71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки)
1. Джерело фінансування - кошти підприємства. 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місцезнаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською або російською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
283 017.60UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:20.05.2020 21:00 - 20.06.2020 00:00
Скарга
Скасована
скарга на незаконне відхилення пропозиції
Номер:996f7a87a4974b3f8d246c4b392b506e
Пов'язана прекваліфікація:ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР РИНКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ"
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-20-001756-b.c1
Назва:скарга на незаконне відхилення пропозиції
Скарга:
1. В даній закупівлі Замовником була застосована процедура попередньої кваліфікації учасників, у зв’язку з розміщенням оголошення відповідно до частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Метою попередньої кваліфікації учасників, є встановлення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та допуск до аукціону тих учасників, які їм відповідають.
Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв визначений в ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», і такими є: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Такі ж кваліфікаційні критерії визначені в Тендерній документації, а в Додатку № 1 такої наведено перелік документів, які повинен подати учасник для їх підтвердження.
Ні згідно Закону України «Про публічні закупівлі», ні згідно Тендерної документації, ціна та цінова пропозиція не є кваліфікаційними критеріями.
Відтак для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям ПП «Центр ринкових досліджень» подало усі визначені в Тендерній документації, зокрема в Додатку № 1, підтверджуючі документи. А тому немає підстав для визнання нашого підприємства таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та відхиляти його тендерну пропозицію.
2. Цінова пропозиція не відноситься до кваліфікаційних критеріїв і її форма навіть була затверджена окремим додатком до Тендерної документації (Додаток № 3), який не відноситься до документів, що підтверджують кваліфікацію.
При поданні тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень», як того вимагає Тендерна документація, завантажило в складі своєї пропозиції Форму тендерної пропозиції згідно Додатку № 3 (на підтвердження додається відомість майданчика про подану пропозицію з переліком поданих документів).
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій.
Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Враховуючи тип документа, при загрузці Форми тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» було позначено її як «Цінову пропозицію», і така в силу вимог ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» системою закупівель не розкрита та не може бути розкрита до початку електронного аукціону.
Таким чином, ПП «Центр ринкових досліджень» виконав вимоги Тендерної документації та у складі своєї пропозиції загрузив Форму тендерної пропозиції згідно Додатку № 3, а така в силу вимог ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна залишатися нерозкритою до початку електронного аукціону.
У зв’язку з наведеним, відхилення пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» у зв’язку з її невідповідністю Тендерній документації є безпідставним та незаконним.
3. Щодо пропозиції учасників, які були допущені до аукціону.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» чітко передбачає, що цінові пропозиції розкриваються лише перед початком аукціону, інших випадків розкриття цінових пропозицій Закон не визначає.
Учасник, ФОП МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ, невірно відобразив тип документу при загрузці Форми тендерної пропозиції згідно Додатку № 3, і замість типу «цінова пропозиція» позначив її як «документ, що підтверджує кваліфікацію». В результаті чого, цим учасником достроково оприлюднена цінова пропозиція з вартістю 107 546,69 грн. задовго до початку електронного аукціону, що є грубим порушення принципів публічних закупівель та вимог ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відтак, саме пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна були бути відхилена.
Похожа ситуація спостерігається також і в другого учасника, який був допущений до аукціону.
Таким чином, при проведенні закупівлі Замовник порушив принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них (п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), що полягає у тому, що Замовник незаконно відхилив пропозицію ПП «Центр ринкових досліджень», яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», і натомість допустив до аукціону учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна була бути відхилена.
Враховуючи вищенаведене, відхилення тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» є безпідставним та не відповідає ні вимогам Тендерної документації, ні Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, підстави для відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства відсутні, а тому вимагаємо рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» викладене в протоколі розкриття тендерних пропозицій скасувати, а тендерну пропозицію ПП «Центр ринкових досліджень» визнати такою, що відповідає усім кваліфікаційним критеріям, а підприємство допустити до аукціону.
Детальніше у вкладенні
Пов'язана прекваліфікація:ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР РИНКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ"
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-20-001756-b.c2
Назва:скарга на незаконне відхилення пропозиції
Вимога:
1. В даній закупівлі Замовником була застосована процедура попередньої кваліфікації учасників, у зв’язку з розміщенням оголошення відповідно до частини 3 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Метою попередньої кваліфікації учасників, є встановлення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та допуск до аукціону тих учасників, які їм відповідають.
Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв визначений в ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», і такими є: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Такі ж кваліфікаційні критерії визначені в Тендерній документації, а в Додатку № 1 такої наведено перелік документів, які повинен подати учасник для їх підтвердження.
Ні згідно Закону України «Про публічні закупівлі», ні згідно Тендерної документації, ціна та цінова пропозиція не є кваліфікаційними критеріями.
Відтак для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям ПП «Центр ринкових досліджень» подало усі визначені в Тендерній документації, зокрема в Додатку № 1, підтверджуючі документи. А тому немає підстав для визнання нашого підприємства таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та відхиляти його тендерну пропозицію.
2. Цінова пропозиція не відноситься до кваліфікаційних критеріїв і її форма навіть була затверджена окремим додатком до Тендерної документації (Додаток № 3), який не відноситься до документів, що підтверджують кваліфікацію.
При поданні тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень», як того вимагає Тендерна документація, завантажило в складі своєї пропозиції Форму тендерної пропозиції згідно Додатку № 3 (на підтвердження додається відомість майданчика про подану пропозицію з переліком поданих документів).
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій.
Розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Враховуючи тип документа, при загрузці Форми тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» було позначено її як «Цінову пропозицію», і така в силу вимог ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» системою закупівель не розкрита та не може бути розкрита до початку електронного аукціону.
Таким чином, ПП «Центр ринкових досліджень» виконав вимоги Тендерної документації та у складі своєї пропозиції загрузив Форму тендерної пропозиції згідно Додатку № 3, а така в силу вимог ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» повинна залишатися нерозкритою до початку електронного аукціону.
У зв’язку з наведеним, відхилення пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» у зв’язку з її невідповідністю Тендерній документації є безпідставним та незаконним.
3. Щодо пропозиції учасників, які були допущені до аукціону.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» чітко передбачає, що цінові пропозиції розкриваються лише перед початком аукціону, інших випадків розкриття цінових пропозицій Закон не визначає.
Учасник, ФОП МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ, невірно відобразив тип документу при загрузці Форми тендерної пропозиції згідно Додатку № 3, і замість типу «цінова пропозиція» позначив її як «документ, що підтверджує кваліфікацію». В результаті чого, цим учасником достроково оприлюднена цінова пропозиція з вартістю 107 546,69 грн. задовго до початку електронного аукціону, що є грубим порушення принципів публічних закупівель та вимог ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відтак, саме пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна були бути відхилена.
Похожа ситуація спостерігається також і в другого учасника, який був допущений до аукціону.
Таким чином, при проведенні закупівлі Замовник порушив принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них (п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), що полягає у тому, що Замовник незаконно відхилив пропозицію ПП «Центр ринкових досліджень», яка повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», і натомість допустив до аукціону учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна була бути відхилена.
Враховуючи вищенаведене, відхилення тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» є безпідставним та не відповідає ні вимогам Тендерної документації, ні Закону України «Про публічні закупівлі». Відтак, підстави для відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства відсутні, а тому вимагаємо рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ПП «Центр ринкових досліджень» викладене в протоколі розкриття тендерних пропозицій скасувати, а тендерну пропозицію ПП «Центр ринкових досліджень» визнати такою, що відповідає усім кваліфікаційним критеріям, а підприємство допустити до аукціону.
Детальніше у вкладенні