• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Деревина дров’яна непромислового використання породи твердолистих і хвойних порід

Завершена

1 537 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 168.58 UAH
Період оскарження: 14.05.2020 16:07 - 26.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: c54d325852f845cb8603a56c9144fa76
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-14-004647-b.a4
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
НПП «Сколівські Бескиди» було взято участь у відкритих торгах на поставку «Деревина дров’яна непромислового використання породи твердолистих і хвойних порід» код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (лот 2), ідентифікатор закупівлі:UA-2020-05-14-004647-b та подано пропозицію згідно вимог зазначених у тендерній документації. Відповідно до протоколу №13/р від 30.06.2020р. Відділом освіти було відхилено пропозицію НПП «Сколівські Бескиди» відповідно до п.2,3 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIIIвід 19.04.2020 року і визнано такою що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Нами як учасником у складі пропозиції було подано документ який засвідчує відповідність товару, тобто походження лісопродукції та її якості. Відповідний переклад на українську мову не передбачається, оскільки дане свідоцтво про проходження сертифікації видається на бланку затвердженого зразка відповідної організації і не передбачає його переклад чи видання на українській мові. Лісовим кодексом України передбачено, що лісова сертифікація є невід’ємною складовою організації лісового господарства, яка ґрунтується на міжнародних вимогах (стандартах). В Україні розвиток отримала лісова сертифікація за міжнародною схемою Лісової опікунської ради (Forest Stewardship Council®, FSC) – міжнародної некомерційної неурядової організації, метою якої є просування відповідального управління лісами в усьому світі. Інформацію про сертифіковані ліси підприємств, які належать до сфери управління Держлісагентства можна знайти за посиланням: https://ua.fsc.org/ua-ua/nasha-diyalnist/facts_and_figures Згідно даного роз’яснення переклад на українську мову є необов’язковим і відхилення пропозиції по даному пункту є неправомірним. Лісова сертифікація – це оцінка відповідності системи ведення лісового господарства встановленим міжнародним вимогам щодо управління лісами та лісокористування на засадах сталого розвитку. Метою лісової сертифікації є забезпечення економічно, екологічно і соціально збалансованого ведення лісового господарства шляхом виконання відповідних загальновизнаних і таких, що заслуговують на довіру, стандартів. Даний сертифікат надається лише за результатами тривалої клопіткої роботи аудиторів в процесі якої оцінюється повний комплекс лісогосподарських робіт, заходів і управлінських рішень від посадки лісу і до заготівлі деревини. Під час аудиту велика увага приділяється модернізації виробничого процесу, підвищенню ефективності системи охорони праці та техніки безпеки на робочих місцях, підвищенню професійної відповідальності персоналу, забезпеченню сталості користування лісовими ресурсами, тощо. Процес сертифікації відбувається за умов відкритості та прозорості через постійне інформування та взаємодію з громадськістю, місцевими громадами та іншими зацікавленими сторонами. Зазвичай, сертифікована продукція маркується відповідним логотипом задля гарантування споживачеві законність і сталість джерел походження деревини, яка використовувалася для виготовлення товару. Також, відповідно до п.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, а не розділу ІІ як вказав Відділ освіти, Замовник відхиляє нашу пропозицію і посилається на те, що довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, повинна містити інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Дане поняття можна розуміти так, що учасник переможець може надати дану інформацію (довідку) не раніше, повідомлення про намір укласти договір, в даному пункті документації не зазначено, що сама довідка має бути видана на дату акцепту пропозиції. Офіційно у довідки про несудимість терміну дії немає. На документі вказується тільки дата, станом на яку, вказується, що власник документа не притягується до кримінальної відповідальності. Ніяких згадок про те, що довідка буде недійсна через деякий час, немає. Виходячи з вище наведеного просимо: - скасувати протокол №13/р від 30.06.2020р. засідання тендерного комітету відділу освіти Сколівської РДА про відхилення пропозиції НПП «Сколівські Бескиди» на закупівлю Деревини дров’яної непромислового використання породи твердолистих і хвойних порід код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина,(лот 2); - скасувати протокол №14/р від 30.06.2020 року про визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю Деревини дров’яної непромислового використання породи твердолистих і хвойних порід код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина,(лот 2) ФОП Сємікіна Олександра Анатолійовича; - закінчити процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства. У разі не задоволення вимоги буде подана скарга до АМКУ для подальшого вирішення цього питання.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу повідомляємо наступне, Тендерна документація на закупівлю була складена відповідно до змін до ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 19.04.2020 року. Відповідно до п.5.5. п.5 Розділу ІІІ ТД Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. Члени тендерного комітету вважають, що дану вимогу Переможець не виконав, оскільки надав довідку, що містить інформацію станом на 02.03. 2020 року, що є раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Щодо сертифікатів якості, повідомляємо наступне, сертифікат, що був наданий в складі тендерної пропозиції Учасника містить дані про те, що він є дійсний з 12 січня 2006 року до 11 січня 2011року. Виходячи з вищенаведеного, повідомляємо про те, що Ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визнання переможцем

