• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи - за ДК 021:2015 (CPV): 45310000-3 (Послуги з монтажу пристроїв блискавкозахисту)

Завершена

332 186.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 18.05.2020 00:41 - 29.05.2020 00:00
Скарга
Скасована

Стосовно сертифікату інженера-кошторисника

Номер: 2132625bed2f4ab3bc78032d8fac467d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-000005-c.b2
Назва: Стосовно сертифікату інженера-кошторисника
Скарга:
Замовником – Відділ освіти, мобілізаційної та оборонної роботи, цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами Петриківської районної державної адміністрації було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю «Електромонтажні роботи - за ДК 021:2015 (CPV): 45310000-3 (Послуги з монтажу пристроїв блискавко захисту)». Згідно умов Тендерної документації, а саме пунктом 1 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації, замовник вимагає надати в підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід – Довідку, за формою, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи (що підтверджується наданням учасником копії відповідного сертифікату). Вважаємо умови тендерної документації щодо підтвердження учасником наявності виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи наданням учасником копії відповідного сертифікату не відповідають приписам законодавства, обмежують конкуренцію серед учасників та призводять до дискримінації учасників. Зі змісту зазначеної умови тендерної документації не зрозуміло який саме сертифікат має на увазі замовник. Згідно ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» визначено, що відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, проходять професійну атестацію. Перелік таких видів робіт (послуг) і порядок професійної атестації встановлюється Кабінетом Міністрів України. Постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури» якою визначено відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), та встановлено порядок проходження професійної атестації, а також види робіт, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію та не передбачено проведення атестації та отримання сертифікату виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи для виконання робіт за предметом даної закупівлі (капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення). Таким чином, чинним законодавством України не перебдачено наявність у виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи відповідних сертифікатів. Статтею з та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено принцип здійснення закупівель за умови недискримінації учасників та заборонено Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, норми ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко забороняють Замовнику в тендерній документаціївносити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. На підставі наведеного звертаємося до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст.5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Пропублічні закупівлі», а саме виключити з умов тендерної документації (пунктом 1 розділу 3 Додатку 1) на закупівлю «Електромонтажні роботи - за ДК 021:2015 (CPV): 45310000-3 (Послуги з монтажу пристроїв блискавко захисту)» вимоги щодо підтвердження учасником наявності виконавця робіт; та інженера з проектно-кошторисної роботи наданням учасником копії відповідного сертифікату.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 25.05.2020 16:45
Автор: ПП "ДНІПРОЕЛЕКТРОБУД", Великий Олександр Петрович tornato@mail.ru
Вимога
Вирішена

Вимоги до учасника

Номер: 220fc22a668641d3aca743a560109206
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-18-000005-c.b1
Назва: Вимоги до учасника
Вимога:
В зв’язку з набуттям чинності 18 березня 2020 року Постанови КМУ від 13.03.2020 року №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» та визнання такими, що втратили чинність ряду нормативно-правових актів, які визначали порядок ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме: Постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 року №1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»; Постанови Кабінету Міністрів України від 22 жовтня 2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками)» та інших Постанов Кабінету Міністрів України, що регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, вимагаємо виключити з Додатку 3 до тендерної документації п.8 як такий, що не має правових підстав та носить дискримінаційний характер.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено