• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент))

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26518786. 4. Місцезнаходження замовника: 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Черниш Світлана Михайлівна, член тендерного комітету, 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12, телефон +380957192593, e-mail: cperekop@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): (аванс – 10%) Згідно Постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджеті кошти» Покупцем здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів Продавцю на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Покупець при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Продавця аванс у розмірі 10% від вартості ціни Договору. (післяплата - 90%) Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних (акт приймання-передачі товару). 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 500 000,00 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету – 550 000,00 грн. (п’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.); кошти державного фонду регіонального розвитку – 4 950 000,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 грн. (п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» червня 2020 року час 00:00 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 160 000,00 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.). 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області (код ЄДРПОУ 26518786) р\р: UA218201720355149001001041420 в ДКСУ м Київ МФО: 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Крім того, електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 160 000,00 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

5 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 000.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2020 18:33 - 11.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: ff564a71b4df469ea9c635089ada6efe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005453-b.a16
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на дії Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.09.2020 20:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.10.2020 23:55
Автор: ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА", Олег Борщ +380463777665 pkpozhmashina@meta.ua
Вимога
Відхилено

Пожежний насос. Тип, модель.

Номер: c27544b9320b48ed9a3a39b7db40f4d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005453-b.b10
Назва: Пожежний насос. Тип, модель.
Вимога:
В п.3 Комплектація пожежного автомобіля засобами пожежно-технічного озброєння, вказано, що пожежний насос повинен бути типу VAVENT або аналогічний. Враховуючи те, що типом є відбиток, форма, зразок, модель для групи предметів; форма чого-небудь; вид, рід, різновидність чого-небудь. Напр., тип вугілля, тип мінералів, тип хімічного зв’язку тощо (з матеріалів «Вікіпедії»), назва «VAVENT» не може бути типом. Вимагаємо зазначити тип пожежного насосу або його модель для конкретного розуміння його технічних характеристик та внести відповідні зміни до Технічних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Вираз "або еквівалент" (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими) застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником. Звертаємо Вашу увагу, що замовником торгів визначено тип пожежного насосу та зазначено "або аналогічний". Таким чином, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Матеріал цистерни

Номер: 865356f4f5894bcdaeeddb937fc4bc8e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005453-b.b9
Назва: Матеріал цистерни
Вимога:
В п.2 Компоненти визначено матеріал цистерни – нержавіюча сталь. Примітка вказана «*» розповсюджується на посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію бо тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Жодного слова не сказано про тип матеріалу. Ця конкретна вимога значно знижує коло потенційних учасників та звужує конкуренцію. Вимагаємо уточнити параметр, який вказує на матеріал цистерни та внести відповідні зміни до Технічних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовник максимально розширив зазначений параметр, не вказуючи додаткових вимог до матеріалу цистерни, окрім як типу матеріалу з котрого вона повинна бути виготовлена. Тому вважаємо Ваше твердження невірним, тому як внесення додаткових параметрів, не розширить, а звузить коло потенційних Учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо вимог швидкості руху

Номер: cc25929efc5f49478123dcb0478cc804
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005453-b.b8
Назва: Щодо вимог швидкості руху
Вимога:
В п.1.2 Основні технічні характеристики, вказана максимальна швидкість руху, км/год - 85. Вказаний параметр передбачає точне виконання Технічних вимог, адже він не має помітки «не більше» або «не менше». Ця вимога вказана конкретно і не дає змоги пропонувати автомобільне шасі з більш кращими параметрами. Це вказує на те, що параметри товару орієнтовані на конкретний автомобіль з конкретними характеристиками. Що є порушенням вимог ст. 22, ст. 23 Закону та загальних принципів здійснення закупівель щодо не дискримінації та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо розширити значення цього параметру та внести відповідні зміни до Технічних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дійсно такого роду визначення може, теоретично, створити перепони для потенційних учасників параметри продукції котрих дещо відрізняється. Тому вказана Вимога буде розглянута тендерним комітетом та стосовно неї будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо строку поставки товару

Номер: dde2b5169b464d7da8dd8740d01cc774
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005453-b.b7
Назва: Вимога щодо строку поставки товару
Вимога:
В Додатку №3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)», строк поставки товару здійснюється не пізніше 30 календарних днів з дня отримання заявки Покупця на підставі його письмової або факсимільної заявки. Враховуючи те, що Замовник може надати заявку на наступний день після підписання договору, відповідно до технічних вимог та п.4.1 розділу 4 проекту договору, технічно неможливо поставити товар за такі короткі терміни. Вимагаємо вказати конкретні терміни поставки товару. При цьому зазначаємо, що орієнтовні терміни виробництва продукції складають не менше 160 к.днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дійсно такого роду визначення може, теоретично, створити перепони для потенційних учасників термін виготовлення продукції у котрих дещо більший. Тому вказана Вимога буде розглянута тендерним комітетом та стосовно неї будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо строку поставки

Номер: 00e796d0578549f78df53c8031db696a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005453-b.b6
Назва: Щодо строку поставки
Вимога:
В Додатку №3 (Технічні вимоги) у п. Загальні вимоги, п.п. Строк поставки визначено, що поставка товару здійснюється не пізніше 30 к.д. з дня отримання заявки Покупця на підставі його письмової або факсимільної заявки. Строк виготовлення, проведення випробувань, отримання пакету документів для реєстрації у Сервісному центрі МВС України, складає біля 180 календарних днів. Вказаний строк – 30 календарних днів, свідчить про те, що дана закупівля орієнтована на конкретного постачальника товару, який має такий товар в наявності. Що є ознакою попередньої домовленості із майбутнім очікуваним постачальником. Це порушує загальні принципи Закону - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо продовжити строки поставки товару до 180 календарних днів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Дійсно такого роду визначення може, теоретично, створити перепони для потенційних учасників термін виготовлення продукції у котрих дещо більший. Тому вказана Вимога буде розглянута тендерним комітетом та стосовно неї будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)», розділ «Шасі»

Номер: 96918060d84243058dfef85d4a6262f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005453-b.b5
Назва: Вимога щодо Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)», розділ «Шасі»
Вимога:
З метою унеможливлення подачі недостовірної інформації недобросовісними учасниками, (рік виготовлення предмету закупівлі (не раніше 2020р.) в Додатку №3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)», розділ «Шасі», вимагаємо доповнити підтверджуючими документами від виробника шасі а саме: «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника базового автомобіля або офіційного представника на території України (дистриб’ютора, дилера) щодо можливості поставки базового автомобіля (шасі) у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! З метою недопущення незаконних, анти конкурентних дій зі сторони потенційних учасників, Замовник не вважає за потрібне доповнювати тендерну документацію пунктом котрий викладений у даній Вимозі. Доповнення таким пунктом може теоретично призвести до ситуації, коли один з потенційних учасників, вступивши в змову з компанією постачальником шасі, буде мати змогу обмежити інших потенційних учасників в отримані вказаних листів та такі листи будуть отримані лише одним потенційним учасником та/або його афілійованими структурами. Також повідомляємо, що невиконання зобов’язань сторонніми постачальниками, не звільняє Учасника від виконання своїх зобов’язань перед Замовником у разі укладення договору з ним. Саме тому, такого роду листи, надані у складі пропозиції, не являються юридичним документом та в подальшому не можуть бути використані у разі настання спірних відносин між Учасником та Замовником. Також, Замовнику відомо, що певна кількість виробників спеціальної/спеціалізованої техніки, в тому числі Автомобілів Пожежних, на території України, самі являються дилерами та/або дистриб’юторами шасі різноманітних торгових марок. Саме тому не виключена можливість надання потенційними Учасникам такого листа, котрий вимагає шановний потенційний Учасник, самим собі, що жодним чином не може убезпечити Замовника, від недобросовісності потенційного Постачальника. Зважаючи на кількість плюсів та мінусів такого роду документу, Замовник не вважає за доцільне вносити зміни до тендерної документації згідно Вимоги .щоб не створювати потенційні перепони, добросовісним потенційним Учасникам. Додатково, Учасник з котрим буде укладено договір, буде нести відповідальність згідно умов договору викладених в додатку №4 до Тендерної документації. Учасник з котрим за результатами проведення торгів, буде укладено договір, буде повністю відповідати за взяті на себе зобов’язання згідно умов Договору а також згідно з чинним Законодавством України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)»

Номер: 42c48e72471a41f8b336452e63d38da7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005453-b.b4
Назва: Вимога щодо Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)»
Вимога:
З метою підтвердження поставки якісних комплектуючих імпортного виробництва (відповідно до специфікації – шасі, протипожежний насос, дихальні апарати, стволи ручні пожежні, стволи (монітори) пожежні, пожежні рукава, ліхтарі пожежні, бензоінструмент), які входять до переліку Комплектації, зазначеному в тендерній документації, забезпечення гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання на території України, вимагаємо доповнити «Технічні вимоги (завдання)» Додаток №3 до тендерної документації – прикінцеві положення, а саме: «Учасник у складі пропозиції повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника обладнання або офіційного представництва/ дилера/ дистриб’ютора виробника в Україні про те, що компанія-виробник або офіційне представництво/ дилер/ дистриб’ютор підтверджує можливість забезпечення гарантійного і після гарантійного обслуговування обладнання із зазначенням адреси авторизованого сервісного (-них) центру (-рів), контактних телефонів, електронної пошти, з наданням документального підтвердження статусу офіційного представництва / дилера/ дистриб’ютора виробника в Україні (лист або сертифікат або інший документ виданий виробником)»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! З метою недопущення незаконних, анти конкурентних дій зі сторони потенційних учасників, Замовник не вважає за потрібне доповнювати тендерну документацію пунктом котрий викладений у даній Вимозі. Доповнення таким пунктом може теоретично призвести до ситуації, коли один з потенційних учасників, вступивши в змову з компанією постачальником комплектувальних виробів, буде мати змогу обмежити інших потенційних учасників в отримані вказаних листів та такі листи будуть отримані лише одним потенційним учасником та/або його афілійованими структурами. Також повідомляємо, що невиконання зобов’язань сторонніми постачальниками, не звільняє Учасника від виконання своїх зобов’язань перед Замовником у разі укладення договору з ним. Саме тому, такого роду листи, надані у складі пропозиції, не являються юридичним документом та в подальшому не можуть бути використані у разі настання спірних відносин між Учасником та Замовником. Підтвердження якості комплектувальних виробів у будь якому випадку буде підтверджуватися/перевірятися під час приймання товару та у разі їх невідповідності Учасник з котрим буде укладено договір буде нести відповідальність згідно умов договору викладених в додатку №4 до Тендерної документації. Учасник з котрим за результатами проведення торгів, буде укладено договір, буде повністю відповідати за взяті на себе зобов’язання згідно умов Договору а також згідно з чинним Законодавством України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо назви предмету закупівлі

Номер: f99023ab3eb2455f875f4805c661a296
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005453-b.b3
Назва: Вимога щодо назви предмету закупівлі
Вимога:
Так як в Україні діють державні стандарти щодо пожежно-рятувальної техніки, вимагаємо привести у відповідність назву предмету закупівлі згідно ДСТУ EN 1846-1:2017 Протипожежна техніка. Пожежно-рятувальні автомобілі Частина 1. Номенклатура і позначення та ДСТУ 3286-95 «Пожежна техніка, автомобілі гасіння. Загальні технічні умови».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовник при формуванні технічного завдання опирався на зразки техніки запропоновані на ринку України, державні стандарти, досвід експлуатації техніки, що закуповується. Визначальною буде відповідність технічному завданню та надання усіх необхідних документів визначених оголошенням. Назва в даному контексті не являється принциповою, а лише приблизно визначає кінцевий продукт, або його еквівалент, за своїми технічними параметрами (визначеними в оголошенні) котрий ми, як Замовник, хочемо отримати в кінцевому результаті, про що свідчить вираз "або еквівалент" котрий у Вашому звернені винесений за контекст. Саме тому ми не обмежуємо Вас, як потенційного учасника, у можливості пропонувати аналогічні продукти з іншими назвами, відмінними від вказаної.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо назви предмету закупівлі

Номер: b188e7e5e347467db6af9ce56551e4bf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005453-b.b2
Назва: Щодо назви предмету закупівлі
Вимога:
В Додатку №3 (Технічні вимоги) у п. Загальні вимоги, Предмет закупівлі зазаначено найменування предмету закупівлі: «Автоцистерна типу СКС-MZ5309-ПА». Відповідно до ДСТУ 3286-95 «Пожежна техніка, автомобілі гасіння. Загальні технічні умови», п. 4.1 визначені основні типи пожежних автомобілів, їх літерне позначення та назви основних параметрів. Згідно цього документу, Автоцистерни пожежні мають літерне позначення типу автомобіля – «АЦ». В предметі закупівлі вказано тип автоцистерни «СКС», який не визначено жодним регламентуючим документом. Вимагаємо привести назву предмету закупівлі у відповідність до діючих нормативних документів ДСТУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, Замовник при формуванні технічного завдання опирався на зразки техніки запропоновані на ринку України, державні стандарти, досвід експлуатації техніки, що закуповується. Визначальною буде відповідність технічному завданню та надання усіх необхідних документів визначених оголошенням. Назва в даному контексті не являється принциповою, а лише приблизно визначає кінцевий продукт, або його еквівалент, за своїми технічними параметрами (визначеними в оголошенні) котрий ми, як Замовник, хочемо отримати в кінцевому результаті, про що свідчить вираз "або еквівалент" котрий у Вашому звернені винесений за контекст. Саме тому ми не обмежуємо Вас, як потенційного учасника, у можливості пропонувати аналогічні продукти з іншими назвами, відмінними від вказаної.
Статус вимоги: Відхилено