• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Устаткування для операційних блоків - код НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації. (Відеоендоскопічна система до гастроскопа OLYMPUS)

Завершена

470 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
Період оскарження: 14.05.2020 15:48 - 28.05.2020 00:00
Скарга
Скасована

лист авторізація від виробника

Номер: e72685d87d2a49d79fc80228f8f86f05
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-14-004403-b.a1
Назва: лист авторізація від виробника
Скарга:
СКАРГА на ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ 14.05.2020р. на сайті публічних закупівель prozorro.gov.ua було опубліковано оголошення № UA-2020-05-14-004403-b , згідно якого КНП «Оржицька ЦРЛ» Оржицької районної ради Полтавської області, як Замовник торгів, повідомила про проведення процедури закупівлі " Устаткування для операційних блоків - код НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації. (Відеоендоскопічна система до гастроскопа OLYMPUS). (код НК 024:2019: 35616) Під час ознайомлення з матеріалами тендерної документаціїів (надалі - ТД) виникли питання щодо вимог, викладених в ТД . Зокрема, було виявлено, що в ТД встановлено вимоги, які є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та суперечать чинному законодавству, а саме: Пункт 12 Додатоку 4 до тендерної документації "Технічні вимоги предмета закупівлі ДК 021:2015 код 33160000-9 Устаткування для операційних блоків - код НК 024:2019: 35616 – Система ендоскопічної візуалізації; (Відеоендоскопічна система до гастроскопа OLYMPUS) містить наступну вимогу: «Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати сканкопію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції). Вважаємо, що вищевказана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне. Згідно положень Закону участь у конкурсних торгах можуть приймати юридичні особи, як нерезиденти, зокрема, це виробники продукції, яка є предметом закупівлі, так і резиденти, які імпортують продукцію на територію України. Чинним законодавством України не передбачено обов'язкового отримання від виробників продукції медичного призначення або від їх офіційних представників на території України дозволу на поставку такої продукції, чи на участь у конкурсних торгах з пропозицією поставити таку продукцію. Крім того, надання виробником продукції повноважень учаснику торгів на участь у конкретних торгах не гарантує своєчасної та належної поставки обладнання, тому що виконувати зобов'язання щодо постачання обладнання бере на себе безпосередньо Учасник торгів, з яким у разі акцепту буде підписано договір на закупівлю обладнання, у тексті якого п. 2.1. передбачено якість Товарів, а п. 7 відповідальність сторін між Замоником та Постачальником, а не між Замовником та Виробником, або його офіційним представником в Україні. Томуж, ця вимога діскрімінує саму ідею тендерних торгів, оскільки медіко-технічні вимоги прописані Замовником так, що підходить обладнання тільки одного виробника, а представництво фірми-виробника, або його офіційний представник в Україні, надає лише одну авторизацію, заздалегідь визначаючи, тим самим, переможця "незалежних і чесних" тендерних торгів, що суперечить ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі № 114-IX від 19.09.2019, зі змінами, та не призводять до добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. На подібну Скаргу (Рішення АМКУ від11.05.2017 р, за № UA-2017-03-31-000084-a.b1) Антімонопольний Комітет України вирішил, что дана Вимога звужує коло учасників, обмежує конкуренцію та є діскрімінаційною, та було винесено рішення про скасування даних торгів. З урахуванням вище зазначеного, та згідно зі ст.5, ст. 16 та ст. 22 п.4 Закону України «Про Публічні закупівлі № 114-IX від 19.09.2019, зі змінами, пропонуємо привести документацію конкурсних торгів у відповідність до вимог чинного законодавства, та усунути дискримінаційні умови, шляхом внесення до Тендерної документації відповідних змін.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 26.05.2020 20:47
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство "Омніс-МС, ЛТД", Максимов Юрій +380577586907 OMNIS@LIST.RU