• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:09130000-9 "Нафта і дистиляти" (бензин А-95 та дизельне паливо)(в талонах/скретч картах/паливних картах)

Товар закуповується в талонах /скретч картах/паливних картах номіналом по 10л, 15л, терміном дії – не менше одного року з дати продажу. Місце поставки товарів: талони /скретч карти/паливні карти: за адресою Замовника – Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Володимирська 91; Товар - автозаправні станції Учасника або його партнерів.

Завершена

2 168 832.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 688.32 UAH
Період оскарження: 18.05.2020 11:09 - 30.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА (ТД)

Номер: 3b30c1f17ce44bd6a8a476680bc428eb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-001259-c.c1
Назва: ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційні умови тендерної документації
Вирішення: Шановний учаснику, Тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) розглянуто вимогу щодо умов закупівлі від 20.05.2020 року.Повідомляємо, що з метою усунення обмежень потенційним учасникам участі у закупівлі, внесено зміни до Тендерної документації закупівлі UA-2020-05-18-001259-c ДК 021:2015:09130000-9 "Нафта і дистиляти" (бензин А-95 та дизельне паливо) )(в талонах/скретч картах/паливних картах). Зокрема, внесено зміни до Додатку 1 Технічні вимоги. Разом з тим, Вимога щодо поділу закупівлі на лоти відповідно до дислокації АЗС суперечить вимогам пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки предмет закупівлі визначається замовником у порядку встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». За нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою проведення закупівлі бензину А-95 та дизельного палива одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини(лоти). Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію, на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги: Відхилено