-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 016:2010 - 06.20.1 - газ природний, скраплений або в газоподібному стані (ДК 021:2015 - 09123000-7 – природний газ) (природний газ )
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2016 12:17 - 16.12.2016 00:00
Вимога
Є відповідь
Субєктивна думка.
Номер:
390f909fd2ba4ec98a9dc88c0c9c2c41
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-29-000580-a.b4
Назва:
Субєктивна думка.
Вимога:
Звертаємо увагу, що згідно листів НКРЄКП № 5766/21.2/7-16 від 08.06.2016р. та № 5400/21.2/7-16 від 30.05.2016р., копії яких було Вам надано у запереченні, інформації щодо дійсності чи не дійсності лійензіїі на постачання природного газу за нерегульованим тарифом не має, а зазначено, що постачання природного газу за нерегульованим тарифом не передбачає ліцензування та відсутності застосовання відповідальність до постачальника без здійснення постачання природного газу за відповідної ліцензією.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.01.2017 17:05
Вирішення:
Ще раз звертаю Вашу увагу на ст..9 Закон України "Про ринок природного газу" : «Господарська діяльність на ринку природного газу, пов’язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії.»
Це не моя суб´єктивна думка, це Закон України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Дискримінація Учасників!!!
Номер:
9b6145ef15124d87a3840e3d8d6cc846
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-29-000580-a.a3
Назва:
Дискримінація Учасників!!!
Вимога:
Нашу Вашу відповідь повідомляємо та заначаємо. Згідно ст. 36 Закону України Про публічні закупівлі, а саме п. 2 Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Отже Ваше тавердження що до укладення договору на постачання природного газу виключно із ліцензійним простачальником відповідно до даного Закону є не павомірним, що суперечить Закону про публічні закупівлі. Крім того Ваше тлумачення газово законодавства є субєктивним. Хочу зазначити Вам що станом на сьогодні створенна правова колізія щодо здійснення постачання природного газу. Закон України «Про ринок природного газу», який вступив в дію 01 жовтня 2015 року, визначає постачання природного газу як господарську діяльність, що підлягає ліцензуванню (ст. 1 п. 28). Закон не містить поняття постачання природного газу за регульованим (встановленим НКРЕКП) та нерегульованим (сформованим в ринкових умовах) тарифом, а співвідносить вимогу щодо ліцензування загалом до діяльності по постачанню природного газу. В той же час, Закон України «Про ринок природного газу» не може вводити види діяльності, які підлягають ліцензуванню. Виходячи із вищенаведенного та уникнення дискримінації учасників відкритих торгів наполягаємо на прийнятті рішення згідно чинного законодавства України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.12.2016 10:20
Вирішення:
Шановний учасник процедури закупівлі! Цілком і повністю згодна з Вашим твердженням про створенну правову колізію щодо здійснення постачання природного газу. Але дану ситуацію може виправити тільки законодавчий орган нашої держави. На сьогодні у Верховній Раді зареєстровано декілька законопроектів про внесення змін до деяких законодавчих актів України, а саме:
1. щодо вирішення проблемних питань з постачання природного газу (законопроект від 05.02.2016 р. №4034)
2. щодо приведення законодавчих актів України у відповідність із Законом №329 (законопроект від 24.06.2016 р. № 4868)
3. щодо забезпечення умов функціонування ринку природного газу ( законопроект від 21.04.2016 р. №4503)
4. щодо встановлення системи взаємовідносин між споживачами- бюджетними установами та постачальниками природного газу (законопроект від 02.03.2016 р. № 4175).
Жоден з цих проектів не прийнятий, більше того, два з них відхилено. Весь цей час, ми – замовники, є заручниками ситуації, тому що саме ми, несемо відповідальність за використання бюджетних коштів.
Так, як Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року №329 на даний момент є дійсний і він передбачає, що постачальник природного газу (далі – постачальник) – суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу та , що господарська діяльність на ринку природного газу, пов'язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії, тому вважаємо, що Ваша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, так як на даний момент Ваша ліцензія не дійсна.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Необгрунтоване відхилення
Номер:
cec7c862d56341a986133fe62afae9fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-29-000580-a.b2
Назва:
Необгрунтоване відхилення
Вимога:
Я дуже поважаю Вашу комісію, але брати на себе відповідальність та вирішувати може ТОВ "Енергогазрезерв" впроваджувати діяльність з постачання природного газу чи ні не входить до повноважень Вашої комісії. Тому розумним із точки зору законності буде відхилити всіх учасників та розпочати нову закупівлю. В противному випадку Ви повинні розуміти, що ви порушуєте Закон і за це необхідно буде відповідати.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2016 18:06
Вирішення:
Шановний учасник процедури закупівлі! Розглянувши Вашу скаргу , повідомляємо наступне.
З 01.10.2015 року вступив в дію Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року №329. Цей Закон визначає правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, належного захисту прав споживачів та безпеки постачання природного газу, а також здатного до інтеграції з ринками природного газу держав - сторін Енергетичного Співтовариства, у тому числі шляхом створення регіональних ринків природного газу.
По- перше, відповідно до положень частини першої статті 1 цього Закону постачальник природного газу (далі – постачальник) – суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. У статті 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року №329 визначено, що господарська діяльність на ринку природного газу, пов'язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії.
По-друге, Законом України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015 р. передбачено, що договір про закупівлю замовник може укласти лише з ліцензованим постачальником.
По-третє, згідно з Цивільним кодексом укладений договір без ліцензії може бути визначено недійсним у суді.
Одночасно нагадуємо, що за підроблення документів у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність.
Виходячи з вище зазначеного, тендерний комітет мав достатньо підстав для відмови і дане рішення вважаємо обґрунтованим.
Дякуємо за розуміння.
Голова тендерного комітету Н.М.Войналович
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної документації!!!
Номер:
2b5a73ab43674d3bac4b944d78da92a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-29-000580-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної документації!!!
Вимога:
Постачання природного газу не підлягає ліцензуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Заперечення.pdf 27.12.2016 17:45
Дата подачі:
27.12.2016 17:45
Вирішення:
Шановний учасник процедури закупівлі! Розглянувши Вашу скаргу , повідомляємо наступне.
З 01.10.2015 року вступив в дію Закон України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року №329. Цей Закон визначає правові засади функціонування ринку природного газу України, заснованого на принципах вільної конкуренції, належного захисту прав споживачів та безпеки постачання природного газу, а також здатного до інтеграції з ринками природного газу держав - сторін Енергетичного Співтовариства, у тому числі шляхом створення регіональних ринків природного газу.
По- перше, відповідно до положень частини першої статті 1 цього Закону постачальник природного газу (далі – постачальник) – суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. У статті 9 Закону України «Про ринок природного газу» від 09.04.2015 року №329 визначено, що господарська діяльність на ринку природного газу, пов'язана з його транспортуванням, розподілом, зберіганням, наданням послуг установки LNG, постачанням природного газу, провадиться за умови отримання відповідної ліцензії.
По-друге, Законом України «Про публічні закупівлі» №922 від 25.12.2015 р. передбачено, що договір про закупівлю замовник може укласти лише з ліцензованим постачальником.
По-третє, згідно з Цивільним кодексом укладений договір без ліцензії може бути визначено недійсним у суді.
Одночасно нагадуємо, що за підроблення документів у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність.
Виходячи з вище зазначеного, тендерний комітет мав достатньо підстав для відмови і дане рішення вважаємо обґрунтованим.
Дякуємо за розуміння.
Голова тендерного комітету Н.М.Войналович
Статус вимоги:
Відхилено