• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання послуг для оздоровлення дітей

Торги не відбулися

1 617 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 170.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2020 15:42 - 08.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: bb706c159e884ba78a78c29f47fc6537
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-004403-c.a5
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
оскарження рішення щодо переможця торгів
Дата розгляду скарги: 16.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.07.2020 17:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.07.2020 18:59
Автор: КП "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", КП ДЗСТ Таврія ХОР Головатенко О +380509474157 igor23061982@i.ua
Скарга
Скасована

Скарга щодо незаконого визначення переможця

Номер: 3ded627e408b497484cff871d92d472b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-004403-c.a4
Назва: Скарга щодо незаконого визначення переможця
Скарга:
прроол
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 03.07.2020 14:14
Автор: КП "ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД САНАТОРНОГО ТИПУ "ТАВРІЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", КП ДЗСТ Таврія ХОР Головатенко О +380509474157 igor23061982@i.ua
Скарга
Відхилено

Скарга до АМКУ

Номер: fc6e953a94254ba48b6be5db85993d2d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-004403-c.b3
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Суть питання викладена у вкладених документах
Дата розгляду скарги: 09.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.06.2020 17:41
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 12.06.2020 22:49
Автор: ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег", Кіку Алла Іванівна +380676540840 sunbeach_srg@ukr.net
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 35c42a7ff10442f39d2ac38baa46b80c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-004403-c.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановні посадові особи замовника! Зазначення в документації тільки 2-х областей знаходження закладу оздоровлення є дискримінацією учасників, які знаходяться в інших областях України, які не вказані у вашій тендерній документації. Це питання уже неодноразово розглядалося органом оскарження, про що винесені відповідні рішення, одне з яких додається. Зазначення в документації вказаної вимоги є прямим порушенням принципів недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тому просимо виключити дані вимогу в тендерній документації Вимога щодо відгуку, який повинен бути виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі.- є дискримінаційною. Вимога щодо сертифікаціїї системи управління безпечністю харчових продуктів.-є дмскримінаційною, відповідно до законодавства. В тендерній документації Замовник встановив вимоги, що «наявність пляжу (на відстані не більше 200 м від закладу відпочинку». При цьому, Замовник жодним чином не обґрунтував, якими саме нормативно-правовими актами керувався при встановленні даних вимог. Слід зауважити, що вищевказані вимоги взагалі не передбачені чинним законодавством України. Зазначення в документації вказаних положень є прямим порушенням принципів недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тому просимо виключити дані вимогу в тендерній документації. Також в Тендерній документації Замовник встановив обов’язкову вимогу щодо наявності басейну на території закладу. Слід зазначити, що відповідно до Державних санітарних правил і норм «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 № 23 (v0023588-99), щодо наявності басейну, п. 3.15. ДСанПіН 5.5.5.23-99 зазначено: «При відсутності на території оздоровчого табору природних водоймищ рекомендується обладнання штучних басейнів у відповідності до ВСН-46-88 "Спортивные и физкультурно-оздоровительные учреждения. Нормы проектирования", затверджених Держцивільбудом 30.05.86 р. № 182, та довідковим посібником "Оздоровительные учреждения для детей и подростков". Таким чином, дана норма є виключно рекомендованою, а не є обов'язковою. Зазначення в документації вказаних вимог є прямим порушенням принципів недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тому просимо виключити дану вимогу в тендерній документації. У випадку якщо замовник не приведе свою тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства будемо вимушені звернутися до органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. За даними, розміщеними у Державному реєстрі майнових об'єктів оздоровлення та відпочинку дітей (посилання на електронний ресурс – https://rstmo.ioc.gov.ua/mop), на території Херсонської та Миколаївської областей розташовано 18 закладів оздоровлення та відпочинку дітей, яким присвоєно вищу та першу категорії. Враховуючи кількість потенційних учасників закупівлі, Замовником не порушено принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 5.1.3.4. розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в складі тендерної пропозиції учасники повинні надати скан-копію позитивного відгуку від контрагенту по наданій скан-копії аналогічного договору з посиланням на номер, дату і предмет такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. Відгук повинен надаватися на фірмовому бланку контрагента (у разі використання) та містити дату його надання. Задля відображення актуального досвіду виконання учасниками договірних зобов’язань, такий відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі. Дана вимога не є дискримінаційною та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». 20 вересня 2016 року набув чинності розділ VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Відповідно до цього закону всі оператори ринку харчових продуктів мали 3 роки, щоб впровадити систему керування безпекою харчових продуктів НАССР (аналіз ризиків і контролю критичних точок). Упровадження цієї системи в Україні регулюється Законами від 23.12.97 р. №771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності харчових продуктів» (далі – Закон № 771) та від 18.05.17 р. №2042-VIII Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин (далі – Закон № 2042). Законом № 771 установлено вимоги до впровадження систем управління безпечністю харчової продукції за принципами системи НАССР. Такий обов’язок покладено безпосередньо на операторів ринку (ст. 20, 21 Закону № 771). Крім того, вищезазначена вимога також передбачена Порядком організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01 червня 2005 року № 242/329, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 року за № 661/10941. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною та не порушує принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до вимог частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином вимоги, викладені у тендерній документації, в тому числі, у технічній специфікації предмета закупівлі, не є дискримінаційними та не порушують принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційних умов

Номер: f9d3e3d7498148908925b8e732e2af46
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-004403-c.c1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний замовник, ваша тендерна документація містить дискримінаційні умови в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: №1 - вимога що аналогічними договорами є лише договори за 2019 рік , №2 аналогічними є договори з оздоровлення не менше ніж ста дітей, №3 має бути не менше 3-х аналогічних договорів за 2019 рік. Кожна з цих умов дискримінує нас як потенційного учасника і не дає нам можливості взяти участь у закупівлі. Ми маємо багаторічний досвід оздоровлення дітей, але достатньої кількості договорів за 2019 рік по 100 дітей у кожному у нас немає. Якщо ви не усунете вказані умови - будемо змушені звернутися до органу оскарження, а це призведе до відтермінування заїздів дітей на невизначений строк. Практика АМКУ в цій частині підтверджує дискримінаційність цих вимог. Сподіваємося на ваше розуміння
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Замовником внесено зміни до п. 5.1.3.1. розділу ІІІ тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено