• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

Кількість та найменування товарів зазначено у Додатку №1 до оголошення

Завершена

136 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2020 16:02 - 20.05.2020 16:07
Вимога
Залишено без розгляду

Умови

Номер: 7787b423ee284afb8daef782785bfae5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-004770-b.a1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, якіазначно обмежуює коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступні вимоги: «Обов’язкова наявність офіційного сервісного центру Постачальника в межах міста Черкаси та персоналу, здатного проводити сервісне обслуговування даного обладнання. Постачальник зобов’язаний забезпечити явку свого представника на адресу Замовника протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання від Замовника повідомлення про вихід з ладу обладнання. При необхідності доставки до сервісного центру Постачальника обладнання, яке вийшло з ладу, доставка (включаючи повернення до Замовника) виконується за рахунок Постачальника.», «Постачальник зобов’язаний забезпечити явку свого представника на адресу Замовника протягом 1 (одного) робочого дня з моменту отримання від Замовника повідомлення про вихід з ладу обладнання..», «3.6. У разі виявлення прихованих недоліків Товару під час його експлуатації в гарантійний період, Замовник письмово повідомляє Постачальника про дату складання дефектного акту. Постачальник зобов’язаний забезпечити явку свого представника на адресу Замовника протягом 1(одного) робочого дня з моменту отримання від Замовника повідомлення.» Дискримінаційною є вимога мати саме власний офіційний СЦ Постачальника, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі. Чимало постачальників, що знаходяться в інших регіонах, здійснюють свою діяльність в межах всієї України, при цьому не володіючи сервісними центрами в кожному місті країні. Звичайна практика, коли розміщені в одному місті постачальники співпрацюють з розміщеними у іншому місті компаніями, що надають супутні послуги. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційним по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, які можуть запропонувати нижчу ціну, виконати умови поставки та забезпечити відповідне обслуговування в м.Черкаси, проте співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах. Умови закупівлі є лояльними виключно до постачальників, що зареєстровані, знаходяться та здійснюють свою діяльність в населеному пункті Замовника, а саме м.Черкаси. Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Щодо необхідності прибуття спеціаліста СЦ на протязі 1 дня з моменту отримання від Замовника повідомлення про вихід з ладу обладнання – необхідно зважати на час оформлення заявки та на можливе завантаження сервісного центру роботою на момент виклику, що унеможливить вчасне прибуття за місцем виклику. Тож звертаємося з проханням переглянути час реакції з боку сервісного центру в сторону збільшення (2-3-х робочих днів) Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами м.Черкаси і готові надати відповідні документи про спвпрацю, а також переглянути строки прибуття спеціалістів СЦ в сторону сбільшення. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По суті першого питання – Звертаємо Вашу увагу, що в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в пп.8 п.14 «Вимоги до предмета закупівлі» зазначено: «Копія листа від виробника або офіційного представника виробника на фірмовому бланку з печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи, про наявність офіційного сервісного центру (вказати фактичну адресу розташування) в межах міста Черкаси та персоналу, здатного проводити сервісне обслуговування даного обладнання.». Тобто, Замовник не обмежує участь Учасників, які співпрацюють з офіційними сервісними центрами на договірних засадах, що повинно підтверджуватися документами про такі правові взаємовідносини. По суті другого питання – Кожний комп’ютер на робочому місці відповідає за свій напрямок та забезпечує загальну працездатність всього Підприємства. В випадку виходу з ладу обладнання, Підприємству необхідно мінімізувати навантаженість та інтенсивність праці працівників, на яких будуть покладені додаткові функції. Тому, з метою оперативного виконання працівниками Підприємства завдань, час реагування сервісного центру має становити саме 1 день. Також наголошуємо, що головною метою діяльності Підприємства є: централізоване водопостачання та централізоване водовідведення споживачам міста, збільшення терміну прибуття спеціаліста на адресу Замовника, з метою усунення неполадок, може призвести в майбутньому до непомірних наслідків щодо несвоєчасного реагування та виконання покладених на працівників Підприємства завдань.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.05.2020 15:51