• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з перевезення вугілля

Завершена

3 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 38 000.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2020 15:15 - 07.06.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення порушень під час проведення тендеру та надання роз’яснень щодо положень тендерної документації

Номер: 0a6ca12d19bc4f2a8f844426f7b49b1c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-002462-a.c2
Назва: Вимога про усунення порушень під час проведення тендеру та надання роз’яснень щодо положень тендерної документації
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! 1. Пунктом 1.1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що у складі тендерної пропозиції надаються: 1.1. «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: - протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників та наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника, або - довіреність (дорученням) на представництво інтересів учасника і право підпису документів та документів, які підтверджують повноваження посадової особи учасника, що підписує довіреність/ доручення (протокол/виписка/витяг з протоколу засновників та копія наказу про призначення посадової особи учасника) або наказ про призначення директора. Копії зазначених документів на паперовому носії завіряється печаткою та підписом Учасника, кольорово сканується на сканері окремим електронним іменованим PDF-файлом та завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик» Згідно зі змістом вказаного вище Учасниками у складі тендерної пропозиції завантажуються оригінали відповідних документів (протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників та наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника, наказ про призначення директора), оскільки не має чіткого визначення, що повинна бути завантажена копія документу чи примітки відповідної «КОПІЯ», але у даному пункті міститься суперечлива вимога щодо завантаження виключно саме копій зазначених документів, а не їх оригіналів. Таким чином, Замовником у даному випадку не чітко визначені вимоги щодо обов’язковості завантаження учасниками копій або оригіналів документів. Вказані вище не точності у змісті тендерної документації можуть призвести до не правильного та помилкового сприйняття Учасниками змісту тендерної документації, та як слід до завантаження документів у не відповідності до вимог тендерної документації, та у кінцевому результаті до безсумнівного відхилення Замовником тендерних пропозицій Учасників за формальних підстав, а саме з підстав завантаження копій документів замість їх оригіналів та навпаки. Враховуючи вище наведене, просимо надати відповідне роз’яснення, а також внести відповідні зміни до тендерної документації. Також, не чітко визначені документи, що надають учасники на підтвердження повноважень: - протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників та наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника; - наказ про призначення директора. Зі змісту назви наказу – «наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника», можна зробити висновки, що даний наказ може бути як наказом про призначення уповноваженої особи на участь у процедурі закупівлі (1 варіант документу), так й наказом про призначення директора (2 варіант документу), але це два зовсім різні за документи, як за змістом, так й за визначенням повноважень. Просимо надати вичерпне роз’яснення щодо того, як та у якому вигляді учасниками повинен бути наданий наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника, якій його зміст, які повноваження він визначає та який саме конкретно у даному випадку документ вимагається Замовником, а також внести відповідні зміни до тендерної документації. 1.2. «Документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі згідно Додатку 4 цієї тендерної документації.» Додатком 4 до тендерної документації передбачено: «Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи передбачені Додатком 4 тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у кольоровому сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF).» Але сам додаток 4, не містить жодного відповідного документу, який учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Просимо Вас надати роз’яснення, які самі документи зобов’язані подати учасники на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та надати їх вичерпний перелік, надати роз’яснення яким саме чином та якими саме документами підтверджується, згідно з вимогами тендерної документації, відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі згідно Додатку 4 цієї тендерної документації, а також уточнити зміст тендерної документації та внести до неї відповідні зміни. Також, Додатком 4 до тендерної документації передбачена обов’язкова вимога «необхідна кількість автомобілів – не менше 5 самоскидів вантажопідйомністю не менше 25т». Вважаємо, що дана вимога прямо порушує принцип не дискримінації учасників процедури закупівлі та є такою, що ставить дискримінаційні вимоги щодо Учасників. Так, в будь-якого учасника може не бути наявності бути саме п’ять самоскидів вантажопідйомністю не менше 25т, а може бути у наявності, наприклад, вантажні автомобілі (тягачі) та самоскидні причепи чи напівпричепи до них з відповідною вантажопідйомністю. Відповідно, таке поєднання вказаної техніки разом дає необхідну вантажопідйомність не менше 25 тонн, та дозволяє Учасникам у повному обсязі та якісно виконати умови договору, але такий учасник не може їх відобразити у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору, оскільки, згідно з вимогами тендерної документації вимагалася наявність саме самоскидів. Таким чином, учасник, який має у наявності вантажні автомобілі (тягачі) та самоскидні причепи (напівприцепи) взагалі не має можливості подати тендерну пропозицію, хоча й має беззаперечну можливість та відповідну матеріальну базу надати у повному обсязі послуги за предметом закупівлі. Зважаючи та це, можна зробити висновок, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, та такою що порушує основні принципи публічних закупівель (принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них). Враховуючи вищенаведене, просимо Вас, внести відповідні зміни в Додаток 4 до тендерної документації в частині наявності у Учасника матеріальної бази, а саме викласти вимогу щодо її наявності у наступні редакції: «п’яти самоскидів або/та вантажних тягачів (автомобілей) тощо разом з самоскидними причепами та/або напівпричепами, вантажопідйомність, яких (окремо самоскидів чи/або/та вантажних тягачів (автомобілей) тощо разом з самоскидними причепами та/або напівпричепами) складає не менше 25т». 2. Пуктом 2 розділу ІV тендерної документації визначено: «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною» Просимо Вас, надати роз’яснення та визначити у тендерній документації (внести зміни), яка саме інформація може бути визначена учасником конфіденційною, та яким чином учасник має визначити, що інформація є конфіденційною, а також чи потрібно Учаснику у складі тендерної пропозиції надавати обґрунтування щодо визначення інформації, що не підлягає розкриттю. 3. У Додатку 1.1. до тендерної документації визначено, що одиницією виміру є Тн/км (тонна/кілометр) та загальна кількість одиниць виміну 950 000 Тн/км. Така ж кількість одиниць виміну (950 000 Тн/км) вказана у Додатку 4 до тендерної документації. Таким чином, учасник, у відповідності до додатку 1.1 та Додатку 4 повинен розрахувати вартість тендерної пропозиції виходячи, з о того, що необхідно перевезти 950 000 тон (вугілля) на відстань 1 км. Але у додатку №6 до тендерної документації, вже зазначена зовсім інша одиниця виміру («маш/год» та «ціна за маш/год грн. з/без ПДВ), що може у подальшому привести до не укладення договору з переможцем процедури закупівлі, оскільки розрахунки вартості з використанням різних одиниць виміру та кількості одиниць є різними на ціною та витратами, що є суттєвим при визначенні ціни тендерної пропозиції, яка у подальшому, у випадку прийняття повідомлення про намір підписати договір, становитиме вартість (ціну) надання послуг за договором. Просимо Вас надати роз’яснення щодо того, з яку саме одиницю виміру та кількість одиниць виміру, повинен учасник застосовувати при розрахунку ціни тендерної пропозиції, а також внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме до додатку №6. 4. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки (складеної в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та копії 1-го договору зі специфікаціями, а також копії підтверджуючих документів (акти приймання-передачі або видаткові накладні по договору, на який є посилання в довідці п. 3.1 цього додатку) Прошу Вас надати детальне роз’яснення щодо визначеного в тендерній документації поняття «аналогічного договору», та вказати чи відновиться до аналогічних договорів договори з перевезення вантажів. Крім того, просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації, в частині надання копії договору, а саме видалити «специфікаціями», оскільки не усі господарські договори можуть мати такий додаток, як «специфікація», а не надання Учасником саме договору зі специфікаціями, може бути розцінене Замовником, як не надання ним, у відповідності до вимог тендерної документації, копії аналогічного договору, навіть якщо сам аналогічний договір, який надано Учасником взагалі не передбачає такого додатку як специфікація. 5. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, надання учасниками у складі тендерної пропозиції «Зразку дозволу Держпромнагляду (Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, з переліком робіт: ремонт гірничошахтного обладнання, дійсний на момент розкриття пропозицій (надалі – Дозвіл). Вважаємо, що вимога відносно надання зазначеного документу не стосується та не відповідає вимогам щодо надання послуг за процедурою закупівлі: «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (послуги з перевезення вугілля)», та порушує основні принципи публічних закупівель, у тому числі принцип не дискримінації учасників, оскільки, у відповідності до положень діючого законодавства, а саме Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», діяльність за предметом закупівлі не передбачає наявності будь-якого документу дозвільного характеру чи ліцензії, тим паче, що вказаний дозвіл, ні як взагалі не пов’язаний з діяльністю за предметом закупівлі Також, слід зазначити, що на теперішній час, згідно зазначених вище нормативних актів виконання робіт підвищеної небезпеки, з переліком робіт: ремонт гірничошахтного обладнання взагалі не потребує будь якого документу дозвільного характеру. Таким чином, вимога щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції зазначеного дозволу, отримання якого взагалі є не потрібним, не відповідає вимогам діючого законодавства. Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити вимогу що надання Учасниками зразку дозволу Держпромнагляду (Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, з переліком робіт: ремонт гірничошахтного обладнання.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником розглянута вимога про усунення порушень під час проведення тендеру та надання роз’яснень щодо положень тендерної документації. За результатами розгляду надаємо роз’яснення щодо змісту тендерної документації по закупівлі. Пункт 1 вимоги. Пунктом 1.1. Розділу ІІІ тендерної документації визначено перелік документів що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. До них, зокрема, відносяться: - протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників та наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника, або - довіреність (дорученням) на представництво інтересів учасника і право підпису документів та документів, які підтверджують повноваження посадової особи учасника, що підписує довіреність/ доручення (протокол/виписка/витяг з протоколу засновників та копія наказу про призначення посадової особи учасника) або наказ про призначення директора. З оригіналу зазначених документів знімається копія, яка завіряється печаткою та підписом Учасника закупівлі, кольорово сканується на сканері окремим електронним іменованим PDF-файлом та завантажується в електронну систему закупівель Учасником через електронний майданчик, на якому він зареєстрований. Під наказом про призначення уповноваженої посадової особи учасника слід розуміти наказ, згідно якого керівник суб’єкта господарювання – учасника закупівлі уповноважує посадову особу учасника на дії пов’язані із участю у процедурі закупівлі: підписання тендерної пропозиції, укладення договору про закупівлю та інше. Крім того, згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком 4 до тендерної документації). З огляду на це, учасник закупівлі повинен підписати Додаток 4 до тендерної документації в існуючій формі та зі змістом, що викладений у тендерній документації, та завантажити його в електронну систему закупівель через електронний майданчик. Зміни, що стосуються вимог до транспортних засобів будуть внесені до тендерної документації. Пункт 2 вимоги. Згідно п.2 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати обґрунтування щодо визначення інформації такою, що є конфіденційною. Пункт 3 вимоги. Згідно тендерної документації для розрахунку кількості наданих послуг з перевезення вугілля використовується одиниця тн/км (тонна/кілометр). У зв’язку з тим, що Додаток 6 є проектом договору, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, його редакція не є кінцевою, тому до його тексту можуть бути внесені зміни після визначення переможця закупівлі. Зміни, що стосуються одиниці виміру наданих послуг будуть внесені до тендерної документації. Пункт 4 вимоги. Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником закупівлі довідки (складеній в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а також копії 1-го договору зі специфікаціями, а також копії підтверджуючих документів (акти приймання-передачі або видаткові накладні по договору, на який є посилання в довідці п. 3.1 цього додатку). Під поняттям «аналогічний за предметом закупівлі договір» слід розуміти договір, предметом якого є надання послуг з перевезення автомобільним транспортом вугілля. Пункт 5 вимоги. Зміни, що стосуються відміни вимоги, щодо надання учасником зразку дозволу Держпромнагляду (Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, з переліком робіт: ремонт гірничошахтного обладнання будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушень під час проведення тендеру та надання роз’яснень щодо положень тендерної документації

Номер: 1ef9450799f440e38b18c58e682c4a93
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-002462-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушень під час проведення тендеру та надання роз’яснень щодо положень тендерної документації
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! 1. Пунктом 1.1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що у складі тендерної пропозиції надаються: 1.1. «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: - протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників та наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника, або - довіреність (дорученням) на представництво інтересів учасника і право підпису документів та документів, які підтверджують повноваження посадової особи учасника, що підписує довіреність/ доручення (протокол/виписка/витяг з протоколу засновників та копія наказу про призначення посадової особи учасника) або наказ про призначення директора. Копії зазначених документів на паперовому носії завіряється печаткою та підписом Учасника, кольорово сканується на сканері окремим електронним іменованим PDF-файлом та завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик» Згідно зі змістом вказаного вище Учасниками у складі тендерної пропозиції завантажуються оригінали відповідних документів (протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників та наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника, наказ про призначення директора), оскільки не має чіткого визначення, що повинна бути завантажена копія документу чи примітки відповідної «КОПІЯ», але у даному пункті міститься суперечлива вимога щодо завантаження виключно саме копій зазначених документів, а не їх оригіналів. Таким чином, Замовником у даному випадку не чітко визначені вимоги щодо обов’язковості завантаження учасниками копій або оригіналів документів. Вказані вище не точності у змісті тендерної документації можуть призвести до не правильного та помилкового сприйняття Учасниками змісту тендерної документації, та як слід до завантаження документів у не відповідності до вимог тендерної документації, та у кінцевому результаті до безсумнівного відхилення Замовником тендерних пропозицій Учасників за формальних підстав, а саме з підстав завантаження копій документів замість їх оригіналів та навпаки. Враховуючи вище наведене, просимо надати відповідне роз’яснення, а також внести відповідні зміни до тендерної документації. Також, не чітко визначені документи, що надають учасники на підтвердження повноважень: - протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників та наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника; - наказ про призначення директора. Зі змісту назви наказу – «наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника», можна зробити висновки, що даний наказ може бути як наказом про призначення уповноваженої особи на участь у процедурі закупівлі (1 варіант документу), так й наказом про призначення директора (2 варіант документу), але це два зовсім різні за документи, як за змістом, так й за визначенням повноважень. Просимо надати вичерпне роз’яснення щодо того, як та у якому вигляді учасниками повинен бути наданий наказ про призначення уповноваженої посадової особи учасника, якій його зміст, які повноваження він визначає та який саме конкретно у даному випадку документ вимагається Замовником, а також внести відповідні зміни до тендерної документації. 1.2. «Документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі згідно Додатку 4 цієї тендерної документації.» Додатком 4 до тендерної документації передбачено: «Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель всі документи передбачені Додатком 4 тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у кольоровому сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF).» Але сам додаток 4, не містить жодного відповідного документу, який учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції. Просимо Вас надати роз’яснення, які самі документи зобов’язані подати учасники на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та надати їх вичерпний перелік, надати роз’яснення яким саме чином та якими саме документами підтверджується, згідно з вимогами тендерної документації, відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі згідно Додатку 4 цієї тендерної документації, а також уточнити зміст тендерної документації та внести до неї відповідні зміни. Також, Додатком 4 до тендерної документації передбачена обов’язкова вимога «необхідна кількість автомобілів – не менше 5 самоскидів вантажопідйомністю не менше 25т». Вважаємо, що дана вимога прямо порушує принцип не дискримінації учасників процедури закупівелі та є такою, що ставить дискримінаційні вимоги щодо Учасників. Так, в будь-якого учасника може не в наявності бути саме п’ять самоскидів вантажопідйомністю не менше 25т, а може бути у наявності, наприклад, вантажні автомобілі (тягачі) та самоскидні причепи чи напівпричепи до них з відповідною вантажопідйомністю. Відповідно, таке поєднання вказаної техніки разом дає необхідну вантажопідйомність не менше 25 тонн, та дозволяє Учасникам у повному обсязі та якісно виконали умови договору, але такий учасник не може їх відобразити у довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання договору, оскільки, згідно з вимогами тендерної документації вимагалася наявність саме самоскидів. Таким чином, учасник, який має у наявності вантажні автомобілі (тягачі) та самоскидні причепи (напівприцепи) взагалі не має можливості подати тендерну пропозицію, хоча й має беззаперечну можливість та відповідну матеріальну базу надати у повному обсязі послуги за предметом закупівлі. Зважаючи з цього, можна зробити висновок, що дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, та такою що порушує основні принципи публічних закупівель (принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них). Враховуючи вищенаведене, просимо Вас, внести відповідні зміни в Додаток 4 до тердерної документації в частині наявності у Учасника матеріальної бази, а саме викласти вимогу щодо її наявності у наступні редакції: «п’яти самоскидів або/та вантажних тягачів (автомобілей) тощо разом з самоскидними причепами та/або напівпричепи, вантажопідйомність, яких складає не менше 25т». 2. Пуктом 2 розділу ІV тендерної документації визначено: «Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною» Просимо Вас, надати роз’яснення та визначити у тендерній документації (внести зміни), яка саме інформація може бути визначена учасником конфіденційною, та яким чином учасник має визначити, що інформація є конфіденційною, а також чи потрібно Учаснику у складі тендерної пропозиції надавати обґрунтування щодо визначення інформації, що не підлягає розкриттю. 3. У Додатку 1.1. до тендерної документації визначено, що одиницією виміру є Тн/км (тонна/кілометр) та загальна кількість одиниць виміну 950 000 Тн/км. Така ж кількість одиниць виміну (950 000 Тн/км) вказана у Додатку 4 до тендерної документації. Таким чином, учасник, у відповідності до додатку 1.1 та Додатку 4 повинен розрахувати вартість тендерної пропозиції виходячи, з о того, що необхідно перевезти 950 000 тон (вугілля) на відстань 1 км. Але у додатку №6 до тендерної документації, вже зазначена зовсім інша одиниця виміру («маш/год» та «ціна за маш/год грн. з/без ПДВ), що може у подальшому привести до не укладення договору з переможцем процедури закупівлі, оскільки розрахунки вартості з використанням різних одиниць виміру та кількості одиниць є різними на ціною та витратами, що є суттєвим при визначенні ціни тендерної пропозиції, яка у подальшому, у випадку прийняття повідомлення про намір підписати договір, становитиме вартість (ціну) надання послуг за договором. Просимо Вас надати роз’яснення щодо того, з яку саме одиницю виміру та кількість одиниць виміру, повинен учасник застосовувати при розрахунку ціни тендерної пропозиції, а також внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме до додатку №6. 4. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, надання учасниками у складі тендерної пропозиції довідки (складеної в довільній формі) про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору та копії 1-го договору зі специфікаціями, а також копії підтверджуючих документів (акти приймання-передачі або видаткові накладні по договору, на який є посилання в довідці п. 3.1 цього додатку) Прошу Вас надати детальне роз’яснення щодо визначеного в тендерній документації поняття «аналогічного договору», та вказати чи відновиться до аналогічних договорів договори з перевезення вантажів. Крім того, просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації, в частині надання копії договору, а саме видалити «специфікаціями», оскільки не усі господарські договори можуть мати такий додаток, як «специфікація», а не надання Учасником саме договору зі специфікаціями, може бути розцінене Замовником як не надання ним, у відповідності до вимог тендерної документації, копії аналогічного договору, навіть якщо сам аналогічний договір, який надано Учасником не передбачає такого додатку як специфікація. 5. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, надання учасниками у складі тендерної пропозиції зразок дозволу Держпромнагляду (Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, з переліком робіт: ремонт гірничошахтного обладнання, дійсний на момент розкриття пропозицій (надалі – Дозвіл). Вважаємо, що вимога відносно надання зазначеного документу не стосується та не відповідає вимогам щодо надання послуг за процедурою закупівлі: «Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів» (послуги з перевезення вугілля)», та порушує основні принципи публічних закупівель, у тому числі принцип не дискримінації учасників, оскільки, у відповідності до положень діючого законодавства, а саме Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», діяльність за предметом закупівлі не передбачає наявності будь-якого документу дозвільного характеру чи ліцензії, тим паче, що вказаний дозвіл ні як взагалі не пов’язаний з діяльністю за предметом закупівлі Також, слід зазначити, що на теперішній час, згідно зазначених вище нормативних актів виконання робіт підвищеної небезпеки, з переліком робіт: ремонт гірничошахтного обладнання взагалі не потребує будь якого документу дозвільного характеру. Таким чином, вимога щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції зазначеного дозволу, отримання якого взагалі є не потрібним, не відповідає вимогам діючого законодавства. Враховуючи вищезазначене, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити вимогу що надання Учасниками зразку дозволу Держпромнагляду (Держпраці) на виконання робіт підвищеної небезпеки, з переліком робіт: ремонт гірничошахтного обладнання.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Надання додаткових пояснень
Дата скасування: 23.05.2020 15:00