• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (охоронні послуги)

Торги відмінено

2 651 740.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 517.40 UAH
Період оскарження: 15.05.2020 15:19 - 27.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Досвід роботи на ринку - 5 років

Номер: bbb43ff0cad54ac58d3d6f1c4a5ceb07
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-004206-b.c3
Назва: Досвід роботи на ринку - 5 років
Вимога:
Шановний Замовник! Вами поставлена вимога: Довідка учасника у довільній формі про досвід роботи за напрямком 5 (п’ять) років і більше, разом з документальним підтвердженням (надання копії ліцензій, на підставі яких Учасник здійснював і здійснює охоронну діяльність). А як бути з тими учасниками, які створили щойно підприємство або мають тільки декілька років досвіду? Це буде дискримінувати їх. Вимагаємо виключити дану вимогу З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ми дуже вдячні за проявлений інтерес до закупівлі UA-2020-05-15-004206-b. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII змінами та доповненнями, що набрав чинності з 19.04.2020 року (надалі - Закон) передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників. Для отримання якісного продукту, Замовник має право вимагати від потенційних Учасників підтвердження його досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції. Оскільки наше підприємство використовує бюджетні кошти та утримує на балансі майно, що належить територіальній громаді м. Дніпро, а об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність, тому для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога щодо надання інформації про наявність документального підтвердження досвіду роботи на ринку охоронних послуг – не менше 5 років. Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність Учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків. Отже, виходячи з аналізу норм ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» нами не було порушено загальних принципів здійснення закупівель, ми в своїй тендерній документації не визначали дискримінаційних вимог для Учасників і не сприяли зниженню конкуренції. Пошук стабільної компанію з досвідом роботи у сфері надання охоронних послуг не є дискримінаційним положенням. При цьому, вимогами частини 3 статті 22 Закону Тендерна документація Замовника може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору Замовника для належного виконання умов закупівлі. Таким чином, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Пуль у м. Дніпро

Номер: 90fe1e23953048bfaf7a18159db4cb1b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-004206-b.c2
Назва: Пуль у м. Дніпро
Вимога:
Шановний Замовник, доброго дня! Згідно тендерної документації (далі - ТД) Учасник повинен підтвердити кваліфікацію «Виконавець повинен мати власний централізований пульт охорони у м. Дніпрі» Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного: Пульт у м. Дніпро. Наша компанія зареєстрована у м. Києві, і відповідно має власний пульт централізованого спостереження (далі – ПЦС) лише в цьому місті. Тому, вимога щодо наявносіт пульту у м . Дніпро ПОЗБАВЛЕНА БУДЬ-ЯКОГО СЕНСУ. Додатково сповіщаємо Вас, що Централізоване спостереження за об'єктами, що охороняються за допомогою ПЦС, полягає у ручному або автоматичному режимі взяття під спостереження КТС на об'єктах і контролі за їх станом упродовж часу, визначеного договором. При надходженні тривожних сповіщень з об'єктів, що свідчать про порушення стану комплексу тривожної сигналізації на них, здійснюється передача інформації для реагування наряду реагування (далі – НР). Система передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС) складається з приймально-контрольних приладів (далі-ППК) працює за допомогою ретранслятора (приймача-передавача), розміщеного у приміщенні об’єкту, і диспетчерського комплекту (мультиплексор, модем та інше телекомунікаційне обладнання), що знаходиться в приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку). Зв'язок між приймально-контрольними приладами і ретранслятором здійснюється за допомогою діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку), які на час охорони перемикаються на СПТС або ущільнюються спеціальними пристроями високочастотного ущільнення. Зв'язок між ретранслятором і диспетчерським комплектом здійснюється за допомогою ліній зв'язку. ППК з радіопередавачами або радіоприйомопередавачами, які встановлені на об'єктах, та радіоприймача (прийомопередавача), який входить до складу диспетчерського комплекту, розміщеного у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу каналів радіозв’язку. Для збільшення радіусу дії та розширення технічних можливостей до складу СПТС можуть входити радіоретранслятори. Для впровадження СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу радіозв'язок, присвоюються та використовуються радіочастоти відповідно до законодавства України; ППК з передавачами стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, що встановлені на об'єктах, та приймача стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, який входить до складу диспетчерського комплекту, розташованого у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу стільникового, інтернет-, Ethernet-каналів зв'язку. На ПЦС також встановлюються інші СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу автодозвонні технології, мережі електроживлення, радіомовлення та інші технології. Ми використовуємо найбільш надійний канал передачі даних – GSM-канал, який дозволяє швидко передавати сигнал-повідомлення «Кнопка тривожної сигналізації – сервісний центр», після чого оператор пульта охорони приймає повідомлення та відразу передає інформацію про спрацювання сигналізації найближчій до об’єкта групі швидкого реагування з метою захисту Вашого об’єкта.. Наша компанія має досвід охорони об’єктів у різних регіонах України з наявним пультом у м. Києві, що підтверджується позитивними договорами та відгуками. Таким чином, Вимагаємо вимогу щодо пульту в м. Дніпро повністю виключити з ТД. З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Ми дуже вдячні за проявлений інтерес до закупівлі UA-2020-05-15-004206-b. Проте, зазначимо, що одним із способів забезпечення охорони майна є передача сигналів тривоги сигналізації саме на централізований пульт охорони (ЦПО). Це одна із основних структур, що забезпечує безпеку різних об’єктів. Дана структура включає в себе не тільки технічні засоби, але і організовану роботу групи людей, які безпосередньо займаються забезпеченням швидкого і ефективного реагування на спрацювання сигналізації. Сигнал надходить на спеціалізоване обладнання пульта охорони, яке цей сигнал в свою чергу фіксує, заносить в базу даних і видає оператору ЦПО. Оператор негайно повідомляє, що надійшла тривога мобільній групі швидкого реагування (МГШР). При цьому, передається адреса об’єкта охорони і додаткову інформацію – короткий опис об’єкта. Завдання МГШР, максимально швидко прибути за вказаною адресою, блокувати об’єкт, і, в разі виявлення порушників (злочинців), затримати їх. Таким чином, ЦПО можна представити у вигляді таких взаємопов’язаних структур: технічне оснащення пульта, тобто обладнання, яке постійно знаходиться на зв’язку з приладами, встановленими на об’єктах, що охороняються; оператори пульта охорони – це люди, які відповідають за передачу сигналів групам реагування; групи затримання – це команди професійно – підготовлених людей, що екіпіровані в необхідну амуніцію та транспортними засобами для швидкого реагування на сигнали тривоги; технічний персонал ЦПО – є працівниками, що відповідають за ефективну та безперебійну роботу, як обладнання самого пульта охорони, так і систем сигналізації, встановлених на об’єктах; над усім пультом існує організаційна структура – це менеджери, обов’язок яких працювати з клієнтами і укладати договори, бухгалтерія, керівний склад. Отже, якщо ви збираєтеся надійно захистити наші об’єкти, рятувати наше майно то відповідно вам залишається підключити охоронну сигналізацію наших об’єктів охорони до ЦПО у м. Дніпро. Пульт охорони в цілому досить складно організована структура. І від злагодженої роботи всіх ланок цієї структури, в кінцевому підсумку залежить наша безпека і збереження нашого майна. Тому до вибору ЦПО в нашому регіоні ми, як Замовник закупівлі підходимо дуже відповідально, при тому, що наші об’єкти охорони – адміністративні будівлі медичних корпусів з специфічними напрямками діяльності (дивитись – загальний опис послуг, Додаток 5 до тендерної документації). Відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх, наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, в тому числі: власного централізованого пульта охорони у м. Дніпро. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що такі умови тендерної документації відповідної закупівлі і не є дискримінаційними. До того ж, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за іншими критеріями, а навпаки маємо надію, що у даній процедурі закупівель приймуть участь Учасники з великим досвідом в сфері охоронних послуг та належного виконання аналогічних договорів, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику. Слід зазначити, що згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Таким чином, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Офіс у м. Дніпро

Номер: babc36f930e44b17b613072e779e6be0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-004206-b.c1
Назва: Офіс у м. Дніпро
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно тендерної документації (далі - ТД) Виконавець повинен мати офіс у м. Дніпро з можливістю відвідування представниками Замовника в будь який час (надати документальне підтвердження) Вважаємо, що умови, які наявні в ТД є дискримінаційними виходячи з наступного: вимога щодо місцезнаходження офісу в конкретному регіоні (м. Дніпро ), тобто територіальне чи географічне обмеження - є дискримінаційною стосовно учасників з інших регіонів, окрім м. Дніпро. Обов’язкове місцезнаходження офісу Учасника в іншому місті не означає відсутність можливості надати якісно та в повному обсязі послуги, які закуповуються, Таким чином дана вимога порушує наші права та інтереси, що охороняються законом, так як ми не можемо взяти участь у даній закупівлі через відсутність наявного офісного приміщення у м. Дніпро. Законом України «Про охоронну діяльність» від 22.03.2012 № 4616-VI (зі змінами та доповненнями), а також Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960, якими у своїй діяльності керуються Учасники, не встановлені вимоги для суб’єктів охоронної діяльності щодо обов’язкової наявності «представництв (офісного приміщення у кожному регіоні, де розташовані об’єкти охорони)», оскільки учасник може мати офіс чи регіональне представництво в сусідньому місті, селі або в іншій області, і при цьому надати якісно послуги. Ліцензія про надання охоронних послуг, на підставі якої Учасник здійснює охоронну діяльність, діє на всій території України та не має обмежень ні по регіонам, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Ця вимога є дискримінаційною, тому що Ви зможете обрати Переможця, який має офіс в м. Дніпро, а інших Учасників, які не підтвердять дану вимогу - просто дисквиліфікувати. Таким чином, Вимагаємо дану вимогу повністю виключити з ТД. З повагою!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що Тендерна документація на проведення відкритих торгів на закупівлю ОХОРОННИХ ПОСЛУГ (79710000-4) була розроблена та складена КНП «КЛШМД» ДМР, надалі «Замовником», відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з подальшими змінами та доповненнями (надалі - Закон) . Так, Замовником були передбачені однакові кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до ст. 16 Закону, зокрема, Замовник вимагає від учасників надання ними інформації про відповідність останніх, наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання основних умов договору щодо предмету закупівлі та документи щодо права власності або найму (оренди) нерухомого та рухомого майна, а саме: офісне приміщення у м. Дніпро. Так, даний критерій був застосований, задля в подальшому належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Дніпро (з наданням копій договорів купівлі-продажу або оренди офісного приміщення) є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Дніпро. Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Дніпро відповідно. Отже, мета включення даного критерію-вимоги до Тендерної документації – це отримання Замовником якісних і зрозумілих послуг та відносин між суб’єктами-учасниками, що передбачає процедура. Крім того, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, ні за територіальним принципом, ні за яким іншим, а навпаки ми сподіваємося, що у даній процедурі закупівель приймуть участь учасники з великим досвідом надання аналогічних послуг, задля якісного надання послуг у подальшому Замовнику. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Тому, вважаємо, що Тендерною документацією нашого підприємства не порушені вимоги вищезгаданих нормативних актів, а вимоги про виключення із вимог до кваліфікації учасників пункту про наявність офісного приміщення учасника у м. Дніпро не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Щодо повторної необгрунтованої відміни торгів

Номер: a474bdf14a844c518b3fd270abbbaf77
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-004206-b.c5
Назва: Щодо повторної необгрунтованої відміни торгів
Скарга:
СКАРГА щодо повторної необґрунтованої відміни торгів Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради код ЄДРПОУ 01984636 було оголошено закупівлю ID UA-2020-05-15-004206-b на закупівлю послуг, а саме: Охоронні послуги (охоронні послуги) ДК 021:2015: 79710000-4. Аукціон за закупівлею відбувся 1 червня о 14:23. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА СБ» у результаті електронного аукціону представило найбільш економічно вигідну пропозицію та очікувало її розгляду Замовником. 05.06.2020 року Замовник відмінив закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. 25.06.2020 року Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель винесла рішення, яким постановила Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID UA-2020-05-15-004206-b на закупівлю послуг, а саме: Охоронні послуги (охоронні послуги) ДК 021:2015: 79710000-4. Після публікації Рішення АМКУ Замовником не було здійснено жодних дій його на виконання аж до 23.07.2020 року. Майже через місяць Замовником було оприлюднено Протокол № 113 від 23.07.2020 року про скасування рішення про відміну процедури закупівлі ID UA-2020-05-15-004206-b на закупівлю послуг, а саме: Охоронні послуги (охоронні послуги) ДК 021:2015: 79710000-4. У той же день, Замовником було оприлюднено протокол № 114 про ПОВТОРНУ ВІДМІНУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ЗА ТИМ ЖЕ ОБГРУНТУВАННЯМ, тобто п.2.Ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Вважаємо такі дії Замовника необґрунтованими , протиправними з огляду на наступні аргументи: 1. Щодо порушення норм ч.3та ч6 ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі: Замовник наводить за аргумент, що він «заплутався та змішав усе до купи…» маючи на увазі строк надання документів Переможцем закупівлі після дати оприлюднення повідомлення у електронній системі закупівель, але це питання вже було розглянуте Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та детально тлумачено у Рішенні за скаргою UA – 2020-05-15-004206-b.c4 ,після ознайомлення з яким Замовник не лише не виконав його, а й наразі повторно намагається здійснити дії, які порушують принципи здійнення закупівель та прямо свідчать про небажання Замовником приймати найбільш економічно вигідну пропозицію за закупівлею. 2. Щодо порушення норм ч.2.ст. 21 ЗУ Про публічні закупівлі: Замовник наводить як порушення відсутність інформації про мову ,якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Натомість, у п. 7 Р.1 (Загальні положення) Тендерної документації Замовника за закупівлею ID UA-2020-05-15-004206-b на закупівлю послуг, а саме: Охоронні послуги (охоронні послуги) ДК 021:2015: 79710000-4 наявна інформація про мову тендерних пропозицій. 3. Щодо порушення норм п.8. ч2 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі: Замовник зазначає як порушення відсутність порядку змін умов договору про закупівлю. Натомість у Додатку 4 до Тендерної документації наявний проект договору про надання послуг, п.11.3 якого передбачає зміну, доповнення або розірвання умов у випадках передбачених чинним законодавством. Відповідно до п.5.ст. 41 ЗУ Про публічні закупівлі: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. У зв’язку з необхідністю забезпечення потреб оборони під час дії правового режиму воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях можуть бути змінені істотні умови договору про закупівлю (після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі) замовником за яким є суб’єкт, визначений у частині першій статті 2 Закону України "Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони", а саме: обсяг закупівлі, сума договору, строк дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Отже Законом чітко встановлено вичерпний перелік змін до договору про закупівлю і посилання Замовника на чинне законодавство цілком правомірне і не несе за собою жодних порушень. 4. За підсумком наведені Замовником аргументи ПОВТОРНОЇ відміни процедури закупівлі є суто надуманими та технічними. Такі помилки чи описки не впливають на суть процедури закупівлі та не можуть бути розціненими як «порушення, які неможливо усунути» у понятті п.2.Ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Дані дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Замовником порушено строки розгляду тендерної пропозиції Скаржника ( на дату подачі скарги кваліфікація продовжується протягом 59днів) такі дії також мають склад адміністративного правопорушення передбаченого Частини 1-2 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, про що Скаржник повідомляє органи державного фінансового контролю. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Замовник порушує права та законні інтереси Скаржника, та ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Комунальним некомерційним підприємством "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради у закупівлі процедури закупівлі UA-2020-05-15-004206-b Охоронні послуги (охоронні послуги) ДК 021:2015: 79710000-4. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2020-05-15-004206-bОхоронні послуги (охоронні послуги) ДК 021:2015: 79710000-4 опубліковане у протоколі засідання тендерного комітету Замовника № 114 від 23 липня 2020 року. 4. Зобов’язати Замовника провести кваліфікацію та здійснити чесний та об’єктивний вибір переможця за принципом недискримінації учасників процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 13.08.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.08.2020 20:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2020 22:29
Дата виконання рішення Замовником: 04.09.2020 12:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради прийняло рішення про скасування рішення про відміну процедури закупівлі № UA-2020-05-15-004206-b (Охоронні послуги), оформлене відповідно до Протоколу № 114 від 23.07.2020р.
Автор: ТОВ "АЛЬФА СБ", Фросін Сергій +380503422222 alfasbdnepr@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо необгрунтованої відміни торгів

Номер: d4cf84f47196411a9cf84fbf93498996
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-004206-b.c4
Назва: Скарга щодо необгрунтованої відміни торгів
Скарга:
СКАРГА щодо необґрунтованої відміни торгів Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради код ЄДРПОУ 01984636 було оголошено закупівлю ID UA-2020-05-15-004206-b на закупівлю послуг, а саме: Охоронні послуги (охоронні послуги) ДК 021:2015: 79710000-4. Аукціон за закупівлею відбувся 1 червня о 14:23. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА СБ» у результаті електронного аукціону представило найбільш економічно вигідну пропозицію та очікувало її розгляду Замовником. Однак, 05.06.2020 року Замовник відмінив закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до протоколу про відміну торгів Замовником було заявлено, що у тенндерній документації у Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ – ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ» Кваліфікаційні критерії визначені у відповідності до ст.17 попередньої редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» та було вирішено відмінити її з наступним оприлюдненням аналогічної закупівлі. Скаржник не погоджується із відміною закупівлі та вважає що такі причини відміни є необґрунтованими, з огляду на наступне: У Пп.14. П.5 Р.3 Тендерної документації зазаначено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.» Що повністю відповідає діючій від 19.04.2020 року редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» У Додатку 1 відповідно не чинної редакції Закону Замовником зазначено лище строк надання документів, «що не перевищує 5 днів» Вважаємо, що дану помилку можна вважати технічною, та вона не спричиняє порушень у проведенні закупівлі, Замовник же мотивується такою помилкою для уникнення розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення Комунальним некомерційним підприємством "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради у закупівлі процедури закупівлі UA-2020-05-15-004206-b Охоронні послуги (охоронні послуги) ДК 021:2015: 79710000-4. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 05.06.2020р про відміну процедури закупівлі UA-2020-05-15-004206-b Охоронні послуги (охоронні послуги) ДК 021:2015: 79710000-4 4. Зобов’язати Замовника провести кваліфікацію та здійснити чесний та об’єктивний вибір переможця за принципом недискримінації учасників процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 22.06.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2020 21:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.07.2020 21:50
Дата виконання рішення Замовником: 22.07.2020 11:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради прийняла рішення скасувати відміну процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-15-004206-b.
Автор: ТОВ "АЛЬФА СБ", Фросін Сергій +380503422222 alfasbdnepr@gmail.com