-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення Трисвятськослобідського ЗЗСО І-ІІІ ступенів (улаштування теплоізоляції частини фасаду приміщення та встановлення водостічної системи) код ДК 021:2015 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи"
Завершена
154 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 547.80 UAH
мін. крок: 1% або 1 547.80 UAH
Період оскарження:
20.05.2020 09:55 - 27.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо невідповідності переможця ФОП Гофрик С.І. вимогам закупівлі
Номер:
34debec73ee64cce83b06a5020a773ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-20-000757-c.a4
Назва:
Щодо невідповідності переможця ФОП Гофрик С.І. вимогам закупівлі
Вимога:
Предметом закупівлі визначений - поточний ремонт приміщення Трисвятськослобідського ЗЗСО І-ІІІ ступенів (улаштування теплоізоляції частини фасаду приміщення та встановлення водостічної системи) код ДК 021:2015 45450000-6 "Інші завершальні будівельні роботи".
Під час виконання поточного ремонту фасаду та водостічної системи їх частину потрібно проводити на висоті понад 1,3м та вище рівня землі із застосуванням будівельних помостів та риштувань (дані роботи вказані в Дефектному акті до оголошення). Такі роботи вважаються небезпечними згідно Додатоку 6 Постанови КМУ №1107 в редакції від 3 березня 2020 р. № 207
"ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці небезпечних робіт". Для виконання таких небезпечних робіт потрібно мати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. ФОП Гофрик С.І. не надав такий дозвільний документ який дозволяє йому виконувати такі небезпечні роботи. Відсутність Декларації не дає право ФОП Гофрик С.І. здійснювати такі небезпечні роботи визначені Дефектним актом. Таким чином виконати вимогу п. 19 оголошення ФОП Гофрик С.І. під час укладання Договору не може і тому підлягає дискваліфікації.
ФОП Гофрик С.І. не відповідає кваліфікаційним вимогам оголошення і підлягає дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2020 20:37
Вирішення:
Відповідно до другого абзацу частини 20 статті 14 Закону – з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Надаємо відповідь на Ваше звернення (вимогу):
Щодо декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, то по-перше: Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті, затвердженими Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 року №62 визначено, що роботи на висоті – це роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів.
По-друге: Оголошення не передбачає надання будь-яких документів щодо дотримання законодавства з охорони праці. Пунктом 6.2.3. Проєкту договору передбачено, що Виконавець зобов’язаний забезпечити надання Послуг у відповідності до чинного законодавства, нормативно-правових актів та нормативних актів з промислової, протипожежної безпеки, з охорони праці, техніки безпеки та охорони навколишнього природного середовища. А пунктом 8.2. Проєкту договору передбачено, що відповідальність за дотримання вимог техніки безпеки, охорони праці, пожежної та санітарної безпеки в зоні поточного ремонту несе Виконавець. Зі змісту Проєкту договору випливає, що дотримання вимог законодавства з охорони праці є обов’язком Виконавця при виконанні умов договору. А Оголошенням не передбачено обов’язку Замовника перевіряти наявність документів щодо дотримання законодавства з охорони праці на час подання пропозиції або на час укладання договору.
Таким чином, ненадання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не є підставою для відхилення пропозиції учасника ФОП Гофрик С.І. за спрощеною закупівлею UA-2020-05-20-000757-c.
Крім того, додатково нагадуємо, що період уточнень за спрощеною закупівлею UA-2020-05-20-000757-c від 20.05.2020 року було встановлено до 27.05.2020 року. Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, Ви як Учасник мали можливість звернутися до Замовника за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в Оголошенні, або звернутися з вимогою щодо усунення виявлених порушень в період уточнень.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо невідповідності вимогам оголошення пропозиції ФОП Гофрик С.І.
Номер:
bd894cd31c2d4058bfdf6b52fccde567
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-20-000757-c.a3
Назва:
Щодо невідповідності вимогам оголошення пропозиції ФОП Гофрик С.І.
Вимога:
Документ на який посилається Замовник щодо надання документу дозвільного характеру, а саме витяг з реєстру платника єдиного податку не є таким документом . Згідно переліку дозвільних документів, що опублікований на сайті Державної регуляторної служби він відсутній з (дивись посилання з переліком дозвільних документів http://www.drs.gov.ua/permit_system/perelik-dokumentiv-dozvilnogo-harakteru-u-sferi-gospodarskoyi-diyalnosti-2/) Замовник плутає поняття дозвільного документу та документу, що має інформаційний характер. До дозвільних докумнтів належать ліцензії, дозволи але ні як не витяги, виписки та довідки. Пунктом 16 оголошення чітко було вказано надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадськиих формувань. ФОП Гофрик С.І. є фізичною особою - підприємцем і повинен був надати даний витяг з переліком видів діяльності.
Щодо локального кошторису. Локальний кошторис є невідємною частиною додатку 3 оголошення незалежно від часу надання такого проекту Договору під час аукціону або на стадії підписання договору. Договір і додатки до нього є єдиним документом і зайвий раз прописувати в оголошенні про додаток до договору немає потреби. На питання щодо додатків до Договорів є роз'яснення, надане Антимонопольним комітетом (див. «Правило «невід’ємних додатків»: покрокова інструкція для застосування» Випуск журналу Радник в сфері державних закупівель. № 10 (85) за жовтень 2018 року, cтор. 40–42. ).
Замовник навмисно не оголошує, у відповіді на відхилену вимогу, вказану кошторисну вартість в прікріпленому до пропозиції Локальному кошторисі на будівельні роботи ФОП Гофрик С.І. Наголошуємо, що вказана вартість в Локальному кошторисі ФОП Гофрик С.І. взагалі не співпадає з ціновою пропозицію ФОП Гофрик С.І. що до аукціону що після оголошення результатів (116 325,56 грн. - в локальному кошторисі, цінова пропозиція ФОП Гофрик С.І. на початок аукціону 135 772,02 грн., цінова пропозиція за результатами аукціону 114900,00 грн. Такими різними ціновими пропозиціями ФОП Гофрик С.І, вводить в оману всіх учасників аукціону та Замовника. Будь, ласка, Замовник будьте послідовними та об'єктивними у своїх діях щодо даної закупівлі. Спочатку вивчіть всі юридичні тонкості визначень, викладених Вами в оголошенні, а потім приймайте юридично обгрунтоване рішення. Якщо є невідповідність у наданій учасником документації вимогам оголошення, він потребує дискваліфікації.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ФОП Гофрик С.І. не відповідає вимогам оголошенню скороченої процедури закупівлі і підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.06.2020 19:37
Вирішення:
Відповідно до другого абзацу частини 20 статті 14 Закону – з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Стосовно зауважень даної вимоги Замовник вже надавав відповідь 04.05.2020 року на попередню Вашу вимогу з аналогічними зауваження щодо ненадання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надалі – витяг з Єдиного реєстру) (для підтвердження виду господарської діяльності за напрямками предмету закупівлі) та щодо Локального кошторису. Додатково слід наголосити, що роз’яснення із журналу «Радник» не можна сприймати як офіційне роз’яснення, тлумачення чи обов’язкове правило під час розгляду, воно носить виключно інформативний характер і не встановлює норми права. Водночас Пунктом 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) визначено, що Учасник закупівлі подає в складі пропозиції підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору (без зазначення ціни (вартості), який містить істотні (основні) умови, що викладені у Додатку 3 до оголошення. У Додатку №3 до Оголошення викладено Проєкт договору про закупівлю без Проєкту Додатку №1 до договору. Отже, зауваження щодо невідповідності Локального кошторису не є обґрунтованим, оскільки цей документ не вимагався за умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником ФОП Гофрик С.І. у складі своєї пропозиції було надано документальне підтвердження видів господарської діяльності за напрямком предмету закупівлі, а також заповнено всі електронні форми, які вимагалися Оголошенням, в повному обсязі та належним чином.
