-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи – Послуги з монтажу системи блискавкозахисту в приміщенні філії Старобезрадичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області «Першотравенська ЗОШ І-ІІ ст.» розташованого за адресою: Київська обл., Обухівський район, с. Перше Травня, вул. П. Гудими, буд. 19
14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Завершена
129 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 645.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 645.00 UAH
Період оскарження:
18.05.2020 15:15 - 29.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
незаконне визначення переможця
Номер:
9da5e1896428459595434dba882965d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-18-002464-a.a1
Назва:
незаконне визначення переможця
Скарга:
18.05.2020 року Відділом освіти, молоді та спорту Обухівської РДА (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги - ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-18-002464-a ● ab27f882410d4c80b9838de4951f559c .
Предметом закупівлі були, — Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу системи блискавкозахисту в приміщенні філії Старобезрадичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області «Першотравенська ЗОШ І-ІІ ст.), код ДК 021:2015: 45310000-3.
28.11.2019 року відбувся аукціон, участь в якому прийняли 3 учасника:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИРАЙ та ПАРТНЕРИ"
09.06.2020 р. Замовником було визначено переможцем ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС" однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Обухівської РДА в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС", оскільки дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
По-перше: Відповідно до розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують, відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної документації.
Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «3-4 відповідність вимогам Д4» який містить просто скопійований текс із додатку 4 тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «повинно виконуватись», «виробничий персонал повинен бути..»
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН », а не «БУДЕ », а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі
Отже Учасник не виконав вимогу Замовника та не підтвердив відповідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
По-друге: Відповідно до Розділу І. Загальні положення пункту 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації»
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 «Про публічні закупівлі».
Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, надати підтвердження.
Учасник у складі пропозиції не надає підтвердження, щодо вищезазначеної вимоги.
По-третє: Відповідно до розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» На підтвердження відповідності запропонованих учасником робіт учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про можливість виконання робіт на умовах та у відповідності до технічних вимог визначених у тендерній документації.
У складі пропозиції учасника відсутній вищезазначений гарантійний лист, цим самим не виконує вимогу Замовника.
По-четверте: Відповідно до розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Завезення та вивезення обладнання та сміття повинно відбуватися безпосередньо з автотранспорту без проміжного складання на території об’єкту про що надати лист згоду.
У складі пропозиції учасника відсутній вищезазначений лист-згода, цим самим не виконує вимогу Замовника.
По-п’яте: Відповідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції пункту 2 «Інша інформація»
Вартість тендерної пропозиції повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок, під час дії тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції учасник надає підтвердження.
У складі пропозиції учасника відсутнє вищезазначене підтвердження, цим самим не виконує вимогу Замовника.
По-шосте: Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підпункту 2.8. Копія Дозволу виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, електричного устаткування електричних мереж напругою до 1000В.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга пожарка.pdf 11.06.2020 10:10
- рішення від 15.06.2020 № 11689+лист Замовнику.pdf 16.06.2020 11:35
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 11 червня 2020 № UA-2020-05-18-002464-a.a1 .pdf 25.06.2020 10:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2020 №12635 .pdf 26.06.2020 17:45
- рішення від 25.06.2020 №12635 .pdf 01.07.2020 21:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.06.2020 13:14
Дата розгляду скарги:
24.06.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.06.2020 11:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.07.2020 21:43
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2020 14:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано