-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 298+000 – км 303+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м.Кривий Ріг) на ділянці км 298+000 – км 303+000, Миколаївська область
Завершена
107 069 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 535 347.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 535 347.25 UAH
Період оскарження:
19.05.2020 17:35 - 03.07.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо дорожньої розмітки
Номер:
3f61b431bfb14d899985cfbdabe03142
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-19-001825-b.b1
Назва:
Щодо дорожньої розмітки
Вимога:
Відповідно до підпункту 4 пункту 3 додатку 1 до тендерної документації Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним аналогічним договором або сумарно (декількома аналогічними договорами) з наступних видів та відповідно, обсягів робіт, зокрема, влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою в обсязі не менше 11 км та влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком в обсязі не менше 4,8 км.
Згідно пункту п. 6.3 Галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" при поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до 6.3.1 - 6.3.6. Пунктом 6.3.5 зазначених Норм передбачено такий вид робіт як відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки. Звертаємо увагу Замовника, що зазначені Норми не містять деталізації способу виконання таких робіт (фарбою або пластиком), як це передбачено у тендерній документації.
Тобто, учасник, який має намір прийняти участь у цій закупівлі, може мати досвід виконання робіт з відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки, однак у разі, якщо аналогічний договір не буде містити спосіб їх виконання фарбою та пластиком, то такий учасник буде вважатись таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником у тендерній документації.
Виходячи з вищевикладеного, з метою додержання принципу недискримінації учасників, установленим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом виключення способу влаштування горизонтальної дорожньої розмітки «фарбою та пластиком».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.05.2020 23:02
Вирішення:
Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Миколаївській розглянув Вашу вимогу та інформує, що в тендерну документацію найближчим часом будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» та про допущення до аукціону учасника «AzVirt MMC» (ТОВ «Азвірт»)
Номер:
07908ed76b4f4e059e487bac82da496f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-19-001825-b.b3
Назва:
СКАРГА на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» та про допущення до аукціону учасника «AzVirt MMC» (ТОВ «Азвірт»)
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» та про допущення до аукціону учасника «AzVirt MMC» (ТОВ «Азвірт»)
Фактичні підстави подання скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (надалі також «учасник», «скаржник») змушене звернутись до Антимонопольного комітету України у зв'язку із порушенням своїх прав та охоронюваних законом інтересів Службою автомобільних доріг у Миколаївській області під час проведення процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 298+000 - км 303+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-19-001825-b .
Вказана закупівля оголошена Замовником 19 травня 2020 року. Із додержанням встановленого строку наша компанія розмістила свою тендерну пропозицію на відповідному акредитованому електронному майданчику для участі у даній процедурі закупівлі.
7 липня поточного року тендерна пропозиція нашого товариства разом з пропозиціями інших учасників була розкрита. 17 липня у електронній системі закупівель замовником розміщена інформація у вигляді файлу «форма протоколу розгляду тендерних пропозицій», з якого нам стали відомі прийняті рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства та про допущення до аукціону пропозиції учасника «AzVirt MMC» ( ТОВ «Азвірт»).
ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» на основі нижченаведених об’єктивних обставин і реальних фактів категорично не погоджується з вказаними рішеннями Замовника та вважає їх безпідставними, протиправними і прийнятими з грубими порушеннями вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Обґрунтування наявності порушених прав
Оскільки оголошення про проведення даної конкурентної процедури закупівлі оприлюднене відповідно до частини 2 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», то внаслідок прийняття Замовником вищевказаних безпідставних та незаконних рішень, наше підприємство позбавлене права і будь-якої можливості взяти участь в електронному аукціоні. У той же час замовником прийняте рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника «AzVirt MMC» (ТОВ «Азвірт»), який кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником у тендерній документації відповідно згідно ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З огляду на таке вказані рішення Замовника, без сумніву, порушують права нашого підприємства на участь у наступних стадіях вказаних торгів в порядку, передбаченому законодавством України про публічні закупівлі.
Докази незаконності і безпідставності рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» та фактичні обставини, що це підтверджують.
Як вбачається з розміщеної замовником «форми протоколу про розгляд тендерної пропозиції» своє рішення про відхилення тендерної пропозиції він прийняв спираючись на п.1 ч.1.ст 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» і пояснив посиланнями на ніби–то невідповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону:
1) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме вказав на «відсутність» у складі пропозиції фотокопій дипломів про освіту трьох інженерно-технічних працівників, зазначених у п.17,19,20 Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації: інженера - лаборанта Тімановського Ю.В., начальника лабораторії з контролю виробництва Буць Я.О., майстра будівельних та монтажних робіт Нероди Р.В.
