• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів – Примірник ПЗ Office Pro Plus Edu ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent із супроводом активації електронних ліцензій на хмарі AzureAD, Microsoft Imagine, MsVisualStudio, OmTheHub by Kivuto;

Обсяг закупівлі - 235 од. примірників ПЗ; Очікувана вартість замовником зазначається у відповідності до чинного податкового законодавства України тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з постачання програмної продукції /програмного забезпечення/, а також операції з програмною продукцією, плата за які не вважається роялті згідно з абзацами другим  сьомим підпункту 14.1.225 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (п. 261 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України).

Торги відмінено

185 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 855.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2020 14:05 - 21.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога до замовника

Номер: d83694d412ac429c931feb275b3530d5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002015-c.a2
Назва: Вимога до замовника
Вимога:
Шановний замовнику! Ознайомившись з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі «ДК 021:2015 – 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів – Примірник ПЗ Office Pro Plus Edu ALNG LicSAPk OLV E 1Y Acdmc Ent із супроводом активації електронних ліцензій на хмарі AzureAD, Microsoft Imagine, MsVisualStudio, OmTheHub by Kivuto», затвердженого Рішенням Уповноваженої особи – Тріща Р.І., протокол № 1 від «15» травня 2020 року та Додатком 2 «Технічне завдання та вимоги до учасників спрощеної закупівлі ДК 021:2015 – 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів», вказано про необхідність надати Учасником у складі тендерної пропозиції: 1) Згідно п 3. Додатку 2 Технічне завдання та вимоги до учасників: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (Довідка у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 2 (двох) договорів протягом останніх п’ять років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договору) 2) Згідно п 4. Додатку 2 Технічне завдання та вимоги до учасників: Наявність діючого сертифікату партнерства з міжнародною компанією Майкрософт не менше 6 років. 3) Згідно п. 5 Додатку 2 Технічне завдання та вимоги до учасників: Наявність діючого сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001. Дані дії Замовника мають дискримінаційний характер, оскільки порушують права потенційних учасників торгів. Згідно ч.2 ст.16 ЗУ про публічні закупівлі: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Учасник, який не має партнерства протягом вказаного періоду та досвіду виконання аналогічних договорів протягом останніх п’ять років, але може підтвердити наявність партнерства з компанією Майкрософт та досвід виконання аналогічних договорів за інший період, може виконати таке замовлення з дотриманням усіх інших вимог Замовника та запропонувати найкращі цінові умови. Вище вказані кваліфікаційні критерії не впливають на якість послуг, які надаватиме учасник закупівлі. Адже строк партнерства з міжнародною компанією Майкрософт не змінює/впливає на кінцевий товар (Програмну продукцію). Щодо сертифікату системи менеджменту якості ISO 9001 - вказана вимога про ISO є незаконною: - по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). - по-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). - по-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. На підставі цього, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме, в частині кваліфікаційних критеріїв вибору переможця, які відповідатимуть нормам законодавства, не допускаючи при цьому дискримінації і незаконних умов.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розгляд вимоги учасника (ID UA-2020-05-15-002015-c.a2)
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.05.2020 12:57
Підтвердження вирішення: Рішення уповноваженої особи щодо розгляду вимоги учасника (ID UA-2020-05-15-002015-c.a2) міститься описовій та резолютивній частині протоколу № 2 від 21.05.2020 р.