-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів):Лот 1. ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів) Станції швидкої медичної допомоги м. Маріуполя - ВСП Замовника;Лот 2. ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів) Станції швидкої медичної допомоги м. Краматорська - ВСП Замовника; Лот 3. ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів) Станції швидкої медичної допомоги м. Слов’янська - ВСП Замовника; Лот 4. ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів) Станції швидкої медичної допомоги м. Костянтинівки - ВСП Замовника; Лот 5. ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів) Станції швидкої медичної допомоги м. Мирнограда - ВСП Замовника;Лот 6. ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів) Станції швидкої медичної допомоги м. Донецька- ВСП Замовника;Лот 7. ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів) Станції швидкої медичної допомоги м. Волновахи - ВСП Замовника;Лот 8. ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів) КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» м. Краматорська;Лот 9. ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів) КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» м. Маріуполя.
1. Кількість та обсяг надання послуг – згідно з Додатком №3 2. Місце надання послуг – згідно з Додатком №3
Завершена
89 755.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 30.00 UAH
мін. крок: 0% або 30.00 UAH
Період оскарження:
14.05.2020 16:03 - 20.05.2020 16:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на протокол №112 від 27 травня 2020 року,закупівлі № UA-2020-05-14-004576-b лот №5
Номер:
b9f2636bb63148e480ce91a7fa306afe
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-14-004576-b.b1
Назва:
Вимога на протокол №112 від 27 травня 2020 року,закупівлі № UA-2020-05-14-004576-b лот №5
Вимога:
Згідно протоколу №112 від 27 травня 2020 року наша (ФОП Андрєєв Микола Геннадійович) пропозиція підлягає відхиленню в зв'язку з тим,що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення. Ознайомившись з текстом протоколу та діючим законодавством України, прийміть до уваги наступне : На підставі ч. 3 ст. 12 Закону про публічні закупівлі (Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг") робимо висновок, що учасники подають тендерні пропозиції у формі електронного документа. При цьому, дана вимога стосується саме надпорогових закупівель.згідно з Законом про електронні документи та електронний документообіг,електронний цифровий підпис може використовуватися для ідентифікації автора. Тобто не обов'язково. Водночас, оригінальним вважається електронний документ, що містить електронний цифровий підпис або електронний підпис автора, що не є електронним цифровим підписом. Основне ж призначення електронного цифрового підпису – це ідентифікація клієнта. Електронна система закупівель містить різні способи ідентифікації учасника, а також технічні стандарти забезпечують збереження та належний захист усієї інформації, що надходить від учасників, саме тому для забезпечення ідентифікації учасника використання електронного цифрового підпису не є обов'язковим в усіх випадках. Опосередковано це підтверджує і наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. , в якому прямо визначені форми документів , на які накладається електронний цифровий підпис. Саме тому тендерна пропозиція, що містить істотні умови договору і виражає намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття, не може бути відхилена на підставі відсутності електронного цифрового підпису. З огляду на те, що подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 31 Закону про публічні закупівлі. Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. З цього слідує, що сама по собі відсутність ЕЦП учасника не є підставою для відхилення його тендерної пропозиції, крім випадків, якщо така вимога встановлена в ТД.
Водночас, якщо замовник на підставі ч. 3 ст. 22 Закону про публічні закупівлі (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) прямо передбачить накладення ЕЦП учасника на подану тендерну пропозицію, то учасник зобов’язаний виконати зазначену вимогу. В Додатку 4 до оголошення про проведення СПРОЩЕНОЇ закупівлі ДК 021:2015-50310000-1 зазначено список всіх необхідних документів, та, зокрема,зазначено, цитуємо: " Увага!!! Всі документи пропозиції Учасника подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Отже, в жодному з документів оголошення Замовником не зазначено інформацію, щодо обов'язкового накладення Учасником ЕЦП на тендерну пропозицію. Приймаючи до уваги все вищевикладене та керуючись ст. 4 ЗУ "Про електронний цифровий підпис", ст. 12,30,31 ЗУ " Про публічні закупівлі", а також беручи до уваги Наказ МЕРТ У № 490 від 22.03.2016 р. вважаємо відхилення нашої ( ФОП Андрєєв М.Г.)пропозиції необгрунтованим та таким,що порушує наші права, а також діюче законодавство України та просимо Замовника переглянути рішення щодо нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2020 09:32
Вирішення:
Доброго дня!
Вимога Замовника щодо накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію учасника відповідає статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Розділ «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка, поточний ремонт картриджів) містить детальний опис цієї вимоги, а саме:
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження в електронну систему електронних документів та накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів), або сканованих документів та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів) на пропозицію.
У якості КЕП учасник може скористатися електронним цифровим підписом (ЕЦП) та відповідним посиленим сертифікатом відкритого ключа, що його підтверджує, що були видані відповідно до вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» до 06.11.2018 включно, за умови, що станом на день подання учасником відповідного документа строк дії посиленого сертифіката відкритого ключа не закінчився.
Файл накладеного електронного цифрового підпису/ кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Під час перевірки КЕП/ЕЦП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа), а також назва підприємства- Учасника.
Назва підприємства – Учасника не відображається лише в разі, якщо Учасником є фізична особа-підприємець.
У випадку відсутності даної інформації, пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.06.2020 13:35