• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-33140000-3 Медичні матеріали (Епідуральний набірBALTONzzom 18G НК 024:2019 - 34842 Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів; Набір для катетеризації центральних вен №18G НК 024:2019 - 16615 Комплект для катетеризації центральної вени;Шприц 2мл 2-х компонентний стерильний одноразового використання НК 024:2019 – 47017 Шприци загального призначення, разового застосування; Шприц 5мл 2-х компонентний стерильний одноразового використання НК 024:2019 - 47017 Шприци загального призначення, разового застосування; Шприц 10 мл 2-х компонентний стерильний одноразового використання НК 024:2019 – 47017 Шприци загального призначення, разового застосування; Шприц 20мл 2-х компонентний стерильний одноразового використання НК 024:2019 – 47017 Шприци загального призначення, разового застосування; Шприц 50мл 2-х компонентний стерильний одноразового використання НК 024:2019 - 47017 Шприци загального призначення, разового застосування; Система для переливання крові,кровозамінників,інфузійних розчинів з металевою голкою НК 024:2019 – 43324 Система для переливання рідин загального призначення; Вата медична гігроскопічна нестерильна по 100грзіг-заг НК 024:2019 - 58232 Рулон ватний нестерильний; Бинт марлевий медичний нестерильний 7м х14см НК 024:2019 - 48126 Рулон марлевий нестерильний; Марлевий відріз нестерильний по 10м х90см НК 024:2019 - 35655 Відріз марлевий медичний нестерильний; Лейкопластир гіпоалергеннийна котушці 2.5см х5м НК 024:2019 - 34831 Лейкопластир гіпоалергенний; Катетер сечовий Нелатон №12 НК 024:2019 - 45603 Уретральний катетер для разового дренування; Катетер Фолея №12 НК 024:2019 - 34096 Внутрішній катетер уретральний, постійний для дренажна, антимікробний; Катетер в/в №18,№20 НК 024:2019 - 34920 Катетер для периферійного судинного вливання; Фільтр бактерицидний НК 024:2019 - 60837 Фільтр бактеріальний для медичних газів, нестерильний, одноразового використання; Скарифікатор НК 024:2019 - 13472 Скарифікатор; Контейнер для сечі НК 024:2019 - 31400 Контейнер для забору проб сечі, стерильний; Спинальна голка EGEMEN №25 НК 024:2019 - 35212 Голка спінальна, одноразового застосування (голка спинальна); Спинальна голка №22-25 НК 024:2019 - 35212 Голка спінальна, одноразового застосування (голка спинальна); Клема для пуповини біла НК 024:2019 - 43998 Затискач для пуповини, одноразового використання; Лезо до скальпеля №21, №22 НК 024:2019 - 37445 Лезо скальпеля, одноразового використання; Кетгут полірований ІГАР №6 НК 024:2019 - 13898 Хірургічна нитка кетгут; Нитка Вікрил №0 голка48-50мм довж.нитки90см НК 024:2019 - 37997 Нитка хірургічна поліамідна, полінитка, стерильна; Катетери для відсмоктування слизу НК 024:2019 - 59038 Трубка шлункова для гастростомічноїаспіраційної системи; Одноразові рукавички нестерильні №7.5-№8 М НК 024:2019 - 61631 Рукавички оглядові/процедурні нітрилові, непудровані, стерильні; Одноразові стерильні рукавички латексні хірургічні №7.5-№8 М НК 024:2019 - 40548-Хірургічна рукавичка, латексна; Периферичні катетери NEOFLON №26G НК 024:2019 - 40601 Периферичний судинний катетер; Периферичні катетери NEOFLON №24 G НК 024:2019 - 40601 Периферичний судинний катетер; Глибока венозна лінія; Подовжувач до інфузійних помп Балтон НК 024:2019 - 12170 Набір для подовження магістралі для внутрішньовенних вливань; Катетер для годуванняFr№4 НК 024:2019 - 10678 Катетер для введення; Катетер для годуванняFr№5 НК 024:2019 - 10678 Катетер для введення; Катетер для годуванняFr№6 НК 024:2019 - 10678 Катетер для введення; Катетер для годуванняFr№8 НК 024:2019 - 10678 Катетер для введення; Сечозбірник універсальний НК 024:2019 - 58917 Сечоприймач закритий непереносний, стерильний; Трьохходові крани; Газовівідні трубкиTEDDI або WINDI;Скарифікатор дитячий НК 024:2019 - 13472 Скарифікатор; Стерифікс фільтр для інфузій 0,2м CERTIFIX; Інфузійні фільтри Вraunminispake; Мікропора ТН-ЗМ лейкопластир вузький білий без диспенсера; Пупочний катетер №6.№5.№8 НК 024:2019 - 10759 Катетер пупковий; Ендотрахіальна трубка №3.0 для новонароджених НК 024:2019 - 47691 Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; Ендотрахіальна трубка №3.5 для новонароджених НК 024:2019 - 47691 Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; Ендотрахіальна трубка №2.5 для новонароджених НК 024:2019 - 47691 Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; Ендотрахіальна трубка №2.0 для новонароджених НК 024:2019 - 47691 Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою)

Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги

Торги відмінено

1 181 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 905.80 UAH
Період оскарження: 18.05.2020 09:27 - 30.05.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Відповідь на рішення замовника

Номер: e22d388709ee4d64866aaddba29885ba
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-000270-c.c3
Назва: Відповідь на рішення замовника
Вимога:
Шановний замовнику дякуємо вам за відповідь ,та повідомляємо вам ,що Гарантійний лист особи, що не є підписантом договору немає жодної юридичної сили. Всі відносини між суб'єктами господарювання визначаються договором.(який ми будемо надавати у своїй пропозиції). Діючим законодавством наявність Гарантійного листа не є обов'язковою умовою для участі у тендері. Також надання Гарантійних листів залежіть виключно від БАЖАННЯ виробника або дистриб'ютора. Вплинути на позицію виробника або дистриб'ютора за Законом не можливо. Ми обов'язково будемо приймати участь у даному тендері незалежно від наявності Гарантійних листів. Якщо це буде умова для дискваліфікації обов'язково будемо звертатись до АМКУ з позивом на дискримінаційні умови.У разі позитивного рішення АМКУ на нашу користь будемо відшкодовувати усі судові збитки за рахунок посадових осіб, які приняли таке рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

гарантійний лист виробника

Номер: e053b97d7eb7402e9c728e851ddcb92e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-000270-c.a2
Назва: гарантійний лист виробника
Вимога:
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Повідомляємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто законодавством передбачено, що формування змісту тендерної документації є виключною компетенцією замовника, та включення вимог у зміст документації – виключне право саме замовника. Щодо змісту спільного листа, який виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів», то слід зауважити, що це рекомендаційний лист, який не містить норм права та не є обов’язковим для виконання. Висування вимог щодо надання гарантійних листів від виробника (або) щодо поставки товарів – є усталеною світовою практикою (наприклад, такий підхід застосовується у закупівлях лікарських засобів, що проводяться Міністерством охорони здоров’я України (під егідою ПРООН тощо)). У зверненні вказано, що на практиці виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника. Це твердження, на наш погляд, не відповідає дійсності з таких підстав. Замовником неодноразово та в межах декількох бюджетних періодів проводилася закупівля лікарських засобів, з яких складається предмет оскаржуваної закупівлі. Слід зауважити, що предмет закупівлі завжди формується у повній відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. (у редакції від 25.01.2019р. та не містить ексклюзивних лікарських засобів, тобто препаратів, які виробляються лише одним виробником. Таким чином, потенційні учасники можуть обрати для участі у закупівлі товар різних виробників. Наприклад, проаналізувавши закупівлі подібних лікарських засобів за останні роки, можна прийти до висновку, що особи, які приймають участь у торгах замовника вільні у своєму праві вибору товару для пропонування та можуть виконати усі вимоги тендерної документації, у тому числі надати у складі пропозиції відповідні гарантійні листи. Також, на сьогодні тендерному комітету замовника не відомо жодного випадку відмови виробника або представника виробника у наданні гарантійного листа учаснику торгів. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що тендерна документація не містить умов, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, необхідність внесення змін у тендерну документацію не доведено, тому прийнято рішення залишити тендерну документації без змін. Що стосується ознаки «Дискримінаційності» у зазначеній нами вимозі, варто повідомити, що відповідно до Постанови Верховного суду від 15 серпня 2019 року у справі №826/10895/15, встановлено, що вимоги документації замовника про необхідність надання оригіналів гарантійних листів не є дискримінаційними, оскільки дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. Якщо ж така вимога поширюється не лише на одного учасника або ж на конкретну групу суб'єктів господарювання, а на всіх потенційних учасників закупівлі, і є обов'язковою до виконання не кимось конкретно, а всіма суб'єктами господарювання, які виявили бажання прийняти участь у закупівлі, така вимога не є дискримнаційною. Аналогічний підхід застосовано Верховним судом також, і у постанові від 13 червня 2018 року у справі № 826/987/16. Така вимога замовника, спрямована на отримання товарів належної якості, з необхідним терміном придатності та у встановлений строк. Лист від виробника є гарантією, що учасник зможе забезпечити всі необхідні умови постачання товару замовникові.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

гарантійний лист виробника

Номер: 8c83ba6e856746fb9683665e45b19909
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-000270-c.a1
Назва: гарантійний лист виробника
Скарга:
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 18.05.2020 16:21
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА-СПЕКТР", Півень Руслан Анатолійович 380639771457 infostar125i@i.ua