Номер: 5ed7ac51acb64e3c8e0b60fe10493167
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-14-004647-b.a3
Назва: Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Матеріали вимоги у прикріплених файлах.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: В результаті розгляду даної вимоги тендерним комітетом виявлено порушення. Тому, пропозиція учасника НПП «Сколівські бескиди» буде відхиленою відповідно до пп.1 п.2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 19.04.2020р.(не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), а ваша вимога буде задовільненою.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на кваліфікацію

Номер: f3747fd2f2c64960a837dbfa0bdc0166
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-14-004647-b.a2
Назва: Вимога на кваліфікацію
Вимога:
Не правомірне відхилення пропозиції учасника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Законом дозволяється виправити помилку відносно кваліфікаційного критерію, але в ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ та/або ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ учасником У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ та/або подання яких вимагалось тендерною документацією". Тобто мова йде про документи та інформацію які/яку було подано. Також другий абзац цієї частини говорить "Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ", тобто мова не йде про те, що в повідомленні можна вимагати дозавантаження ненаданих документів. А в останньому абзаці сказано "Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ.... ". Також абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 говорить, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: НЕ ВИПРАВИВ виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій НЕВІДПОВІДНОСТІ в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей". Можна зробити висновок, що закон не дозволяє вимагати дозавантаження відсутніх документів/інформації у тендерній пропозиції. Також Скаржник зазначає, ненадання копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. У відповідь на вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до пп.4.1, 4.2 п. 4 Таблиці 1 Додатку 1 до Документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» завірену копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період та завірену копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період , або лист підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів. Всупереч до даної вимоги, Скаржник подав лише інформацію відповідно до пп.4.2 п.4 Таблиці 1 Додатку 1 до Документації, а саме про те, що фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів, не надавши Довідки про відсутність балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період відповідно до пп.4.1 п.4 Таблиці 1 Додатку 1 до Документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога на кваліфікацію

Номер: cc534952f24b4b7aa73ea403d4094de2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-14-004647-b.a1
Назва: Вимога на кваліфікацію
Вимога:
Не правомірне відхилення
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Законом дозволяється виправити помилку відносно кваліфікаційного критерію, але в ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ та/або ДОКУМЕНТАХ, ЩО ПОДАНІ учасником У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ та/або подання яких вимагалось тендерною документацією". Тобто мова йде про документи та інформацію які/яку було подано. Також другий абзац цієї частини говорить "Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ", тобто мова не йде про те, що в повідомленні можна вимагати дозавантаження ненаданих документів. А в останньому абзаці сказано "Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ УЧАСНИКОМ У ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ.... ". Також абз. 5 п. 1 ч. 1 ст. 31 говорить, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: НЕ ВИПРАВИВ виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій НЕВІДПОВІДНОСТІ в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей". Можна зробити висновок, що закон не дозволяє вимагати дозавантаження відсутніх документів/інформації у тендерній пропозиції. Також Скаржник зазначає, ненадання копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. У відповідь на вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до пп.4.1, 4.2 п. 4 Таблиці 1 Додатку 1 до Документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» завірену копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період та завірену копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період , або лист підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів. Всупереч до даної вимоги, Скаржник подав лише інформацію відповідно до пп.4.2 п.4 Таблиці 1 Додатку 1 до Документації, а саме про те, що фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів, не надавши Довідки про відсутність балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період відповідно до пп.4.1 п.4 Таблиці 1 Додатку 1 до Документації.
Статус вимоги: Відхилено