• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти Продуктові набори

Завершена

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 100.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2020 16:51 - 01.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця

Номер: 6756dbe21a394ac3b7c1cb606c5538b0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-003410-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі з приводу неправомірного визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Додаток 1 Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу на наявну в електронній системі закупівель Вимогу(Номер вимоги:UA-2020-05-19-003410-a.c1; дата подання 22.06.2020р, 14:48, на закупівлю ДК 021:2015 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти Продуктові набори, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-19-003410-a ) тендерний комітет Немирівської міської ради (далі - Замовник) повідомляє наступне: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави,територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Статтею 28 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є – ціна. В аукціоні приймали участь 4 учасника: - ПП "ТД "Солодкий світ" – остаточна цінова пропозиція - 244 188,00 грн; - ФОП "ТОДОСІЄВ ВАЛЕРІЙ ПЕТРОВИЧ" - остаточна цінова пропозиція - 246 000,00 грн; - ФОП Паламарчук Василь Васильович - остаточна цінова пропозиція - 282 536,00 грн; - ТОВ "Вінпродтрейд" - остаточна цінова пропозиція - 306 936,00 грн Цінова пропозиція ПП «ТД «Солодкий світ» була найбільш економічно вигідною для Замовника, було прийнято рішення про визнання Переможцем закупівлі ПП «ТД «Солодкий Світ». В Додатку 2 до тендерної документації зазначено: 1.Всі продукти , що входять до продуктового набору, повинні відповідати вимогам державних стандартів, відповідно до ГОСТ або ДСТУ. Відповідно до частини 1 статті 32 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» харчові продукти, які знаходяться в обігу на території України, повинні відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Та відповідно до частини 1,2,3 статті 32 цього Закону : 1. Харчові продукти, які знаходяться в обігу на території України, повинні відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. У випадку надходження доказів щодо шкідливості харчового продукту, незважаючи на його відповідність законодавству про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, виробництво та обіг такого харчового продукту має бути зупинено та заборонено. 2. Сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Зазначене не стосується процедури видачі міжнародного сертифіката, передбаченого цим Законом. 3. Під час виробництва харчових продуктів оператор ринку може користуватися технічними умовами, державна реєстрація яких є необов’язковою. Проаналізувавши діюче законодавство та судову практику можна зробити висновок , що вимоги до продукції, що зазначені в національних та міждержавних стандартах науково-обґрунтовані та напрацьовані роками, і продукція згідно ДСТУ виготовляється, як правило, за класичними рецептурами з відповідними усталеними технологіями. Проте часто нові технології розвиваються швидше ніж розроблюються та приймаються національні нормативні акти головне, щоб виробник, що є власником ТУУ чітко дотримувався вимог, зазначених у національному, міждержавному, міжнародному нормативному документі і вказував достовірну інформацію на маркуванні. Нормативні документи стандартів мають приватні показники до якості або до безпеки продукції. Основні показники безпеки продукції описані в законі України, це законодавчі вимоги щодо безпеки харчової продукції, яких зобов'язані дотримуватися всі виробники харчової продукції. На відміну від державних стандартів (ДСТУ), технічні умови (ТУ) розробляє сам виробник, у випадку якщо на певний новий вид продукції взагалі не існує державних стандартів, або ж якщо йому потрібно розширити асортимент продукції, запровадити новітні розробки, вдосконалити технологічний процес, упаковку, приймати участь у тендерах тощо. Вимоги, заявлені в ТУУ, не повинні суперечити вимогам ДСТУ. Вимоги ТУ покращують вимоги державних стандартів. На ТУУ (як і на продукцію, виготовлену за його вимогами) попередньо отримують висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, ТУУ проходять перевірку на відповідність чинному законодавству. Відповідно до чинного законодавства, вимоги, які висувають до продукції технічні умови, повинні бути не нижчими, ніж ті, що передбачені державними стандартами і неприпустимо вводити в ТУ положення, що призводять до зниження якості продукції або ускладнюють її ідентифікацію. Відповідно до визначення наведеного у Законі України «Про стандартизацію», технічні умови – це документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинні відповідати продукція, процеси чи послуги. Технічні умови можуть бути стандартом, частиною стандарту або окремим документом. Проект технічних умов підлягає погодженню у відповідних центральних органах виконавчої влади. Технічні умови (ТУ) перевіряють на відповідність чинному законодавству України, чинним технічним регламентам, а також узгодженості з чинними нормативними документами. Залежно від виду продукції або послуг, для яких розроблено проект технічних умов визначається орган виконавчої влади, який проводить експертизу технічних умов і дає згоду на подальше їх внесення до реєстру Фонду нормативної документації України. Державна перевірка технічних умов (ТУ) та внесення їх до Фонду нормативної документації України є заключним етапом на шляху створення нормативного документа для підприємства. Технічні умови та зміни до них, які не пройшли державної реєстрації, вважаються недійсними. Виробляти продукцію без посилання на відповідний нормативний документ, якому вона повинна відповідати, законодавством заборонено. В Україні з початку 2019 року у зв’язку зі скасуванням ГОСТів розробка ТУ отримала ще більшої актуальності, оскільки це єдиний вихід для виробника описати характеристики та вимоги до продукції, що випускається. Отже, виходячи з вищесказаного, можна зробити висновок що ТУУ, впроваджений та зареєстрований в установленому Законом порядку відповідає вимогам державних стандартів. Ст. 5 Закону « Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Ч.4.Додатку №2 до тендерної документації зазначає, що «Тара та упаковка повинні бути виготовлені з екологічно чистих матеріалів, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування.» Пакет поліетиленовий це упаковка, а не товар. Він пройшов лабораторні дослідження в Державній установі «Дніпропетровський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України», про що складено Протокол №68. Не довіряти Висновку Державної установи у Замовника немає підстав і повноважень Зважаючи на вищевказане, тендерний комітет Немирівської міської ради не бачить підстав для скасування рішення про визначення ПП «ТД « Солодкий Світ» переможцем по даній системі закупівлі. ПІДПИСИ: Посада Підпис Ініціал, ПРІЗВИЩЕ Член тендерного комітету Марценюк О. О. Член тендерного комітету Кушко Л. П. Член тендерного комітету Зозуля Р. В. Член тендерного комітету Гук В. І. Голова тендерного комітету ________________ Торохтій М. В. Секретар тендерного комітету ___________ Самофал О. М.
Статус вимоги: Не задоволено