• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування хворих)

Торги відмінено

205 065.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 025.33 UAH
Період оскарження: 15.05.2020 12:47 - 27.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до Тендерної документації

Номер: 5ac5c6fd1aa84ce180c7031993b8a9c9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002542-b.c3
Назва: Вимога про внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Вбачається невідповідність щодо порядку розрахунків з Виконавцем, відображена в тексті проекту Договору, а саме: - відповідно до п.4.2. проєкту Договору "Замовник сплачує Виконавцю кошти за надані послуги на підставі акту наданих послуг, який складається на підставі видаткових накладних на протязі 15-ти банківських днів після отримання акту наданих послуг Замовником."; в той же час, п.4.4. проєкту Договору вказує, що "Замовник зобов’язаний оплачувати акт наданих послуг Виконавцем не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати надання послуг, шляхом перерахування безготівкових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.". Враховуючи викладене, просимо надати роз’яснення щодо порядку розрахунків за надані послуги та внести уточнення до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вносимо уточнення до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до Тендерної документації

Номер: 8465e5d6565a497b9713e70d82e70f11
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002542-b.c2
Назва: Вимога про внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Вбачається невідповідність щодо строку надання послуги, а саме: - п.4.4 Загальних положень ТД встановлює строк надання послуг - Липень-вересень 2020 р.; - п.6 додатку 5 ТД встановлює строк надання послуг - липень 2020 р.; - п.5.1 проєкту Договору встановлює строк надання послуг - до 31 грудня 2020 року. Враховуючи викладене, просимо надати роз’яснення щодо строків надання послуг та внести уточнення до Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: вносимо зміни до Тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до Тендерної документації

Номер: 22f990469fa74b0581a1c1431231f329
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-002542-b.c1
Назва: Вимога про внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.1.1 розділу ІІІ Тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (додаток 2). Пункт 3 Додатку 2 до Тендерної документації встановлює вимогу щодо Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме, Копії 2-х аналогічних договорів стосовно надання кейтерингових послуг (послуг з харчування хворих) у відповідності до предмету закупівлі за 2018-2019 рр. Вважаємо вказану вимогу обмежуючою та дискримінаційною і такою, що порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою що порушує право Учасника на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію, виходячи з наступного. Чинне законодавство не встановлює, що наявність досвіду виконання аналогічних договорів за конкретний період може свідчити про його успішність та якість, не передбачає вимог чи обмежень щодо дати або періоду укладення аналогічного договору, тим більше, не містить жодного орієнтиру на період його виконання до оголошення про проведення закупівлі. Крім того, Замовником в Тендерній документації не обґрунтовано та документально не підтверджено необхідність встановлення у Тендерній документації такої вимоги. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р., закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Тендерної документації в частині вимог до досвіду аналогічних договорів стосовно надання кейтерингових послуг (послуг з харчування хворих) у відповідності до предмету закупівлі та викласти їх у наступній редакції: «Копії 2-х аналогічних договорів стосовно надання кейтерингових послуг (послуг з харчування хворих) у відповідності до предмету закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено