• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивний комплекс

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Період оскарження: 20.05.2020 12:40 - 01.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Не правомiрне рiшення Замовника

Номер: a1bc46ddb3d146958f8804a554e0d1a6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-20-001523-a.a2
Назва: Не правомiрне рiшення Замовника
Скарга:
ФОП Волков Микола Васильович, як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням та вважає, що замовник під час розгляду пропозицій мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Подiлля Фiнанс" з наступних підстав: Запропоноване учасником обладннання а саме Інтерактивна дошка Smart Board, моделі SBM680V, не відповідає технічним вимогам закупiвлi оскiльки не має вбудованого інтерактивного лотка, який вимагався технiчною документацiєю Замовника. З даною інформацією можна ознайомитись на офіційних інтернет ресурсах виробника даної продукції за посиланням: https://support.smarttech.com/docs/hardware/interactive-whiteboards/smart-board-m600-and-m600v/en/about/specifications/sbm680v.cshtml, також для зручності, дана докладна інформація з перекладом, прикріплена нижче. Також учасником в порівняльній таблиці під назвою «Технічні вимоги (Додаток № 4) .pdf», було надана неправдиву інформацію про наявність інтерактивного лотка у даній моделі а саме Інтерактивна дошка Smart Board SBM680V,чим намагався ввести в оману Замовника шляхом надання недостовірної інформації. Відповідно до ст. 15-1 ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, стандарти, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну і знижки на них. Відповідно до ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Також Замовником порушена ч.3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерний комітет або уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Отже, відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "Подiлля Фiнанс" і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Отже, дії Замовника щодо визнання учасника переможцем, обладнання якого не вiдповiдає технiчним даним закупiвлi, прямо суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель – принципам добросовісної конкуренції між учасниками, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та максимальної економії та ефективності. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ФОП Волков Микола Васильович є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того учасник є реальним добросовісним постачальником з позитивною історією участі в публічних закупівлях. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2020-05-20-001523-a учасника ТОВ "Подiлля Фiнанс" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.07.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.06.2020 21:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.07.2020 23:21
Автор: ФОП "Волков Микола Васильович", Микола Волков +380502445553 impulse-pc@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Не правомiрне рiшення Замовника

Номер: 5dd7cff3f62343beaf0094ed85a7d01a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-20-001523-a.c1
Назва: Не правомiрне рiшення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! ФОП Волков Микола Васильович, як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням та вважає, що замовник під час розгляду пропозицій мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Подiлля Фiнанс" з наступних підстав: Запропоноване учасником обладннання а саме Інтерактивна дошка Smart Board, моделі SBM680V, не відповідає технічним вимогам закупiвлi оскiльки не має вбудованого інтерактивного лотка, який вимагався технiчною документацiєю Замовника. З даною інформацією можна ознайомитись на офіційних інтернет ресурсах виробника даної продукції за посиланням: https://support.smarttech.com/docs/hardware/interactive-whiteboards/smart-board-m600-and-m600v/en/about/specifications/sbm680v.cshtml, також для зручності, дана докладна інформація з перекладом, прикріплена нижче. Також учасником в порівняльній таблиці під назвою «Технічні вимоги (Додаток № 4) .pdf», було надана неправдиву інформацію про наявність інтерактивного лотка у даній моделі а саме Інтерактивна дошка Smart Board SBM680V,чим намагався ввести в оману Замовника шляхом надання недостовірної інформації. Відповідно до ст. 15-1 ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, стандарти, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну і знижки на них. Відповідно до ч. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Також Замовником порушена ч.3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерний комітет або уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Отже, відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВ "Подiлля Фiнанс" і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Отже, дії Замовника щодо визнання учасника переможцем, обладнання якого не вiдповiдає технiчним даним закупiвлi, прямо суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель – принципам добросовісної конкуренції між учасниками, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій та максимальної економії та ефективності. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ФОП Волков Микола Васильович є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того учасник є реальним добросовісним постачальником з позитивною історією участі в публічних закупівлях. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, просимо Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі UA-2020-05-20-001523-a учасника ТОВ "Подiлля Фiнанс" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Переможець підтвердив відповідність запропонованого товару технічним, якісним вимогам Тендерною документацією.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 16.06.2020 12:03
Підтвердження вирішення: Переможець підтвердив відповідність запропонованого товару технічним, якісним вимогам Тендерною документацією.