-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщеня ВПЗ, вул.Івана Проскури, 56, смт. Іванків, Іванківський район, Київська область, 07201 (пересувні відділення поштового зв'язку)
Найменування замовника: АТ «Укрпошта», Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, Код ЄДРПОУ: 21560045, Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Торги відмінено
517 758.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 588.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 588.79 UAH
Період оскарження:
19.05.2020 17:41 - 25.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Усунення порушень у тендерній документації
Номер:
bc9afd0c948b46d3b375eaa12c8dbdc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-19-006029-c.c1
Назва:
Усунення порушень у тендерній документації
Вимога:
Згідно ПОРЯДКУ затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, що ЗАТВЕРДЖЕНИЙ постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, зокрема пп. 8-13, Підрядник не має повноважень на проходження експертизи кошторисної вартості будівництва . Вимагаємо усунути неправомірні вимоги тендерної документації .
Пов'язані документи:
Замовник
- Rishennia UO pro rozliad vymohy (remont Ivankiv).docx 22.05.2020 12:24
- Rishennia UO pro rozliad vymohy (remont Ivankiv).docx.p7s 22.05.2020 12:24
Дата подачі:
21.05.2020 16:43
Вирішення:
Вимогу за ідентифікатором UA-2020-05-19-006029-c.c1 до спрощеної закупівлі UA-2020-05-19-006029-c за предметом Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ, вул. Івана Проскури, 56, смт. Іванків, Іванківcький район, Київська область, 07201 (пересувні відділення поштового зв'язку) (Будівельні роботи та поточний ремонт), код згідно ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт залишити без задоволення та оприлюднити наступну інформацію:
Відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", проектна документація на будівництво об'єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Відповідно до частини 4 ст. 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та згідно з постановою Кабінету міністрів № 560 від 11 травня 2011 р. «Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» абзац третій пункту 10 {із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 595 від 04.07.2012, № 759 від 17.10.2013}(далі Порядок) встановлено: обов'язковій експертизі підлягають проекти будівництва об'єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тис. гривень, - щодо кошторисної частини проекту будівництва.
Згідно з цим Порядком визначено,
- пунктом 7, що експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій.
- пунктом 8, що експертна організація, яка проводить експертизу, визначається замовником будівництва. Експертизу не може проводити розробник проекту будівництва.
- пунктом 12, що замовником експертизи є: замовник будівництва, проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт.
У вимогах до предмету закупівлі на зазначену закупівлю в технічній специфікацій (Додаток 2 до документації) пунктами 7 та 10 передбачено, що
«7. До вартості послуг/робіт включаються: всі витрати Виконавця, пов’язані з наданням послуг/виконанням робіт, в тому числі вартість обладнання та матеріалів для виконання робіт, транспортні витрати, загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат, заробітна плата, кошторисний прибуток, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Виконавцем, тощо. Кошторисна документація на послуги/роботи, що є предметом цієї закупівлі, складається на основі дефектних актів, затверджених Замовником, та у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Розрахунок остаточної вартості пропозиції (цінової пропозиції) здійснюється учасником, визнаним Переможцем спрощеної закупівлі, відповідно до цієї технічної специфікації (з урахуванням результатів аукціону) у вигляді кошторисної документації, розробленої в програмному комплексі АВК/ІВК, в електронному форматі IMD/BDSU та додатково в форматі exel, та протягом 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надається для укладання договору на електронну пошту provozon-rm@ukrposhta.ua та trufanova-la@ukrposhta.ua: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); локальні кошториси.
У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
Переможець спрощеної закупівлі може надати пропозицію, що перерахована в бік зменшення від пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) без зменшення обсягів закупівлі.
10. Переможець спрощеної закупівлі подає кошторисну документацію, погоджену з Замовником, на експертизу для отримання позитивного висновку, тому в розрахунках необхідно передбачити кошти на оплату послуг експертизи. Висновок за результатами експертизи необхідно надати Замовнику не пізніше дати укладання договору, а саме протягом 20 днів з дати оприлюднення рішення про визначення Переможця.»
Зважаючи на викладене, у законодавчих нормах відсутня заборона делегування замовником спрощеної закупівлі повноважень щодо замовника експертизи кошторисної документації підрядній організації (учаснику, який розробив пропозицію для участі в цій закупівлі та визнаний переможцем). Експертиза кошторисної документації акредитованої, «не зацікавленої», третьої сторони унеможливлює будь-які маніпуляції, як з боку учасника, так і з боку замовника даної закупівлі. Таким чином, така вимога документації (вимог до предмету закупівлі) не є дискримінаційною, а, навпаки, юридично і економічно доцільною та обґрунтованою.
З урахуванням викладеного, підстави для внесення змін до документації (вимог до предмету закупівлі) в цій частині відсутні, у зв’язку з чим вирішено залишити вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено