• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів трамвайних вагонів

Завершена

1 150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 8 050.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2020 15:32 - 30.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідповідність умовам тендерної документації

Номер: 6d68e5dfa3ad431ba50e40bf811bbaf7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-002811-a.c1
Назва: Невідповідність умовам тендерної документації
Вимога:
ТОВ «СПЕЦПРОЕКТІНЖИНІРИНГ» є учасником закупівлі UA-2020-05-19-002811-a по предмету закупівлі «Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів трамвайних вагонів Код ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок». Згідно Протоколу №10/06-5 засідання тендерного комітету КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР від 10 червня 2020р. щодо розгляду пропозиції учасника із закупівлі код ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів трамвайних вагонів) – 345 послуг, про визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «Баль Ігор Михайлович». Однак, проаналізувавши тендерну пропозицію Переможця торгів наше підприємство помітило її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: 1. Згідно умов тендерної документації п. 6.4 Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи, зокрема: Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. Вразі надання послуг неналежної якості термін усунення Учасником становить 3 (три) дні з моменту отримання повідомлення від Замовника. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист) Учасник ФОП Баль І.М. надав Гарантійний лист, в якому «гарантує поставити товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації, у разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару становить 3 дні з моменту отримання повідомлення від Замовника». Предметом данної закупівлі UA-2020-05-19-002811-a є «Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів трамвайних вагонів Код ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок». Даний гарантійний лист не відповідає умовам тендерної документації. 2. Згідно умов тендерної документації п. 8.1 Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи, зокрема: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Учасник ФОП Баль І.М. таких документів у складі своєї пропозиції не надав. 3. Згідно умов тендерної документації Додаток 2 пункт 5.1 Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи, зокрема: Листи щодо погодження з умовами договору та обробкою персональних даних. - На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції та яка має право укладати та підписувати договір (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) Учасник ФОП Баль І.М. надав лист, в якому відсутня інформація щодо дати видачі паспорту. 4. Згідно умов тендерної документації Додаток 2 пункт 5.2 Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи, зокрема: Заповнена форма «Відомості про учасника» згідно додатку 6 до тендерної документації Учасник ФОП Баль І.М. надав лист, в якому зазначено Дата реєстррації ПДВ 25.04.2019р. Проаналізувавши інші документи у складі пропозиції ФОП Баль І.М., даний учасник зазначає в тендерній пропозиції що він не є платником податку на додану вартість і надає Витяг з реєстру платників Єдиного податку. ФОП Баль І.М. не виконав вимог Тендерної Документації та його пропозиція має бути відхилена Замовником, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно вимагаємо тендерний комітет КП «Дніпровський електротранспорт» ДМР відмінити своє рішення про намір укласти договір з ФОП Баль І.М. та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. В свою чергу повідомляємо Вас, що не прийняття Вами такого рішення або відсутність з Вашого боку обгрунтованої відповіді на нашу вимогу надає нам право залишити відгук про непрозорість закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, даний портал призначений для допомоги захисту інтересів Учасника шляхом підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів, а також право, керуючись ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: до закупівлі надійшла вимога (скарга) на результат кваліфікації від ТОВ Спецпроектінжиніринг". У відповідь на Вашу скаргу, згідно п.4 статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. 1. Згідно умов тендерної документації п. 6.4 Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи, зокрема: Учасник повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації. Вразі надання послуг неналежної якості термін усунення Учасником становить 3 (три) дні з моменту отримання повідомлення від Замовника. (в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист) Учасник ФОП Баль І.М. надав Гарантійний лист, в якому «гарантує поставити товар, якість якого відповідає затвердженим стандартам України та вимогам Замовника, викладеним в тендерній документації, у разі поставки товару неналежної якості термін заміни товару становить 3 дні з моменту отримання повідомлення від Замовника». Предметом даної закупівлі UA-2020-05-19-002811-a є «Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів трамвайних вагонів Код ДК 021:2015: 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок. Згідно п.2 розділу 5 тендерної документації, це формальна несуттєва помилка, оскільки «такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації», тому пропозиція і не була відхилена. 2. Згідно умов тендерної документації п. 8.1 Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи, зокрема: Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Учасник ФОП Баль І.М. таких документів у складі своєї пропозиції не надав. Згідно п.4 розділу 3 тендерної документації, «- 5.9 У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону». Тобто учасник подає інформацію про субпідрядника лише у разі залучення такого субпідрядника, з метою того, щоб Замовник зміг перевірити його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону». Окрім того ця інформація зазначається шляхом заповнення електронних форм під час подання тендерної пропозиції. 3. Згідно умов тендерної документації Додаток 2 пункт 5.1 Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи, зокрема: Листи щодо погодження з умовами договору та обробкою персональних даних. - На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції та яка має право укладати та підписувати договір (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) Учасник ФОП Баль І.М. надав лист, в якому відсутня інформація щодо дати видачі паспорту. Згідно п.2 розділу 5 тендерної документації, це формальна несуттєва помилка, оскільки ця інформація наявна в повному обсязі у змісті іншого документу, а саме у копії паспорта. 4. Згідно умов тендерної документації Додаток 2 пункт 5.2 Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції документи, зокрема: Заповнена форма «Відомості про учасника» згідно додатку 6 до тендерної документації Учасник ФОП Баль І.М. надав лист, в якому зазначено Дата реєстрації ПДВ 25.04.2019р. Проаналізувавши інші документи у складі пропозиції ФОП Баль І.М., даний учасник зазначає в тендерній пропозиції що він не є платником податку на додану вартість і надає Витяг з реєстру платників Єдиного податку. ФОП Баль І.М. не виконав вимог Тендерної Документації та його пропозиція має бути відхилена Замовником. Згідно п.2 розділу 5 тендерної документації, це формальна несуттєва помилка, оскільки «такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації», тому пропозиція і не була відхилена. Виступив: Заступник головного бухгалтера Подоляко Н.П., яка повідомила, що відповідно до останньої редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не має можливості відхилити тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Окрім того, за результатами аукціону пропозиція ФОП Баль І.М. на 97150,00 гривень економічно вигідніша, ніж пропозиція ТОВ "Спецпроектінжиніринг", що є дуже суттєво для Замовника.
Статус вимоги: Не задоволено