-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
фармацевтична продукція (більш детальна інформація у прикріпленному документі)
Завершена
2 417 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 705.00 UAH
мін. крок: 0% або 705.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2020 16:41 - 28.06.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Розчини для інфузій
Номер:
8ff5b19d034e4beb96539e475112822b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-15-003018-c.c2
Назва:
Розчини для інфузій
Вимога:
Шановний замовнику!
Виражаємо Вам свою повагу! Згідно тендерної документації Замовника, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє учасників, в тому числі виробників, права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право, на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Просимо внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремий лот, а саме розчини для інфузій:
1. ЛЕВОФЛОКСАЦИН – НОВОФАРМ Розчин для інфузій, 5 мг/мл по 100 мл у пляшках
2. КСИЛАТ. Розчин для інфузій по 200 у пляшках
3. ГЛЮКОЗА-НОВОФАРМ Розчин для інфузій, 50 мг/мл, по 200 мл № 1 флакон поліпропіленовий 5%
4. ГЛЮКОЗА- НОВОФАРМ Розчин для інфузій, 50 мг/мл, по 200 мл №1 флакон поліпропіленовий 10%
5. НАТРІЮ ХЛОРИД Розчин для інфузій, 9 мг/мл по 200 мл флакон поліпропіленовий
6. РЕОСОРБІЛАКТ® Розчин для інфузій по 200 мл у пляшках
7. РОЗЧИН РІНГЕРА. Розчин для інфузій по 200 мл у пляшках*
8. МЕТРОНІДАЗОЛ- ДАРНИЦЯ Розчин для інфузій 0,5 % по 100 мл у пляшках
9. ПАРАЦЕТАМОЛ Б.БРАУН Розчин для інфузій, 10 мг/мл по 100 мл (1000 мг) в пляшках
10. РЕФОРДЕЗ-НОВОФАРМ® Розчин для інфузій 6% по 400 мл у пляшках
11. КИСЛОТА АМІНОКАПРОНОВА. Розчин для інфузій 5% по 100 мл у пляшках
12. МАНІТ Розчин для інфузій 15% по 200 мл у пляшках скляних
13. ТІВОРТІН 100.0мл
14. ЦИПРОФЛОКСАЦИН 1,0мл
В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмету закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Key-6.dat 02.06.2020 09:16
- Зміни до конк.док.UA-2020-05-15-003018-c.pdf 02.06.2020 09:57
- Зміни до конк.док.UA-2020-05-15-003018-c.pdf 02.06.2020 09:58
Дата подачі:
28.05.2020 17:04
Вимога
Відкликано скаржником
Розчини для інфузій
Номер:
8433e7a6479e40f9bb1b679a55cef782
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-15-003018-c.c1
Назва:
Розчини для інфузій
Вимога:
Шановний замовнику!
Виражаємо Вам свою повагу! Згідно тендерної документації Замовника, після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє учасників, в тому числі виробників, права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право, на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Просимо внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремий лот, а саме розчини для інфузій:
1. Рефордез розчин для інфузій, 60 мг/мл по 400 мл у пляшках
2. Глюкоза розчин для ін`єкцїі 5% по 200 мл у пляшках № 1
3. РЕОСОРБІЛАКТ Розчин для інфузій по 200 мл у пляшках
4. Розчин Рінгера Розчин для інфузій по 200 мл у пляшках
5. Розчин рінгера лактатний Розчин для інфузій по 200 мл у пляшках
6. Левофлоксацин Розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 100 мл в флаконі № 1
7. Маніт Розчин для інфузій 15 %
8. Метронідазол Розчин для ін`єкцій, 500 мг по 100мл в флаконі
9. Натрію гідрокарбонат Розчин для інфузій, 4% по 100 мл у пляшках
10. Натрію хлорид Розчин для інфузій, 9 мг/мл по 200 мл у пляшках № 1
11. Парацетамол Розчин для інфузій, 10 мг/мл по 100 мл у флаконі; №1
12. Флуконазол Розчин для інфузій 2мг/мл 100мл №1 флаконі
13. Ципрофлоксацин Розчин для інфузій 2 мг/мл по 100 мл у пляшках
В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмету закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2020 16:30
Опис причини скасування:
Не вірно подано
Дата скасування:
28.05.2020 16:40