-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу»
Категорія замовника - відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Строк виконання робіт - 90 календарних днів з дня підписання Договору, але не пізніше 31.10.2020 р. Кількість та обсяг виконання робіт більш детально визначені у Додатку№2 до цієї тендерної документації
Торги не відбулися
1 504 827.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 048.27 UAH
мін. крок: 1% або 15 048.27 UAH
Період оскарження:
18.05.2020 14:28 - 30.05.2020 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на дії Замовника
Номер:
24552aa408ed4f16a9ea2078763a5a2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-18-003309-c.b5
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів 18.05.2020 р. розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-18-003309-c. Предметом закупівлі було, - «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (CPV), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації. 04 червня 2020 року о 14 год. 01 хв. відбувся аукціон, в за результатами якого перемогу отримав учасник Корпорація "Енергоресурс-Інвест".
За результатами розгляду пропозиції учасника Корпорація "Енергоресурс-Інвест", Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, цитуючи:
«Керуючись пунктом 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 3.11. розділу 3, частиною 7 пункту 5.1. розділу 5 Тендерної документації на закупівлю робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (CPV) (далі-Тендерна документація), повідомляємо про необхідність усунення невідповідностей в документі, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно пункту 3.8. Розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (офіційні документи, які про це свідчать: договір та/або акт виконаних робіт чи видаткова накладна), в тому числі - ІДС "Зодчий". Натомість Вами подано Акт приймання-передачі нематеріальних активів (НА) та видаткову накладну №М-ЕБ0000000048 вiд 14 сiчня 2010 на програмний комплекс "Буд-Інформ". Тому для усунення виявлених невідповідностей, Вам необхідно завантажити підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (офіційні документи, які про це свідчать: договір та/або акт виконаних робіт чи видаткова накладна) на ІДС "Зодчий".».
12 червня 2020 року о 14 год. 14 хв. Замовником було розміщено повідомлення про намір укласти договір № 6 від 11.06.2020 р., згідно з яким визнано переможцем учасника Корпорація "Енергоресурс-Інвест".
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі наступний принцип здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Крім того Замовник порушив такі норми законодавства: ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 2 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник неправомірно визнав переможцем закупівлі учасника Корпорація "Енергоресурс-Інвест", Зокрема:
Відповідно до норм ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.».
Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, які, згідно умов тендерної документації не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, а до п. 3.8 Розділу 3 Тендерної документації «3.8. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» чим прямо порушив ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
- Відповідно до ч. 2 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;
4) найменування переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи);
5) ціна тендерної пропозиції/пропозиції.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю може містити іншу інформацію.
Розміщене замовником повідомлення про намір укласти договір № 6 від 11.06.2020 р. не містить наступної інформації: категорія замовника, кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Таким чином, Замовником порушено вимоги ч. 2 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі».
- Крім того, повідомляємо те, що Відповідно до п. 6 ч.3.2 розділу 3 Тендерної документації, Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання (подати у складі пропозиції гарантійний лист). Такого гарантійного листа Корпорація "Енергоресурс-інвест" в складі тендерної пропозиції не подано.
- Відповідно до ч. 3.8. Розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (офіційні документи, які про це свідчать: договір та/або акт виконаних робіт чи видаткова накладна), в тому числі - ІДС "Зодчий". Таких документів на ІДС "Зодчий" Корпорація "Енергоресурс-інвест" в складі тендерної пропозиції не подано. Окрім того, за результатами поданого Замовником повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей Учасником було довантажено документ :
З якого видно, що дане програмне забезпечення було придбане 10.06. 2020 р., тобто вже після проведення аукціону. І оскільки даний документ був відсутнім в складі пропозиції, відноситься до технічних вимог, Замовник не мав права розміщувати повідомлення з вимогою про довантаження такого документу, а пропозиція Учасника не відповідає вимогам ч. 3.8. Розділу 3 Тендерної документації.
- Згідно п. 3.2. ч.3 Додатку №1 до Тендерної документації Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів за період 2017-2020 років, виконання не менше 3 проектів (підтверджується копіями договорів в складі пропозиції, в тому числі з копіями позитивних експертних звітів.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах реконструкції з класом наслідків не нижче СС2, на суму, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічного договору, протягом останніх 4 років.
Учасником надано інформацію, про досвід виконання наступних аналогічних договорів:
Наданий Учасником договір підряду № 366/19-П на Виконання проектних робіт по об'єкту: "Будівництво очисних споруд у військовому містечку №38 с. Старичі Львівської області" не відповідає вимогам п. 3.2. ч.3 Додатку №1 до Тендерної документації, адже його сума є меншою 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжка 19.06.20.pdf 19.06.2020 16:14
- Скарга.pdf 19.06.2020 16:14
- Скарга.pdf 19.06.2020 16:16
- Платіжка 19.06.20.pdf 19.06.2020 16:16
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
23.06.2020 00:04
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
32aa1f2e889f4800a2d32a1dcfb352c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-18-003309-c.b4
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів 18.05.2020 р. розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-18-003309-c. Предметом закупівлі було, - «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (CPV), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації. 04 червня 2020 року о 14 год. 01 хв. відбувся аукціон, в за результатами якого перемогу отримав учасник Корпорація "Енергоресурс-Інвест".
За результатами розгляду пропозиції учасника Корпорація "Енергоресурс-Інвест", Замовником в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, цитуючи:
«Керуючись пунктом 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 3.11. розділу 3, частиною 7 пункту 5.1. розділу 5 Тендерної документації на закупівлю робіт «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу» (ДК 021:2015 — 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (CPV) (далі-Тендерна документація), повідомляємо про необхідність усунення невідповідностей в документі, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно пункту 3.8. Розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (офіційні документи, які про це свідчать: договір та/або акт виконаних робіт чи видаткова накладна), в тому числі - ІДС "Зодчий". Натомість Вами подано Акт приймання-передачі нематеріальних активів (НА) та видаткову накладну №М-ЕБ0000000048 вiд 14 сiчня 2010 на програмний комплекс "Буд-Інформ". Тому для усунення виявлених невідповідностей, Вам необхідно завантажити підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (офіційні документи, які про це свідчать: договір та/або акт виконаних робіт чи видаткова накладна) на ІДС "Зодчий".».
12 червня 2020 року о 14 год. 14 хв. Замовником було розміщено повідомлення про намір укласти договір № 6 від 11.06.2020 р., згідно з яким визнано переможцем учасника Корпорація "Енергоресурс-Інвест".
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі наступний принцип здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Крім того Замовник порушив такі норми законодавства: ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ч. 2 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник неправомірно визнав переможцем закупівлі учасника Корпорація "Енергоресурс-Інвест", Зокрема:
Відповідно до норм ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.».
Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, які, згідно умов тендерної документації не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, а до п. 3.8 Розділу 3 Тендерної документації «3.8. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» чим прямо порушив ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі».
- Відповідно до ч. 2 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;
4) найменування переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи);
5) ціна тендерної пропозиції/пропозиції.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю може містити іншу інформацію.
Розміщене замовником повідомлення про намір укласти договір № 6 від 11.06.2020 р. не містить наступної інформації: категорія замовника, кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Таким чином, Замовником порушено вимоги ч. 2 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі».
- Крім того, повідомляємо те, що Відповідно до п. 6 ч.3.2 розділу 3 Тендерної документації, Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання (подати у складі пропозиції гарантійний лист). Такого гарантійного листа Корпорація "Енергоресурс-інвест" в складі тендерної пропозиції не подано.
- Відповідно до ч. 3.8. Розділу 3 Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (офіційні документи, які про це свідчать: договір та/або акт виконаних робіт чи видаткова накладна), в тому числі - ІДС "Зодчий". Таких документів на ІДС "Зодчий" Корпорація "Енергоресурс-інвест" в складі тендерної пропозиції не подано. Окрім того, за результатами поданого Замовником повідомлення з вимогою про усунення не відповідностей Учасником було довантажено документ :
З якого видно, що дане програмне забезпечення було придбане 10.06. 2020 р., тобто вже після проведення аукціону. І оскільки даний документ був відсутнім в складі пропозиції, відноситься до технічних вимог, Замовник не мав права розміщувати повідомлення з вимогою про довантаження такого документу, а пропозиція Учасника не відповідає вимогам ч. 3.8. Розділу 3 Тендерної документації.
- Згідно п. 3.2. ч.3 Додатку №1 до Тендерної документації Учасник повинен мати досвід виконання аналогічних договорів за період 2017-2020 років, виконання не менше 3 проектів (підтверджується копіями договорів в складі пропозиції, в тому числі з копіями позитивних експертних звітів.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою по об’єктах реконструкції з класом наслідків не нижче СС2, на суму, не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. У таблицю вноситься інформація про досвід виконання аналогічного договору, протягом останніх 4 років.
Учасником надано інформацію, про досвід виконання наступних аналогічних договорів:
Наданий Учасником договір підряду № 366/19-П на Виконання проектних робіт по об'єкту: "Будівництво очисних споруд у військовому містечку №38 с. Старичі Львівської області" не відповідає вимогам п. 3.2. ч.3 Додатку №1 до Тендерної документації, адже його сума є меншою 50% від очікуваної вартості закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.06.2020 14:08
- Платіжка 19.06.20.pdf 19.06.2020 16:21
- sign.p7s 19.06.2020 16:29
- рішення від 22.06.2020 № 12243.pdf 22.06.2020 17:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2020 № 13033.pdf 06.07.2020 19:15
- рішення від 03.07.2020 № 13033.pdf 08.07.2020 20:29
- ІНФОРМАЦІЯ по скарзі UA-2020-05-18-003309-c.b4.PDF 25.06.2020 17:18
- 5- протокол №5 від 10.06.2020 р..docx 25.06.2020 17:18
- Інформація по скарзі UA-2020-05-18-003309-c.b4.docx 25.06.2020 17:18
- ДОДАТОК (протокол засідання ТД №5) до інформації по скарзі UA-2020-05-18-003309-c.b4.PDF 25.06.2020 17:18
- Протокол №7 від 09.07.2020 р..PDF 09.07.2020 16:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2020 14:56
Дата розгляду скарги:
03.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.06.2020 17:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.07.2020 20:30
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2020 16:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративною колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13033-р/пк-пз від 03.07.2020 р., встановлено, що пропозиція Учасника Корпорація "Енергоресурс-інвест" підлягає відхиленню, згідно абзацу другого пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарга
Скасована
Щодо дискримінаційних положень тендерної документації
Номер:
8ce95828806d4be897bc00d26d4bf664
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-18-003309-c.a3
Назва:
Щодо дискримінаційних положень тендерної документації
Скарга:
порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
30.05.2020 00:01
Скарга
Скасована
Лист Скарга на умови тендеру
Номер:
d6aa669d160f4deaa81cd59e96f40a67
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-18-003309-c.a2
Назва:
Лист Скарга на умови тендеру
Скарга:
Звертаємо увагу на наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист Скарга.pdf 28.05.2020 13:55
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
30.05.2020 00:01
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних положень тендерної документації
Номер:
5dbd1cf83fb2423ea12574016fb7d594
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-18-003309-c.b1
Назва:
Щодо дискримінаційних положень тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. Розглянувши та проаналізувавши тендерну документацію за предметом закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-18-003309-c ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція каналізаційних очисних споруд в м. Сокаль Львівської області, із зменшенням продуктивності до 10 тис. м3/добу», було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно пункту 3.8. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» необхідно надати:
- ліцензію на відповідний вид діяльності відповідно до додатку №2 (у разі якщо передбачено законодавством);
- Сертифікат ISO 9001-2015 на проектні роботи (система управління якістю) (сканований оригінал);
- Підтвердження наявності ліцензійного програмного забезпечення (офіційні докумени, які про це свідчать: договір та/або акт виконаних робіт чи видаткова накладна):
• ІДС "Зодчий" - це база нормативно-правових документів з будівництва, що регулярно оновлюється (щомісячно). Створена вона відповідно до наказу Міністерства Будівництва та Архітектури України №29 від 15.02.94р і №43 від 09.03.94р. Система "Зодчий" Держбудом України визнана кращою ліцензійною збіркою будівельних нормативних документів. Всі будівельні нормативи в електронному вигляді в останній редакції, мають силу друкованих офіційних видань (на відміну від інформації, що надається в мережі чи в друкованих виданнях, які не є офіційними).
• автоматизована система розрахунку розсіювання викидів шкідливих речовин в атмосферному повітрі. Призначена для оцінки впливу шкідливих викидів проектованих та діючих (реконструюємих) підприємтв на забруднення приземного шару атмосфери ( наприкл. ЕОЛ-2000) .
• реалізує оцінку ризиків запланованої діяльності та соціальних ризиків по фактору атмосферного повітря відповідно зміні №1 до ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд» (ОВНС/ОВД) ( наприкл Утіліта «Показник ризику»).
• програмне забезпечення для автоматизованого проектування та розробки креслень об’єктів будівництва (наприкл. AutoCAD)
• MS office - програмне забезпечення для роботи з різними типами документів: текстами, електронними таблицями, презентаціями, базами даних тощо.
• – кошторисна програма призначена для автоматизованого визначення вартості будівництва, що здійснюється в Україні, що орієнтована на реалізацію положень ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва" при складанні інвесторських кошторисів, договірної ціни, звітної виробничої документації ( наприкл. АВК-5).
Вимога, щодо наявності в Учасника вищезазначених програм є дискримінаційною, так як виконання проектно-кошторисної документації можливе за наявності трьох основних програм:
• програмне забезпечення для автоматизованого проектування та розробки креслень об’єктів будівництва (наприкл. AutoCAD)
• MS office - програмне забезпечення для роботи з різними типами документів: текстами, електронними таблицями, презентаціями, базами даних тощо.
• – кошторисна програма призначена для автоматизованого визначення вартості будівництва, що здійснюється в Україні, що орієнтована на реалізацію положень ДБН Д.1.1-1-2000 "Правила визначення вартості будівництва" при складанні інвесторських кошторисів, договірної ціни, звітної виробничої документації ( наприкл. АВК-5).
Всі інші перелічені Замовником програми не є обов'язковими для виконання проектно-кошторисної документації.
Замовник, встановлюючи вищезазначені кваліфікаційні вимоги, порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників. У зв’язку із вищевикладеним, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.05.2020 14:04
Вирішення:
У відповідь на вашу вимогу UA-2020-05-18-003309-c.b1, повідомляємо вам наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендерна документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити.
Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату відповідності вимогам ISO 9001:2015 це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність одного Такого сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт. Враховуючи наведене, Замовник не вбачає жодних дискримінаційних ознак даної вимоги.
Окрім того, повідомляємо про те, що комп'ютерна програма є об'єктом авторського права й охороняється як літературний твір у відповідності до чинного законодавства. Згідно статті 1 Закону «Про авторське право і суміжні права» “Визначення термінів”: комп’ютерна програма - набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування комп’ютером, які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату (це поняття охоплює як операційну систему, так і прикладну програму, виражені у вихідному або об’єктному кодах). На комп’ютерні програми поширюються правила про об’єкти, суб’єкти, зміст і терміни охорони авторських прав. З моменту створення комп'ютерної програми її автору належать майнові та особисті немайнові права. Майнові права на комп'ютерну програму належать її авторові, якщо інше не встановлено договором чи законом. Будь-яка особа, яка бажає використовувати комп'ютерну програму, повинна отримати дозвіл на використання цієї програми.
Розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності може здійснюватись на підставі одного з таких документів: ліцензії на використання об'єкта права інтелектуальної власності; ліцензійного договору; договору про створення за замовленням і використання об'єкта права інтелектуальної власності; договору про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності; іншого договору щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності. Використання твору без дозволу автора є порушенням авторського права. Порушення авторського права, у тому числі невизнання цього права чи посягання на нього, тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством. Незабезпечення дотримання законодавства може бути підставою для притягнення керівника суб'єкта господарювання та (або) іншої відповідальної особи до відповідальності.
Працівники суб'єкта господарювання зобов'язані дотримуватися законодавства з питань правової охорони комп'ютерних програм та використовувати комп'ютерні програми в обсязі, формі, способом, визначеними в ліцензії або в ліцензійному договорі, або в іншому договорі щодо розпорядження майновими правами інтелектуальної власності.
Виготовлення проектно-кошторисної документації потребує дотримання чинних нормативно-правових документів з будівництва, що регулярно оновлюються. Відповідно до наказу Міністерства Будівництва та Архітектури України №29 від 15.02.94р і №43 від 09.03.94р. Система "Зодчий" Держбудом України визнана кращою ліцензійною збіркою будівельних нормативних документів. Всі будівельні нормативи в електронному вигляді в останній редакції, мають силу друкованих офіційних видань (на відміну від інформації, що надається в мережі чи в друкованих виданнях, які не є офіційними).
Автоматизована система розрахунку розсіювання викидів шкідливих речовин в атмосферному повітрі призначена для оцінки впливу шкідливих викидів проектованих та діючих (реконструюємих) підприємтв на забруднення приземного шару атмосфери. реалізує оцінку ризиків запланованої діяльності та соціальних ризиків по фактору атмосферного повітря відповідно зміні №1 до ДБН А.2.2-1-2003 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд» (ОВНС/ОВД). Доступ до отримання права користування даним програмним забезпеченням не є обмежений, а відповідно, будь-хто з потенційних учасників має можливість користуватися даною системою. Відсутність ліцензійного програмного забезпечення, в одного із потенційних учасників закупівлі не може бути підставою для внесення змін до тендерної документації.
Відтак ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено