-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Бензин А-95 (в талонах), дизельне паливо (в талонах)
Завершена
742 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 2 700.00 UAH
Період оскарження:
18.05.2020 11:21 - 05.06.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Ліцензія на право оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць оптової та роздрібної торгівлі пальним
Номер:
ad8335b1bedb43b8bf0ff38937175349
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-18-000869-a.a4
Назва:
Ліцензія на право оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць оптової та роздрібної торгівлі пальним
Вимога:
Відповідно Додатку 2 ч.1.1 Учасник повинен надати копії підтверджуючих документів та копію документу (ліцензії) на право оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць оптової та роздрібної торгівлі пальним). Згідно ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва. Тому дана вимога є дискримінаційною та обмежує участь постачальників, які не мають місць оптової торгівлі. Просимо вилучити вимогу Тендерної докуменації щодо наявності ліцензії на право оптової торгівлі та місць оптової та роздрібної торгівлі пальним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.05.2020 12:43
Вирішення:
Ваша вимога була розглянута та задоволена рішенням тендерного комітету від 22.05.2020 р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація учасників та свідоме звуження Замовником кола учасників
Номер:
92f3bf68eb3644f2b271b74e71cf4c60
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-18-000869-a.a3
Назва:
Дискримінація учасників та свідоме звуження Замовником кола учасників
Вимога:
Підприємство, яке має досвід постачання палива, має намір взяти участь в даній закупівлі. У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.3 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації. Тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників. Так, пунктом 5.2 Додатку 4 тендерної документації вимагаються зразки талонів єдиного уніфікованого зразка , які приймаються на усіх АЗС, як на власних/орендованих, так на АЗС партнерів. Таким чином, Замовником свідомо звужується коло учасників та наявні підстави вважати, що Замовник орієнтується на певне коло учасників. Дискримінаційні вимоги полягають у тому, що прийняти участь у закупівлі мають тільки ті учасники, які мають талони єдиного уніфікованого зразка, які будуть прийматися на АЗС, котрі вимагає Замовник, а саме: мінімум по одній АЗС на території Комунарського району міста Запоріжжя, міста Мелітополь, міста Енергодар. Відомо, що ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» може виконати вищезазначену вимогу. Саме тому Замовник встановив дану вимогу в своїй тендерній документації. Наше підприємство має позитивний досвід поставки нафтопродуктів на території України та співпрацює з партнерськими автозаправними станціями, які мають досить розширену мережу АЗС. Частиною 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. У зв`язку з викладеним вище вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу відносно єдиного уніфікованого зразка талонів, які будуть прийматися на всіх АЗС.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.05.2020 11:04
Вирішення:
Ваша вимога була розглянута та задоволена рішенням тендерного комітету від 21.05.2020 р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Номер:
20f4dc7535c84827b6dbdf2c063c05dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-18-000869-a.a2
Назва:
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Вимога:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації закупівлі UA-2020-05-18-000869-a у зв’язку з внесенням до її складу дискримінаційних вимог.
1.Вимога Додатку 2 ч.1.1 Учасник повинен мати власний або орендований (або залучений за іншими договорами) термінал для зберігання пально-мастильних матеріалів (вказати місцезнаходження терміналу, надати копії підтверджуючих документів та копію документу (ліцензії) на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним).
Предметом закупівлі є талони, які відпускаються на АЗС, тобто для поставки товару, який є предметом закупівлі, необхідно підтвердження наявності АЗС.
Учасник має можливість поставки талонів партнерських АЗС, кількість яких більше 50 (п’ятдесяти) в Запоріжжі, але не маючи терміналу для зберігання пально-мастильних матеріалів, не може прийняти участь в даній закупівлі. Тому, вимогу щодо власного або орендованого (або залученого за іншими договорами) терміналу для зберігання пально-мастильних матеріалів вимагаємо вилучити з вимог Тендерної документації, так як талони відпускаються на АЗС, а не на складі.
2. Згідно Додатку 2 учасник повинен надати копію документу (ліцензії) на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним).
Предметом закупівлі є талони, тобто необхідно здійснити оптову поставку палива.
Згідно ст. 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» суб’єкти господарювання (у тому числі іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) отримують ліцензії на право оптової торгівлі пальним та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб’єкта господарювання (у тому числі іноземного суб’єкта господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) або місцезнаходженням постійного представництва.
Учасник має ліцензію на оптову торгівлю пальним без місць оптової торгівлі. АЗС, які мають партнерські відносини з учасником отримали ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. Для поставки товару, який є предметом закупівлі, не потрібна ліцензія на право виробництва та зберігання пального.
Учасник має можливість поставки талонів партнерських АЗС, кількість яких більше 50 (п’ятдесяти) в Запоріжжі, тобто зможе повністю, на законних підставах, виконати поставку товару, передбаченого предметом закупівлі, але не маючи ліцензій на виробництво та зберігання не може прийняти участь в даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.05.2020 08:54
Вирішення:
Ваша вимога була розглянута та задоволена рішенням тендерного комітету від 21.05.2020 р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Нарушение Закона Украины "О публичных закупках"
Номер:
3660784ab0f44f84858f3ceaf72d1cb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-18-000869-a.b1
Назва:
Нарушение Закона Украины "О публичных закупках"
Вимога:
Предметом закупки являются талоны, также в Вашей тендерной документации Раздел 1 п.4.1 четко прописано, что закупка топлива А-95 и ДТ осуществляется в талонах. Далее, а именно в Додатке 2 Вы пишите, что участник для того, чтобы выполнить квалификационные требования должен предоставить аналогичный договор на поставку нефтепродуктов по смарт-картам и подтверждающие документы о поставке смарт-карт. Вопрос 1: Какое отношение имеет аналогичный договор на поставку нефтепродуктов к закупке, предметом которой являются талоны???
В соответствии Додатка 4 Технические требования Вы требуете, чтобы участник имел на АЗС терминалы для отпуска смарт-карт, смарт-карты с зарегистрированным торговым знаком, а также самостоятельное управление лимитами, отчетностью и документами, блокирование/разблокировка смарт-карт, доступ к информации о количестве, месте, времени выбранного нефтепродукта с каждой заправки и по каждой смарт-карте, перемещение топлива с одной карты на другую, круглосуточную поддержку горячей линии.
Вопрос 2: Каким образом наличие смарт-карт или талонов с зарегистрированным торговым знаком улучшит качество поставки нефтепродуктов, а также обеспечит максимальную экономию? И причем здесь наличие смарт-карт, если предметом закупки являются талоны?
Вышеперечисленные требования были прописаны Вами в тендерной документации для того, чтобы угодить ООО "ЗОГ-РИТЕЙЛ", но напоминаем Вам, что это является нарушением действующего Закона Украины "О публичных закупках".
Приведите пожалуйста в порядок тендерную документацию, уберите дискриминационные требования к участникам, не нарушая Закон Украины "О публичных закупках"!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2020 12:07
Вирішення:
Шановний учасник! На засіданні тендерного комітету Ваша скарга була розглянута і задоволена. Відповідні зміни були внесені до тендерної документації. Дякуємо за вашу активну позицію, але варто відзначити, що вимоги тендерної документації ідентичні для всіх учасників.
Статус вимоги:
Задоволено