• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проєктної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ (окремими ділянкам) в Херсонській області

ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка проєктної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ (окремими ділянкам) в Херсонській області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)(джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти)

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2020 15:42 - 01.06.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на неправомірне рішення Замовника

Номер: 7490de9a9002437080d62fbfffe814ba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-004860-c.a1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможцем ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" (ДП "УКРДІПРОДОР") код ЄДРПОУ 05416892 СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) 19 травня 2020 року оголосило закупівлю відкритих торгів на закупівлю Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ (окремими ділянкам) в Херсонській області. Очікувана вартість - 3 000 000,00 грн. До участі у закупівлі подало пропозиції 3 (три) учасники: - ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" з остаточною ціновою пропозицією 2 052 255,93 грн. – учасник-переможець (надалі – Переможець); - ТОВ «ТЕХНОДАР - ДНЕПР» з остаточною ціновою пропозицією 2 719 122,37 грн. – пропозицію відхилена; - ТОВ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» з остаточною ціновою пропозицією 2 776 680,00 грн. – пропозицію відхилена. Протоколом тендерного комітету СЛУЖБИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 15 червня 2020 року (протокол № 244) було визнано переможцем ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР", ціна пропозиції якої є найменшою серед учасників, та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" з підстав (надалі – мовою оригіналу) не виявлення жодних недоліків тендерної пропозиції. Протокол № 244 від 15 червня 2020 року тендерного комітету СЛУЖБИ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ щодо визначення переможця закупівлі є дискримінаційним, упередженим, не об’єктивним, та таким, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі та не дискримінації учасників. I Відповідно до частини 1 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо наступне обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ТЕХНОДАР - ДНЕПР» як учасника закупівлі: Відповідно до підпункту 13 пункту 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник повинен підвередити відсутність підстав для відмови в участі процедури закупівлі, а саме - «учасник процедури закупівлі має/не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника». Згідно підпункту 3 пункту 2 розділу 2 Додатку № 1 до Тендерної документації, Замовником визначено вимоги щодо надання учасником довідки органу державної податкової інспекції, а саме – «Довідка органу державної податкової інспекції або довідка, яка підписана електронним цифровим підписом (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) посадових осіб державної податкової інспекції, завірена належним чином керівником або уповноваженою посадовою особою Учасника, про відсутність заборгованості переможця зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету, дійсну на дату подання документів або у разі наявності у переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету – відповідний лист органу державної податкової служби із зазначенням, що учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника (у разі здійснення таких заходів»). Нормами Закону України «Про електронні довірчі послуги», встановлено, що на документі повинен бути накладений електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника, який підписав тендерну документацію та в тендерній документації опублікованій Замовником торгів також наявна така вимога. ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" надано Замовнику Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 19.06.2020 року за № 71109 – в якої відсутній електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП). А за таких умов ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" – не виконало вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації, оскільки документ не містить обов’язкового електронного підпису. II Підпунктом 5.1. пункту 5 розділу 6 Тендерної документації на закупівлі - розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ (окремими ділянкам) в Херсонській області, визначено, що – «5.1. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає Замовнику зведений кошторисний розрахунок, що відображає повну вартість (ціну) робіт, а також кошториси на всі види проектних (вишукувальних) робіт, сформований відповідно до вимог п.5.2. цієї тендерної документації, та календарний план виконання ПВР на погодження, а також договір. Вартість (ціна) робіт – це вартість (ціна) за результатами аукціону». Зведений кошторисний розрахунок, кошториси на всі види проектних (вишукувальних) робіт та календарний план виконання ПВР повинні бути узгоджені не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Учасник-переможець повинен оприлюднити через електронну систему погоджений Замовником зведений кошторисний розрахунок, кошториси на всі види проектних (вишукувальних) робіт та календарний план виконання ПВР. Згідно з положеннями п.6.3.5 ДСТУ договір за результатами торгів складається після погодження договірної ціни. Договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо зведений кошторисний розрахунок, кошториси на всі види проектних (вишукувальних) робіт та календарний план виконання ПВР не узгоджені Замовником і Переможцем у строк, визначений п.6 ст.33 Закону для укладання договору (Підпункт 5.4. пункту 5 розділу 6 Тендерної документації). Згідно з підпунктом 5.5. пункту 5 розділу 6 Тендерної документації, визначено, що – «5.5. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6,12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону наведені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Вищезазначені документи подаються Переможцем в електронному вигляді через електронну систему». Відсутність оприлюднених документів Переможцем закупівлі виключає можливість та законодавчо обґрунтованої згідно тендерної документації щодо укладення договору на закупівлю. Як вбачається на час подання даної скарги, Переможцем торгів не оприлюднено в передбачений на закупівлю термін в електронній системі закупівель зведений кошторисний розрахунок, календарний план виконання ПВР. А за таких умов ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" грубо порушило норми Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації, де було зобов’язано Переможця оприлюднити в електронній системі обов’язкові документи. Враховуючі вищевикладені докази, пропозиція ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" – підлягає дискваліфікації з підстав не надання Переможцем в електронному вигляді через електрону систему документів визначених підпунктом 5.1. пункту 5 розділу 6 тендерної документації та статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного та враховуючи порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації в частині надання Замовнику документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення по скарзі. 3. Визнати неправомірним Протокол Замовника № 244 від 15 червня 2020 року про визначення переможцем ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР", та зобов’язати Замовника скасувати Рішення про визначення переможця ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО - УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" у відкритих торгах на закупівлі Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ (окремими ділянкам) в Херсонській області. Директор ТОВ «ТЕХНОДАР-ДНЕПР» В.Д.Смаковський
Пов'язані документи: Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.06.2020 20:55
Автор: ТОВ Технодар-Днепр, Смаковський Володимир Дмитрович +380680042494 technodardnepr@ukr.net