• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція приймального відділення з відділенням невідкладної допомоги "Козелецька ЦРЛ"

Торги відмінено

6 678 980.40 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 400.00 UAH
Період оскарження: 21.05.2020 12:05 - 05.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Роботи підвищеної небезпеки

Номер: 1d5fdd4195b246119ca41021733cafdd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-21-001318-b.a5
Назва: Роботи підвищеної небезпеки
Вимога:
Відповідно до вимог п.2 додатку 8 до тендерної документації вимагається надання оригіналу чи належним чином завіреної копії дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або його територіального органу (чинного на дату розкриття тендерних пропозицій) на виконання робіт підвищеної небезпеки. Враховуючи, що відповідно Додатку 2 по Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (із змінами) чітко визначено Перелік робіт підвищеної небезпеки. Додаток 2 до тендерної документації – Технічні вимоги не містить жодного виду робіт, що можна віднести до Переліку робіт підвищеної небезпеки. Вимагаємо скасувати дану вимогу або надати обґрунтування застосування даної вимоги до процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На виконання вимог дод. 6 Постанови КМУ №257 від 12.04.2017 р тендерною документацією вимагається надання оригіналу чи належним чином завіреної копії дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або його територіального органу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Дозвіл на початок виконання небезпечних робіт та експлуатацію машин, механізмів, устаткування видається тільки Державною службою України з питань праці (Держпраці) та її територіальними підрозділами. Тому вимогу відповідно до додатку 8 до тендерної документації щодо надання оригіналу чи належним чином завіреної копії дозволу (-ів) Держгірпромнагляду (чи Держпраці) або його територіального органу на виконання робіт підвищеної небезпеки вважаємо правомірною.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Відвідування об'єкту та конфіденційність інформації

Номер: 8389aed60ebc46a1bb10f6dafc77d8d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-21-001318-b.c4
Назва: Відвідування об'єкту та конфіденційність інформації
Вимога:
П. 2 Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено відвідування об’єкту. За результатами відвідування об’єкту складається довідка в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В разі відсутності зазначеної довідки тендерна пропозиція Учасника відхиляється на підставі абзацу першого п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Однак посилання в даному випадку на вимоги п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону № 922 не відповідає вимогам даної статті. У відповідності до п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився. У відповідності до ч. 1 ст 12 Закону України “Про публічні закупівлі” обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В той же час Замовником у тендерній документації не визначені умови конфіденційності даних про учасників та не гарантовано збереження цих даних до моменту розкриття тендерних пропозицій. Таким чином відвідування об’єкту не відноситься до умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації. Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У зв’язку з зазначеним з метою уникнення порушень ст. 5 та п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону № 922 просимо скасувати незаконну вимогу щодо відвідування об’єкту та складання довідки про таке відвідування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого Постановою КМУ №257 від 12.04.2017 р., ДСТУ – Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» та інших нормативних та законодавчих вимог, рішення щодо необхідності проведення основного (детального) обстеження об’єкта приймається його власником або управителем із залученням представників громадськості. Обстеження проводиться шляхом: проведення аналізу дефектів і пошкоджень, які змінили основні проектні та розрахункові характеристики будівельних конструкцій, інженерних мереж і систем за період експлуатації об’єкта; визначення фактичних експлуатаційних навантажень і впливів на будівельні конструкції, основи фундаменту, інженерні мережі і системи об’єкта; проведення аналізу причин виникнення дефектів і пошкоджень; узагальнення інформації про технічний стан будівельних конструкцій, мереж і систем об’єкта. Відповідно до п. 6.2.10.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об'єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов'язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані, тощо), та з'ясувати із замовником усі необхідні питання. Основною метою проведення обстеження є оцінка поточного технічного стану несучих конструкцій споруд, оцінка стану на відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним відповідним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів до забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єктів протягом усього періоду їх існування. Враховуючи вищенаведене, з метою якісного та вчасного виконання робіт по проекту «Реконструкція приймального відділення з відділенням невідкладної допомоги КНП КРР «Козелецька ЦРЛ» (код ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція), відвідування об’єкта здійснює істотний вплив на кінцеву ефективність і економічну доцільність проведених робіт по вищенаведеному проекту. На підставі Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Незаконність відвідування об'єкту

