• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021-2015 39160000-1 «Шкільні меблі (стіл учнівський, стілець учнівський)»

Завершена

67 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 335.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2020 14:43 - 31.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін у Тендерну документацію

Номер: 3e54fe23ed534ddca8cd1785ca93629e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-003535-c.c1
Назва: Щодо внесення змін у Тендерну документацію
Вимога:
Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься дискримінаційна вимога, а саме: « Учасник , якоий переміг у аукціоні, повинен протягом 5 днів, надати зразки запропонованого товару. Нашими аргументами проти такої вимоги є: – відсутність умови про зразки в чинному законодавстві про закупівлі; – обмеження кола потенційних учасників закупівлі. Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створювало умови для зловживань і суперечило принципу прозорості. Враховуючи вищеперераховане, просимо прибрати дану вимогу з Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогами ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одночасно, ДСТУ 3993-2000 «Товарознавство. Терміни та визначення» дано визначення зразка товару, а саме це одиниця товару, яку вибирають для демонстрування, ознайомлення, порівняння з еталоном, контролю, аналізу, випробування, оцінювання рівня якості. Тобто, діючим законодавством не передбачено використання зразка, а тільки для демонстрування, ознайомлення, порівняння з еталоном, контролю, аналізу, випробування, оцінювання рівня якості. Щодо порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження, то з зазначеного питання до тендерної документації будуть внесені зміни. Щодо того, що в «ТД також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створювало умови для зловживань і суперечило принципу прозорості», то відповідно до вимог п.37 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, діючим законодавством на учасників не покладено функції контролю.
Статус вимоги: Відхилено