РЕКОНСТРУКЦІЯ ПРИМІЩЕННЯ ЛІКАРСЬКОЇ АМБУЛАТОРІЇ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ ПО ВУЛ. ДРУЖБИ, 20 В С. ОБОДІВКА, ТРОСТЯНЕЦЬКОГО РАЙОНУ, ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (КОРИГУВАННЯ)
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.Мова, якою мають бути подані тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника*. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. * При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.
Завершена
7 366 185.60UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 000.00 UAH
Період оскарження:14.05.2020 14:48 - 28.05.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація
Номер:b506533c0a1947e1961d2023f5554cf4
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-05-14-003615-b.b1
Назва:Дискримінація
Вимога:
Звертаємось з проханням прибрати дискримінаційну вимогу, що наведена в п.6.7 ч.6 р.3 інструкції з підготовки тендерної документації "Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015". Дана вимога суперечить ч.1,2 та 4 ст.5 ЗУ Про публічні закупівлі, адже суттєво зменшує кількість учасників, які можуть подати свої пропозиції. Окрім того проходження процесу сертифікації ISO 9001:2015 є добровільним і не передбачене як обов'язкове чинним законодавством.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.05.2020 17:10
Вирішення:Тендерний комітет Комунального Некомерційного Підприємства «Тростянецький районний центр первинної медико–санітарної допомоги» Тростянецької районної ради Вінницької області розглянув порушене Вами питання та повідомляє, що виходячи з вимог норм частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначені положення, які повинна містити тендерна документація.
При цьому, відповідно до норм частини третьої статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На виконання зазначених вище норм чинного законодавства тендерним комітетом було забезпечено підготовку тендерної документації, серед вимог, якої передбачено надання у складі тендерної пропозиції копії сертифікату на систему управлінняякістю ДСТУ ISO 9001:2015 (п. 6.7. пункту 6 Розділу 3 тендерної документації).
Під час встановленої зазначеної вище вимоги тендерний комітет передусім виходив з того, що об’єкт де планується виконання робіт є об'єктом високого ступеню ризику, також об’єктом з постійним перебуванням людей більше 100 осіб і ми як замовник, бажаємо максимально захистити себе від неякісного виконання робіт.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що можливість отримання сертифікатів відповідності ISO 9001:2015 передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Триває проходження сертифікації на встановлення відповідності вимогам ISO 9001:2015 юридичною особи або фізичною особою – підприємцем від 2 тижнів.
Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам,імплементованим в норми чинного законодавства України,може отримати сертифікат відповідності вимогам ISO 9001:2015 і цим самим довести його відповідність системі управління якістю.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на відсутність підстав неможливості надання учасником сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001:2015, а також докази неможливості їхотримання. Сертифікати відповідності вимогам ISO 9001:2015 передбачені чинним законодавством, і будь який учасник має можливість надати сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 виконавши вимоги тендерної документації.
Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішенні №6492-р/пк-пз від 03.07.2018 по Скарзі UA-2018-05-17-000313-b.b2. Залишається незрозумілим, щодо наявності якої саме великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними іде мова у Запитанні, якщо практика щодо цього питання однозначна - надання сертифікатів відповідності вимогам ISO 9001:2015 є законно.
Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Додатково вимога надання сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 є нашою запорукою якісного виконання робіт виконавцем.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:01.06.2020 21:01