• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV): 44810000-1-Фарби (емаль для підлоги, емаль алкідна високоякісна яскраво-зелена, емаль алкідна високоякісна жовта, емаль алкідна високоякісна червона, емаль алкідна високоякісна яскраво-блакитна, емаль алкідна високоякісна сіра, емаль алкідна ПФ-115П біла глянцева, емаль алкідна ПФ-115П зелена, емаль алкідна ПФ-115П фіолетова, фарба латексна «Mattlatex» біла матова, фарба гумова універсальна вишнева)

Завершена

47 729.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 239.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2020 14:21 - 22.05.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скасування рішення про відхилення пропозиції

Номер: 1f90c72f7aac47f39b65fdc6765201f8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-000903-b.a1
Назва: Скасування рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ПрАТ «Нова лінія» (код за ЄРДПОУ 30728887) з наступних причин. Згідно ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяється виправити помилку відносно кваліфікаційного критерію: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Також другий абзац цієї частини говорить «Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах». Разом з тим, відповідно до абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей". Додатково слід зазначити, що кваліфікація тендерної закупівлі тривала з 13:08 год. 28.05.2020р. по 14:01 год. 01.06.2020р. Учасником ПрАТ «Нова лінія» о 13:32 год. 01.06.2020р. були усунуті невідповідності в документах до тендерної пропозиції шляхом довантаження в електронну систему закупівель документу, що підтверджує якість товару (Висновок ДСЕС щодо фарби гумової від 13.08.2019р. № 12.2-18-1/18031).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник. Відповідно до п.3 ст 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник за закупівлями, очікувана вартість, яких не перевищує 50 тисяч гривень 00 копійок має оприлюднити звіт про договір про закупівлю, а оскільки Запорізька обласна рада рішенням від 20.04.16 № 2 (зі змінами та доповненнями) зобов’язала комунальні заклади проводити всі закупівлі від 3 тисяч гривень 00 копійок через систему закупівель, то Замовник прийняв рішення про проведення допорогової закупівлі, яка регламентується Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.19 (зі змінами) (далі- Наказ). Відповідно до п.6 розділу ІІ наказу: «Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозиції учасників, визначеного замовником». Кінцевий строк подання пропозиції та внесення змін до них за даною закупівлею був 27.05.20 до 18.00.Отже внесені Вами зміни 01.06.20 о 13.32 згідно наказу не є дійсними і не можуть бути прийняті до розгляду Замовником. Також звертаємо Вашу увагу, що п.16 ст. 29 має відношення до конкурентних процедур закупівель. Отже, з усього вищезазначеного Замовник вважає свої дії правомірними і залишає своє рішення без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.06.2020 14:07