• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

змінно-запасні частини до автонавантажувачів

змінно-запасні частини до автонавантажувачів

Завершена

1 674 940.93 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 749.41 UAH
Період оскарження: 12.12.2016 17:32 - 24.12.2016 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо розділення предмету закупівлі на лоти

Номер: 4d60e326c5354a10a3f4461dc3e3a863
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-12-000623-a.b1
Назва: Щодо розділення предмету закупівлі на лоти
Вимога:
Нами була вивчена тендерна документація на закупівлю товару за кодом ДК 016:2010 - 28.22.1 Устатковання підіймальне та вантажне та частини до нього (за кодом СРV за ДК 021:2015: 42400000-0 Підіймально-транспортувальне обладнання та його частини) (змінно-запасні частини до автонавантажувачів). Для подальшої коректної підготовки тендерної пропозиції просимо Вас надати роз’яснення щодо можливості розділення усього асортименту Товару (130 найменувань) за лотами відповідно до виробника (торгівельної марки) товару. Це розділення товару по виробникам надасть учасникам тендерних закупівель можливість більш коректно підготувати пропозицію. Пропонуємо Вам поділити асортимент товару на 6 лотів : Лот -1: ЛЗА ; Лот-2 : Кальмар; Лот-3: ТСМ ; Лот-4: двигун Д-240; Лот-5: Коматцу WA-200; Лот-6: автокран «КАТО» 50 т.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу № UA-2016-12-12-000623-a.b1 про усунення порушень Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон про публічні закупівлі) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Пунктом 37 ч. 1 ст. 1 Закону про публічні закупівлі встановлено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з п. 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг При включенні змінно-запасних частин автонавантажувачів до єдиної процедури закупівлі Замовник керувався одним з основних принципів здійснення державних закупівель, закріплених ст. 3 Закону про публічні закупівлі, а саме – максимальна економія та ефективність, оскільки поставка змінно-запасних частин автонавантажувачів одним потенційним учасником може вплинути на формування ціни пропозиції потенційного учасника, тобто на її суттєве зменшення у порівнянні з поставкою змінно-запасних частин відповідного призначення окремими партіями та окремими потенційними учасниками, оскільки закупівля великої партії товару у заводу-виробника (виробників) надасть потенційному учаснику суттєву знижку на товар, а отже вплине на формування ціни та призведе до економії державних коштів. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним виділення окремих лотів відповідно до виробника (торгівельної марки) товару, як це запропоновано у вимозі № UA-2016-12-12-000623-a.b1.
Статус вимоги: Відхилено