-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. Миру та вул. Богдана Хмельницького в с. Берездів, Славутського райну Хмельницької області
Категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозицій Учасниками повинні готуватися українською мовою.
Завершена
12 274 796.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 61 373.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 61 373.98 UAH
Період оскарження:
14.05.2020 16:43 - 25.05.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень
Номер:
ba328c5af9bb47fc9bec08cbde669429
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-14-005015-b.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
14 травня 2020 року Державне підприємство «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» (далі - Замовник) оприлюднила на веб-порталі ProZorro оголошення про закупівлю послуг за процедурою відкритих торгів «Капітальний ремонт вул. Миру та вул. Богдана Хмельницького в с. Берездів, Славутського райну Хмельницької області».
Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Вимоги до аналогічного договору згідно з Додатку 5 до Тендерної документації порушують принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з вищезазначеним додатком Тендерної документації, учасник закупівлі повинен, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, надати копію аналогічного договору, обсяги виконання якого мають бути не менше ніж 85 % від загальної ціни договору.
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників.
Згідно з п. 2 частини 2, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вище наведені положення законодавства, відсутність визначення в Законі України «Про публічні закупівлі» поняття «аналогічний договір» та виходячи з принципів здійснення закупівель, Замовник не повинен необґрунтовано обмежувати та звужувати поняття «аналогічний договір» обсягами виконаних робіт. Так, вважаємо, що вищезгадані умови Тендерної документації грубо порушують передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних по предмету закупівлі), а не обсягів їх виконання. Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах. Зауважимо, що законодавець, передбачаючи можливість для Замовника встановлювати такий кваліфікаційний критерій як виконання аналогічних договорів ставив за мету виключити тих учасників, що не мають взагалі досвіду у відповідному предметі закупівлі і відповідно не зможуть якісно з виконанням технологічного процесу виконати договір в повному обсязі.
Встановлення такої вимоги, як обсяги виконаних робіт не менше ніж 85 % від загальної ціни договору звужує коло учасників такої закупівлі.
Встановивши подібні вимоги, Замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів виконаних робіт, проте повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації.
У Законі України «Про публічні закупівлі», і у інших нормативно-правових актах відсутні обмеження щодо того, обсяг виконання аналогічного договору має бути не менше ніж 85 % від загальної ціни договору.
На підставі вищевикладеного,
П р о с и м о:
Внести зміни до тендерної документації за процедурою відкритих торгів «Капітальний ремонт вул. Миру та вул. Богдана Хмельницького в с. Берездів, Славутського райну Хмельницької області, а саме у Додатку №5 виключити наступну вимогу:
«Аналогічний договір має бути виконаний не менш, як на 85 % від загальної ціни договору».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2020 15:40
Вирішення:
Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», Державне підприємство «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг», встановлено вимогу до аналогічного договору згідно Додатку 5 до Тендерної документації , а саме «Аналогічний договір має бути виконаний не менш, як на 85 % від загальної ціни договору». Данна вимога передбачає виконання обсягів робіт по аналогічному договору не менш, як на 85 % від загальної ціни наданого на підтвердження даного кваліфікаційного критерію аналогічного договору.
Вимоги виконання аналогічного договору не менш, як на 85 % від загальної ціни договору, відповідно до очікуваної вартості по процедурі закупівель, Замовником не встановлено. Тобто, вказаною вимогою Замовник не створює жодної перешкоди у доступі до процедури закупівлі тим Учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.05.2020 17:32