2) щодо наявності обладнання, матеріально - технічної бази та технологій, а саме посилався на відсутність у заявленого субпідрядника -ТОВ «ЄДБК» асфальто-бетонного заводу та стверджував, що наявність у складі тендерної пропозиції договору поставки асфальтобетонних сумішей №26/06/2020 від 26.06.20, за яким ТОВ «ЄДБК» як покупець має право та можливості своєчасно отримати асфальтобетонні суміші, необхідні для виконання послуг за предметом закупівлі, він не вважає «потужностями субпідрядника».
По-перше. Посилання замовника про відсутність дипломів про освіту інженера - лаборанта Тімановського Ю.В., начальника лабораторії з контролю виробництва Буць Я.О., майстра будівельних та монтажних робіт Нероди Р.В. повністю не відповідає дійсності, так як у розміщеному в складі тендерної пропозиції файлі «103.Дипломи.pdf» (додається) знаходяться фотокопії внутрішніх сторін дипломів про закінчення учбових закладів вищезгаданих: інженера - лаборанта Тімановського Ю.В., начальника лабораторії з контролю виробництва Буць Я.О., майстра будівельних та монтажних робіт Нероди Р.В.
По-друге. Припущення замовника про те, що наявність у заявленого субпідрядника ( ТОВ «ЄДБК») довгострокової угоди на отримання будівельних матеріалів для можливого виконання ним послуг з предмету закупівлі, а саме - укладеного договору поставки всіх необхідних асфальтобетонних сумішей №26/06/2020 від 26.06.20, не включається до його потужностей, є абсолютно надуманими, безпідставними, необ’єктивними та упередженими. (фотокопія договору розміщена у файлі «123. Довідка про наявність АБЗ_ЄДБК_Договір поставки_Атестат виробництва.pdf»-додається)
Частина 3 ст. 16 Закону визначає: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так п.1.3 Додатка 1 до тендерної документації передбачає можливість отримувати відповідні асфальтобетонні суміші на підставі договору поставки.
При цьому наша компанія у своїй тендерній пропозиції одразу заявила про бажання залучити до виконання значної частини послуг (82,43 %) субпідрядника – ТОВ «ЄДБК». (дана інформація розміщена у файлі: «132. Довідка про залучення субпідрядника_співвиконавця.pdf», додається). Тому, керуючись нормами Закону та положеннями тендерної документації, є абсолютно обґрунтованою закупівля безпосередньо саме даним субпідрядником необхідної сировини (асфальтобетонних сумішей) для виконання послуг з предмету закупівлі.
Також необхідно відмітити, що поняття «потужності суб’єктів господарювання» ані ЗУ «Про публічні закупівлі», ані тендерна документація даних торгів не розкривають. У той же час є очевидним, що до даного поняття звичаї ділового обороту разом з теоретичними науковими напрацюваннями відносять не тільки будівлі, транспортні засоби, обладнання та механізми, а і обов’язково кадровий потенціал, технології, кредитний (фінансовий) портфель, та обов’язково усталені господарські зв’язки з постійними діловими партнерами, оформлені відповідними угодами, які забезпечують надходження сировини та збуту готової продукції (база контрагентів). Саме всі ці фактори у своїй сукупності визначають та утворюють потужність підприємства.
Таким чином викладені вище факти свідчать про безпідставність та незаконність рішення Служби автомобільних доріг у Миколаївській області щодо відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства.
Докази незаконності рішення замовника про допущення до аукціону учасника ТОВ «AzVirt MMC» (ТОВ «Азвірт») та фактичні обставини, що це підтверджують.
Проведений аналіз тендерної пропозиції учасника «AzVirt MMC» виявив факти невідповідності його кваліфікаційним критеріям, визначеним замовником у розділі 3 (п.3.1) Додатку 1 тендерної документації відповідно до ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо:
наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору.
Так у розділі 3 (п.3.1) Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати докази наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому згідно п. 2 примітки до цього розділу «під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір (договори) з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних та/або національних, та/або регіональних, та/або територіальних І, ІІ чи ІІІ категорії), який є виконаним протягом останніх 5 (п’яти) років.
Крім того замовник 27 травня поточного року у своїй відповіді на запитання учасників в даній процедурі закупівлі (https://www.dzo.com.ua/tenders/5654216/questions) наполягав на неприйнятності і неможливості підтвердження учасниками наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів шляхом надання доказів виконання договорів на капітальний ремонт чи будівництво автомобільних доріг замість поточного середнього ремонту.
Натомість учасник торгів «AzVirt MMC» для підтвердження наявності досвіду надав у складі своєї тендерної пропозиції договори №43/18 від 16.07.2018 та №05-9/18 від 15.04.16 на будівництво автомобільних доріг та договори №01/ВА/2006 від 11.12.2006 і №01/ІСВ від 10.09.2015 на реконструкцію доріг, про що вказав у Довідці про виконання аналогічного договору вих.№319/06 від 27.06.20 (файл: «Документи Николаев.pdf» ).
Окрім наведеного вище замовник жодним чином не звернув увагу на те, що учасник «AzVirt MMC», всупереч вимогам пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, не підтвердило заплановані щомісячні обсяги постачання/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС в наданій довідці про наявність асфальтобетонного заводу вих №07/21 від 06.07.2020 року (файл «Довідка АБЗ + Транспортні схеми.rar»).
Згідно пункту 1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
У свою чергу учасник «AzVirt MMC» не надав доказів наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що є підставою для безумовною відхилення його тендерної пропозиції в силу вимог розділу (пункту) 3 Додатку 1 до тендерної документації, ст.16 та пункту 1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Приймаючи до уваги наведені факти та підстави, вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства поряд з рішенням про допущення до аукціону учасника «AzVirt MMC» (ТОВ «Азвірт) є протиправними і незаконними та такими, що мають бути скасованими.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.5,18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 298+000 - км 303+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-19-001825-b, при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (код за ЄДРПОУ 32794511) та про допущення до аукціону учасника «AzVirt MMC» (ТОВ «Азвірт»).
3. Зобов'язати Службу автомобільних доріг у Миколаївській області скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (код за ЄДРПОУ 32794511) у процедурі закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 298+000 - км 303+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-19-001825-b
та допустити товариство з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ»
(код за ЄДРПОУ 32794511) до аукціону у вищевказаній процедурі закупівлі.
4. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Миколаївській області скасувати своє рішення про допущення до аукціону учасника «AzVirt MMC» (ТОВ «Азвірт», зареєстроване в Управлінні реєстрації комерційних юридичних осіб Департаменту податків міста Баку за № (ІПН 2000025721).
Додаються
файли зі складу тендерної пропозиції ТОВ «ШБ «АЛЬТКОМ»:
- «103.Дипломи.pdf»;
- «123. Довідка про наявність АБЗ_ЄДБК_Договір поставки_Атестат виробництва.pdf»;
- «132. Довідка про залучення субпідрядника_співвиконавця.pdf»;
файли зі складу тендерної пропозиції ТОВ «AzVirt MMC»:
- «Документи Николаев.pdf»
- «Довідка АБЗ + Транспортні схеми.rar».
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА_UA-2020-05-19-001825-b 22.07.2020 13:01
- 103. Дипломи 22.07.2020 13:01
- 123. Довідка про наявність АБЗ_ЄДБК_Договір поставки_Гарантійний лист від постачальника_Атестат виробництва 22.07.2020 13:01
- 132. Довідка про залучення субпідрядника_співвиконавця 22.07.2020 13:01
- Документи Николаев 22.07.2020 13:01
- Довідка АБЗ Транспортні схеми 22.07.2020 13:01
- рішення від 27.07.2020 № 14424 + лист Замовнику.pdf 28.07.2020 10:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2020 № 14948.pdf 05.08.2020 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2020 № 14948.pdf 05.08.2020 16:07
- рішення від 04.08.2020 № 14948.pdf 07.08.2020 20:21
- ПОЯСНЕННЯ на АМКУ Альтком.docx 30.07.2020 19:54
- ПОЯСНЕННЯ на АМКУ Альтком.pdf 30.07.2020 19:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2020 16:35
Дата розгляду скарги:
04.08.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.07.2020 10:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.08.2020 20:21
Дата виконання рішення Замовником:
10.08.2020 18:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.08.2020 року №14948-р/пк-пз і скасовано рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" та скасовано рішення уповноваженої особи щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «АЗВІРТ» ММС» (протокол розгляду тендерних пропозицій №7/81/2020 від 07 липня 2020 року)
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
33efcbf2ff414db9b926ee4bf59a6585
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-19-001825-b.a4
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Шановний Замовнику, ваше твердження про те, що жодний документ, наданий у складі нашої тендерної пропозиції не містить інформації, про те що ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць є машинами поливально-мийними є таким, що не відповідає дійсності.
Так, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць дійсно не містять запису «машина поливально-мийна», але містять особливі відмітки про те, що транспортні засоби були переобладнані.
Окрім того, у п.64 Додатку 1 до Договору про надання послуг дорожньо-будівельних машин та механізмів №01/06 від 01.06.2019 р. укладеного з ТОВ «СПМК-17» наявна інформація про поливально-мийні машини ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605 у кількості 6 одиниць.
Для того, щоб у Замовника не виникало сумнівів у тому, що ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605 це поливо-мийна машина, додаємо до вимоги фотофіксацію вищезазначених транспортних засобів.
У тендерній документації зазначено:«3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.(умови тендерної документації, визначені п.1 До №1 до тендерної документації)»
Тож, замовник зобов’язаний був розмістити вимогу про усунення порушення «невідповідностей» на думку Замовника, в інформації та/або документах оскільки вказана у протоколі причина відхилення нашої тендерної пропозиція якраз стосується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Фото поливомийних машин 22.07.2020 22:26
Дата подачі:
22.07.2020 22:26
Вирішення:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула вимогу ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (далі – Учасник) та повідомляє наступне.
Відповідно до умов тендерної документації (пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації), в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), серед іншого, машини поливально-мийні у кількості 2 одиниць.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у п.8 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вих.№ 32 від 07.07.20) зазначив наявність машин поливально-мийних ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, при цьому останнім, в складі тендерної пропозиції не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) саме на машини поливально – мийні.
Слід зазначити, що вказані у вашій вимозі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, не містять інформації, що саме вони є машинами поливально-мийними, також такої інформації не містить жодний документ, наданий в складі вашої тендерної пропозиції.
Відповідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу тендерної документації, документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається останнім згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Крім того, Замовник звертає увагу Учасника, що відповідно до п.16 ст.29 Закону та умов п.3.3 тендерної документації, останній розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей саме уразі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а не у разі відсутності в складі тендерної пропозиції учасника документів, що вимагались тендерною документацією.
Замовником виявлена саме відсутність документів, що передбачались тендерною документацією, а не невідповідність в інформації та/або документах, тому Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника, з повним дотриманням норм законодавства та умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
5d11ab3adf594f0a93c89e8bdb2b2696
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-19-001825-b.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 17.07.2020 р. б/н підставою відхилення нашої тендерної пропозиції зазначено: «Не відповідає кваліфікаційним критеріям,зазначеним у Законі та/або наявні підставидля відмови в участі у процедурі закп.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічнізакупівлі» (учасник процедури закупівлі невідповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному)критеріям, установленим статтею 16 Закону),а саме: Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази татехнологій» не надано документальне підтвердження (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) на машини поливально– мийні, зазначені в п.9 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вих.№74від 07.07.20) (умови тендерної документації, визначені п.1 Додатку №1 до тендерної документації)»
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» категорично не погоджується із рішенням Замовника.
Повідомляємо, що у файлі «1 Підтвердження наявності техніки 298 303» нашої тендерної пропозиції містяться свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на машини поливально – мийні (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниці), зазначені в п.9 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вих.№74від 07.07.20).
Ви можете ознайомитись із їх змістом на сторінках 50 та 51 файлу.
Враховуючи вищевикладене, нам не зрозуміла причина відхилення нашої тендерної пропозиції.
По-перше: ми повністю виконали умови тендерної документації, та підтвердили відповідність кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
По-друге: згідно умовам тендерної документації: «3.3. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
(умови тендерної документації, визначені п.1 До №1 до тендерної документації)»
Отже, замовник зобов’язаний був розмістити вимогу про усунення порушення «невідповідностей» на думку Замовника, в інформації та/або документах оскільки вказана у протоколі причина відхилення нашої тендерної пропозиція якраз стосується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» звертається до вас із вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причин відхилення нашої тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з публікацію англійської мовою за предметом закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро-Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 298+000 – км 303+000, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», в якій виявило бажання взяти участь.
Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» умовам тендерної документації З ПОСИЛАННЯМ НА ТІ УМОВИ, ЩО ВИМАГАЛИСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
2. Вжити заходів для недопущення порушень з боку Замовника під час перевірки тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» в інших процедурах закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сторінки 50-51 файлу «1 Підтвердження наявності техніки 298 303» 17.07.2020 19:27
Дата подачі:
17.07.2020 19:27
Вирішення:
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула вимогу ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» (далі – Учасник) та повідомляє наступне.
Відповідно до умов тендерної документації (пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації), в учасника обов’язково мають бути наявні та включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), серед іншого, машини поливально-мийні у кількості 2 одиниць.
В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів.
ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР» у п.8 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (вих.№ 32 від 07.07.20) зазначив наявність машин поливально-мийних ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, при цьому останнім, в складі тендерної пропозиції не надано свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) саме на машини поливально – мийні.
Слід зазначити, що вказані у вашій вимозі свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ- С КАМАЗ 53605, 2011 року випуску у кількості 2 одиниць, не містять інформації, що саме вони є машинами поливально-мийними, також такої інформації не містить жодний документ, наданий в складі вашої тендерної пропозиції.
Відповідно підпункту 5.2 пункту 5 розділу тендерної документації, документально підтверджена інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям надається останнім згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації.
У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Враховуючи викладене, Замовник правомірно, відповідно до умов тендерної документації та вимог Закону, відхилив тендерну пропозицію ТОВ «МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР»
Статус вимоги:
Відхилено