• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

світильники

світильники

Торги відмінено

22 607 579.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 11 947.31 UAH
Період оскарження: 03.11.2016 18:01 - 05.12.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 15059931741e4b5686c556534da460a7
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-03-001253-c.b11
Назва: Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Щодо зобов’язання Замовника здійснити належну перевірку тендерних пропозицій учасників ТОВ "Тесла Зет" і ТОВ "СУ-24" на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам згідно з вимогами тендерної документації, запропонованого ними обладнання, та на підставі ст.ст.28,30 Закону відхилити їх як такі, що містять неправдиві відомості та не відповідають умовам тендерної документації.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.01.2017 20:57
Автор: ТОВ "НОРМА ПЛЮС", Кулінічев Петро +380445458008 dbnp24@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 95e45652ca1c4e68bc6130a450689aaa
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-03-001253-c.a12
Назва: Про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Щодо зобов’язання Замовника здійснити належну перевірку тендерних пропозицій учасників ТОВ "Тесла Зет" і ТОВ "СУ-24" на відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам, згідно з вимогами тендерної документації, запропонованого ними обладнання, та на підставі ст.ст.28,30 Закону відхилити їх як такі, що містять неправдиві відомості та не відповідають умовам тендерної документації.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.01.2017 20:56
Автор: ТОВ "НОРМА ПЛЮС", Кулінічев Петро +380445458008 dbnp24@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі

Номер: 51224049c67547b794fe1a7d23312c26
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-03-001253-c.a7
Назва: СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.01.2017 20:56
Автор: ТОВ Коларес-Брокерс, Яхніна Марія Семенівна +380501398328 jora3250@gmail.com http://colbrok.com.ua/lang/ru
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі

Номер: 4842e2d283104362b480fe999198e6bf
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-03-001253-c.c9
Назва: СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.01.2017 20:55
Автор: ТОВ Коларес-Брокерс, Яхніна Марія Семенівна +380501398328 jora3250@gmail.com http://colbrok.com.ua/lang/ru
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі

Номер: b5053aaeb2c5407197b5491a4581eac8
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-03-001253-c.c10
Назва: СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.01.2017 20:53
Автор: ТОВ Коларес-Брокерс, Яхніна Марія Семенівна +380501398328 jora3250@gmail.com http://colbrok.com.ua/lang/ru
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі

Номер: b43d8cc969b74af5be75a1e022afc0cc
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-03-001253-c.b8
Назва: СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.01.2017 20:52
Автор: ТОВ Коларес-Брокерс, Яхніна Марія Семенівна +380501398328 jora3250@gmail.com http://colbrok.com.ua/lang/ru
Вимога
Без відповіді

недостаточность срока гарантии

Номер: 79183c6966ca40aa86e0cee134d42d92
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-03-001253-c.b6
Назва: недостаточность срока гарантии
Вимога:
Детальний опис проблеми та текст скарги знаходиться в доданому файлі. Первісно кінцевий строк подання тендерних пропозицій було автоматично встановлено системою електронних закупівель на 05.12.2016 року. При цьому ТОВ «СВІТЕКО», як учасник, готувало пакет документів для своєчасного подання тендерної пропозиції саме на цю дату. Тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕКО» містить належним чином оформлену банківську гарантію на загальну суму 678 100,00 (шістсот сімдесят вісім тисяч сто гривень, 00 коп.), та строком дії до 11.04.2017 року. Гарантія датована першим грудням 2016 року. Таким чином загальний термін дії банківської гарантії становить 132 календарний дня, а термін дії від дати кінцевого строку подання пропозицій становить 128 календарних днів. Внаслідок невиконання Замовником своїх обов’язків щодо своєчасного надання відповідей та роз’яснень, строк розкриття пропозиції було перенесено. Після оформлення банківської гарантії першим груднем у учасника не було технічної можливості внести зміни до її умов, оскільки внесення змін чи застережень до гарантії прямо заборонене умовами тендерної документації. Оформлення нової гарантії на значну суму, що перевищує півмільйона гривень, є технічно складною процедурою, яка займає тривалий час. порушенням ч.3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також слід зазначити, що, оскільки кінцева дата подання пропозиції є невід’ємною та обов’язковою частиною тендерної документації, Замовник порушив вимоги ч. 4 ст. 22 того ж Закону, згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

недостаточность срока гарантии

Номер: 06366cab92b74ae5b9028c51fedf96ee
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-03-001253-c.b5
Назва: недостаточность срока гарантии
Вимога:
Детальний опис проблеми та текст скарги знаходиться в доданому файлі. Первісно кінцевий строк подання тендерних пропозицій було автоматично встановлено системою електронних закупівель на 05.12.2016 року. При цьому ТОВ «СВІТЕКО», як учасник, готувало пакет документів для своєчасного подання тендерної пропозиції саме на цю дату. Тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕКО» містить належним чином оформлену банківську гарантію на загальну суму 678 100,00 (шістсот сімдесят вісім тисяч сто гривень, 00 коп.), та строком дії до 11.04.2017 року. Гарантія датована першим грудням 2016 року. Таким чином загальний термін дії банківської гарантії становить 132 календарний дня, а термін дії від дати кінцевого строку подання пропозицій становить 128 календарних днів. Внаслідок невиконання Замовником своїх обов’язків щодо своєчасного надання відповідей та роз’яснень, строк розкриття пропозиції було перенесено. Після оформлення банківської гарантії першим груднем у учасника не було технічної можливості внести зміни до її умов, оскільки внесення змін чи застережень до гарантії прямо заборонене умовами тендерної документації. Оформлення нової гарантії на значну суму, що перевищує півмільйона гривень, є технічно складною процедурою, яка займає тривалий час. порушенням ч.3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також слід зазначити, що, оскільки кінцева дата подання пропозиції є невід’ємною та обов’язковою частиною тендерної документації, Замовник порушив вимоги ч. 4 ст. 22 того ж Закону, згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

недостаточность срока гарантии

Номер: f41af60adcee44408f9c5a00dce1be8b
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-03-001253-c.b4
Назва: недостаточность срока гарантии
Вимога:
Детальний опис проблеми та текст скарги знаходиться в доданому файлі. Первісно кінцевий строк подання тендерних пропозицій було автоматично встановлено системою електронних закупівель на 05.12.2016 року. При цьому ТОВ «СВІТЕКО», як учасник, готувало пакет документів для своєчасного подання тендерної пропозиції саме на цю дату. Тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕКО» містить належним чином оформлену банківську гарантію на загальну суму 678 100,00 (шістсот сімдесят вісім тисяч сто гривень, 00 коп.), та строком дії до 11.04.2017 року. Гарантія датована першим грудням 2016 року. Таким чином загальний термін дії банківської гарантії становить 132 календарний дня, а термін дії від дати кінцевого строку подання пропозицій становить 128 календарних днів. Внаслідок невиконання Замовником своїх обов’язків щодо своєчасного надання відповідей та роз’яснень, строк розкриття пропозиції було перенесено. Після оформлення банківської гарантії першим груднем у учасника не було технічної можливості внести зміни до її умов, оскільки внесення змін чи застережень до гарантії прямо заборонене умовами тендерної документації. Оформлення нової гарантії на значну суму, що перевищує півмільйона гривень, є технічно складною процедурою, яка займає тривалий час. порушенням ч.3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також слід зазначити, що, оскільки кінцева дата подання пропозиції є невід’ємною та обов’язковою частиною тендерної документації, Замовник порушив вимоги ч. 4 ст. 22 того ж Закону, згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

недостаточность срока гарантии

Номер: 41279769f7844d87b8b933f0e034a9e1
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-03-001253-c.b3
Назва: недостаточность срока гарантии
Вимога:
Детальний опис проблеми та текст скарги знаходиться в доданому файлі. Первісно кінцевий строк подання тендерних пропозицій було автоматично встановлено системою електронних закупівель на 05.12.2016 року. При цьому ТОВ «СВІТЕКО», як учасник, готувало пакет документів для своєчасного подання тендерної пропозиції саме на цю дату. Тендерна пропозиція ТОВ «СВІТЕКО» містить належним чином оформлену банківську гарантію на загальну суму 678 100,00 (шістсот сімдесят вісім тисяч сто гривень, 00 коп.), та строком дії до 11.04.2017 року. Гарантія датована першим грудням 2016 року. Таким чином загальний термін дії банківської гарантії становить 132 календарний дня, а термін дії від дати кінцевого строку подання пропозицій становить 128 календарних днів. Внаслідок невиконання Замовником своїх обов’язків щодо своєчасного надання відповідей та роз’яснень, строк розкриття пропозиції було перенесено. Після оформлення банківської гарантії першим груднем у учасника не було технічної можливості внести зміни до її умов, оскільки внесення змін чи застережень до гарантії прямо заборонене умовами тендерної документації. Оформлення нової гарантії на значну суму, що перевищує півмільйона гривень, є технічно складною процедурою, яка займає тривалий час. порушенням ч.3 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Також слід зазначити, що, оскільки кінцева дата подання пропозиції є невід’ємною та обов’язковою частиною тендерної документації, Замовник порушив вимоги ч. 4 ст. 22 того ж Закону, згідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи: Учасник