• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дрова паливні

Категорія замовника: п.3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою; Джерело фінансування місцевий бюджет - 203966,00 грн.

Завершена

203 966.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 019.83 UAH
Період оскарження: 18.05.2020 17:06 - 30.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визнання переможцем.

Номер: f25a2b1b138f477c9442e2ec3759e698
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-005375-c.a3
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем.
Вимога:
Матеріали вимоги у прикріплених файлах.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. На Вашу вимогу про неправомірне визначення переможця торгів повідомляємо наступне. 1. Учасником - переможцем ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ КОРЖ ВІТОЮ ВОЛОДИМИРІВНОЮ в складі тендерної пропозиції надано лист – згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних». Відповідно до ст. 2 Закону обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Тобто, надаючи згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону Учасник, відповідно, погоджується на вчинення всіх дій, зокрема передбачених у вимогах тендерної документації: в т.ч. збирання, зберігання і поширення. Тому, підстав для відхилення пропозиції у Замовника не було. 2. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Замовником в п. 5 розділу 3 Тендерної документації вимагалось надання довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріпленої печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, які укладені в 2018-2019 роках, разом із аналогічними договорами (не менше 2-ох) що вказані в довідці. Учасником на підтвердження досвіду надано довідку в довільній формі про виконання двох аналогічних договорів, а також копії двох аналогічних договорів, що вказані в довідці. Так як, Замовником не встановлено форму довідки, а встановлено вимогу про підтвердження досвіду виконання Учасником договорів в кількості – не менше 2 –ох, що вказані в довідці, у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця. Окрім того, відповідно до п. 3 розділу 5 Тендерної документації «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Отже, вище перелічені помилки жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції та є формальними (не суттєвими). Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Не законне визначення переможця закупівлі

Номер: 2908fcd9666d4b2598596d981c14b214
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-005375-c.a1
Назва: Не законне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Вимога у вкладеному файлі
Вирішення: Доброго дня. На Вашу вимогу № 2 від 16.06.2020 року повідомляємо наступне. Учасником переможцем ДП «Ярмолинецьке лісове господарство» на виконання вимог п. 1 розділу ІІІ ТД завантажено в складі тендерної пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). Крім того, п.п. 5.3.3. п. 3 розділу V Тендерної документації передбачено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. Так як, окрім листа – згоди на обробку персональних даних у складі тендерної пропозиції Учасника наявна копія паспорту директора Кирилюка Івана Івановича, в якому на ст.1 визначено дату народження особи, а в листі – згоді відсутня інформація, яка наявна у змісті іншого документа, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника у зв’язку з невідповідністю вимогам ТД. Щодо посвідчення тендерної пропозиції Учасника електронною печаткою, а не електронним цифровим підписом, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника – переможця з цієї підстави. Відповідне рішення буде оприлюднене в електронній системі публічних Закупівель в порядку та строки, визначені Законом. Крім того, хочемо зауважити, що рішення Органу оскарження - Антимонопольного комітету України (Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) носять виключно індивідуально-зобов’язуючий характер та стосуються виключно процедури закупівлі, яка оскаржується, тому посилання на рішення Уповноваженого органу щодо інших закупівель є не коректним. Дякуємо за взаєморозуміння!
Статус вимоги: Задоволено