-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
09110000-3 - Тверде паливо (вугілля кам’яне марки АО (25-50), АКО(25-100) ДГ(25-80), ДГ (50-100), ДГ (20-100), ДГ/ЖПКО (25-200))
Завершена
5 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 000.00 UAH
Період оскарження:
15.05.2020 13:16 - 27.06.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога Замонику
Номер:
e5ccd2adba30476c84806b7dc85870b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-15-002830-b.b3
Назва:
Вимога Замонику
Вимога:
Шановний Замовнику! Надайте вичерпаний перелік ДСТУ, ГОСТ або можливо ТУ якими ви керувались при встановлені технічних, якісних вимог для вугілля, що є предметом закупівлі?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2020 15:05
Вирішення:
Шановний Учаснику! Для отримання вичерпної інформації Ви можете звернутися до виробників вугільної продукції, постачальників та органів стандартизації, метрології та сертифікаціїї.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога Замвонику
Номер:
bf787e21146847e5a3e9a89ef62ae166
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-15-002830-b.b2
Назва:
Вимога Замвонику
Вимога:
Шановний Замовнику! Надайте вичерпаний перелік ДСТУ, ГОСТ яким повинен відповідати вугілля камяне. що є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.06.2020 15:03
Вирішення:
Шановний Учаснику! Для отримання вичерпної інформації Ви можете звернутися до виробників вугільної продукції, постачальників та органів стандартизації, метрології та сертифікаціїї.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику.
Номер:
911bfa6e893d4f0197e5f98fae2a6bdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-15-002830-b.c1
Назва:
Вимога Замовнику.
Вимога:
Щодо вимоги Тендерної документації: "Сертифікат, що засвідчує, що система правління якості учасника відповідає вимогамISO 9001:2015"
Просимо надати нормативно-правове обгрунтування даної вимоги.
У відповіді просимо зазначити:
1)нормативно-правовий акт, яким встановлено імперативну вимогу отримання учасником такого сертифікату;
2)З якою метою Вами встановлено дану вимогу?
3) У відповідності до якої пункту, статті ЗУ "Про публічні закупівлі" Вами встановлено таку вимогу?
4) Хто з потенційних учасників має такий сертифікат?
5) З яких джерел Вами було встановлено, що потенційні учасники мають данний сертифікат?
6) Хто з членів тендерного комітету запропонував дану вимогу?
7) Як наявність такого сертифікату впливає на "надійність" учасника чи на ціну?
8) Чи проведено Вами аналіз термінів у які видаються такі сертифікаті (зазначити терміни з посиланням на нормативні документи"?
9) Чи проведено Вами аналіз щодо переліку організацій, які видають такі сертифікати (надати перелік)?
10) Чи проведено Вами аналіз щодо вартості такого сертифікату, і як наслідок вприву отримання такого сертифікату учасником на ціну товару.
11) Чому при встановлені даної вимоги Вами не враховані принципи здійснення закупівель, відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо надати відповідь на вимогу у передбачений законом термін. Крім того зазначаємо, що інформація що запитується учасником необхідна для написання скарги до АМКУ та до контролюючих органів (ДРПУ, ДАСУ).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2020 10:51
Вирішення:
Для включення певного документу до тендерної документації не є обов’язковим наявність імперативної правової норми щодо обов’язковості отримання такого документа. Наприклад, отримання учасником банківської гарантії не регламентовано жодною імперативною нормою, тобто не існує прямої, виключної вимоги держави, вираженої в нормативно-правовому акті, відповідно до якої кожен учасник зобов’язаний отримувати банківську гарантію, проте вимога про її надання встановлена у тендерній документації.\
Вимога щодо надання вказаного сертифіката встановлена з метою відповідності учасника ДСТУ ISO 9001:2015.
В статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника зазначити у Тендерній Документації інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до Тендерної документації. Тобто Закон не обмежує включення до ТД вимог які забезпечують належне виконання умов договору переможцем торгів.
До компетенції тендерного комітету не входить визначення наявності чи відсутності документів у певного кола підприємств, так само як строки і вартість отримання таких документів. У випадку, якщо ви вважаєте, що якась із вимог тендерної документації порушує ваші права чи є дискримінаційною по відношенню до вас, ви можете звернутися до органу оскарження у порядку, встановленому статтею 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" та довести органу оскарження неможливість виконання такої вимоги.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Номер:
09e92a2c004e4ec39f790d3749f7338d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-15-002830-b.a5
Назва:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Скарга:
Скарга на незаконні дії тендерного комітету
Пов'язані документи:
Учасник
- лист від ТАСКОМБАНК.pdf 31.07.2020 18:03
- скарга.pdf 31.07.2020 18:03
- Рішення від 05.08.2020 №15021.pdf 05.08.2020 19:37
- інформація про перенесення дати розгляду скарги №12559.pdf 14.08.2020 22:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2020 №15807.pdf 20.08.2020 16:13
- Рішення від 19.08.2020 №15807.pdf 25.08.2020 19:08
- АМКУ.docx 10.08.2020 16:57
- відповідь до Антимонопольного.pdf 10.08.2020 16:57
- 1висновок компютерно технічної експертизи.pdf 10.08.2020 16:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2020 18:21
Дата розгляду скарги:
14.08.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2020 19:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.08.2020 19:08
Дата виконання рішення Замовником:
28.08.2020 13:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення відповідно до рішення АМКУ № 15807-
р/пк-пз від 19.08.2020р. усунено.
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання розяснень
Номер:
3a4842e8abb44d5a8c294af44a311a5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-15-002830-b.c4
Назва:
Вимога про надання розяснень
Вимога:
З метою захисту наших прав, просимо надати розяснення, в чому саме полягає невідповідність нашої пропозиції умовам технічної специфікації та яку саме недостовірну інформацію було зазначено учасником в пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- 56 протокол засідання ТК.pdf 27.07.2020 16:29
- висновок компютерно технічної експертизи.pdf 27.07.2020 16:29
Дата подачі:
27.07.2020 14:12
Вирішення:
На Ваше звернення надаємо наступну відповідьтакож прикріпляємо експертний висновок та протокол засідання Тендерного Комітету.
За результатами розгляду наданих учасниками документів тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ГАЗЕНЕРГО ТРЕЙД» не відповідає технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, виходячи з наступного:
Згідно п.2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення покриття». Звертаємо увагу, що має бути надано саме оригінал вказаного документу. На виконання даної вимоги тендерної документації, у складі пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО ТРЕЙД» надано платіжне доручення № 145 від 26 червня 2020 року, видане АТ «Таскомбанк». При візуальному огляді даного документа, у Замовника виникли сумніви щодо його справжності та оригінальності.
Відповідно до частини 15 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Керуючись вищезазначеної нормою, Замовник звернувся до ТОВ «КИЇВСЬКИЙ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР» із відповідним запитом на проведення комп’ютерно-технічної експертизи документу(платіжного доручення № 145 від 26 червня 2020 року). За результатом такого звернення ТОВ «КИЇВСЬКИЙ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР» провів необхідну експертизу та надав Замовнику висновок експерта №14934 від 20.07.2020 (далі – Висновок), що здійснений експертом першого кваліфікаційного класу Усковим Кирилом Юрійовичем. Відповідно до Висновку, «Зображення досліджуваного документа (платіжного доручення № 145 від 26 червня 2020 року) створено шляхом комп'ютерного монтажу, ймовірно за допомогою програмних засобів, вироблених компанією LEАD Technologies Iпс. щонайменше з чотирьох фрагментів: основного зображення документа та фрагментів з відбитками штампів та печаток i підписами.», що також може бути кваліфіковано компетентними органами відповідно до статті 358 Кримінального Кодексу України та є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозицій учасника.
Отже, надане у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО ТРЕЙД» платіжне доручення № 145 від 26 червня 2020 року, видане АТ «Таскомбанк» не є оригіналом документа, а створене шляхом комп’ютерного монтажу, відповідно є підробкою.
Відповідно до частини першої статті 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема, зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. На цій підставі, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ГАЗЕНЕРГО ТРЕЙД».
Згідно Додатку 2 Тендерної документації « На підтвердження походження сировини з якої виробляється сортове вугілля ДГ(25-80), ДГ(50-100), ДГ(20-100) у складі тендерної пропозиції учасники повинні надати сертифікат походження країни видобування за формою передбаченої законодавством країни видобування(СТ-1/У-1/загальної форми), отримувачем в якому має бути зазначений виробник вугілля виробництва якого пропонується до постачання».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО ТРЕЙД» надано «сертифікат походження.pdf», де відправником вугілля є ТОВ «ВУГЛЕТОРФЗБАГАЧЕННЯ» яке не є шахтою/вугільною компанією, та у реєстрі спецдозволів на користування надрами інформація щодо даної компанії відсутня. Тобто, з наданого сертифікату походження неможливо зробити висновки щодо басейну походження вугілля, родовища та вугледобувної компанії – постачальника сировини.
Статус вимоги:
Задоволено