• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

«Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення

Сміттєві контейнери загального призначення

Завершена

288 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 443.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2020 13:18 - 31.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді

Номер: 2ef5c5b80f6a471b95f7429869407ea3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-002978-c.c3
Назва: СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді
Скарга:
СКАРГА на протиправне відхилення тендерної пропозиції учасника та дискримінаційний підхід Замовником при її розгляді 19 травня 2020 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (далі – Замовник) було опубліковано закупівлю за ідентифікатором UA-2020-05-19-002978-c, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Тернівського району. Товариство з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" (далі –Скаржник), код ЄДРПОУ – 40374335 подало свою тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації Замовника та діючого законодавства, у встановлений Замовником термін. Замовником було оприлюднено на електронному майданчику протокол №106 від 30.06.2020 р. про розгляду пропозицій відкритих торгів, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхиллено. Під час прийому пропозицій у процедурі відкритих торгів за ідентифікатором UA-2020-05-19-002978-c, Скаржником було надано всі необхідні документи, що підтверджують відповідність учасника ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" вимогам тендерної документації, ст. ст. 16‐17 Закону України «Про публічні закупівлі» та технічним вимогам закупівлі. Тому з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" категорично не погоджуємося, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: 1. Замовник зазначає, що на конструкції контейнеру відсутні додаткові ребра жорсткості виконані у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм. З цим хибним ствердження, ми погодитись не можемо. Тому, що Скаржником у довідці № 718 від 02.06.2020 року «Про відповідність товару встановленим технічним, якісним» чітко зазначив у порівняльній таблиці технічні характеристики запропонованого Скаржником товару, а саме «З метою можливості використання будь якої завантажувальної техніки передня стінка контейнера посилена додатковими ребрами жорсткості в кількості 5(п’ять) штук, виконаних у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм.». Додатково, в цій же довідці, міститься креслення, де чітко під №17, зображені ребра жорсткості, які чомусь Замовник не вбачає. Крім того, в довідці №719 від 02.06.2020 року «ФОТОЗНІМКИ ТОВАРУ», де містяться детальні фото запропонованого товару, чітко видно наявність ребр жорсткості, які чомусь не бачить Замовник. Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника по цьому пункту є дискримінаційним, упередженим, таким, що орушує права та охоронювані законом інтереси Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН». 2. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі пропозиції не надано сертифікату відповідності на цинкове покриття яке наноситься на предмет закупівлі та повинно відповідати ГОСТу 9.307-89. Учасником чітко зазначено у ЛИСТІ-ПОЯСНЕННІ №719 від 02.06.2020 року, «щодо цинкового покриття», чому не можливо виконати вимогу Замовника, а саме тому що, згідно з наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 14.12.2015 № 186 " Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року" - ГОСТ 9.307-89 входить до переліку ГОСТів чинність яких скасовано повністю з 01 січня 2018 року. Але, на підставі наказу ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ" від 24 січня 2018 року N 14 "Про відновлення дії нормативних документів в Україні з 25 січня 2018 року до 01 січня 2019 року" дія ГОСТ 9.307-89 було відновлено до 01 січня 2019 року, тобто після 01.01.2019 даний ГОСТ втратив чинність. Таким чином, Замовник порушив вимогу Закону «Про публічні закупівлі» ст. 26, п.11, де зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Не можливо надати сертифікат відповідності на ГОСТ 9.307-89 дія якого закінчилась 01.01.2019р. Не можливо надати дані про акредитовану лабораторію, яка б видавала сертифікаті відповідності цинкового покриття до ГОСТу 9.307-89, тому що цей документ (ГОСТ 9.307-89) втратив чинність з 01.01.2019р. Натомість, для підтвердження того що цинкове покриття предмету закупівлі є належної якості, Скаржником у складі тендерної пропозиції, надано договір щодо цинкування у відповідності до EN ISO 1491 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на вироби з чавуну і сталі. Технічні вимоги та методи випробування», сертифікат відповідності на контейнери, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та паспорт якості на предмет закупівлі. Інформацію з цих документів Замовник чомусь не взяв до уваги, для підтвердження якості нанесення цинкового покриття на предмет закупівлі. Таким чином, Замовник навмисно маніпулює даними з метою обрати «вигіднішого» для нього переможця, хоча цінова пропозиція Скаржника є другою найнижчою ціною за результатами електронного аукціону, в чому вбачається упередженість Замовника та дискримінаційний підхід. 3. Також Зауважуємо, що на вимогу п.8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення відкритих торгів повинно бути зазначено якою(якими) мовою(мовами) повинні готуватися тендерні пропозиції. Такої інформації в оголошенні про відкрити торги UA-2020-05-19-002978-c Замовником не зазначено. Таким чином Закупівля проведена с порушенням чинного Закону та повинна бути скасована, згідно п.2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», підстава неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Одними із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" у повному обсязі відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником у тендерній документації. Скаржником було у повному обсязі виконано обов’язок щодо надання документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації. Вважаємо підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" на закупівлю: ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Тернівського району за оголошенням UA-2020-05-19-002978-c надуманими та такими, які не відповідають вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо, що Замовник зобов’язаний бути об’єктивним та неупередженим при розгляді тендерних пропозицій та здійснювати системний аналіз документів наданих в складі тендерної документації учасника, запобігати дискримінації учасників закупівлі, а також корупційним діям і зловживанням (відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Рішенням про дискваліфікацію ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» без належних на те підстав, Замовником було порушено основоположні принципи проведення закупівель, які закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: – добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, в порядку, встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень, які порушують права чи законні інтереси суб’єкта оскарження. Як встановлено ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Як встановлено ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь‐які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Тому, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВО "РЕЛАЙН" за оголошенням UA-2020-05-19-002978-c, оприлюднене на електронному майданчику у протоколі №106 від 30.06.2020 р. про розгляд та оцінки тендерних пропозицій. 3. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати своє рішення про визнання переможцем учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» оприлюднене на електронному майданчику у протоколі №108 від 30.06.2020р. про розгляду пропозицій відкритих торгів. 4. Зобов’язати Замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ скасувати закупівлю UA-2020-05-19-002978-c згідно п.2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі зв’язку з тим, що не виконана вимога п.8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення відкритих торгів, де повинно бути зазначено якою(якими) мовою(мовами) повинні готуватися тендерні пропозиції. З повагою, Директор ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» Стадніченко О.В.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 21.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.07.2020 11:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.07.2020 23:47
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Олександр Стадніченко +380676190020, +380506500795 vo.reline@gmail.com https://www.reline.com.ua/
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо результатів закупівлі UA-2020-05-19-002978-c

Номер: 3ef8fe1a5efc4b49ae9c75c03430e1ad
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-002978-c.a2
Назва: Вимога щодо результатів закупівлі UA-2020-05-19-002978-c
Вимога:
Вимога до Замовника Відповідно до протоколу №106 засідання тендерного комітету від 30.06.2020р. про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю UA-2020-05-19-002978-c ДК 021:2015 - 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення для закладів освіти Тернівського району пропозиція ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» була дискваліфікована. З даним рішенням тендерного комітету, ми як Учасник відкритих торгів, погодитись не можемо, тому що вважаємо його рішення протиправним, дискримінаційним, прийнятим з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель з наступних підстав: 1. Замовник зазначає, що на конструкції контейнеру відсутні додаткові ребра жорсткості виконані у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм. З цим хибним ствердження, ми погодитись не можемо. Тому, що Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у довідці № 718 від 02.06.2020 року «Про відповідність товару встановленим технічним, якісним» чітко зазначив у порівняльній таблиці технічні характеристики запропонованого Учасником товару, а саме «З метою можливості використання будь якої завантажувальної техніки передня стінка контейнера посилена додатковими ребрами жорсткості в кількості 5(п’ять) штук, виконаних у вигляді швелеру виміром 20х40х20х400мм.». Додатково, в цій же довідці, міститься креслення, де чітко під №17, зображені ребра жорсткості, які чомусь Замовник не вбачає. Крім того, в довідці № 719 від 02.06.2020 року «ФОТОЗНІМКИ ТОВАРУ», де містяться детальні фото запропонованого товару, чітко видно наявність ребр жорсткості, які чомусь не бачить Замовник. Таким чином, вважаємо, що рішення Замовника по цьому пункту є дискримінаційним, упередженим, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН». 2. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» у складі пропозиції не надано сертифікату відповідності на цинкове покриття яке наноситься на предмет закупівлі та повинно відповідати ГОСТу 9.307-89. Учасником чітко зазначено у ЛИСТІ-ПОЯСНЕННІ № 719 від 02.06.2020 року, щодо цинкового покриття, чому не можливо виконати вимогу Замовника, а саме тому, що ГОСТ 9.307-89 не є чинний з 01.01.2019р. Таким чином, Замовник порушив вимогу Закону «Про публічні закупівлі» ст. 26, п.11, де зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником». Не можливо надати сертифікат відповідності на ГОСТ 9.307-89 дія якого закінчилась 01.01.2019р. Не можливо надати дані про акредитовану лабораторію, яка б видавала сертифікаті відповідності цинкового покриття до ГОСТу 9.307-89, тому що цей документ (ГОСТ 9.307-89) втратив чинність з 01.01.2019р. Натомість, для підтвердження того що цинкове покриття предмету закупівлі є належної якості, Учасником у складі тендерної пропозиції, надано договір щодо цинкування у відповідності до EN ISO 1491 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на вироби з чавуну і сталі. Технічні вимоги та методи випробування», сертифікат відповідності на контейнери, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та паспорт якості на предмет закупівлі. Інформацію з цих документів Замовник чомусь не взяв до уваги, для підтвердження якості нанесення цинкового покриття на предмету закупівлі. Таким чином, Замовник навмисно маніпулює даними з метою обрати «вигіднішого» для нього переможця, хоча цінова пропозиція Учасника є другою найнижчою ціною за результатами електронного аукціону, в чому вбачається упередженість Замовника та дискримінаційний підхід. 3. Також звертаємо увагу Замовника, що в протоколі №106 від 30 червня 2020р., Замовник чомусь, у абзаці 6, зазначає Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН»», як Скаржник, хоча на даний час Скарга Учасником ТОВ «ВО РЕЛАЙН» не подавалась. При більш уважному вивченні тексту цього протоколу, можна зробити висновки, що текст цього протоколу скопійовано з відповіді Замовника «ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ДОВГИНЦІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ» на скаргу Учасника в інший закупівлі (UA-2020-05-13-002851-a). Це яскраво свідчить, про поверхневий та недолугий підхід Замовника «Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради» до розгляду тендерних пропозицій Учасників в перемозі яким Замовник не зацікавлений. Таким чином на підставі вище наведеного вважаємо, що Замовник «Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради» безпідставно відхилив пропозицію Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН». Вимагаємо від Замовника пояснень, з приводу зауважень наведених Учасником ТОВ «ВО «РЕЛАЙН». Скасувати своє не законе рішення за протоколом №106 від 30 червня 2020р. з причин відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогах Тендерної документації Замовника та визнати Учасника ТОВ «ВО «РЕЛАЙН» переможцем цієї закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: стосовно вимоги щодо неправомірної дискваліфікації
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 433795669d11450c9421fde68b98f30a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-002978-c.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не погоджується з рішенням тендерного комітету замовника №1 від 11 червня 2020 року щодо відхилення нашої пропозиції, наданої при участі у відкритих торгах «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Сміттєві контейнери загального призначення UA-2020-05-19-002978-c на очікувану вартість 288 600,00, що проводить Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Стосовно Вашої вимоги тендерний комітет повідомляє наступне. Ваша пропозиція не відповідає технічним вимогам замовника, які викладені у додатку 3 Тендерної документації. Ваша пропозиція навіть не є аналогом, оскільки наявність ребер жорсткості є одним з приоритетів товару. Ваш гарантійний лист не є підтвердженням виготовлення/наявності саме такого товару, який вимагався Замовником. В Вашій пропозиції міститься фотографічне зображення та опис пропонуємого товару, який не відповідає вимогам. Стосовно Статуту, тендерним комітетом була переглянута Ваша документація, та виявлена наявність Статута. Але невідповідність товару не дає змогу замовнику Вас кваліфікувати як переможця.
Статус вимоги: Не задоволено