• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100)

Торги відмінено

2 096 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 480.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2020 13:00 - 02.06.2020 00:00
Скарга
Відхилено

порушення Замовником під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» при відхиленні пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКАТ ПЛЮС» (ЄДРПОУ 39373464)

Номер: 15b615ceebd54f7bace13a5005adc2c9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002696-b.a16
Назва: порушення Замовником під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015, код 09110000-3 – Тверде паливо» при відхиленні пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКАТ ПЛЮС» (ЄДРПОУ 39373464)
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ «АКАТ ПЛЮС» 22.09.2020 року ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКАТ ПЛЮС» (ЄДРПОУ 39373464) стало відомо про порушення прав нашого підприємства, яке полягає у відхиленні нашої пропозиції як учасника торгів. 15 травня 2020 року Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області (ЄДРПОУ 02141779) (далі за текстом - Замовник)на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю «Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) Код за ДК 021:2015 – 09110000-3 - Тверде паливо», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-002696-b. 21 вересня 2020 року Замовником опубліковано протокол засідання тендерного комітету Замовника, щодо розгляду тендерних пропозицій, яким визначено, що пропозиція Учасника торгів ТОВ «АКАТ ПЛЮС» (ЄДРПОУ 39373464) не відповідає вимогам тендерної документації. За результатами оцінки тендерної пропозиції ТОВ «АКАТ ПЛЮС», тендерним комітетом Відділом освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області по закупівлі UA-2020-05-15-002696-b складено протокол №285 від 21.09.2020 року щодо невідповідності тендерної пропозиції вказаного учасника вимогам тендерної документації та вимогам щодо предмету закупівлі, та який у свою чергу підписано усіма членами комітету та опубліковано 21.07.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу. Нашим підприємством встановлено незаконність дій тендерного комітету вищевказаної закупівлі, які відбулись після розкриття тендерних пропозицій за результатами торгів, під час оцінки нашої тендерної пропозиції, та як наслідок – її відхилення. ТОВ «АКАТ ПЛЮС» не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає дії такими, що порушують вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», а незаконність дій тендерного комітету Відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області при проведенні закупівлі UA-2020-05-15-002696-b полягає у нижчезазначеному. Частиною 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено принцип здійснення закупівель, який полягає у об’єктивній оцінці тендерних пропозицій. Пунктом 1.3. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено: «Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії». Нашим підприємством, на виконання вимог тендерної документації Замовника, 05 червня 2020 подано документи пропозиції у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.») у складі архівного файлу із назвою «Тендерна пропозиція.rar». У протоколі Замовника від 21.09.2020 року №285 визначено наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АКАТ ПЛЮС», а саме: «Під час проведення оцінки тендерної пропозиції ТОВ «АКАТ ПЛЮС» встановлено, що вона завантажена в електронну систему закупівель у складі файлу заархівованому у форматі (.RAR). При відкритті зазначеного файлу програмні засоби для роботи з електронними архівами видають повідомлення про те, що архів пошкоджено або має невідомий формат, пошкоджено заголовок. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "АКАТ ПЛЮС" не може бути розкрита тендерним комітетом, та як наслідок, не може бути перевірена на відповідність умовам Тендерної документації.» Водночас з цим, Замовником не зазначено про наявність жодних пістав (доказів, тощо) та фактичного обґрунтування того, яким чином Замовник зміг прийти до висновку, що тендерна пропозиція нашого підприємства не може бути розкрита тендерним комітетом, та як наслідок, не може бути перевірена на відповідність умовам Тендерної документації. Саме цю мотивацію щодо відхилення пропозиції зазначено у протоколі від 21.09.2020 року №285. Таким чином, членами тендерного комітету Замовника в порушення принципу здійснення державних закупівель, встановлених ч.1 ст.3 Закону та ст. 30 Закону, необґрунтовано відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АКАТ ПЛЮС», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, враховуючи вищевикладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АКАТ ПЛЮС» є порушенням з боку тендерного комітету, у зв’язку із чим, Замовником повинно було прийнято рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилено його тендерну пропозицію ч.1 п.4 ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі» з огляду на вищевказані порушення, чого тендерним комітетом зроблено не було. На підставі вищевикладеного. керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. На строк до винесення рішення за скаргою призупинити процедуру відкритих торгів, які проводяться Відділом освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області (ЄДРПОУ 02141779), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-002696-b. 3. Прийняти рішення, яким зобов'язати Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області (ЄДРПОУ 02141779) скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АКАТ ПЛЮС» (ЄДРПОУ 39373464) учасника закупівлі UA-2020-05-15-002696-b зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №137 від 01.06.2020 року. Додаток: - протокол тендерного комітету № 285 від 21.09.2020
Дата розгляду скарги: 05.10.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.09.2020 20:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.10.2020 22:14
Автор: ТОВ "АКАТ ПЛЮС", Черняк Антон Михайлович +380931594546 tovakatplus15@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників

Номер: bfce419fac1a4d149c00883255bcda91
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002696-b.a15
Назва: Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
Відділом освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі вугілля кам'яного марки ДГ (13-100) за кодом ДК 021:2015 - 09110000-3 «Тверде паливо» (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2020-05-15-002696-b). Згідно з рішенням Замовника (протокол тендерного комітету №215 від 30.07.2020) після проведеного 18.06.2020 аукціону переможцем відповідних відкритих торгів визначено учасника процедури закупівлі – товариство з обмеженою відповідальністю «УКРКАРБО» (далі – ТОВ «УКРКАРБО») та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» (далі – ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ»), яке є учасником відповідної процедури закупівлі, подаючи свою тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації Замовника, не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон) та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно визначив переможцем процедури закупівлі – ТОВ «УКРКАРБО» за наявності підстав щодо відхилення, порушив статтю 31 Закону. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ТОВ «ТВК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» звертається до Органу оскарження.
Дата розгляду скарги: 20.08.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.08.2020 22:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.09.2020 22:08
Дата виконання рішення Замовником: 11.09.2020 15:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ № 16720-р/пк-пз від 04.09.2020р. тендерний комітет відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації було прийнято рішення про скасування переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКАРБО" за процедурою відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо у відповідності до оголошеного аукціону UA-2020-05-15-002696-b (протокол ТК №215 від 30.07.2020р.)
Автор: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ", Тищенко Ирина +380992784828 coaldonprime@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на незаконні вимоги тендерної документації

Номер: 7613c5c7a1954e9a951b5c03515ca595
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002696-b.b14
Назва: Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Дата розгляду скарги: 09.06.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.05.2020 23:18
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.06.2020 22:56
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 15.06.2020 22:56
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 380675380454 gasenergo2019@gmail.com
Вимога
Вирішена

техогляд

Номер: a425b698fde8400cac5932ecdc82b6ff
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002696-b.c5
Назва: техогляд
Вимога:
За умовами договору перевезення відповідальність за техогляд авто несе перевізник, тому копію протоколу перевірки технічного огляду транспортного засобу, яким буде здійснюватись перевезення вугільної продукції, та який проведено не раніше 2020 року; є відповідальністю перевізника та надаватися учасник не має необхідності. Просимо внести уточнення у тендерну пропозицію за конкретною умовою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом було внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

посвідчення водія

Номер: 11f36774e35646d198cd7ca632a1d75d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002696-b.c4
Назва: посвідчення водія
Вимога:
За Вашою тендерною документацією є вимога: - копія посвідчення водія на право керування транспортними засобами на водіїв транспортних засобів яким планується здійснювати постачання товару; У нас є договор перевезення, тому не відомо ім'я водія до моменту перевезення. Просимо змінити умови, які є несумісні для даної ситуації. Та є дискримінаційними для нашого підприємства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом було внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 899b16dc925343b2a637b4803ee60b32
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002696-b.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Відповідно до умов Додатку 3 ТД учасник повинен надати протокол випробувань, виданий не раніше 2020 року. Дану умову вважаємо дискримінаційною по відношенню до нас, оскільки у нас наявними є запаси на складі вугілля, водночас протокол випробування такого вугілля датований 2019 роком. Однак, виходячи із вашої вимоги, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають протокол випробувань, отриманий у 2020 році. Таким чином нам додатково треба буде здійснити випробування того вугілля, яке вже і так підлягало випробуванню та на яке виданий протокол випробувань, однак із датою 2019 р. Враховуючи зазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити можливість надання протоколу випробувань 2019 року, а не тільки 2020 року. Наша вимога узгоджується із позицією АМКУ, викладеною у рішення № 3474- р/пк-пз від 24.02.2020.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом було внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ЛИСТ

Номер: 73d6bfcd1db24f419b9091a708214401
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002696-b.b2
Назва: ЛИСТ
Вимога:
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації учасник повинен надати діючий оригінал протоколу випробувань виданого незалежною лабораторією не раніше 2020 року (із зазначенням показників зольності, вологості, вмісту сірки, теплоти згорання, зазначені в технічній специфікації учасника) на ім’я учасника. Оригінал договору укладеного з незалежною лабораторією на надання послуг з випробування вугілля (протокол випробувань). Копія дійсного атестату про акредитацію незалежної лабораторії Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (або ISO/IEC 17025:2005), яка видала протокол випробувань, щодо відповідності предмета закупівлі вимогам тендерної документації та лист згода від лабораторії на надання зазначеної інформації учасником за місцем вимоги адресований на ім’я учасника із зазначенням ідентифікатора закупівлі, що зазначений в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, виникає питання для яких цілей ви вимагаєте лист від лабораторії про те, що учасник може використовувати дані документи у закупівлі. Якщо ми є стороною за договором про надання послуг лабораторією, протокол випробувань виписаний на нас, а документ, що підтверджує акредитацію є додатком до договору, то ми і так маємо право використовувати ці документи як і де захочемо, в тому числі і у даному тендері. Вимога ж щодо надання листа від лабораторії є зайвим документом, який тільки перешкоджає нашій участі у закупівлі, оскільки лабораторія такий лист не зобов’язана видавати. Із таким успіхом ви можете вимагати від учасника дозвіл від державного реєстратора на використання статуту чи виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців. Звичайно, що такий документ реєстратор видавати не зобов’язаний. За такою ж аналогією і лабораторія не зобов’язана видавати додаткові листи щодо можливості використання нами документів, стороною за якими та власниками яких ми і так є. Вимагаємо виключити дану незаконну вимогу, щодо надання листа-згода від лабораторії із Додатку 3 Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом було внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ПРОТОКОЛИ ТО

Номер: f02f2ff0614849059815a28b10f6b11d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002696-b.b1
Назва: ПРОТОКОЛИ ТО
Вимога:
Відповідно до умов Тендерної документації учасник повинен надати копію протоколу перевірки технічного огляду транспортного засобу, яким буде здійснюватися перевезення вугільної продукції, та який проведено не раніше 2020 року. Дану вимогу вважаємо безпідставою та дискримінаційною. Наразі ми, як учасник, маємо протоколи про проходження технічного огляду, зроблені у 2019 році та чинні на сьогоднішній день та на день подання пропозиції. Строк дії таких протоколів становить один рік. Якщо вони будуть зберігати чинність на день подання пропозиції, то навіщо нам зараз витрачати зайві кошти, проходити технічний огляд, тим більше, що строк поставки встановлено не до кінця 2020 року, а до вересня 2020 року. Крім того, технічний огляд можна було пройти у вересні 2019 року та на останній день поставки (01 вересня 2020 року), він буде зберігати чинність. З урахуванням зазначеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, передбачивши умову надання протоколу технічного огляду транспортного засобу, чинного на момент подання пропозиції та гарантійного листа про те, що учасник зобов’язується пройти технічний огляд, після закінчення строку дії протоколу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом було внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено