-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт благоустрою міського будинку культури " Папірник " в м. Жидачів Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
2 666 624.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 333.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 333.12 UAH
Період оскарження:
15.05.2020 16:31 - 26.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника. Оскарження рішення замовника.
Номер:
6c7f2705c58845569619ed34da3c576b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-15-001595-a.a3
Назва:
Скарга на рішення замовника. Оскарження рішення замовника.
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
03680, м. Київ - 35,
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «С-БУД-Д»
Код в ЄДРПОУ: 42000301
Юридична адреса: вул. Я. Мудрого, буд.1, кв.7, м. Миколаїв, Миколаївський р-н, Львівська область, Україна, 81600
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
Міський будинок культури "Папірник"
Код в ЄДРПОУ: 35785646
Юридична адреса: вул.Шевченка 1, м.Жидачів,
Жидачівський р-н, Львівська область, Україна,
81700
Процедура закупівлі, що оскаржується:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-15-001595-a
Назва предмета закупівлі:
«Капітальний ремонт благоустрою міського будинку культури " Папірник " в м. Жидачів Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Скарга
щодо прийнятого замовником рішення
Ми, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «С-БУД-Д» є учасником процедури відкритих торгів (UA-2020-05-15-001595-a) на закупівлю робіт з Капітального ремонту благоустрою міського будинку культури "Папірник" в м. Жидачів Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), що оголошені Міським будинком культури "Папірник".
Згідно умов оголошення про проведення торгів 30.05.2020р. закінчився строк подання тендерних пропозицій учасниками, а 01.06.2020р. відбувся аукціон. Згідно з протоколом розкриття участь у даній закупівлі взяло 3 учасники:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д";
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д";
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Б.К.БУДПРЕСТИЖ".
У процесі розгляду тендерних пропозицій учасників торгів за предметом закупівлі «Капітальний ремонт благоустрою міського будинку культури "Папірник" в м. Жидачів Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) тендерним комітетом замовника Міського будинку культури "Папірник" безпідставно надано перевагу учаснику ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", а саме: всупереч Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та тендерній документації відповідно до розділу №5 «Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Про це свідчить інформація, що міститься у Протоколі засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт благоустрою міського будинку культури "Папірник" в м. Жидачів Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) від 17.06.2020р., де зазначено, що 28.05.2020 року замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, а учасником ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" лише 17.06.2020 року завантажено документи на виправлення встановлених недоліків, що суперечить тендерній документації та Закону.
Крім того, ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" належним чином не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Документи, що мали б свідчити та усувати встановлені недоліки тендерним комітетом МБК "Папірник" суперечать тендерній пропозиції ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", а саме: учасником подана довідка про незалучення субпідрядної організації №181 від 29.05.2020 року, в якій він гарантує проведення робіт своїми силами, проте серед документів завантажених на усунення недоліків завантажена угода на виконання окремих послуг автокраном, укладена із ТОВ «КСУ ТЕХМОНТАЖ», якого відповідно до ст. 319 Господарського кодексу слід трактувати, як субпідрядника, оскільки Генеральний підрядник - підрядник, який залучає до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Субпідрядник - підрядник, який у порядку, визначеному договором підряду та на підставі договору субпідряду, укладеному з генеральним підрядником, залучається до виконання робіт у даному випадку автокраном (ст. 3 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" від 01.08.2005 р. N 668).
Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", нами виявлено у ній наступні невідповідності вимогам тендерної документації замовника, що є підставою для відхилення пропозиції цього учасника, а саме:
1. Згідно вимог тендерної документації (пункт 6.5 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), у випадку зниження ціни тендерної пропозиції учасника за результатом проведення електронного аукціону учасник-переможець, завантажує в електронну систему відкориговані документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД протягом 10 днів з дня аукціону. Переможець вважається таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, а його тендерна пропозиція підлягає відхиленню, у випадку ненадання переможцем у визначений тендерною документацією термін або надання з порушенням вимог тендерної документації розрахунку договірної ціни.
Незважаючи на вимоги замовника завантажити в електронну систему відкориговані документи, перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД протягом 10 днів з дня аукціону (аукціон відбувся 01.06.2020р.), ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" не завантажив відповідні документи у вказаний замовником строк (дати завантаження документів ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", перелік яких передбачений в п. 6.4. частини 6 розділу 3 ТД, згідно даних, відображених на веб-порталі Prozorro: 17.06.2020р. та 18.06.2020р.).
2. Згідно вимог тендерної документації (пп.в, п.2.1. розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції): якщо учасником є Товариство з обмеженою (або додатковою) відповідальністю, якщо сума пропозиції учасника перевищує 50% і більше чистих активів підприємства надається протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", будучи за своєю організаційно-правовою формою - Товариством з обмеженою відповідальністю, порушуючи вимоги тендерної документації замовника торгів не надав у складі своєї тендерної пропозиції документ, що підтверджує вартість чистих активів підприємства, та протокол загальних зборів учасників згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі.
3. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учаснику потрібно було, зокрема надати :
o 1.2. копії наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів).
Всупереч вимогам тендерної документації замовника торгів, ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" не надав у складі своєї тендерної пропозиції Скан-копії трудових книжок, а надав їх копії, що не відповідає вимогам тендерної документації за даною закупівлею.
o 1.5. копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису.
ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" не надав у складі пропозиції копію штатного розпису, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, а також те, що учасник ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" не відповідає вимогам замовника Міського будинку культури "Папірник", а саме: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі в розділі залучення субпідрядника, та, відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", оскільки тендерна пропозиція даного учасника не відповідає умовам тендерної документації. Наведена норма встановлює саме обов’язок, а не право замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, обравши ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" переможцем тендеру, замовник прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як учасника тендеру.
Враховуючи вищевикладене, просимо:
1) прийняти скаргу до розгляду;
2) перевірити правильність рішення замовника щодо визнання переможцем тендеру ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", та, за наявності відповідних підстав, зобов’язати замовника торгів скасувати незаконне рішення.
Додатки:
1) Протокол засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт благоустрою міського будинку культури "Папірник" в м. Жидачів Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) від 17.06.2020р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол засідання тендерного комітету від 17.06.2020.pdf 27.06.2020 18:54
- Скарга.pdf 27.06.2020 18:54
- sign.p7s 27.06.2020 19:37
- Рішення від 02.07.2020 № 12915 (+лист Замовнику).pdf 02.07.2020 21:52
- інформація про перенесення розгляду скарги від 27 червня 2020 № UA-2020-05-15-001595-a.a3.pdf 09.07.2020 22:28
- інформація про перенесення розгляду скарги від 27 червня 2020 № UA-2020-05-15-001595-a.a3 (№ 9752).pdf 10.07.2020 22:12
- інформація про перенесення розгляду скарги № 9936.pdf 13.07.2020 22:19
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10096.pdf 14.07.2020 22:35
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10359.pdf 16.07.2020 22:47
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10450.pdf 20.07.2020 12:23
- інформація про перенесення розгляду скарги № 10886.pdf 23.07.2020 10:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.07.2020 № 14401.pdf 28.07.2020 13:00
- Рішення від 24.07.2020 № 14401.pdf 29.07.2020 22:21
- відзив на скаргу 07.07.2020 13:49
- відзив на скаргу 07.07.2020 13:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2020 19:30
Дата розгляду скарги:
09.07.2020 16:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2020 21:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.07.2020 22:21
Дата виконання рішення Замовником:
06.08.2020 08:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасувати рішення про визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХБУДСЕРВІС -Д"
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника
Номер:
aabe1eadd7684aec89d80084f4053f04
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-15-001595-a.b2
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
У процесі розгляду тендерних пропозицій учасників по об’єкту закупівлі Капітальний ремонт благоустрою міського будинку культури "Папірник" в м. Жидачів Львівської області» (код за ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) тендерним комітетом замовника МБК "Папірник" безпідставно надано перевагу учаснику ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", а саме: всупереч Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та тендерній документації відповідно до розділу №5 «Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так, 28.05.2020 року замовником МБК "Папірник" оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, а учасником ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" 17.06.2020 року завантажені документи на виправлення встановлених недоліків, що суперечить тендерній документації та Закону. Крім цього, документи, що мали б свідчити та усувати встановлені недоліки тендерним комітетом МБК "Папірник" суперечать тендерній пропозиції ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д", а саме: учасником подана довідка про незалучення субпідрядної організації №181 від 29.05.20 року, в якій він гарантує проведення робіт своїми силами, проте серед документів завантажених на усунення недоліків завантажена угода на виконання окремих послуг автокраном, укладена із ТОВ «КСУ ТЕХМОНТАЖ», якого відповідно до ст. 319 Господарського кодексу слід трактувати, як субпідрядника, оскільки Генеральний підрядник - підрядник, який залучає до виконання робіт третіх осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. Субпідрядник - підрядник, який у порядку, визначеному договором підряду та на підставі договору субпідряду, укладеному з генеральним підрядником, залучається до виконання робіт у даному випадку автокраном (ст. 3 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" від 01.08.2005 р. N 668).
Враховуючи наведене, а також те, що учасник ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" не відповідає вимогам замовника МБК "Папірник", а саме: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі в розділі залучення субпідрядника та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, проcимо скасувати неправомірне рішення тендерного комітету МБК "Папірник" стосовно визнання переможцем ТОВ "ШЛЯХБУДСЕРВІС - Д" відповідно до розділу 5 п3 тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.06.2020 16:32
Дата подачі:
23.06.2020 16:32
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "С-БУД-Д". Тендерний комітет МБК " Папірник " розглянув Вашу вимогу та вважає її безпідставною з огляду на наступне:
Оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником ТзОВ «Шляхбудсервіс-Д» у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин було оприлюднене 16.06.2020 16:32. ТзОВ «Шляхбудсервіс-Д» усунув вказані невідповідності шляхом завантаження необхідних документів в межах 24 годин відповідно до вимог Закону.
Відповідно до вимог Документації Таблиці 1 Додатку 1 у разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг з механізації будівельно-монтажних робіт, вантажно-транспортних чи інших робіт. ТзОВ «Шляхбудсервіс-Д» для виконання робіт автокраном надав Договір №02/01/20 на послуги машин (механізмів) від 01 січня 2020 року. Згідно зі змісту договору Виконавець ( ТОВ»КСУ БУДМОНТАЖ») за заявкою Замовника ( ТзОВ «Шляхбудсервіс-Д») надає послуги наступними механізмами, зокрема кран автомобільного типу КС-3575А. Також ТзОВ «Шляхбудсервіс-Д» завантажив дозвіл на експлуатування вантажопідіймального крану. Замовник жодним чином не обмежує рівні можливості участі в учасників, дозволяючи залучати для виконання робіт необхідні механізми та обладнання, в разі відсутності власних, на підставі договору оренди, договору про надання послуг та ін.
Виходячи зі змісту Вашої вимоги, Ви аргументуєте свою вимогу посилаючись на статтю 319 ГК. Відповідно до зазначеної статті між генеральним підрядником та субпідрядником обов’язково повинен бути укладений договір субпідряду. Між ТзОВ «Шляхбудсервіс-Д» та ТОВ»КСУ БУДМОНТАЖ» укладено договір про надання послуг машин (механізмів), а не субпідряду як вимагається вищезазначеною статтею.
Зважаючи на наведене вище ТзОВ «Шляхбудсервіс-Д» не залучає субпідрядну організацію для виконання робіт, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаціних умов.
Номер:
eb2cb65c45e64980a78aa052eaf8e488
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-15-001595-a.c1
Назва:
Усунення дискримінаціних умов.
Вимога:
В додатку 1 до тендерної документації, Таблиці 1, п.2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" в розділі "Критерії оцінки
відповідності" вказано про необхідність підтвердження постійних трудових відносин з працівниками:
а) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 12 місяців) з інженерно-технічними працівниками у кількості не менше 2 (двох) осіб;
б) існування в учасника закупівлі постійних трудових відносин (не менше 12 місяців) з працівниками - робітниками будь-яких будівельних спеціальностей у кількості не менше 5 (п’яти) осіб;
Дана вимога суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" та носить дискримінаціні вимоги.
Законодавством України передбачено право залучати працівників по цивільно-правовим угодам. І обмеження кола учасників які виконистовують таку модаль роботи є дискримінаціною.
Також є дискримінаціною вимогою що працівник має працювати мінімум 12 місяців на підприємстві учасника. Досвід роботи працівник міг отримати працюючи на іншому підприємстві. А Учасник може звільняти одних і наймати інших працівників.
Керуючись вище наведеним вимагаємо:
1. Виключити умову про наявність працівників на постіному місті праці;
2. Виключити умову про наявність працівників з терміном роботи в Учасника 12 місяців.
3. Включити можливість підтвердження наявності працівників Цивільно - правовими угодами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.05.2020 13:12
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник. Тендерний комітет міського будинку культури " Папірник " розглянув Вашу вимогу і повідомляє наступне:
Відповідно до Додатку 1 Таблиці 1 Документації вимога щодо наявності існування в учасника трудових відносин (не менше 12 місяців) відсутня. . Чинне законодавство України передбачає різні способи оформлення договірних відносин роботодавця з найманими працівниками, зокрема, укладення трудового договору (безстрокового, строкового, у формі контракту) згідно глави ІІІ Кодексу законів про працю України або укладення цивільно-правового договору на виконання робіт або на надання послуг. Зазначені способи оформлення договірних відносин розрізняються між собою обсягом прав і обов`язків сторін договору, організацією відносин між найнятою особою та роботодавцем. Так, виконання робіт або надання послуг за цивільно-правовим договором передбачає самостійну організацію особою виконання роботи, відсутність підпорядкування внутрішньому трудовому розпорядку, відсутність права на одержання допомоги з соціального страхування, спрямованість договору на отримання одного разового результату, а не на тривалий зв`язок між двома сторонами. Умова щодо наявності штатних працівників (працюючих на умовах трудового договору), а не працівників, які працюють на підставі цивільно-правових договорів, не може вважатися дискримінаційною умовою взагалі, адже ми, як Замовник, хочемо мати справу з суб`єктами господарювання, які планують стабільну роботу протягом тривалого періоду часу, а не розраховують виконати разове замовлення. Небажання учасника укладати трудові договори зі своїми працівниками не може обмежувати права інших суб`єктів господарювання, які не вважають таку форму організації роботи для себе прийнятною. Документація не містить умов, що унеможливлюють для Учасників укласти зі своїми працівниками хоча б строкові трудові договори для виконання умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено