.12.2020. Аналогічне положення містить Лист підтвердження до Договору № 28/2020 від 28.05.2020 (аркуш скан-копії № 10). При цьому умовами тендеру є виконання робіт до 31.12.2021, тобто ТОВ «Консоль-Строй» не підтверджено наявність техніки впродовж 01.01.2021 – 31.12.2021, що не відповідає кваліфікаційним вимогам.
Слід також додати, що згідно ІВР (відомість ресурсів) вказана техніка з ціною за екскаватор 239,32 грн та каток 254,30 грн, проте як у Договорі про надання техніки відсутня як ціна так і сама техніка, отже вказана вартість використання роботи цієї машини не підтверджена жодним з договорів оренди техніки або додатком до нього, а отже, не обґрунтована.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, керуючись ст .ст. 16, 18, 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником – Департаментом з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, по закупівлі UA-2020-05-21-001090-a.
2. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про скасування рішення про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «РУФ БІЛДИНГ».
3. Зобов’язати Замовника прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Консоль-Строй» ЄДРПОУ 42600763, як такої що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
4. Зобов’язати Замовника переглянути тендерну пропозицію ТОВ «РУФ БІЛДИНГ» та прийняти рішення про визнання переможцем процедури закупівлі UA-2020-05-21-001090-a ТОВ «РУФ БІЛДИНГ», як такого, що запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА РУФ БІЛДИНГ ДО ДЕПАРТАМЕНТУ ЖКХ.pdf 16.06.2020 18:57
- Лист 19.06.2020 09:44
Дата подачі:
16.06.2020 18:57
Вирішення:
Скаргу розглянуто та надано відповідь
Статус вимоги:
Не задоволено