• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Торги не відбулися

152 334.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 524.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2020 20:11 - 28.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Надаємо доповнення до поданої вимоги UA-2020-05-15-003267-c.c6 від 31.07.2020 12:25

Номер: 714cf77af8e04b68a33ddd03aa56c0d2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-003267-c.c7
Назва: Надаємо доповнення до поданої вимоги UA-2020-05-15-003267-c.c6 від 31.07.2020 12:25
Вимога:
Надаємо доповнення до поданої вимоги UA-2020-05-15-003267-c.c6 від 31.07.2020 12:25 від ТОВ «Екологічні переробні технології» Інформуємо, що згідно Розділу 2 «Надання виписки, витягу з Єдиного державного реєстру» Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб зазначено: ІІ. Надання виписки, витягу з Єдиного державного реєстру 9. За результатом розгляду запиту щодо надання документів, що містяться в реєстраційній справі, державний реєстратор виготовляє копії таких документів для надання їх заявнику. У разі якщо документи, що містяться в реєстраційній справі, містять відомості про: - реєстраційні номери облікових карток платників податків та/або - паспортні дані фізичних осіб, що відповідно до вимог законодавства не можуть бути надані заявнику, державний реєстратор забезпечує виготовлення копій відповідних документів без відображення відомостей про реєстраційні номери облікових карток платників податків та/або паспортних даних фізичних осіб. VІІ. Зміст витягу з Єдиного державного реєстру Пункт 2 (абз. 19). У витязі про юридичну особу з Єдиного державного реєстру відображаються: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа: - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), - країна громадянства, - місце проживання, (абзац дев’ятнадцятий пункту 2 розділу VII із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1626/5 від 12.05.2020} Інформуємо, що в жодному витягу з ЄДРПОУ не міститься інформація щодо кінцевого беніфіціарного власника про: -серію та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця; -реєстраційний номер облікової карти платника податків з метою захисту персональних даних Відповідно, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відповідає умовам тендерної документації в даній частині. Вимагаємо .провести неупереджену оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», яка є найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Ваша тендерна пропозиція відхилена у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та умов Тендерної документації. Враховуючи викладене подана Вами Вимога є необґрунтованою, безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 03.08.2020 09:52
Підтвердження вирішення: Шановний учасник! Ваша тендерна пропозиція відхилена у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та умов Тендерної документації. Враховуючи викладене подана Вами Вимога є необґрунтованою, безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
Вимога
Є відповідь

протокол засідання № 61 тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради від 29 липня 2020 року

Номер: 8e9612edb1e343d78c7adf10ff193feb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-003267-c.c6
Назва: протокол засідання № 61 тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради від 29 липня 2020 року
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради.Код ЄДРПОУ 05499085. Адреса 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32. 2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218. 2. Номер закупівлі: UA-2020-05-15-003267-c. Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. 3.Підстави для подання вимоги: неправомірна дискваліфікація тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (протокол засідання № 61 тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради від 29 липня 2020 року) 4. Обґрунтування вимоги: Згідно протоколу засідання № 61 тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради від 29 липня 2020 року було прийнято рішення: Дискваліфікувати учасника ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» в процедурі закупівлі за кодом Код національного класифікатора України ДК 021:2015: 90520000-8- Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами номер закупівлі UA-2020-05-15-003267-c з наступних підстав: Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань встановлено: що тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає вимогам пункту 9 частини 1 статті 17 Закону та підпункту 9 пункту 3 ТД Замовника, а саме у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємств та громадських формувань відсутня інформація щодо кінцевого беніфіціарного власника про: -серію та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця; -реєстраційний номер облікової карти платника податків; -характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу). 2)Відповідно до пункту 2 додатку 3 ТД для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимогам, учасник у складі пропозиції повинен надати в тому числі, позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинний не менше ніж до 31.12.2020 року. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» протокол до висновку СЕС 11.07.2012 № 347/01 відсутній. Ми не погоджуємось з даним рішення з наступних підстав: Інформуємо Вас, що всі дані щодо кінцевого беніфіціарного власника згідно пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» були внесені в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємств та громадських формувань. На підтвердження надаємо Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов’язані зі змінами в установчих документах» та Форму № 3 «Заява про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань від 11.02.2020 року. Відповідно, всі дані, що стосуються кінцевого беніфіціарного власника були надані державному реєстратору, в тому числі: -серію та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця; -реєстраційний номер облікової карти платника податків; -характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу). Тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відповідає умовам тендерної документації в даній частині. Відносно відсутності протоколу позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, інформуємо, що Додатком 3 до тендерної документації «Технічні, кількісні та якісні вимоги» в пункті 4. Для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимогам, учасник у складі пропозиції повинен надати: - Позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинний не менше ніж до 31.12.2020 року; Жодної вказівки про надання протоколу немає. Учасник ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» в складі тендерної пропозиції надав наступні документи: Висновок СЕС про операції в сфері небезпечних відходів (перелік відходів)_копія.pdf Висновок СЕС про операції в сфері поводження з небезпечними відходами (біологічні відходи)_копія.pdf Відповідно, тендерна пропозиція ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» відповідає умовам тендерної документації в даній частині. Вимагаємо: 1.Відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» (протокол засідання № 61 тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради від 29 липня 2020 року). 2.Провести неупереджену оцінку тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», яка є найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Ваша тендерна пропозиція відхилена у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та умов Тендерної документації. Враховуючи викладене подана Вами Вимога є необґрунтованою, безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 03.08.2020 09:52
Підтвердження вирішення: Шановний учасник! Ваша тендерна пропозиція відхилена у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та умов Тендерної документації. Враховуючи викладене подана Вами Вимога є необґрунтованою, безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
Скарга
Виконана замовником

На Рішення тендерного комітету Замовника про вибір переможця

Номер: 2e4d359842154eaf9ce7830820ed6aa8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-003267-c.a5
Назва: На Рішення тендерного комітету Замовника про вибір переможця
Скарга:
09 червня 2020 року Протоколом засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради № 37 прийнято рішення: «Визначити переможцем торгів на закупівлю код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ТОВ «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858), тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам, зазначеним в тендерній документації закупівлі, і підлягає відхиленню. Детальне обґрунтування викладене в скарзі.
Дата розгляду скарги: 03.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2020 19:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.07.2020 20:14
Дата виконання рішення Замовником: 22.07.2020 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про визначення ТОВ "А-ЕНЕРГО" переможцем скасовано, та дискваліфіковано цього учасника.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Захарченко Богдан Сергійович +380673703575 TENDER@ER-TEC.COM.UA http://er-tec.com.ua/
Вимога
Без відповіді

Обраний учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" Переможцем не відповідає умовам закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету № 37 від 09.06.2020 року).

Номер: 4720a9ae067a48c0b36a4511d6f1e62b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-003267-c.a4
Назва: Обраний учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" Переможцем не відповідає умовам закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету № 37 від 09.06.2020 року).
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради. Код ЄДРПОУ 05499085.Адреса 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Леоніда Жаботинського, буд. 32. 2.Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, юридична адреса: 04655, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218. 3.Номер закупівлі: UA-2020-05-15-003267-c ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами 3.Підстави подання вимоги: Обраний учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" Переможцем не відповідає умовам закупівлі (Протокол засідання тендерного комітету № 37 від 09.06.2020 року). 4.Обгрунтування вимоги: Замовник, Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради. Код ЄДРПОУ 05499085 (надалі-Замовник) обирає Переможцем Учасника, який не відповідає умовам закупівлі. Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 37 від 09.06.2020 року Замовник визначає Переможцем торгів на закупівлі UA-2020-05-15-003267-c ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами – ТОВ «А-ЕНЕРГО». Ми не погоджуємось з рішенням Замовника, оскільки тендерна пропозиція Учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідає умовам закупівлі з наступних підстав: Додатком № 3 до тендерної документації «Технічні, кількісні та якісні вимоги» передбачено найменування послуг, які підлягають утилізації: • Послуги із завантаження, перевезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів категорії В; • Послуги із завантаження, перевезення, зберігання та утилізації небезпечних відходів категорії С: лікарські, діагностичні, дезінфекційні засоби; предмети, що містять ртуть (термометри); відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, транспорту (олива компресорна МС-20). Для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимогам, учасник у складі пропозиції повинен надати: - Ліцензію* на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами із додаванням переліку небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія; Учасник Товариство з обмеженою відповідальність «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) в складі тендерної пропозиції надав: Довідку про ліцензію на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами із додаванням переліку небезпечних відходів, на поводження з якими видана ліцензія, а також Наказ Міністерства екології та природних ресурсів України від 24.04.2018 року за № 132 про видачу ліцензії Учаснику. Згідно Додатку 1 до наказу Мінприроди від 24.04.2018 року № 132 в переліку небезпечних відходів на поводження з якими отримано ліцензію зазначено: 8. Ртуть, сполуки ртуті (збирання, зберігання). Учасник Товариство з обмеженою відповідальність «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) в складі тендерної пропозиції надав «Лист пояснення про субпідрядника/співвиконавця» вих. № 01/10/2020 від 29.05.2020р. в якому Учасник пояснює те, що у складі тендерної пропозиції не надає інформацію та документи про субпідрядника/ співвиконавця, оскільки не буде їх залучати до надання послуг за цією закупівлею. Відповідно, Учасник Товариство з обмеженою відповідальність «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) не може повністю виконати зобов’язання, які передбачені тендерною документацією, оскільки згідно наданої учасником ліцензії, ТОВ «А-ЕНЕРГО» не має право здійснювати власними силами утилізацію небезпечних відходів, що містять ртуть, а тільки збирання, зберігання. Відповідно, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідає умовам закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п.2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Додатком № 3 до тендерної документації «Технічні, кількісні та якісні вимоги» передбачено для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимогам, учасник у складі пропозиції повинен надати: - Сертифікат ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», чинний не менше ніж до 31.12.2020 року; - Сертифікат ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинний не менше ніж до 31.12.2020 року. Учасник Товариство з обмеженою відповідальність «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) в складі тендерної пропозиції надав:Лист-пояснення про сертифікат ISO 14001:2015 та Лист-пояснення про сертифікат ISO 9001:2015, в яких зазначає, що Учасник у складі своєї пропозиції не надає зазначені сертифікати. Відповідно, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідає умовам закупівлі у зв’язку з відсутністю Сертифікату ISO 14001:2015 та Сертифікату ISO 9001:2015 та підлягає відхиленню на підставі п.2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Для підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних вимогам, учасник у складі пропозиції повинен надати: - Позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинний не менше ніж до 31.12.2020 року; Учасник Товариство з обмеженою відповідальність «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) в складі тендерної пропозиції надав: Лист-пояснення в якому зазначає, що у складі своєї пропозиції замість позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинного не менше ніж до 31.12.2020 року надає позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на документи щодо діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами, які відповідають предмету закупівлі, чинний не менше ніж до 31.12.2020 року. Відповідно, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 40277858) не відповідає умовам закупівлі у зв’язку з відсутністю позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами та підлягає відхиленню на підставі п.2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Враховуючи вищезазначене, вимагаємо: 1. Відмінити рішення про обрання Переможцем Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» код ЄДРПОУ 40277858) який не відповідає умовам закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п.2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; 2. Провести неупереджену оцінку наступної тендерної пропозиції у відповідності до вимог Ст. 29 Закону, з дотриманням основних принципів закупівель.
Вимога
Вирішена

Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників (сертифікат ISO 14001:2015)

Номер: a48ab86abf584709b883b30f33acc5a2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-003267-c.c3
Назва: Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників (сертифікат ISO 14001:2015)
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-15-003267-c. 3. Підстави подання вимоги: Порушення частин 1 та 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року. Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ISO 14001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO 14001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Отже, наявність сертифікату ISO 14001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг). Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 14001:2015 для підтвердження відповідності системи екологічного менеджменту вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року видалити із тендерної документації Замовника (додатку №3 до неї).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на міжнародному рівні.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників (сертифікат ISO 9001:2015 )

Номер: 2d28a3f9b3f940e7a8b0d48629d29ac5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-003267-c.c2
Назва: Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників (сертифікат ISO 9001:2015 )
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-15-003267-c. 3. Підстави подання вимоги: Порушення частин 1 та 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року. Зазначаємо, що відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положенням ДСТУ ДСТУ ISO 9001:2015, а також положенням нормативного акту, яким йому надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаного вище стандарту, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Згідно зі змістом ДСТУ ISO ДСТУ ISO 9001:2015 вказаний стандарт сам по собі не встановлює конкретних критеріїв до результатів екологічної діяльності підприємства. Отже, наявність сертифікату ISO 9001:2015 є не обов’язковою у відповідності до вищезазначених норм права, а сам по собі сертифікат не впливає на виконувані учасником роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт (наданих послуг). Крім того, відповідно до ч.2 ст.24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Дана вимога Замовника порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки звужує коло потенційних учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 для підтвердження відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чинного не менше ніж до 31.12.2020 року видалити із тендерної документації Замовника (додатку №3 до неї).
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на міжнародному рівні.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників (висновок СЕС на операції)

Номер: b61e9f26ca0a4e9b8875a38eb928a4f5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-003267-c.c1
Назва: Замовником встановлено дискримінаційну вимогу до учасників (висновок СЕС на операції)
Вимога:
1. Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький обласний центр служби крові» Запорізької обласної ради. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-05-15-003267-c. 3. Підстави подання вимоги: Порушення вимог п.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами та ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Обґрунтування вимоги: Замовником вимагається надання учасниками позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинного не менше ніж до 31.12.2020 року. Зазначаємо, що у відповідності до Наказу №247 від 09.10.2000р. Міністерства охорони здоров'я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.01.2001р. за N 4/5195 (із змінами) - «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини. Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, а саме п.1 встановлено вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначено вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових для виконання під час провадження зазначеної діяльності. Так, у додатку 6 до цих Ліцензійних умов вказано дозвільний документ - «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» без визначення саме на що – операції, документи, технології чи інше. Прописавши вимогу про надання позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені у ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», звузивши коло потенційних учасників лише до тих, які мають такий висновок на операції, позбавивши можливості інших учасників, які мають позитивний висновок на інше, ніж операції у сфері поводження з небезпечними відходами та відповідають предмету закупівлі (що допускається чинними законодавством України) прийняти участь у даній закупівлі. Наголошуємо, що Ліцензійними умовами допускається надання позитивного висновку санітарно-епідеміологічної експертизи не тільки на відповідність операцій, а і на відповідність документів, технології чи інше. Адже, згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Вимагаємо: Вимогу про надання учасниками позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на операції у сфері поводження з небезпечними відходами, які повинні відповідати предмету закупівлі, чинного не менше ніж до 31.12.2020 року привести у відповідність до норм чинного в Україні законодавства шляхом викладення в наступній редакції: «- Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний не менше ніж до 31.12.2020 року».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник зазначає, що порядок проведення державної санітарно – епідемічної експертизи затверджено Наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 за №4/5195 "Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи", яким встановлено: - "висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи". - "об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Замовник зазначає, що відповідно до пункту 2 цього Порядку метою, завданнями та принципами державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров’я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об'єктів експертизи. У зв’язку з цим, Замовник повідомляє, що висновок експертизи потрібен саме з метою документального підтвердження відповідності операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, що проводяться на об`єкті поводження з відходами учасника, у тому числі встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки. Необхідність встановлення вимоги про наявність сертифіката ISO 14001:2015 була зумовлена тим, що в даному випадку він має справу з біологічними відходами, які становлять потенційну загрозу здоров’ю населення і можуть слугувати джерелом епідемій. Стандарт ISO 14001 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування", головною метою якого є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля, отримання сертифікату ISO 14001 - підтвердження відповідності вимогам стандарту на міжнародному рівні.
Статус вимоги: Задоволено