• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Цифрове обладнання (електронні освітні ресурси) для навчальних кабінетів початкової школи

Торги відмінено

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2020 17:20 - 22.05.2020 18:00
Вимога
Без відповіді

Аналогічні моделі інтерактивних панелей.

Номер: 1393fbfa1a6848d0ab174c135973e59f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-003522-a.c7
Назва: Аналогічні моделі інтерактивних панелей.
Вимога:
Шановний Замовник, на вимогу UA-2020-05-19-003522-a.c2 Ви дали відповідь "Тендерна документація не має дискримінаційних вимог, так як на ринку є, як мінімум, дві моделі інтерактивних панелей аналогічних вказаним в технічній частині." Вимагаємо вказати які саме 2 моделі різних виробників відповідають всім вимогам закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Неправомірна вимога

Номер: 1ce3aebd88c8474bae9418449f0d49f1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-003522-a.b6
Назва: Неправомірна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання. Звертаємо Вашу увагу, що жоден законодавчий акт не передбачає, що особа, яка здійснює установку інтерактивного обладнання повинна мати якесь особливе посвідчення, в якому зазначається конкретно інтерактивне обладнання. Крім цього, для того, щоб документ мав юридичну силу, він повинен бути виданий уповноваженим на те органом/спеціалізованою установою. Жоден законодавчий акт України не встановлює порядку видачі такого посвідчення, його форму та уповноважений на видачу орган/установу. Зазначена Вами вимога свідчить про те, що Ви навмисне намагаєтеся звузити коло Постачальників, які бажають взяти участь у Вашій закупівлі, зазначивши як обов’язковий документ, що є абсолютно не потрібним. Закликаємо Вас не порушувати принципи законодавства України у сфері публічних закупівель та усунути дискримінаційні вимоги, а саме – обов’язковість надання Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: a2b4c25167e94b889c7280e2911e24df
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-003522-a.b5
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, встановлені Вами вимоги до технічних характеристик не дають можливості запропонувати еквівалент, оскільки таким характеристикам відповідають виключно панелі Intboard. Відповідно до практики Антимонопольного комітету України, вимоги Замовника не вважаються дискримінуючими, якщо на ринку України таким вимогам відповідає обладнання мінімум двох виробників, що забезпечить «здорову» конкуренцію у закупівлі. Просимо Вас навести приклад панелей ще одного виробника (крім Intboard), які відповідають Вашим вимогам. У випадку, якщо Ви з’ясуєте, що панелі жодної з торгових марок не відповідають Вашим технічним вимогам, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Оголошення, а саме зазначити наступне: 1. Мультитач — не менше 20 торкань (оскільки необхідність в наявності 40 торкань нічим не обгрунтована, тому що 20 учасників навчального процесу одночасно не будуть використовувати панель). 2. Узагальнити вимоги щодо входів/виходів панелі та встановити їх мінімальну кількість, яка Вам справді необхідна.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Обмеження конкуренції

Номер: 0ab01f759efd42cf88e4bb8f33164f8e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-003522-a.b4
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 1 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонований товар, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі». Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта інтерактивного обладнання тієї ж торговельної марки, що й запропонований товар, виданий Академією Інноваційного розвитку освіти, що підтверджує сертифікацію як тренера Академії Інноваційного розвитку освіти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянули ваше питання і повідомляє наступне. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Повідомляємо, що вимога про надання Сертифіката консультанта інтерактивного обладнання свідчить про те, що навчання вчителів буде проводити сертифікований спікер, який розуміється в відповідному базовому програмному забезпеченні і обладнання та забезпечить повне засвоєння інформації, що дуже важливо для Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: 73713a86803f4485ae1eafb61fe9f52e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-003522-a.b3
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, у Оголошення про проведення закупівлі Ви зазначаєте необхідність надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивну панель та гриф МОН на програмне забезпечення до інтерактивної панелі «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти». Жоден Наказ МОН не містить вимог щодо обов’язковості цих двох документів. Більше того, просимо Вас ознайомитися з проектом Наказу МОН «Про затвердження Порядку надання грифів навчальній літературі та навчальним програмам» https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-nakazu-pro-zatverdzhennya-poryadku-nadannya-grifiv-navchalnij-literaturi-ta-navchalnim-programam. Зазначений Наказ відміняє взагалі видачу свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам та встановлює окремий перелік об’єктів, на які видається Гриф МОН (програмне забезпечення до інтерактивної панелі не входить в цей перелік). У зв’язку з тим, що вищезазначений Проект незабаром має бути підписаний, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» припинив видачу Свідоцтв та Грифів. У зв’язку з цим, Учасники позбавлені можливості виконати Ваші умови та своєю неправомірною вимогою Ви обмежили участь інших Учасників у закупівлі. Тому, для усунення обмеження конкуренції, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 та видалити пункт 7.3. щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивну панель та гриф МОН на програмне забезпечення до інтерактивної панелі «Схвалено для використання у закладах загальної середньої освіти».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянуто ваше питання і повідомляємо наступне, що Закон «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, зокрема стаття 22 визначає обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже, Замовник самостійно і на власний розсуд визначає вимоги щодо якості та безпеки товару, який буде закуповуватись. Оскільки товар, що є предметом закупівлі буде використовуватись в освітньому процесі, та для впевненості, що даний товар відповідає освітнім стандартам, дані вимоги зазначаються у тендерній документації. Згідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі . З метою уникнення порушень вимог законодавства щодо недопущення використання в закладах освіти ділової документації, що не відповідає санітарним нормам і правилам, технічним умовам та педагогічним вимогам, Міністерство освіти і науки України звернулось до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних державних адміністрацій (лист № 1/9-255 від 23.05.2016) з рекомендацією включити в перелік документації конкурсних торгів свідоцтво( грифи) про визнання відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України під час проведення процедури закупівлі обов’язкової ділової документації для загальноосвітніх навчальних закладів . Таким чином даний документ є частиною законодавства України та його дотримання учасниками процедури закупівлі забезпечує дотримання якісних вимог до предмета закупівлі. Отже, вимоги які було включено до тендерної документації, щодо надання учасниками Грифу МОН повністю відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та з точки зору їх доступності можуть бути дотримані будь-яким учасником. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в Технічній документації.

Номер: d83f392ca99d400d86b2e679b4b49147
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-003522-a.c2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог в Технічній документації.
Вимога:
Шановний Замовник, у своїй відповіді на попередню Вимогу від 19.05.2020 року ви посилаєтесь на право замовника на власний розсуд вибирати конкретну марку та модель виробника предмета закупівлі, посилаючись на ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Але ж відповідно до цієї ж статті 14 п.5 «п.5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Але ваша ТД прописана під конкретного виробника та модель інтерактивної панелі INTBOARD GT65, й Замовник не зацікавлений у проведенні насправді відкритого конкурсу. Такі дії Замовника унеможливлюють доступ до закупівлі всіх охочих постачальників, крім постачальника продукції INBOARD, адже подавши тендерну пропозицію, інший учасник буде відхилений Замовником через невідповідність тендерної пропозиції вимогам ТД (п.1 ч. 13 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі). Таким чином ви порушуєте один із найголовніших принципів закупівель відповідно до ст.5 ЗУ щодо недискримінації учасників. Звертаємось до Вас з вимогою привести ТД у відповідність з вимогами законодавства та внести зміни до ТД, спростивши їх до універсальних вимог, під які попадають інтерактивні дошки інших доступних виробників, чим Ви отримаєте конкуренто низьку ціну і достатню кількість учасників від інших виробників. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Також, просимо надати письмове обґрунтування, якщо Замовник вважає, що на ринку представлені декілька виробників Інтерактивних панелей, що повністю відповідають вимогам даної закупівлі, (Вимагаємо надати посилання на більш ніж одного такого виробника!!). В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України за захистом свої прав та охоронюваних законом інтересів (ч.20 ст.14 ЗУ).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянуто ваше питання і повідомляє наступне. Тендерна документація не має дискримінаційних вимог, так як на ринку є, як мінімум, дві моделі інтерактивних панелей аналогічних вказаним в технічній частині. Відповідно до пункту 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами) замовник у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Технічні Характеристики

Номер: 29eface150d44954a0cd2398cbb393ba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-003522-a.c1
Назва: Технічні Характеристики
Вимога:
Шановний замовник, Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Проте Додатком №1 До тендерної документації визначено обов’язкову вимогу щодо «Мультитач: не менше 40 торкань» до того ж, на практиці, в навчальному процесі, така характеристика як наявність 40 дотиків зовсім не використовується, оскільки 20 користувачів (учнів) не будуть одночасно використовувати панель, «Яскравість: не менше 400cd/м2». За сокупністю технічнич характеристик підходять тільки одна модель, а саме інтерактивна панель INTBOARD GT65. Дані вимоги є дискримінаційними та звужують коло потенційних учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляють права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації а саме «Мультитач: не менше 20 торкань» «Яскравість: не менше 350cd/м2», або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на законодавство. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю, та до Державної аудиторської служби України для правової оцінки дій замовника. Також будемо змушені звернутися до ЗМІ для висвітлення неправомірних дій замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 № 922-VIII, зокрема в статті 14 визначається обов’язковість тих чи інших пунктів тендерної документації. Керуючись нормами частини 2 статті 18 Закону В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися і інша інформація. Відповідно до пункту 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами) замовник у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто це право замовника, а не його обов'язок. Відповідно до потреб педагогічних працівників школи, які будуть використовувати обладнання в освітньому процесі обрано конкретну торговельну марку обладнання, яке повністю влаштовує заклад. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні