-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аудіовізуальне обладнання
Торги не відбулися
817 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 085.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 085.00 UAH
Період оскарження:
20.05.2020 11:23 - 01.06.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірна вимога
Номер:
f4423663207f49339ff098dae6dbe75f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-20-001824-c.b6
Назва:
Неправомірна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що жоден законодавчий акт не передбачає, що особа, яка здійснює установку інтерактивного обладнання повинна мати якесь особливе посвідчення, в якому зазначається конкретно інтерактивне обладнання. Крім цього, для того, щоб документ мав юридичну силу, він повинен бути виданий уповноваженим на те органом/спеціалізованою установою. Жоден законодавчий акт України не встановлює порядку видачі такого посвідчення, його форму та уповноважений на видачу орган/установу. Зазначена Вами вимога свідчить про те, що Ви навмисне намагаєтеся звузити коло Постачальників, які бажають взяти участь у Вашій закупівлі, зазначивши як обов’язковий документ, що є абсолютно не потрібним. Закликаємо Вас не порушувати принципи законодавства України у сфері публічних закупівель та усунути дискримінаційні вимоги, а саме – обов’язковість надання Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2020 20:42
Опис причини скасування:
Помилково опублікована
Дата скасування:
20.05.2020 20:43
Вимога
Відхилено
Свідоцтво та гриф МОН
Номер:
e58c8ff654e64aedbd34bd43458dead9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-20-001824-c.a5
Назва:
Свідоцтво та гриф МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, у тендерній документації Ви зазначаєте необхідність надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивну панель та гриф МОН на програмне забезпечення до інтерактивної панелі «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти». Жоден Наказ МОН не містить вимог щодо обов’язковості цих двох документів. Більше того, просимо Вас ознайомитися з проектом Наказу МОН «Про затвердження Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам» https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-nakazu-pro-zatverdzhennya-poryadku-nadannya-grifiv-navchalnij-literaturi-ta-navchalnim-programam. Зазначений Наказ відміняє взагалі видачу свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам та встановлює окремий перелік об’єктів, на які видається Гриф МОН (програмне забезпечення до інтерактивної панелі не входить в цей перелік). У зв’язку з тим, що вищезазначений Проект незабаром має бути підписаний, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» припинив видачу Свідоцтв та Грифів. У зв’язку з цим, Учасники позбавлені можливості виконати Ваші умови та своєю неправомірною вимогою Ви обмежили участь інших Учасників у закупівлі. Тому, для усунення обмеження конкуренції, вимагаємо внести зміни до Додатку та видалити пункт 7.3. щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивну панель та гриф МОН на програмне забезпечення до інтерактивної панелі «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2020 20:26
Вирішення:
Повідомляємо, що Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» (надалі – Інститут) як головна організація Міністерства освіти і науки України з питань стандартизації засобів навчання та обладнання для закладів освіти відповідно до Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537, розглядає зразки (макети) обладнання та допоміжних матеріалів для загальноосвітніх навчальних закладів виготовлені (представлені) підприємствами-виробниками (постачальниками), перевіряє наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я на відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України та організовує проведення експертизи на відповідність нормативно-правовим актам галузі освіти. За результатами експертизи у разі позитивного висновку комісія з засобів навчання, обладнання та комп’ютеризації закладів освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України надає свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам. Номер і дата реєстрації свідоцтва з формулюванням висновку «Використання в закладах освіти України дозволяється» зазначається у вихідних даних кожного виду обов’язкової ділової документації. Згідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 N 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», Грифи МОН надають засобам навчання, зокрема: Відео- та аудіозасобам навчання - засоби навчання, застосування яких потребує використання спеціальної техніки (апаратури) для подачі закладеної у них інформації; Електронним засобам навчального призначення - засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанні (комп'ютерні програми загально-дидактичного спрямування, електронні таблиці, електронні бібліотеки, слайдтеки, тестові завдання, віртуальні лабораторії тощо); Електронним засобам загального призначення - засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанні та забезпечують підтримку інноваційних технологій навчання (операційні системи, прикладні програми, автоматизовані системи управління, бази даних тощо). У зв’язку з тим, що Замовник не має спеціалістів, які б могли на достатньому фаховому рівні проаналізувати відповідність складного обладнання санітарним нормам і правилам, технічним умовам та педагогічним вимогам, в перелік документації включена вимога надати гриф МОН на програмне забезпечення до інтерактивної дошки «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Щодо посилання на неможливість отримати вказаний документ у період дії карантинних обмежень, зазначаємо, що практично всі органи, установи, підприємства держави чи органів місцевого самоврядування працюють у штатному режимі (дистанційно/онлайн), відповідні послуги населенню та суб’єктам господарювання надають, особиста участь заявника для отримання дозвільного чи іншого документу не обов’язкова.
Згідно із п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Законодавством Замовнику надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічі, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до Тендерної документації
Номер:
591a2b1cd9fe474cb71a39fad0019019
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-20-001824-c.a4
Назва:
Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 2 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонований товар, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі». Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонований товар, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2020 20:10
Вирішення:
Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезепеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. При цьому найвищий ступінь довіри, а відтак і перевага буде надаватися державним оцінювачам відповідної кваліфікації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ea1962dcfe2840e28ca4f1c063c36bd2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-20-001824-c.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, у Додатку 2 до Тендерної документації, Ви зазначаєте, що Учасники мають можливість запропонувати еквіваленти предмету закупівлі. Однак, встановлені Вами вимоги до технічних характеристик не дають можливості цього зробити, оскільки таким характеристикам відповідають виключно панелі Intboard. Відповідно до практики Антимонопольного комітету України, вимоги Замовника не вважаються дискримінуючими, якщо на ринку України таким вимогам відповідає обладнання мінімум двох виробників, що забезпечить «здорову» конкуренцію у закупівлі. Просимо Вас навести приклад панелей ще одного виробника (крім Intboard), які відповідають Вашим вимогам. У випадку, якщо Ви з’ясуєте, що панелі жодної з торгових марок не відповідають Вашим технічним вимогам, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Тендерної документації, а саме зазначити наступне: 1. Мультитач — не менше 20 торкань (оскільки необхідність в наявності 40 торкань нічим не обгрунтована, тому що 20 учасників навчального процесу одночасно не будуть використовувати панель). 2. Узагальнити вимоги щодо входів/виходів панелі та встановити їх мінімальну кількість, яка Вам справді необхідна. Звертаємо Вашу увагу, що у випадку ігнорування наших вимог та з метою захисту прав на участь і цій закупівлі, ми будемо змушені звертатися до АМКУ та привертати увагу громадських формувань до Вашої закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2020 19:54
Вирішення:
Ваші зауваження взяті тендерним комітетом до уваги, та будуть внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінаційних кваліфікаційних вимог
Номер:
f0c1ce8fb2d349c58b9929652740ed2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-20-001824-c.c2
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних кваліфікаційних вимог
Вимога:
Щодо усунення дискримінаційних кваліфікаційних вимог
Вимагаємо прибрати з вимог тендерної документації пункти, які прямо порушують принципи публічних закупівель, що наведені в ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;", а саме:
1. Вимога в п 7.3. додатку 2, щодо надання «грифу МОН на програмне забезпечення до інтерактивної панелі «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти»
Вказана вимога дискримінує учасників оскільки, навіть у разі відповідності товару всім вимогам згідно Наказам МОН (Зокрема №704, №143), тільки конкретні учасники, із визначеним свідоцтвом зможуть прийняти участь у тендері. Звертаємо увагу, що отримання грифу МОН у строкі, визначені на проведення закупівлі, не є можливим в зв'язку з карантинними обмеженням, що діють в Україні. (Інформація щодо процедури отримання грифу МОН: https://imzo.gov.ua/diyalnist/zasobi-navchannya-i-obladnannya/svidotstva/oderzhati-svidotstvo/), що порушує права інших Учасників щодо прийняття участі у закупівлі. Вимагаємо видалити вказану вимогу.
3. Вимога в п.7.4. Додатку 2 щодо надання «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Сертифікат дослідження конструкції, Висновок щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, видані на території України, на інтерактивну панель, дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції. Сертифікат експертизи щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, видані на території України, на комп’ютерний модуль, дійсний на момент розкриття тендерної пропозиції. Сертифікати якості на проектор.».
Відповідно до Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМУ від 24 травня 2017 р. № 355, «51. Виробник повинен продемонструвати відповідність радіообладнання суттєвим вимогам, визначеним у пункті 6 цього Технічного регламенту, застосовуючи будь-яку з таких процедур оцінки відповідності: внутрішній контроль виробництва згідно з додатком 1; експертиза типу в поєднанні з відповідністю типові на основі внутрішнього контролю виробництва згідно з додатком 2; відповідність на основі цілковитого забезпечення якості згідно з додатком 3.». Відповідно до Додатку 1 до Технічного регламенту «Модуль A (внутрішній контроль виробництва), проведення дослідження конструкції та експертизи зразку продукції не передбачається. Враховуючи викладене, вимагаємо виключити вимоги щодо надання «Сертифікат дослідження конструкції та Сертифікат експертизи щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання» як такі, що суперечать законодавству.
