-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії
Торги відмінено
25 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 126 000.00 UAH
Період оскарження:
21.05.2020 12:04 - 18.06.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушень
Номер:
3b4539de34354e57be53bcd956a7ea76
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-002138-c.b4
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень
Тендерний комітет Комунальна установа "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради (надалі – Замовник) розмістив оголошення UA-2020-05-21-002138-c на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) про проведення відкритих торгів з тендерною документацією затвердженою протоколом засідання тендерного комітету на закупівлю: ДК 021:2015 - 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії), НК 024:2019 - 37623 «Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифрова».
У відповідності до розділу ІІ тендерної документації (далі – ТД) «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», та на підставі ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VІІІ (надалі – Закон України), фізична / юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст. 23 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Після ознайомлення з тендерною документацією та медико-технічними вимогами до предмета закупівлі ми дійшли висновку, що положення медико-технічних вимог є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на торгах, що не відповідає чинному законодавству. При сукупному аналізі параметрів та характеристик зазначених в тендерній документації ми визначили, що опису технічних характеристик відповідає продукція одного виробника, а саме система Trinias, виробництва компанії Shimadzu (Японія).
Наше підприємство, що є офіційним представником виробника медичного діагностичного обладнання відомого світового бренду, не має можливості взяти участь у даній закупівлі через наявність в тендерній документації вимог, які не мають клінічного значення та штучно звужують коло потенційних учасників на торгах, а саме:
1. В п.1.11 Таблиці визначено: «Відстань від підлоги до ізоцентру - Не більше 108 см».
Дана вимога є необґрунтованою і випливає суто з конструктивних рішень вище зазначеного виробника, при цьому жодним чином не впливаючи на якість та функціональні характеристики товару, що закуповується Замовником.
Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень доцільно п. 1.11 викласти в наступній редакції: «Відстань від підлоги до ізоцентру - Не більше 115 см».
2. В п. 2.4 Таблиці визначено «Повздовжнє переміщення деки - Не менше 135 cм».
Встановлення показника – 135 см обмежує кількість учасників та звужує конкуренцію на торгах. Більшість провідних світових виробників мають значення даного параметру 120 -125 см, що повністю задовольняє всі клінічні задачі ангіографічної системи.
Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень доцільно п. 2.4 викласти в наступній редакції: «Повздовжнє переміщення деки - Не менше 120 cм».
3. В п. 3.2 Таблиці визначено «Діапазон зміни анодної напруги в режимі рентгенографії - Не менше 50 – 125 кВ», а в п. 3.3 «Діапазон зміни анодної напруги в режимі рентгеноскопії - Не менше 50 – 120 кВ»
Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень доцільно п. 3.2 викласти в наступній редакції: «Мінімальна напруга на аноді - Не більше 40 кВ», а п.3.3 викласти в наступній редакції: «Максимальна напруга на аноді - Не менше 120 кВ».
4. В п. 6.1 Таблиці визначено «Рухомий стельовий підвіс в рентген-операційній для встановлення не менше 4-х рідко-кристалічних моніторів»
Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень доцільно п. 6.1 викласти в наступній редакції: «Рухомий стельовий підвіс в рентген-операційній для встановлення не менше 3-х рідко-кристалічних моніторів»
5. В п. 6.2 Таблиці визначено «Два рідко-кристалічних рентген монітори для показу зразкового та скопічного зображення, що встановлюються в рухомий стельовий підвіс в рентген-операційній»
Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень доцільно п. 6.2 викласти в наступній редакції: «Два рідко-кристалічних рентген монітори для показу зразкового та скопічного зображення, що встановлюються в рухомий стельовий підвіс в рентген-операційній, або один широкоформатний монітор з діагоналлю не менше 27 дюймів для одночасного показу зразкового та скопічного зображення, що встановлюються в рухомий стельовий підвіс в рентген-операційній»
Виходячи з вищезазначеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України та внести відповідні зміни до п. 1.11, п. 2.4, п. 3.2, п.3.3, п. 6.1, п. 6.2 Таблиці Медико-технічних вимог. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 12.06.2020 17:48
Дата подачі:
12.06.2020 17:48
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушення
Номер:
b6f13e24589a4057be942b45bf4fb6df
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-002138-c.c3
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Вимога про усунення порушення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушення 12.06.2020 17:15
Дата подачі:
12.06.2020 17:15
Вимога
Без відповіді
Вимога про усунення порушень
Номер:
99a0a3bfdbd84c5b82de487f4fcabacd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-002138-c.b2
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень
Шановний Замовнику,
Тендерний комітет КУ "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради (далі – Замовник) оприлюднив оголошення UA-2020-05-21-002138-c на веб-порталі Prozorro Уповноваженого органу з питань закупівель (про проведення відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 - 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії), НК 024:2019 - 37623 «Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифрова».
У відповідності до розділу ІІ тендерної документації (далі – ТД) «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», . Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 23 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Після ознайомлення з ТД та медико-технічними вимогами до предмета закупівлі, що викладені в Додатку 3 (далі МТВ) ми прийшли до висновку, що МТВ є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на торгах, що суперечить чинному законодавству. Сукупності параметрів та характеристик зазначених в МТВ відповідає тільки один виробник стаціонарних ангіографічних рентгенівських систем.
Наше підприємство, що планує прийняти участь у торгах та запропонувати високотехнологічну ангіографічну систему провідного виробника медичного діагностичного обладнання, не має можливості взяти участь у даній закупівлі через наявність в ТД вимог, які не мають клінічного значення та штучно обмежують коло потенційних учасників.
Дискримінаційний характер містять наступні пункти МТВ:
- В п. 1.3 МТВ визначено: Глибина С-подібної арки – «Не менше 90 см».
Дана вимога суттєво обмежує кількість учасників. Зазначена характеристика не впливає на якість предмету закупівлі та його технічні властивості. Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень просимо п. 1.3 викласти в наступній редакції: «Глибина С-подібної арки - Не менше 86 см».
- В п.1.11 МТВ визначено: Відстань від підлоги до ізоцентру – «Не більше 108 см».
Дана вимога немає клінічного значення і випливає суто з конструктивних рішень вище зазначеного виробника, при цьому жодним чином не впливаючи на функціональні характеристики предмету закупівлі. Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень просимо п. 1.11 викласти в наступній редакції: «Відстань від підлоги до ізоцентру - Не менше 108 см».
- В п. 2.3 МТВ визначено: Довжина деки столу – «Не менше 295 см».
Показник зазначений у вимозі суттєво обмежує кількість учасників та звужує конкуренцію. Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень просимо п. 2.3 викласти в наступній редакції: Довжина деки столу – «Не менше 285 +/-5 см см».
- В п. 2.4 МТВ визначено: Повздовжнє переміщення деки – «Не менше 135 cм».
Показник зазначений у вимозі суттєво обмежує кількість учасників та звужує конкуренцію на торгах. Просимо викласти значення даного параметру в наступній редакції - «Не менше 120 +/-5 см». Дане значення повністю задовольняє всі потреби медичного персоналу при користуванні ангіографом.
Зважаючи на вищезазначене, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. Для цього просимо внести відповідні зміни до вищенаведених пунктів МТВ, а саме п. 1.3, п. 1.11, п. 2.3 та п. 2.4. В противному випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України із Скаргою щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2020 17:12
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про усунення порушень
Номер:
b498da28cb574d83b4932fa5105b0133
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-21-002138-c.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень
Шановний Замовнику,
Тендерний комітет КУ "База спеціального медичного постачання" Житомирської обласної ради (далі – Замовник) оприлюднив оголошення UA-2020-05-21-002138-c на веб-порталі Prozorro Уповноваженого органу з питань закупівель (про проведення відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 - 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії), НК 024:2019 - 37623 «Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифрова».
У відповідності до розділу ІІ тендерної документації (далі – ТД) «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», . Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ст. 23 Закону України, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Після ознайомлення з ТД та медико-технічними вимогами до предмета закупівлі, що викладені в Додатку 3 (далі МТВ) ми прийшли до висновку, що МТВ є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на торгах, що суперечить чинному законодавству. Сукупності параметрів та характеристик зазначених в МТВ відповідає тільки один виробник стаціонарних ангіографічних рентгенівських систем.
Наше підприємство, що планує прийняти участь у торгах та запропонувати високотехнологічну ангіографічну систему провідного виробника медичного діагностичного обладнання, не має можливості взяти участь у даній закупівлі через наявність в ТД вимог, які не мають клінічного значення та штучно обмежують коло потенційних учасників.
Дискримінаційний характер містять наступні пункти МТВ:
- В п. 1.3 МТВ визначено: Глибина С-подібної арки – «Не менше 90 см».
Дана вимога суттєво обмежує кількість учасників. Зазначена характеристика не впливає на якість предмету закупівлі та його технічні властивості. Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень просимо п. 1.3 викласти в наступній редакції: «Глибина С-подібної арки - Не менше 86 см».
- В п.1.11 МТВ визначено: Відстань від підлоги до ізоцентру – «Не більше 108 см».
Дана вимога немає клінічного значення і випливає суто з конструктивних рішень вище зазначеного виробника, при цьому жодним чином не впливаючи на функціональні характеристики предмету закупівлі. Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень просимо п. 1.11 викласти в наступній редакції: «Відстань від підлоги до ізоцентру - Не менше 108 см».
- В п. 2.3 МТВ визначено: Довжина деки столу – «Не менше 295 см».
Показник зазначений у вимозі суттєво обмежує кількість учасників та звужує конкуренцію. Для збільшення конкуренції на торгах та усунення порушень просимо п. 2.3 викласти в наступній редакції: Довжина деки столу – «Не менше 285 +/-5 см см».
- В п. 2.4 МТВ визначено: Повздовжнє переміщення деки – «Не менше 135 cм».
Показник зазначений у вимозі суттєво обмежує кількість учасників та звужує конкуренцію на торгах. Просимо викласти значення даного параметру в наступній редакції - «Не менше 120 +/-5 см». Дане значення повністю задовольняє всі потреби медичного персоналу при користуванні ангіографом.
Зважаючи на вищезазначене, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. Для цього просимо внести відповідні зміни до вищенаведених пунктів МТВ, а саме п. 1.3, п. 1.11, п. 2.3 та п. 2.4. В противному випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України із Скаргою щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ангіограф 12.06.2020 17:06
Дата подачі:
12.06.2020 17:06
Опис причини скасування:
помилка при оформленні
Дата скасування:
12.06.2020 17:10