Таким чином, ще раз наголошуємо, що Замовником правомірно було визначено ФОП Гофрик С.І. переможцем спрощеної закупівлі UA-2020-05-20-000757-c та опубліковано намір про укладення договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Невідповідність пропозиції ФОП Гофрик С.І. вимогам оголошення про проведення спрощенної процедури
Номер:
429b7a27952c4c5fb2806597287eeb67
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-20-000757-c.a2
Назва:
Невідповідність пропозиції ФОП Гофрик С.І. вимогам оголошення про проведення спрощенної процедури
Вимога:
1) п.16 оголошення визначає надання Учаснику спрощенної процедури у складі пропозиції витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для підтвердження виду господарської діяльності за напрямками предмету закупівлі).
У складі пропозиції ФОП Гофрик С.І. не надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (для підтвердження виду господарської діяльності за напрямками предмету закупівлі). Таким чином Учасник ФОП Гофрик С.І. не виеонав вимогу Замовника, викладену в п.16 оголошення.
2) Наданий у складі пропозиції ФОП Гофрик С.І. , як невідємна частина договору (додаток 3 до оголошення), Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1, не відповідає вимогам Державного будвельного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва". Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (пункт 3.6) визначає, що локальний кошторис - це первинний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об'єктах інженерно-транспортної фнфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації.
В поданому ФОП Гофрик С.І. Локальному кошторисі на будівельні роботи 2-1-1 заповнений лише колонка 3 "найменування робіт і витрат" та колонка 5 з кількістю. Інші колонки (з 6 по 12) не заповнені. Але в даному кошторисі (на першій сторінці) зазначена кошторисна вартість - 116325,56 грн і якака взагалі не відповідає ціновій пропозиції ФОП Гофрик С.І. з якої Учасник почав аукціон - 135772,02 грн.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ФОП Гофрик С.І. не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 «Інші завершальні роботи» Поточний ремонт приміщення Трисвятськослобідського ЗЗСО І-ІІІ ступенів (улаштування теплоізоляції частини фасаду приміщення та встановлення водостічної системи) і підлягає відхиленню.
Замовник, порушуючи Закон України "Про публічні закупівлі ", прийняв помилкове рішення, визначивши ФОП Гофрик С.І. переможцем.
Просимо звернути Держаудитслужбу на дану вимогу та провести моніторинг даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2020 19:46
Вирішення:
Відповідно до другого абзацу частини 20 статті 14 Закону – з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Надаємо відповідь на Ваше звернення (вимогу):
Стосовно Вашого зауваження щодо того, що учасник ФОП Гофрик С.І. не надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (надалі – витяг з Єдиного реєстру) (для підтвердження виду господарської діяльності за напрямками предмету закупівлі) слід зауважити наступне: пунктом 16 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено завантаження в електронну систему закупівель - копії ліцензії, документа дозвільного характеру, витягу з Єдиного реєстру (для підтвердження виду господарської діяльності за напрямком предмету закупівлі). У складі своєї пропозиції для підтвердження виду господарської діяльності за напрямком предмету закупівлі ФОП Гофрик С.І. надав копію Витягу №2025223400116 з реєстру платників єдиного податку від 18.05.2020 року, в якому визначено чіткий перелік видів господарської діяльності із зазначенням коду згідно з КВЕД та назви виду діяльності згідно з КВЕД, які відповідають напрямку предмету закупівлі. Таким чином, відсутні підстави вважати, що ФОП Гофрик С.І. не надав документи для підтвердження виду господарської діяльності за напрямком предмету закупівлі, оскільки зміст вищезазначеного документу повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині підтвердження виду господарської діяльності за напрямком предмету закупівлі. Всі електронні форми, які вимагалися оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, заповнені в повному обсязі та належним чином.
Стосовно зауваження щодо того, що наданий у складі пропозиції ФОП Гофрик С.І., як невід’ємна частина договору, Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1, не відповідає вимогам Державного будівельного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва", слід зауважити наступне: Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не встановлено умову надання учасником локального кошторису в складі пропозиції. Так, п.13.1. та пп. 13.1.1. Проекту договору передбачено, що невід’ємною частиною Договору на дату його укладання є Додаток №1 – Локальний кошторис. Таким чином, Локальний кошторис є додатком до Договору саме на дату його укладання, але не є додатком до Проєкту договору на час подання пропозиції учасником. Отже, зауваження щодо невідповідності Локального кошторису не є обґрунтованим, оскільки цей документ не вимагався за умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником правомірно було визначено ФОП Гофрик С.І. переможцем спрощеної закупівлі UA-2020-05-20-000757-c та опубліковано намір про укладення договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо оскарження процедури закупівлі
Номер:
249ebd0eff2f4ae0a4584d46ca073c1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-20-000757-c.a1
Назва:
Щодо оскарження процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Стосовно реквізитів - згідно постанови НБУ №162 від 28.12.2018 року після завершення перехідного періода у документах необхідно зазначати реквізити згідно міжнародного стандарту, тобто тільки IBAN. Додатково повідомляємо, що на офіційному сайті НБУ можна безкоштовно перевірити IBAN будь-якого контрагента, що знаходиться на території УкраЇни, де буде розшифрована інформації щодо банку, МФО та інформація щодо розрахункового рахунку. Стосовно проекту договору - Вами, у п.16 оголошення не вказано необхідність викладення проекту договору, в додатку 1 п.3 ми погоджуємося з умовами договору, але ніде не зазначено необхідності його оприлюднення у нашій пропозиції (з сумою чи без суми). Ми поважаємо Ваше рішення, але змушені будемо подати позовну заяву до суду за неправомірне відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2020 17:19
Вирішення:
Відповідно до другого абзацу частини 14 статті 14 Закону надаємо відповідь на Вашу вимогу від 02.06.2020 року:
Стосовно Вашого зауваження щодо зазначення у формі «Пропозиція учасника спрощеної закупівлі» реквізитів згідно міжнародного стандарту (IBAN) з посиланням на Постанову НБУ №162 від 28.12.2018 року (надалі – Постанова), слід зауважити, що в даній Постанові йдеться мова про зазначення банківського рахунку за стандартом IBAN банками України та їх клієнтами при заповненні документів на переказ коштів. Форма «Пропозиція учасника спрощеної закупівлі» не є документом на переказ коштів. А поле «Банківські реквізити» в даній формі «Пропозиції учасника спрощеної закупівлі» передбачає зазначення рахунку, назви банку (фінансової установи) та МФО. Слід також зауважити, що період уточнень за спрощеною закупівлею UA-2020-05-20-000757-c від 20.05.2020 року було встановлено до 27.05.2020 року. Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, Ви як учасник мали можливість до 27.05.2020 року звернутися до Замовника за роз’ясненнями щодо заповнення окремих полів Пропозиції. Звернень за роз’ясненнями щодо даної інформації в період уточнень не було. А у складі Вашої пропозиції у поданій Вами формі «Пропозиція учасника спрощеної закупівлі» в останньому абзаці визначено, що учасник своїм підписом підтверджує повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.
Таким чином, в полі «Банківські реквізити» повинна бути подана стандартна інформація щодо розрахункового рахунку, установи банку та МФО, а отже, в частині заповнення поля «Банківські реквізити» Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Стосовно Вашого зауваження щодо не зазначення у п.16 оголошення необхідності викладення проекту договору та не зазначення необхідності його оприлюднення у пропозиції (з сумою чи без суми) слід зауважити, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить всього 20 пунктів. Абзац 2 пункту 19 Оголошення – «Укладання договору про закупівлю» – містить наступну вимогу до учасника «Учасник закупівлі подає в складі пропозиції підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору без зазначення ціни (вартості), який містить істотні (основні) умови, що викладені у Додатку 3 до оголошення». Таким чином, дана умова Вами не була виконана, а отже, Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником обґрунтовано була відхилена Ваша пропозиція з таких підстав: п. 1 ч. 13 статті 14 Закону – пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні