• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061107 Українка-Вирва ч/з Гранітне км 2+800 км 7+900» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Категорія замовника: орган державної влади відповідно до п.1 ч. 1 ст. 2 Закону України № 922 - VIІІ "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.04.2020р.

Завершена

572 524.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 725.25 UAH
Період оскарження: 20.05.2020 17:56 - 28.05.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Про дискримінаційні вимоги в тендерній документації та не надання відповіді уповноваженою особою на попередню вимогу

Номер: 48d78a8a0d5d4a5095c9aac3907d16dc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-20-006572-c.b2
Назва: Про дискримінаційні вимоги в тендерній документації та не надання відповіді уповноваженою особою на попередню вимогу
Вимога:
Отмавши відповідь на вимогу від 27.05.2020 (подана в 13.27) хочу зазначити: 1. На мою чітку вимогу вказати « конретний номер законодавчого акту та його пункт, яким визначена вимога по освіті інженера-технагляду виключно що мають вищу освіту за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» (або аналог за профільним напрямком) та мати кваліфікацію «Інженер-будівельник» (або аналог у галузі автомобільних доріг)» я не отмав відповіді. Розцінюю це як порушення уповноваженою особою законодавства, що вчиняється свідомо та метою встановлення дискримінаційних вимог і обмеження кола учасників. Задовільною відповіддю на цю першу вимогу-питання буду вважати надання: номер, назва та пункт законодавчого акту та відповідний текстовий витяг з нього. 2. Отримав пояснення, що «Такі навики, особа може здобути під час отримання вищої професійної освіти, пройшовши курс навчання з таких профільних напрямків, як: проектування, технологія будівництва та технологія ремонтно-відновлюваних робіт та експлуатація автомобільних доріг, безпека руху та транспортно-експлуатаційні якості а/д, основи механіки земляного полотна, конструктив дорожнього одягу, відповідність матеріалів та виробів необхідних під час виконання будівельних робіт на автомобільних дорогах. Курс такого навчання проводять вищі навчальні заклади з відповідною акредитацію, який орієнтовно складає понад 756 навчальних годин з відповідним захистом дипломної роботи. Враховуючи зазначене та, з метою забезпечення якісного виконання робіт підрядними організаціями та посиленого контролю Замовником встановлені вимоги щодо підтвердження профільної галузевої освіти, яку повинні мати інженери з технічного нагляду.». Вимагаю надати законодавче пояснення (номер та назва законодавчого акту), яким чином інженер технічного нагляду, що має виданий в установленому порядку Сертифікат на здійснення технічного нагляду по технагляду доріг (не маючі базової освіти, а саме як: проектування, технологія будівництва та технологія ремонтно-відновлюваних робіт та експлуатація автомобільних доріг, безпека руху та транспортно-експлуатаційні якості а/д, основи механіки земляного полотна, конструктив дорожнього одягу, відповідність матеріалів та виробів необхідних під час виконання будівельних робіт на автомобільних дорогах ) та який має право і досвід виконання відповідних робіт порушує вимогу тендерної документації. Яким чином він, маючи базову вищу будівельну освіту, не має навиків, і які можна отримати «тільки» через профільну галузеву освіту, яким чином він не зможе, цитую: «забезпечити якісне виконання робіт підрядними організаціями та посиленого контролю». 3. Вимагаю надати пояснення, чи буде порушенням чинного законодавства, по даному тендеру надання в якості підтвердження кваліфікації, Кваліфікаційного інженера технічного нагляду, що має виданий в установленому порядку Сертифікат на здійснення технічного нагляду по технагляду доріг, має досвід виконання аналогічних робіт більше 10 років, та диплома про базову будівельну вищу освіту, (але ця освіта не в напрямку проектування, технологія будівництва та технологія ремонтно-відновлюваних робіт та експлуатація автомобільних доріг, безпека руху та транспортно-експлуатаційні якості а/д, основи механіки земляного полотна, конструктив дорожнього одягу, відповідність матеріалів та виробів необхідних під час виконання будівельних робіт на автомобільних дорогах)? Якщо Ви вважаєте, що це є порушенням законодавства та тендерної документації (або невиконанням вимог тендерної документації), вимагаю надати номер та назву законодавчого акту, що про це свідчить? 4. Вимагаю надати пояснення, чи буде порушенням ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ по даному тендеру надання в якості підтвердження кваліфікації, Кваліфікаційного інженера технічного нагляду, що має виданий в установленому порядку Сертифікат на здійснення технічного нагляду по технагляду доріг, має досвід виконання аналогічних робіт більше 10 років, та диплом про базову будівельну вищу освіту, (але ця освіта не в напрямку проектування, технологія будівництва та технологія ремонтно-відновлюваних робіт та експлуатація автомобільних доріг, безпека руху та транспортно-експлуатаційні якості а/д, основи механіки земляного полотна, конструктив дорожнього одягу, відповідність матеріалів та виробів необхідних під час виконання будівельних робіт на автомобільних дорогах)? Якщо Ви вважаєте, що це є порушенням тендерної документації (або невиконанням вимог тендерної документації), вимагаю надати номер та назву законодавчого акту, що про це свідчить? 5. Вимагаю надати конретну відповідь по усім 4 пунктам вимоги з вказанням номеру та назви законодавчого акту, що підтверджує вашу позицію. Аналізуючи практику проведення тендерних процедур та дії уповноваженої особи по цьому тендеру хочу зазначити: 1. Аналіз отриманої відповіді на попередню вимогу розцінюю як порушення уповноваженою особою законодавства, що вчиняється свідомо та метою встановлення дискримінаційних вимог і обмеження кола учасників. 2. В разі не отримання конретних відповідей на усі пункти вимоги з вказанням номеру та назви законодавчого акту, що підтверджує вашу позицію, буду змушений діяти в законодавчому полі: - Оскаржити результати спрощеної процедури в суді - Звернутися до органів Дераудиту про проведення перевірки дій уповноваженої особи. В зв»язку, що аналогічні дії вчиняються по декільком закупівлям, при підтвердженні з боку Дерадиту це буде свідчити про системні дії по порушенню законодавства. Маю надію, що моя громадянська та юридична позиція сприймається вами в якості зменшення корупційних складових та збільшення прозорості при проведенні тендерних закупівель. І прошу не мати сумніву, що всі зконодавчо визначені дії будуть здіснені. Досвід десятків звернень до Держаудиту та до суду говорить, що правильна правова позиція по замовнику може бути встановлена.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. У зв’язку з цим Замовником встановлюються вимоги необхідні для підтвердження кваліфікації Учасників. Для здійснення якісного контролю за дотриманням проєктних рішень та вимог до державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконання під час будівництва або змін (зокрема шляхом знесення) такого об’єкта, Замовник вимагає не наявність досвіду роботи в дорожній галузі, а кваліфікацію у проведенні безпосередньо технічного нагляду. Оскільки Замовник несе особисту відповідальність за здійснення належного, якісного виконання робіт, вимоги зазначені в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім того, таке рішення прийнято робочою групою Замовника одноголосно, що приймає участь у підготовці вимог, зазначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; розробці. Враховуючи викладене, вимоги вказані в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі містять повну необхідну інформацію для Учасників, що мають належну кваліфікацію. Замовник не зазначає вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, а лише підтверджують компетентність Учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.06.2020 13:45
Вимога
Залишено без розгляду

про дискримінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: 7a059982cac541369d0b1d809ff3f39a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-20-006572-c.b1
Назва: про дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
В тендерній документації визначено, що : - Технічний нагляд повинні здійснювати особи, що мають вищу освіту за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» (або аналог за профільним напрямком) та мати кваліфікацію «Інженер-будівельник» (або аналог у галузі автомобільних доріг) з відповідним підтвердженням таких документів з оригіналу. - Технічний нагляд повинні здійснювати особи, що мають виданий відповідно до законодавства уповноваженим органом кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду з будівництво з правом робіт (клас наслідків(відповідальності) – СС2) Чинним законодавством визначено, що технічний нагляд можуть здійснювати особи, що мають чинний Кваліфікаційний сертифікат різник категорій. Більше немає ніяких вимог, які потрібно виконанти для здійснення технічного нагляду. Кваліфікаційни сертифікат інженар технічного нагляду можуть мати громадяни, що мають вищу будівельну освіту різного спрямування, мають середню спеціальну освіту та навіть які не мають будівельної освіти, але мають досвід 10 років роботи в галузі. Відповідність чинному законодавству в напрямку освіти та інших критерієв робить відповідна організація, коли видає сертифікат та яка дії в рамках законодавчого поля. Отримання громадянином сертифікати свідчить про виконання усіх вимог законодавства щодо можливості здійснення технічного нагляду. Уповноважена особа Замовника не має права вільно трактувати законодавство та встановлювати дискримінаційні вимоги, якими є вимога по базовій освіті. ВИМАГАЮ: 1. Прибрати з тендерної документації дискримінаційну вимогу, яка порушує чинне законодавство, а саме: - Технічний нагляд повинні здійснювати особи, що мають вищу освіту за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» (або аналог за профільним напрямком) та мати кваліфікацію «Інженер-будівельник» (або аналог у галузі автомобільних доріг) з відповідним підтвердженням таких документів з оригіналу. 2. В разі не врахування вище названої вимоги, вимагаю надати конретний номер законодавчого акту та його пункт, яким визначена вимога по освіті інженера-технагляду виключно що мають вищу освіту за спеціальністю «Автомобільні дороги та аеродроми» (або аналог за профільним напрямком) та мати кваліфікацію «Інженер-будівельник» (або аналог у галузі автомобільних доріг)? 3. В разі врахування вимоги,внести зміни в тендерну документацію та продовжити термін подання пропозицій. Прошу врахувати, що порушення під час процедури торгів можуть бути оскаржені у відповідних державних та судових органах!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Стаття 14: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Про досвід: Підвищений контроль з боку замовника за добросовісне виконання обов’язків, оскільки згідно ПОРЯДКУ здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903. Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог до державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або змін (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. Цим самим, замовник вимагає не наявність досвіду роботи в дорожній галузі, а кваліфікацію у проведенні безпосередньо технічного нагляду. Про освіту: Оскільки Особи, що здійснюють технічний нагляд, згідно ПОРЯДКУ здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007р. № 903, повинні вимагати від підрядника, в тому числі, проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатів якості, усунення відхилень від проектних рішень, виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт, зупиняти будівельних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об'єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії. Такі навики, особа може здобути під час отримання вищої професійної освіти, пройшовши курс навчання з таких профільних напрямків, як: проектування, технологія будівництва та технологія ремонтно-відновлюваних робіт та експлуатація автомобільних доріг, безпека руху та транспортно-експлуатаційні якості а/д, основи механіки земляного полотна, конструктив дорожнього одягу, відповідність матеріалів та виробів необхідних під час виконання будівельних робіт на автомобільних дорогах. Курс такого навчання проводять вищі навчальні заклади з відповідною акредитацію, який орієнтовно складає понад 756 навчальних годин з відповідним захистом дипломної роботи. Враховуючи зазначене та, з метою забезпечення якісного виконання робіт підрядними організаціями та посиленого контролю Замовником встановлені вимоги щодо підтвердження профільної галузевої освіти, яку повинні мати інженери з технічного нагляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.05.2020 11:55