Номер: f95692ea1a374c1ead5eda8abad2a39b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-21-001318-b.c3
Назва: Незаконність відвідування об'єкту
Вимога:
П. 2 Інша інформація Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації передбачено відвідування об’єкту. За результатами відвідування об’єкту складається довідка в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В разі відсутності зазначеної довідки тендерна пропозиція Учасника відхиляється на підставі абзацу першого п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону № 922. Однак посилання в даному випадку на вимоги п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону № 922 не відповідає вимогам даної статті. У відповідності до п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився. Таким чином віждвідування об’єкту не відноситься до умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації. Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У зв’язку з зазначеним з метою уникнення порушень ст. 5 та п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону № 922 просимо скасувати незаконну вимогу щодо відвідування об’єкту та складання довідки про таке відвідування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого Постановою КМУ №257 від 12.04.2017 р., ДСТУ – Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» та інших нормативних та законодавчих вимог, рішення щодо необхідності проведення основного (детального) обстеження об’єкта приймається його власником або управителем із залученням представників громадськості. Обстеження проводиться шляхом: проведення аналізу дефектів і пошкоджень, які змінили основні проектні та розрахункові характеристики будівельних конструкцій, інженерних мереж і систем за період експлуатації об’єкта; визначення фактичних експлуатаційних навантажень і впливів на будівельні конструкції, основи фундаменту, інженерні мережі і системи об’єкта; проведення аналізу причин виникнення дефектів і пошкоджень; узагальнення інформації про технічний стан будівельних конструкцій, мереж і систем об’єкта. Відповідно до п. 6.2.10.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об'єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов'язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані, тощо), та з'ясувати із замовником усі необхідні питання. Основною метою проведення обстеження є оцінка поточного технічного стану несучих конструкцій споруд, оцінка стану на відповідності основним вимогам до будівель і споруд, визначеним відповідним технічним регламентом, та вжиття обґрунтованих заходів до забезпечення надійності та безпеки під час експлуатації об’єктів протягом усього періоду їх існування. Враховуючи вищенаведене, з метою якісного та вчасного виконання робіт по проекту «Реконструкція приймального відділення з відділенням невідкладної допомоги КНП КРР «Козелецька ЦРЛ» (код ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція), відвідування об’єкта здійснює істотний вплив на кінцеву ефективність і економічну доцільність проведених робіт по вищенаведеному проекту. На підставі Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

№ДФ-1

Номер: f869f35a2cc743ffabdc1973cc438c8c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-21-001318-b.a2
Назва: №ДФ-1
Вимога:
П 2.2. п. 2 Додатку №6 передбачено, що Учасник для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати довідку за формою № 1ДФ разом з листом розшифровкою по ФІО працівників (без зазначення заробітної плати). Однак формою № 1ДФ, затвердженої Наказом Міністерства фінансів України №4 від 13.01.201,5 не передбачено будь-якої розшифровки по ФІО працівників. Просимо скасувати дане положення тендерної документації як таке, що не відповідає нормативно-правовим актам.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: П 2.2. п. 2 Додатку №6 передбачено, що Учасник для підтвердження наявності трудових відносин із працівниками може підтвердити одним з документів: копії наказів про призначення, копії трудових угод, довідка за формою № 1ДФ разом з листом розшифровкою по ФІО працівників (без зазначення заробітної плати). Таким чином тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Дискримінаційні умови

Номер: 48e183015c1c4a3aa571682124efc387
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-21-001318-b.b1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
1. У п.6.4. тендерної документації замовник вимагає наступне: «Учасник повинен надати проект виконання робіт». Просимо Вас роз’яснити, який саме проект і у якій формі має надати учасник? 2. Пунктом 2.2. додатку 6 замовник у ТД вимагає наступне: «Учасник повинен надати скан-копію оригіналу кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів; головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 3 років) та/або виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 3 років)». Вважаємо, що вимога про досвід роботи у 3 роки для інженера-проектувальника і виконроба є дискримінаційною. Учасники, які мають виконробів і інженерів проектувальників з досвідом до 3-х років не зможуть подати свою пропозицію. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації (щодо досвіду у 3 роки). Просимо врахувати, що пунктом 4 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також пунктом 4 статті 22 цього Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 3. Вимагаємо прибрати з п.2.2. додатку 6 тендерної документації вимогу про наявнусть сертифікованого інженера-проектувальника. Наявність інженера-проектувальника не має відношення до предмета закупівлі, оскільки у замовника вже розроблений проект на цей об’єкт. Звертаємо увагу, що предмет закупівлі – реконструкція, а не проектування. 4. Щодо відвідування об’єкта (пункт 2 тендерної документації), вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу у вигляді наступного: «За результатами відвідування об’єкту складається довідка в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В разі відсутності зазначеної довідки тендерна пропозиція Учасника відхиляється на підставі абзацу першого п. 2. ч. 1 ст. 31 Закону № 922.». Замовник у тендерній документації (пункт 2 Інша інформація) передбачив, що відвідування об’єкта – це право (рекомендація), а не обов’язок учасника. Отже, учасники, які не виявлять бажання відвідати об’єкт не зможуть прийняти участь у торгах. Звертаємо увагу, що пунктом 4 статті 22 цього Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Проект виконання робіт (ПВР) відноситься до обов'язкової документації, що регламентує організацію будівництва відповідно до вимог ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва». ПВР складається для детального опрацювання питання раціональної організації будівництва об'єкта на будівельному майданчику. З метою якісного та вчасного виконання робіт по проекту «Реконструкція приймального відділення з відділенням невідкладної допомоги КНП КРР «Козелецька ЦРЛ» (код ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція), Замовник вимагає перед початком будівельних робіт розробити Проект виконання робіт у відповідності з вимогами ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва» в складі якого має бути і календарний план який є основою для складання графіку виконання робіт що є обов’язковим додатком до проекту договору що наданий тендерним завданням. Замовник вважає, що задля забезпечення більш якісної та професійної організації будівництва об'єкта та складання тендерної пропозиції, Учасник торгів повинен розробити ПВР і Замовник не вбачає будь-яких проблем або перешкод для Учасника торгів виконання цієї вимоги. Якість розробки ПВР здійснює істотний вплив на кінцеву ефективність і економічну доцільність проведених робіт по вищенаведеному проекту. 2. Відповідно до вимог тендерного завдання щодо Інформації про наявність у штаті в Учасника працівників інженера – проектувальника, головного інженера та/або виконроба, повідомляємо, що на підставі Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), який установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Задоволено