2. Вимога в п 7.5. Додатку 2: «Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим МОН України консультантом з інтерактивного обладнання. Надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонований товар, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.»
Жодним нормативним документом не регламентується наявність «сертифікації консультантів інтерактивного обладнання» та не затверджено перелік організацій, уповноважений на проведення такої сертифікації.
Отже, вимога щодо надання Сертифіката, виданого «Академієй Інноваційного розвитку» є посиланням на конкретну торгову марку та організацію, що суперечить нормам Закону. Така сертифікація може проводитися постачальниками добровільно і не може бути обов’язковою кваліфікаційною вимогою проведення державної закупівлі, відповідно до умов Ст.16 Закону. Вимагаємо змінити дану вимогу наступним чином: «Гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим МОН України консультантом з інтерактивного обладнання АБО ВИРОБНИКОМ ІНТЕРАКТИВНОГО ОБЛАДНАННЯ АБО ЙОГО ОФІЦІЙНИМ ПРЕДСТАВНИКОМ»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Сертифікати на ПЗ, спікера МОН, дослідження конструкції.docx 20.05.2020 15:29
Дата подачі:
20.05.2020 15:29
Вирішення:
1. Повідомляємо, що Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» (надалі – Інститут) як головна організація Міністерства освіти і науки України з питань стандартизації засобів навчання та обладнання для закладів освіти відповідно до Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537, розглядає зразки (макети) обладнання та допоміжних матеріалів для загальноосвітніх навчальних закладів виготовлені (представлені) підприємствами-виробниками (постачальниками), перевіряє наявність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я на відповідність вимогам діючого санітарного законодавства України та організовує проведення експертизи на відповідність нормативно-правовим актам галузі освіти. За результатами експертизи у разі позитивного висновку комісія з засобів навчання, обладнання та комп’ютеризації закладів освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України надає свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам. Номер і дата реєстрації свідоцтва з формулюванням висновку «Використання в закладах освіти України дозволяється» зазначається у вихідних даних кожного виду обов’язкової ділової документації. Згідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 N 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України», Грифи МОН надають засобам навчання, зокрема: Відео- та аудіозасобам навчання - засоби навчання, застосування яких потребує використання спеціальної техніки (апаратури) для подачі закладеної у них інформації; Електронним засобам навчального призначення - засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанні (комп'ютерні програми загально-дидактичного спрямування, електронні таблиці, електронні бібліотеки, слайдтеки, тестові завдання, віртуальні лабораторії тощо); Електронним засобам загального призначення - засоби навчання, що зберігаються на цифрових або аналогових носіях даних і відтворюються на електронному обладнанні та забезпечують підтримку інноваційних технологій навчання (операційні системи, прикладні програми, автоматизовані системи управління, бази даних тощо). У зв’язку з тим, що Замовник не має спеціалістів, які б могли на достатньому фаховому рівні проаналізувати відповідність складного обладнання санітарним нормам і правилам, технічним умовам та педагогічним вимогам, в перелік документації включена вимога надати гриф МОН на програмне забезпечення до інтерактивної дошки «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Щодо посилання на неможливість отримати вказаний документ у період дії карантинних обмежень, зазначаємо, що практично всі органи, установи, підприємства держави чи органів місцевого самоврядування працюють у штатному режимі (дистанційно/онлайн), відповідні послуги населенню та субєктам господарювання надають, особиста участь заявника для отримання дозвільного чи іншого документу не обовязкова. Окрім того, Учасником не вказано та документально не підтверджено, чи вживалися ним заходи щодо отримання грифу МОН до введення в дію карантинних обмежень, так як вказаний гриф по своїй суті є документом довгострокової дії.
2. Згідно з ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи вимагається Замовником з метою документального підтвердження та засвідчення відповідності предмету закупівлі медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини.
3. Відповідно до Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМУ від 24 травня 2017 р. № 355 радіообладнання вводиться в експлуатацію та використовується у разі, коли воно відповідає вимогам цього Технічного регламенту, та за умови належного встановлення, обслуговування та використання за своїм призначенням.
Виробники під час введення в обіг радіообладнання повинні забезпечувати, щоб це радіообладнання було розроблено і виготовлено відповідно до суттєвих вимог.
Виробники повинні скласти технічну документацію відповідно до пунктів 64-67 цього Технічного регламенту і провести оцінку відповідності радіообладнання за однією із процедур, передбачених пунктами 51-53 цього Технічного регламенту, або мати результати такої оцінки.
Якщо за результатами оцінки відповідності радіообладнання буде доведено його повну відповідність вимогам цього Технічного регламенту, виробники повинні скласти декларацію про відповідність згідно з додатком 5 та нанести маркування знаком відповідності технічним регламентам.
Водночас, Вимоги до радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання, процедуру оцінки відповідності такого обладнання, правила маркування та введення його в обіг, у тому числі й перелік документів, що підтверджують якість радіообладнання, свого часу були встановлені положеннями Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання, затвердженого Постановою КМУ № 679 від 24.06.2009 р.
Відповідно до абз. 4 п. 23 Розділу “Процедура оцінки відповідності” вказаного Регламенту на вибір виробника або уповноваженої ним особи - резидента України чи постачальника: радіообладнання, до якого не застосовано стандарти з переліку національних стандартів (або застосовано частково) (прим. у разі іноземного виробництва обладнання повністю або частково), підлягає оцінці відповідності із застосуванням процедури дослідження конструкції, наведеної у пункті 26 цього Технічного регламенту, або модулів Н чи Н1.
Згідно з п. 26 даного Регламенту застосовується процедура дослідження конструкції, з урахуванням того, що:
виробник або уповноважена ним особа - резидент України чи постачальник подає комплект конструкторської документації (далі - комплект) одному або кільком призначеним органам, причому кожному з призначених органів він повідомляє про інші органи, які отримали такий комплект;
призначений орган проводить експертизу комплекту і робить висновок щодо відповідності конструкції пристрою вимогам цього Технічного регламенту. У разі позитивного висновку - видає сертифікат дослідження конструкції; у разі негативного висновку - повідомляє про це виробнику або уповноваженій ним особі - резиденту України чи постачальнику у письмовому вигляді.
Тобто, зважаючи на те, що сертифікати дослідження конструкції та сертифікати експертизи щодо відповідності продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання є документами довгострокової дії, Замовник включив умови про надання вказаних документів, щоб у закупівлі могло взяти участь максимальне коло учасників, зокрема й тих, які проходили сертифікацію продукції на час дії Технічного регламенту радіообладнання і телекомунікаційного кінцевого (термінального) обладнання, затвердженого Постановою КМУ № 679 від 24.06.2009 р.
3. Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. А для того, щоб безпосередні користувачі могли вільно користуватися даним високовартісним обладнанням та використовувати всі його можливості для покращення рівня навчального процесу, вважаємо за необхідне проведення інструктажу по роботі з таким обладнанням та програмним забезепеченням. Для такого кваліфікованого інструктажу, ми, як замовник, маємо пересвідчитися, що це буде виконано кваліфікованим представником постачальника. При цьому найвищий ступінь довіри, а відтак і перевага буде надаватися державним оцінювачам відповідної кваліфікації.
Окрім того, Вами не підтверджено та не доведено неможливість отримання того чи іншого дозволу/посвідчення/декларації відповідності/висновку СЕЕ/грифу чи свідоцтва МОН з метою участі в закупівлі, а відтак сама обставина дискримінаційного обмеження можливостей для одних учасників відносно можливостей інших, фактично не наступила.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Усунення дискримінаційних технічних характеристик
Номер:
d392c2a91e834aa3948760c46040eea3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-20-001824-c.c1
Назва:
Усунення дискримінаційних технічних характеристик
Вимога:
Шановний замовник, Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Проте Додатком №3 До тендерної документації визначено обов’язкову вимогу щодо «Мультитач: не менше 40 торкань» до того ж, на практиці, в навчальному процесі, така характеристика як наявність 40 дотиків зовсім не використовується, оскільки 20 користувачів (учнів) не будуть одночасно використовувати панель, «Яскравість: не менше 400cd/м2». За сукупністю технічнич характеристик підходять тільки одна модель, а саме інтерактивна панель INTBOARD GT65. Дані вимоги є дискримінаційними та звужують коло потенційних учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляють права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації а саме «Мультитач: не менше 20 торкань» «Яскравість: не менше 350cd/м2», або надати щонайменше 2 варіанти від різних виробників. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2020 12:24
Вирішення:
Ваше зауваження буде враховано ,та буде внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так